Je bent eerstejaars broekie, praat maar zo als je een 8 gemiddeld staat tijdens je masterquote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Oke zal ik opletten. Dankjewel voor het advies.
Misschien was mijn OP een tikkeltje narcistisch, maar het is ook een behoorlijke negatieve lading dat eruit komt.. want ik typ het verhaal met emotie. Wanneer ik met emotie typ, komen meestal alleen de negatieve punten onder het licht.
Ik heb mijn username niet gekozen omdat ik mijzelf perfect vind oid.. maar kon even niks anders verzinnen.
Ik geloof niet in perfectie en geloof ook niet dat je goed in alles kunt zijn. Iedereen is goed in iets en blinkt daarin uit. Ik wil graag uitblinken mijn carriere en een luxe leven hebben. Op dit moment is het dus uitblinken in cijfers, omdat ik nog studeer.
Als ik het hier mee eens ben....quote:
Hoezo? Waar haal je dat van uit? Ik ben een vrij leuke kerel met een karakter dat van hoge aloy komt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:27 schreef S2Madness het volgende:
Je klinkt als een ongelofelijke douchebag, dat zal ook wel de reden zijn dat je geen vrienden meer hebt.
Of hij heeft echt een probleem waar hij telkens onder een nieuwe kloon weer topics over maakt.quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef WarmZaad het volgende:
Jongens, trap hier niet inTS is een troll, hij heeft al meerdere topic's aangemaakt
Ja maar het probleem is dat hij dingen verzint en nooit het echte verhaal vertelt.quote:Op maandag 22 december 2014 03:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of hij heeft echt een probleem waar hij telkens onder een nieuwe kloon weer topics over maakt.
Dit lees ik er ook in, een hele goede beschrijvingquote:Op woensdag 10 december 2014 17:47 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik lees in dit verhaal eigenlijk enkel dat je een jongen bent die heel onzeker over zichzelf heeft en een vrij laag eigenwaarde heeft, maar dit probeert te verdoezelen door succes te hebben. Pesten kan een flinke indruk op je achterlaten en zorgen dat je je eigenwaarde even kwijt bent, meestal wordt dit opgepakt door veel en goede sociale contacten om je heen te bouwen en daar bevestiging uit te krijgen dat je het wél waard bent. Maar bij jou gingen die sociale contacten vrijwel direct weg in de overgang naar hoger onderwijs. Dus heb je je gestort op het ene waarvan je weet dat je goed bent: studeren en cijfers halen. Dit neemt nu alleen een vervelende vorm aan dat je enkel en alleen op basis hiervan je eigen waarde baseert en je goed voelt: daarom voel je ook een drang om dat in een casual gesprek te laten vallen zodat mensen jaloers op je worden etc. Je krijgt hierdoor een beetje een vertekend wereldbeeld; je komt arrogant over (en daarom krijg je miss geen vriendin) maar zo voel je je niet. Als ik jou was zou ik even goed naar jezelf kijken en aan jezelf werken dat je eigenwaarde op meer gebouwd is dan dat je succesvol kan zijn, want oh boy dat gaat je echt niet zover brengen in je leven als je soms zou willen.
quote:Op maandag 22 december 2014 03:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of hij heeft echt een probleem waar hij telkens onder een nieuwe kloon weer topics over maakt.
dit dus, hij heeft ookal verzonnen dat hij een succesvolle webshop heeft en heeft een half uur later toe gegeven dat dat geluld wasquote:Op maandag 22 december 2014 11:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat hij dingen verzint en nooit het echte verhaal vertelt.
Juist, het probleem van TS is dat hij allemaal dingen verzint en daar helpen wij hem niet mee om daarop in te gaan, want dan krijgt hij de aandacht.quote:Op maandag 22 december 2014 12:23 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
[..]
dit dus, hij heeft ookal verzonnen dat hij een succesvolle webshop heeft en heeft een half uur later toe gegeven dat dat geluld was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |