abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147473656
Foutje
pi_147623535
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Oke zal ik opletten. Dankjewel voor het advies.

Misschien was mijn OP een tikkeltje narcistisch, maar het is ook een behoorlijke negatieve lading dat eruit komt.. want ik typ het verhaal met emotie. Wanneer ik met emotie typ, komen meestal alleen de negatieve punten onder het licht.

Ik heb mijn username niet gekozen omdat ik mijzelf perfect vind oid.. maar kon even niks anders verzinnen.

Ik geloof niet in perfectie en geloof ook niet dat je goed in alles kunt zijn. Iedereen is goed in iets en blinkt daarin uit. Ik wil graag uitblinken mijn carriere en een luxe leven hebben. Op dit moment is het dus uitblinken in cijfers, omdat ik nog studeer.
Je bent eerstejaars broekie, praat maar zo als je een 8 gemiddeld staat tijdens je master :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_147625017
Dan ben je ergens ook wel een ei als OP. Als iedereen na 20.00 wilt afspreken en jij niet, dan ben jij het probleem en niet de anderen. Deze hele wereld draait niet om jou, ook al wil je dat nog zo graag. Verder: het eerste jaar is gemakkelijk, ik denk dat jij pas iets mag zeggen zodra je echt met je stages bezig bent. Niet in de eerste week, maar als je week in en week uit bezig bent met stages. Kijken of je dan nog zo een houding aan kan nemen en waar je dan tegenaan loopt.
pi_147626622
quote:
9s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef emptiness het volgende:
Een tweede topic :')
Als ik het hier mee eens ben....

''Mijn dromen en wensen zijn: topman worden in het bedrijfsleven, dure auto rijden, luxe leven hebben en gezond zijn/ blijven!''

Gezond zijn/blijven is een goed voornemen.
Voor de rest is het wel een beetje hoog gegrepen.

Gezien de manier waarop je je presenteert op dit forum mag je blij zijn als je op sollicitatie mag komen.

Verder lijkt me dit een troll.

[ Bericht 13% gewijzigd door hmmmmmmm op 16-12-2014 02:54:31 ]
pi_147641944
Volgens mij is het geen troll... Anders is het een hele goede iig.
pi_147642233
Stop met mensen te willen omgaan die wel in de avond lol willen maken, wat echt volstrekt normaal is op die leeftijd...and fucking enjoy it want voor je het weet gaat die tyfus wekker elke morgen omdat je gevangen zit in het sociale keurslijf.

Zoek een hobby, ga vrijwilligers werk doen of iets...zijn zat mogelijkheden overdag, maar ga niet van anderen verlangen dat ze zich aanpassen naar jouw wensen since you aint the centre of the universe.

Beetje zelfvertrouwen kan overigens ook geen kwaad richting de vrouwelijke medemens, ze bijten niet (altijd dan)
I am a Koala who Stretches :P
pi_147642791
Je klinkt als een ongelofelijke douchebag, dat zal ook wel de reden zijn dat je geen vrienden meer hebt.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_147829700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:27 schreef S2Madness het volgende:
Je klinkt als een ongelofelijke douchebag, dat zal ook wel de reden zijn dat je geen vrienden meer hebt.
Hoezo? Waar haal je dat van uit? Ik ben een vrij leuke kerel met een karakter dat van hoge aloy komt.
pi_147829709
quote:
9s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef emptiness het volgende:
Een tweede topic :')
pi_147829973
Ik ben na de eerste helft van je verhaal gestopt met lezen omdat ik een oncontroleerbare neiging had jou in je gezicht te stompen.
  maandag 22 december 2014 @ 01:48:12 #36
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_147830902
Jongens, trap hier niet in :') TS is een troll, hij heeft al meerdere topic's aangemaakt
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  maandag 22 december 2014 @ 03:30:00 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147832445
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef WarmZaad het volgende:
Jongens, trap hier niet in :') TS is een troll, hij heeft al meerdere topic's aangemaakt
Of hij heeft echt een probleem waar hij telkens onder een nieuwe kloon weer topics over maakt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_147836709
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 03:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of hij heeft echt een probleem waar hij telkens onder een nieuwe kloon weer topics over maakt.
Ja maar het probleem is dat hij dingen verzint en nooit het echte verhaal vertelt.
  maandag 22 december 2014 @ 12:16:25 #39
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_147837681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:47 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik lees in dit verhaal eigenlijk enkel dat je een jongen bent die heel onzeker over zichzelf heeft en een vrij laag eigenwaarde heeft, maar dit probeert te verdoezelen door succes te hebben. Pesten kan een flinke indruk op je achterlaten en zorgen dat je je eigenwaarde even kwijt bent, meestal wordt dit opgepakt door veel en goede sociale contacten om je heen te bouwen en daar bevestiging uit te krijgen dat je het wél waard bent. Maar bij jou gingen die sociale contacten vrijwel direct weg in de overgang naar hoger onderwijs. Dus heb je je gestort op het ene waarvan je weet dat je goed bent: studeren en cijfers halen. Dit neemt nu alleen een vervelende vorm aan dat je enkel en alleen op basis hiervan je eigen waarde baseert en je goed voelt: daarom voel je ook een drang om dat in een casual gesprek te laten vallen zodat mensen jaloers op je worden etc. Je krijgt hierdoor een beetje een vertekend wereldbeeld; je komt arrogant over (en daarom krijg je miss geen vriendin) maar zo voel je je niet. Als ik jou was zou ik even goed naar jezelf kijken en aan jezelf werken dat je eigenwaarde op meer gebouwd is dan dat je succesvol kan zijn, want oh boy dat gaat je echt niet zover brengen in je leven als je soms zou willen.
Dit lees ik er ook in, een hele goede beschrijving :).

Je succes op school draagt niet bij aan sociale contacten. Tuurlijk zou iedereen graag een hoog IQ willen hebben en er zullen er ook zat zijn die dit met jou zouden willen verwisselen, maar het is nou niet bepaald iets waar je vrienden mee krijgt. Niemand interesseert zich echt in een ander, mensen doen alleen alsof ze zich in andere interesseren om vervolgens interesse terug te krijgen van de ander. Dus of je de ander nou verteld dat je lwo doet of wo, het boeit ze geen zak. Door de nadruk te leggen op je succes op school kom je alleen maar arrogant over. En als je vervolgens minderwaardig doet/ongeintersseerd overkomt als de ander zijn bezigheden verteld, dan is het een logische reactie om geen interessen meer in jou te tonen.

Wel goed dat je hier je verhaal uit en dat je veel positiefs haalt uit je studieresultaten. De vooraf gegeven tips lijken mij goed bij jou van toepassing.

[ Bericht 2% gewijzigd door embedguy op 22-12-2014 12:38:31 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  maandag 22 december 2014 @ 12:23:42 #40
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_147837887
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 03:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:36 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja maar het probleem is dat hij dingen verzint en nooit het echte verhaal vertelt.
dit dus, hij heeft ookal verzonnen dat hij een succesvolle webshop heeft en heeft een half uur later toe gegeven dat dat geluld was
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_147838228
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:23 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

[..]

dit dus, hij heeft ookal verzonnen dat hij een succesvolle webshop heeft en heeft een half uur later toe gegeven dat dat geluld was
Juist, het probleem van TS is dat hij allemaal dingen verzint en daar helpen wij hem niet mee om daarop in te gaan, want dan krijgt hij de aandacht.

Waarom snappen sommige dat niet hier? :|W
pi_147841252
Ga daygamen, leer nieuwe mensen kennen via dat hele wereldje, die willen allemaal wel overdag afspreken.
www.dutchattraction.nl Vraag daar rond.
Zo ontmoet je nieuwe mensen, nieuwe vrienden en vrouwen overdag bam alles in 1
pi_147843638
TS, sowieso is het link dat je al je geluk van je cijfers laat afhangen. Mocht dat een keertje misgaan, dan heb je niks meer om je aan op te trekken.

En wat die tijden (na 20u) betreft, tsja, de meesten zijn gewoon zo. Jij bent (zo lijkt) gewoon anders daarin.

Op zich is er niks mis mee dat het standaard uitgaansleven je niet kan boeien, mij heeft het ook nooit geboeid maar wat voor jou belangrijk is, is dat het de meeste leeftijdsgenoten wel kan boeien. Wat dat betreft heb je je leeftijd tegen :P

Wat vrienden betreft, je hebt wellicht een persoonlijkheid die iets afstotends heeft voor velen. Dat kan aan vanalles liggen, het is niet met zekerheid te zeggen dat dat jouw schuld is, maar wel iets waar jijzelf verandering in zou kunnen brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')