SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Y so mad?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee want ik speel atm geen FUT![]()
Hummels komt echt uit het niets
Maar even 2 ingekocht
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee. Doe nog eens. Ik kan niet stoppen met lachen. gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Kiid het volgende:
Even wat Ibra's inslaan
Iemand deze grap al ooit gemaakt? gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat leek me ook een goed idee met Pogbaquote:Op woensdag 10 december 2014 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hummels komt echt uit het niets
Maar even 2 ingekocht![]()
![]()
Ha gayquote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij nader inzien: Gimenez is wel een leuke CB. McGregor is wat klein voor een keeper (1.83)![]()
Ik sla op mijn dijen van het lachen. /Bittere_Ernstquote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Kiid het volgende:
Even wat Ibra's inslaan
Iemand deze grap al ooit gemaakt? gr gr![]()
Wel op tijd verkopen natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat leek me ook een goed idee met Pogba
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vorige week? Verlies op geleden?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat leek me ook een goed idee met Pogba
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stop is met deze homo erotische posts DS2.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik sla op mijn dijen van het lachen. /Bittere_Ernst
Niemand wil dit weten.![]()
Even wat Ronaldo's inslaan, hij is nu ST ipv LW dus hij zal wel meer waard zijn. gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Doe nog eens. Ik kan niet stoppen met lachen. gr gr![]()
Money talks @ EA, want qua prestaties slaat dit natuurlijk echt nergens op
Maarja what else is newDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik snap niet dat Ronaldo er wel een krijgt en Messi niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Money talks @ EA, want qua prestaties slaat dit natuurlijk echt nergens op
Maarja what else is new
Maar ik ben dan ook wel een beetje Messi fanboy![]()
![]()
Omdat Messi er 2 weken geleden nog een heeft gehadquote:Op woensdag 10 december 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Ronaldo er wel een krijgt en Messi niet.
Maar ik ben dan ook wel een beetje Messi fanboy
Elke dag![]()
Oh okequote:Op woensdag 10 december 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat Messi er 2 weken geleden nog een heeft gehad![]()
![]()
Toen die if kwam jaquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorige week? Verlies op geleden?wilde ze in het weekend verkopen maar toen kwam zwarte vrijdag opeens
![]()
![]()
Nou, ik kijk in de verte maar zie nog geen zwarte vrijdagquote:Op woensdag 10 december 2014 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toen die if kwam jawilde ze in het weekend verkopen maar toen kwam zwarte vrijdag opeens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Twijfelllllllll![]()
IF sanchez nu nog dumpen of niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fijn, meteen 4 hummels' gekochtquote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik kijk in de verte maar zie nog geen zwarte vrijdag![]()
![]()
Profiteurquote:Op woensdag 10 december 2014 13:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Fijn, meteen 4 hummels' gekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Totaal niet meer effectief dit jaarquote:Op woensdag 10 december 2014 13:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Fijn, meteen 4 hummels' gekocht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Misschien wel als niemand zijn IF had zien aankomenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Totaal niet meer effectief dit jaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nog twee Pogba's ge-DSL'ed en toen hij weer in de packs kwam steeg hij nog door tot boven zijn prijs van voor de IF (omdat alle prijzen stegen) dus ik heb er geen verlies op gemaakt, maar ook niet de grote winst die ik had verwacht![]()
![]()
Geen idee wat ik zou moeten doen, heb m'n dure spelers al van de hand gedaan en zie wel wat er met die prijzen gebeurt.![]()
![]()
IF Caroll lijkt me ook best een degelijke spitsquote:Op woensdag 10 december 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Carroll wordt de IF Davies van FUT15. 99 heading accuracy.Die vent is nog best snel en lang
Elke dag![]()
Precies, lekker over je heen laten komenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:04 schreef Lastpost het volgende:
Geen idee wat ik zou moeten doen, heb m'n dure spelers al van de hand gedaan en zie wel wat er met die prijzen gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De NIF heeft al goede jumping, hij is sterk en hij heeft nog een goed schot ook. Dus een prima target man. Maar je moet geen individuele acties met hem maken.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Caroll lijkt me ook best een degelijke spitsDie vent is nog best snel en lang
![]()
Ik heb er gewoon geen verstand van joh. Alleen begrepen bij dergelijke TOTW-aankondigingen dat je zo snel mogelijk je dure gasten van de hand moet doen omdat ze later goedkoper terug te kopen zijn omdat iedereen dan pakjes opent.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, lekker over je heen laten komen
Voor de rest, geen flauw idee en ook dit zal wel weer verkeerd uitpakken hier.s
![]()
Heb nog wel een lijstje IFs
( Sanchez, Matuidi, Griezmann, Welbeck, De bruyne, Sneijder, Aogo, Bonucci, Aurier, Ect)
moeten allemaal de deur nog uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SIF Tevez koop ik echt nooit meer terug, die vent daalt ook echt bij het minste of geringste weer een teringeind omlaagVandaag al 60k
Elke dag![]()
Die goedkopere kun je gewoon houden, heeft amper effect.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
Heb nog wel een lijstje IFs
( Sanchez, Matuidi, Griezmann, Welbeck, De bruyne, Sneijder, Aogo, Bonucci, Aurier, Ect)
moeten allemaal de deur nog uit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook niet als hij straks een UP krijgtquote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
SIF Tevez koop ik echt nooit meer terug, die vent daalt ook echt bij het minste of geringste weer een teringeind omlaagVandaag al 60k
#FreeTrapz![]()
Ik denk het niet, die IF heeft een raar effect op de prijs van de SIFquote:Op woensdag 10 december 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ook niet als hij straks een UP krijgtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou EA Hummels en Gundogan door elkaar hebben gehaald?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tja, wie niet. Turken en Mocro's lijkt best wel op elkaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou EA Hummels en Gundogan door elkaar hebben gehaald?
Breaking news: ene Demy de Zeeuw traint vanaf morgen mee in Breda.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scorebord journalistiek. Misschien heeft hummels wel de wedstrijd van zijn leven gespeeld.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou EA Hummels en Gundogan door elkaar hebben gehaald?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt,maar daar heb ik echt niets over gehoordquote:Op woensdag 10 december 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Misschien heeft hummels wel de wedstrijd van zijn leven gespeeld.
Elke dag![]()
Hij kopte een vrije trap weg (niet vanaf de lijn maar net ervoor) waardoor het 1-0 bleef.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Misschien heeft hummels wel de wedstrijd van zijn leven gespeeld.![]()
Was een mooie actie ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kopte een vrije trap weg (niet vanaf de lijn maar net ervoor) waardoor het 1-0 bleef.![]()
Verder gewoon een degelijke partij, maar IF-waardig?![]()
![]()
is in dortmund IF waardig hoor tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was een mooie actie ja.![]()
Verder gewoon een degelijke partij, maar IF-waardig?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
EA zegt van wel. Wie zijn wij om daar dan aan te twijfelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was een mooie actie ja.![]()
Verder gewoon een degelijke partij, maar IF-waardig?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is EA, lijkt me al voldoende reden.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
EA zegt van wel. Wie zijn wij om daar dan aan te twijfelen?![]()
Elke dag![]()
Ehnnn de prijs van Sanchez is Down.
Dan maar houden dus
#FreeTrapz![]()
690 laagste bin? Lijkt me niet dusquote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
Ehnnn de prijs van Sanchez is Down.
Dan maar houden dus
Elke dag![]()
Stond net op 660, maar dat leek vooralsnog een eenmalige laagvlieger.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
690 laagste bin? Lijkt me niet dusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij bouwt hem, hij is baas jij nietquote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, maar uhm...dat was toch precies wat ik zei?![]()
Zag idd ook 660 staan, hij moest nog 20 minuten net. Toen ik daarvoor keer stond hij op 725quote:Op woensdag 10 december 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stond net op 660, maar dat leek vooralsnog een eenmalige laagvlieger.
maar hopen dat we hem DSL'en voor die prijsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik bedenk het, hij bouwt het...en jij vraagt. Wie is hier nou de Maver, gij of ik?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij bouwt hem, hij is baas jij niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga zo toch maar pizza burgers halen denk ik
Elke dag![]()
haha mongoolquote:Op woensdag 10 december 2014 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedenk het, hij bouwt het...en jij vraagt. Wie is hier nou de Maver, gij of ik?![]()
![]()
Jij had het over Wilshire gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, maar uhm...dat was toch precies wat ik zei?![]()
Ik ga eens voor Vieri, Inzaghi en Zola als driehoekje. Dribbelen lukt me toch al voor geen meter meer dus die 80-90 dribbling-monsters uit m'n oude team hadden ook weinig nut.![]()
![]()
Verkoop ze nog wel want waarschijnlijk stijgen ze door de anticipatie dat ze gaan stijgen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hummeltjes inkopen lijkt een goed plan te zijn geweest...![]()
lama gaat nietquote:Op woensdag 10 december 2014 14:49 schreef Roypsv het volgende:
wil gewoon een beesten team waar van ik denk Bohhhhh![]()
liefst 41212
1.7 millyPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Uhm juistquote:Op woensdag 10 december 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verkoop ze nog wel want waarschijnlijk stijgen ze door de anticipatie dat ze gaan stijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft gelijk. sell before the undercutting startsquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Idd, 1k winst per stuk woeptiedoe
Elke dag![]()
Het TOTW is nog niet eens officieel bekend gemaakt. Lijkt me wat vroeg om nu al te undercuttenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. sell before the undercutting starts
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, dat is tax. Break even dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Idd, 1k winst per stuk woeptiedoeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die had ik er al afgehaald he vriendquote:Op woensdag 10 december 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, dat is tax. Break even dus.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat dacht ik ook bij pogba en consorten. die bubbel van voorheen zit er niet meer in. zijn nu aan het kopen en willen massaal verkopen om 5 over 4. er waren al heeeeel vele mensen voor jou die wisten dat hij er in kwam.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het TOTW is nog niet eens officieel bekend gemaakt. Lijkt me wat vroeg om nu al te undercuttenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zeg ff wie erin moet ofzo anders is er niets aanquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ah, dan reken jij je rijker dan dat ik dat doe, vriendquote:Op woensdag 10 december 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die had ik er al afgehaald he vriend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
22k-19.75k-1.1k tax is ongeveer 1k winst, toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dan reken jij je rijker dan dat ik dat doe, vriend
Elke dag![]()
ehm ja ik zat zelf te denken aan Bale/benz maar weet zelf niet hoe ze spelen. wil gewoon monstervoorhoede/middenveldquote:Op woensdag 10 december 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeg ff wie erin moet ofzo anders is er niets aan![]()
Op het moment dat ik dat postte, zat hij nog op 21.250quote:Op woensdag 10 december 2014 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
22k-19.75k-1.1k tax is ongeveer 1k winst, toch niet zo moeilijk?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ehm ja ik zat zelf te denken aan Bale/benz maar weet zelf niet hoe ze spelen. wil gewoon monstervoorhoede/middenveld
Elke dag![]()
Hazard Benzema Balequote:
Ramires Cabella Ramsey
Willekeurige BPL LB cahilll Koscielny Walker
CechPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
liefst 41212 zonder RM/LMquote:Op woensdag 10 december 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/231704/]afbeelding[/url] ]![]()
En dan zeg je Balequote:
Zoek het dan maar uit
Elke dag![]()
Ramires Chemquote:Op woensdag 10 december 2014 15:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Op PS is het misschien iets te duur.
Elke dag![]()
ja niet persee, 433 mag ookquote:Op woensdag 10 december 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan zeg je Bale
Zoek het dan maar uit![]()
Ik had nog niet over de aanbiedingen van de C1000 van deze week gepost maar dat heeft een reden. Geen goeie aanbiedingen deze week. Maar ik ga er straks toch naartoe. gr gr![]()
Bale en benz zijn veranderd zegquote:Op woensdag 10 december 2014 15:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Op PS is het misschien iets te duur.wel een mooi team. jammer dat de formatie zo kut speelt
#FreeTrapz![]()
Bedankt voor deze update, ik was al compleet in verwarring gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog niet over de aanbiedingen van de C1000 van deze week gepost maar dat heeft een reden. Geen goeie aanbiedingen deze week. Maar ik ga er straks toch naartoe. gr grDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Graag gedaan hequote:Op woensdag 10 december 2014 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt voor deze update, ik was al compleet in verwarring gr gr
Overigens heb ik mijn overbodige silvers maar eens verkocht. Mocht er een crash komen dan koop ik ze misschien wel weer terug. En IF Afobe moet ik ook nog kopen.![]()
Je was niet de enige, maar nu ben ik weer zen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt voor deze update, ik was al compleet in verwarring gr gr![]()
Moet helemaal, het is toch ook wat hequote:Op woensdag 10 december 2014 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Graag gedaan he
Overigens heb ik mijn overbodige silvers maar eens verkocht. Mocht er een crash komen dan koop ik ze misschien wel weer terug. En IF Afobe moet ik ook nog kopen.
#FreeTrapz![]()
Ik snap het 'helemaal' gedeelte niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moet helemaal, het is toch ook wat he![]()
FCsuarez is communicatief niet de sterkste, dus neem het hem maar niet kwalijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap het 'helemaal' gedeelte niet.![]()
Arsenal Braziliaan of PSG Chileen, nee dusquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef Mandekker het volgende:
[..]
FCsuarez is communicatief niet de sterkste, dus neem het hem maar niet kwalijk.Bek houwe anders krijg je een paar klappe
#FreeTrapz![]()
zuuuurquote:Op woensdag 10 december 2014 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Arsenal Braziliaan of PSG Chileen, nee dus![]()
Welbeck op CDM is wel een optie.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Arsenal Braziliaan of PSG Chileen, nee dus![]()
Gerookte kipfilet bij AH bohhhhh heb er al 4 gekocht deze week (serieus)quote:Op woensdag 10 december 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog niet over de aanbiedingen van de C1000 van deze week gepost maar dat heeft een reden. Geen goeie aanbiedingen deze week. Maar ik ga er straks toch naartoe. gr gr
gr gr![]()
Godverdomme ga zelf aan de gang dan mongoolquote:Op woensdag 10 december 2014 15:18 schreef Roypsv het volgende:
nog geen team gezien waarvan ik denk ja dat word hemPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hummels is Turk noch Mocro ?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, wie niet. Turken en Mocro's lijkt best wel op elkaar.![]()
Ik lig nog steeds op de grond van het lachen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh, het was ook maar een grapjun![]()
Pas maar op voordat de mocro-maffia ook in breda op de stoep staat.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh, het was ook maar een grapjunPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij bent hier alleen voor de pakkende oneliners ofzo? Iets meer diepgang zou best welkom zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds op de grond van het lachen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een lurker johquote:Op woensdag 10 december 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent hier alleen voor de pakkende oneliners ofzo? Iets meer diepgang zou best welkom zijn.
Elke dag![]()
Ja dan ga je maar terug naar Marrakech.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het als Turk (wanneer het uitkomt) diep beledigend en kwetsendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goedzo, dat s de Turkse instellingquote:Op woensdag 10 december 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het als Turk (wanneer het uitkomt) diep beledigend en kwetsend
#FreeTrapz![]()
Hij kan nog geen kut dekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent hier alleen voor de pakkende oneliners ofzo? Iets meer diepgang zou best welkom zijn.![]()
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef Roypsv het volgende:
zouden de prijzen gaan dalen om 19:00 ?![]()
Glazenbol.jpgquote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef Roypsv het volgende:
zouden de prijzen gaan dalen om 19:00 ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee comes alwais om 3 our engliesh thyme in place of hour thymequote:Op woensdag 10 december 2014 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
heej hallo is het tiem of te week nou al bekentDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oke nou af wagten dan zal mij beniewen je weet het nooit he met eaquote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
nee comes alwais om 3 our engliesh thyme in place of hour thymeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
heej hallo is het tiem of te week nou al bekentFCsuarez is een hacker.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
nee comes alwais om 3 our engliesh thyme in place of hour thyme![]()
ja missgien word ut tiem of de day Xdquote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
oke nou af wagten dan zal mij beniewen je weet het nooit he met eaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
team of the weak xd xd xd dxquote:Op woensdag 10 december 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ja missgien word ut tiem of de day Xd![]()
quote:![]()
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef Mandekker het volgende:
[..]
[..]
FCsuarez is een bouwvacker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oke Sjon. Sorry Sjon.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2, ik moet vanavond nog even boodschappen doen. Dat kan bij de Jumbo of bij de AH. Welke raad jij me aan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij zou toch minder posten skkltje?quote:
Fuck, verkeerde account.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
raadt jijquote:Op woensdag 10 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2, ik moet vanavond nog even boodschappen doen. Dat kan bij de Jumbo of bij de AH. Welke raadt jij me aan?!
Elke dag![]()
Sjeuzes, dit is me er eentje hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg teampjes gemaakt nu
Maar weer eens verder gaan met mijn scriptie...
Maar ja, die formatie he...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind die formatie prima spelen eigenlijk, begin vaak met de LM/RM variant en zet 'm tijdens de wedstrijd om naar deze.![]()
![]()
Coca Cola, Autodrop, Pringles en Mars in de aanbieding bij de AH... Lijkt me geen moeilijke keuze.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2, ik moet vanavond nog even boodschappen doen. Dat kan bij de Jumbo of bij de AH. Welke raad jij me aan?![]()
Ach, ga grassnuiven ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij zou toch minder posten skkltje?
Fuck, verkeerde account.
tevens je eigen kloon baas vinden![]()
#FreeTrapz![]()
Autodrop...quote:Op woensdag 10 december 2014 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Coca Cola, Autodrop, Pringles en Mars in de aanbieding bij de AH... Lijkt me geen moeilijke keuze.
Maar dan wel gewoon die oldschool gemixte zakken. Niet die meuk die ze de laatste jaren nieuw op de markt hebben gebracht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar de Lays bij de Jumbo, waaronder dezequote:Op woensdag 10 december 2014 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Coca Cola, Autodrop, Pringles en Mars in de aanbieding bij de AH... Lijkt me geen moeilijke keuze.
wtf is dat voor smaak
Nou ben ik wel benieuwd en ga ik ze zo kopen denk ik
Elke dag![]()
Baas vinden?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach, ga grassnuiven ofzo.
tevens je eigen kloon baas vinden![]()
Waar heb je het over man..Te lang met je kop boven de kit gehangen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die is echt super lekker!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de Lays bij de Jumbo, waaronder deze
[ afbeelding ]
wtf is dat voor smaak
Kun je vergelijken de cream onion van vroeger
#postenalsds2![]()
Misschien wordt het tijd dat je eens wat over jezelf vertelt? Leeftijd, teams, lievelingskleur, speelstijl, lievelingseten, woonplaats, favoriete club, divisie, burgerlijke status, beroep? The floor is yours, ga ik lekker even in overleg.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die is goed manquote:Op woensdag 10 december 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf is dat voor smaak
Vorig jaar eens geproefd, echt lekker.
Deed me denken aan Cream & Chives van vroegah
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey, die wil ik ook wel eens proberen! Stokbrood kruidenboterquote:Op woensdag 10 december 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf is dat voor smaak
Nou ben ik wel benieuwd en ga ik ze zo kopen denk ik![]()
![]()
Nee. Daar hebben we hem niet voor nodig. Maar als hij goed zijn best doet, mag hij af en toe eens meedoen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaat Demy NAC redden van de ondergang?
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klinkt zo fout dat het vast heerlijk smaakt. Alleen de dichtstbijzijnde Jumbo is hier een tering eind vandaan. Misschien maar even naar de shop vanavond, goed excuus dan aangezien daar een Jumbo naast zit.![]()
![]()
Jij zegt vanmorgen mandekker is baasquote:Op woensdag 10 december 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baas vinden?
Waar heb je het over man..Te lang met je kop boven de kit gehangen?
en nu beweer je dat het je eigen kloon is...
sneu hoor
#FreeTrapz![]()
Ik woon tegenover een Jumboquote:Op woensdag 10 december 2014 15:53 schreef Lastpost het volgende:
Klinkt zo fout dat het vast heerlijk smaakt. Alleen de dichtstbijzijnde Jumbo is hier een tering eind vandaan. Misschien maar even naar de shop vanavond, goed excuus dan aangezien daar een Jumbo naast zit., en daar vlak naast een shop
Elke dag![]()
Huh? Ik deed Rijst na.. had geen idee dat hij ook zo deedquote:Op woensdag 10 december 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij zegt vanmorgen mandekker is baasen nu beweer je dat het je eigen kloon is...
sneu hoor
ff naar de shoppaquote:Op woensdag 10 december 2014 15:53 schreef Lastpost het volgende:
Klinkt zo fout dat het vast heerlijk smaakt. Alleen de dichtstbijzijnde Jumbo is hier een tering eind vandaan. Misschien maar even naar de shop vanavond, goed excuus dan aangezien daar een Jumbo naast zit.![]()
Niet buiten de bandbreedte waarin Benz normaal schommelt hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
en dan weten de onwetende nog nietsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
je wat?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
en dan weten de onwetende nog niets![]()
welke formatie is dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer eens verder gaan met mijn scriptie...![]()
Sanchez in ieder geval niet. afgelopen dagen nauwelijks onder de 700K geweestquote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet buiten de bandbreedte waarin Benz normaal schommelt hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Interviews gaarne via DM.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat je eens wat over jezelf vertelt? Leeftijd, teams, lievelingskleur, speelstijl, lievelingseten, woonplaats, favoriete club, divisie, burgerlijke status, beroep? The floor is yours, ga ik lekker even in overleg.![]()
hee war ies wynaldom nau?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/ve(...)23-9c0e-ec2722cbd636
heb gewoon samen in een auto gezeten met deze man :|![]()
WOW!quote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef Roypsv het volgende:
heb gewoon samen in een auto gezeten met deze man :|![]()
![]()
Als ik een aangepaste opstelling opsla, staat hij er een potje later niet meer bijmeer mensen hier last van? of weten hoe je het wel goed op kan slaan?
![]()
Ik snap umquote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
EVEN TRANQUILLO ALLEMAAL NU TRANQUILLO
Elke dag![]()
Ja ik, eerder deze week. Belachelijk, en ik vond er geen oplossing voor. Console afgesloten en wat anders gaan doenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef esox83 het volgende:
Als ik een aangepaste opstelling opsla, staat hij er een potje later niet meer bijmeer mensen hier last van? of weten hoe je het wel goed op kan slaan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vanavond maar eens gek doen en 6 ipv 4 packs openenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kut TOTW
Ik boycot deze IF's, allemaal![]()
#FreeTrapz![]()
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vanavond maar eens gek doen en 6 ipv 4 packs openen
IF Sanchez is going down. I repeat: IF Sanchez is going down.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Joehoequote:Op woensdag 10 december 2014 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hummels 5k de lucht in. Jullie![]()
![]()
Je laten zuigen voor 5 euro?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef Roypsv het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/ve(...)23-9c0e-ec2722cbd636
heb gewoon samen in een auto gezeten met deze man :|Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hummels 5k de lucht in. Jullie![]()
![]()
![]()
Achja weten we dat weer voor de volgende keer, moet je wel erg opschieten met verkopenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb nog steeds hetzelfde team wat ik twee maanden geleden ook al had. Geen moment druk gemaakt om de prijzen (coins kosten bijna niets) en het is zelfs in waarde gestegen.![]()
Genoteerdquote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde team wat ik twee maanden geleden ook al had. Geen moment druk gemaakt om de prijzen (coins kosten bijna niets) en het is zelfs in waarde gestegen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zo denk ik ook. Interesseert me ook weinig als ik verlies maak op spelers.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde team wat ik twee maanden geleden ook al had. Geen moment druk gemaakt om de prijzen (coins kosten bijna niets) en het is zelfs in waarde gestegen.
Team dat ik op het oog heb nu al ruim een ton gezakt in een paar uur, gaat lekker.![]()
Oke, ik voeg je zo even toe aan mijn FB goed?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde team wat ik twee maanden geleden ook al had. Geen moment druk gemaakt om de prijzen (coins kosten bijna niets) en het is zelfs in waarde gestegen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde team wat ik twee maanden geleden ook al had. Geen moment druk gemaakt om de prijzen (coins kosten bijna niets) en het is zelfs in waarde gestegen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hedde gij een FuckBuddy accountquote:Op woensdag 10 december 2014 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, ik voeg je zo even toe aan mijn FB goed?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Elke dag verschijnen hier posts over welke spelers wel of niet stijgen en TOTW, TOTY etc etc. Jij bent hier bijvoorbeeld heel gedreven in.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Als jij het leuk vind om een beetje te handelen vooral doorgaan.![]()
Bijzonder, FB staat bij ons in Brabant gewoon voor Facebook...quote:Op woensdag 10 december 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hedde gij een FuckBuddy accountNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dat klopt dan toch ookquote:Op woensdag 10 december 2014 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Elke dag verschijnen hier posts over welke spelers wel of niet stijgen en TOTW, TOTY etc etc. Jij bent hier bijvoorbeeld heel gedreven in.
Als jij het leuk vind om een beetje te handelen vooral doorgaan.Dat je op lange termijn ook winst hebt betekent niet dat jij geen equity hebt laten liggen
Elke dag![]()
Ja dus? Je wilt melden dat je niet handelt, oke staat genoteerdquote:Op woensdag 10 december 2014 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Elke dag verschijnen hier posts over welke spelers wel of niet stijgen en TOTW, TOTY etc etc.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er zijn hier toch niet echt mensen die nog handelen? Lap even een 10tje en je kan weer 6 Robben's kopen. GrFeyenoord Rotterdam![]()
Dit wil ik ook niet duidelijk maken.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat klopt dan toch ookDat je op lange termijn ook winst hebt betekent niet dat jij geen equity hebt laten liggen
![]()
Sommige mensen vinden het ook gewoon leuk om te doenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zijn hier toch niet echt mensen die nog handelen? Lap even een 10tje en je kan weer 6 Robben's kopen. GrEn voor 1 10tje krijg je 1 robben
Elke dag![]()
Tja, we moeten het toch ergens over hebben he. Over jouw team waren we maanden geleden al uitgepraat toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Elke dag verschijnen hier posts over welke spelers wel of niet stijgen en TOTW, TOTY etc etc. Jij bent hier bijvoorbeeld heel gedreven in.
Als jij het leuk vind om een beetje te handelen vooral doorgaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met een 10tje kan je er nog niet eens 1 kopenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zijn hier toch niet echt mensen die nog handelen? Lap even een 10tje en je kan weer 6 Robben's kopen. Gr
#FreeTrapz![]()
Wat dan wel, schrijf ik dat even bij de notities.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook niet duidelijk maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gefeliciteerd. Bijna break even na aftrek van tax. Want in dit spel betaal je wel belasting.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Ibra daarstraks gekocht voor 556k. Nu al 581kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Damn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bijna break even na aftrek van tax. Want in dit spel betaal je wel belasting.![]()
![]()
![]()
Moet dat nou.....quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bijna break even na aftrek van tax. Want in dit spel betaal je wel belasting.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bijna break even na aftrek van tax. Want in dit spel betaal je wel belasting.![]()
![]()
Maver zal in het echt ook wel belasting betalen hoor... Alleen hij leeft van onze gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
staat genoteerd.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Ibra daarstraks gekocht voor 556k. Nu al 581k![]()
Even alles teruggelezen.Jumbo. Maar ik weet niet waar jij naar op zoek gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2, ik moet vanavond nog even boodschappen doen. Dat kan bij de Jumbo of bij de AH. Welke raad jij me aan?Die verpakkingen heb ik ooit nog gespaard (roadrunners enzo) Dat was inderdaad beter dan wat ze nu hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Autodrop...
Maar dan wel gewoon die oldschool gemixte zakken. Niet die meuk die ze de laatste jaren nieuw op de markt hebben gebracht![]()
Haten op autodropquote:Op woensdag 10 december 2014 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even alles teruggelezen.
[..]
Jumbo. Maar ik weet niet waar jij naar op zoek gaat.
[..]
Die verpakkingen heb ik ooit nog gespaard (roadrunners enzo) Dat was inderdaad beter dan wat ze nu hebben.![]()
![]()
Ik vind het nog steeds wel lekker (heb laatst nog die joy riders gehaald bij de Jumbo) maar het was vroeger beter.quote:![]()
Je moet me wel hebben vandaag he, op je kleine anaconda gestaan toen je uit bed stapte?quote:
nerdjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Inb4 Trapz rage.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel lekker (heb laatst nog die joy riders gehaald bij de Jumbo) maar het was vroeger beter.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geef mij die roze snoepjes maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel lekker (heb laatst nog die joy riders gehaald bij de Jumbo) maar het was vroeger beter.![]()
![]()
Cadillacs?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geef mij die roze snoepjes maar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Skkltje.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben vandaag he, op je kleine anaconda gestaan toen je uit bed stapte?
nerdjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De mijne ook. Maar de variatie met een cola truck maakte het af![]()
![]()
quote:wacht maar, als ik voor de thomas spring is het jouw schuld
#FreeTrapz![]()
Thomas wil niet eens over jou heen johquote:Op woensdag 10 december 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wacht maar, als ik voor de thomas spring is het jouw schuld
![]()
![]()
Schijt eraan hebben zoals Kamiquote:Op woensdag 10 december 2014 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Autodrop Cadillacs![]()
Jammer dat ik er viesdik van word.![]()
Nog zo'n persoon vol haat.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thomas wil niet eens over jou heen joh
#BOBMarley #peacePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De schietpartij van vannacht in Amsterdam was echt vlak in de buurt. Ik loop er langs als ik naar de supermarkt ga
#ThugLifeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
#appleskillenmetsomeonequote:Op woensdag 10 december 2014 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Om voor spektakel te zorgen![]()
Kutchemquote:Op woensdag 10 december 2014 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Om voor spektakel te zorgenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een Russisch team is pas geüpgrade met de God erin.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut...maar ik heb nu een Russisch team dat ik eerst wat wil upgraden (dit dus), en daarnaast een tweede team maken wat nog wat duurder wordt waarschijnlijk
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Die gozer met die pet op.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Welke van deze had ma DS2 nou gezogen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lekkere link met Clasiequote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een Russisch team is pas geüpgrade met de God erin.
Met Layun wordt dit team nog beterquote:Op woensdag 10 december 2014 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Om voor spektakel te zorgen![]()
![]()
Oke TBukkarov.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een Russisch team is pas geüpgrade met de God erin.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach Layundrolquote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Layun wordt dit team nog beterDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik snap het wel, maar ik kan er helemaal niks mee.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen snappen gewoon niet hoe graag ik Layun in FUT wil hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou natuurlijk een dreigmantische email naar EA kunnen sturen om Layun in het spel te krijgen voor DS2.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik kan er helemaal niks mee.
Maar dat zou ik ook niet doenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bijna break even na aftrek van tax. Want in dit spel betaal je wel belasting.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Of een petitie op kunnen starten. Die ik dan niet teken.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk een dreigmantische email naar EA kunnen sturen om Layun in het spel te krijgen voor DS2.
Maar dat zou ik ook niet doenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik wil ook heel graag een bepaalde Feyenoord speler zien met een 90 rating, maar soms moet je het gewoon accepteren dat je niet altijd je zin krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen snappen gewoon niet hoe graag ik Layun in FUT wil hebben.![]()
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeist Thye? Beetje druk gehad afgelopen tijd?![]()
Nu alleen nog profielwerkstuk(presentatie) afronden en dan lekker kerstvakantie.
Push bericht van de NU.nl app. Onno Hoes vertrekt als "burgervader". Eeuwig zonde.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooi man. Lekker weer een beetje gamen en Russisch voetbal kijken enzoquote:Op woensdag 10 december 2014 17:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu alleen nog profielwerkstuk(presentatie) afronden en dan lekker kerstvakantie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaha, winterstop, dus dat 2e voorlopig niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man. Lekker weer een beetje gamen en Russisch voetbal kijken enzo
Maar wel de tijd om even 2 weken uit te rusten, want daarna weer verder met school.
En hoe gaat het met POTS?
O ja, in Rusland ligt de boel nu wat langer stil...quote:Op woensdag 10 december 2014 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hahaha, winterstop, dus dat 2e voorlopig niet.
Maar wel de tijd om even 2 weken uit te rusten, want daarna weer verder met school.
En hoe gaat het met POTS?
Prima hoor. Kerstdagen voor de deur, altijd goed
Dit weekend nog een beetje druk ivm verhuizing maar daarna lekker uitbollen richting einde jaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer eens verder gaan met mijn scriptie...
Thanks man, dit is wel een beesten team.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
special forces ook echtquote:
Wel een fucking vet dingEr komt zelfs rook uit de loop
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bohhhhh, jizzz uit de loop zou wat zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
special forces ook echt
Wel een fucking vet dingEr komt zelfs rook uit de loop
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
50.000 euro overmaken aan zo'n internet oplichter voordat je doorhebt dat het fake is
Maar ze staat ook te computeren ipv een stoel met bureau ervoor neer te zetten dus miss vandaar
http://www.npo.nl/dit-is-(...)2-2014/VPWON_1230974
Link via Zhano btw, wat een kansloze mensen
Elke dag![]()
mooie docu om mijn leerwerk te vermijden dus thanksquote:Op woensdag 10 december 2014 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
50.000 euro overmaken aan zo'n internet oplichter voordat je doorhebt dat het fake is
Maar ze staat ook te computeren ipv een stoel met bureau ervoor neer te zetten dus miss vandaar
Link via Zhano btw, wat een kansloze mensen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Link via Zhano btw, wat een kansloze mensenQua docu echt vet slecht gemaakt btw
![]()
![]()
Dat doet het bij mij ookquote:Op woensdag 10 december 2014 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooie docu om mijn leerwerk te vermijden dus thanks
Ja voice over en vrouw die tegelijk praten ookquote:Op woensdag 10 december 2014 17:46 schreef Zhano het volgende:
[..]Qua docu echt vet slecht gemaakt btw
Maar toch wel grappig, die ene is een halve dus dan kun je het wel verwachten, al kost het haar maar 300 euro
Maar die vrouw die gewoon nog even een lening van 20k aanvraagt om 20k door te sturen
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: