Uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:00 schreef bulldogking123 het volgende:
TS hou je ons wel op de hoogte?
Waarin?quote:
Fylax wil je stoppen met mij te DM en? Ik DM niet met trollen! Gelieve mij geen DM meer te sturen. Alles wat je mij wil zeggen kun je hier in het topic doen.quote:
Pardon? Ik ben geen troll.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef Vida. het volgende:
[..]
Fylax wil je stoppen met mij te DM en? Ik DM niet met trollen! Gelieve mij geen DM meer te sturen. Alles wat je mij wil zeggen kun je hier in het topic doen.
Uh oke?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:43 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ik wens niet met jou te DM men. Nogmaals: alles wat je kwijt wil: hier op het forum.
Waar wacht je op? Zoen haar.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb precies t zelfdeeee alleen dan iets anders
ik ken haar ook pas 3 weken (oke ik zie haar wel al 3 jaar lang op school maar we spreken elkaar net pas)
en ze heeft me verteld dat ze me leuk vindt
maardit gevoel heb ik ook nog nooit eerder gehad
Hoooooiii!quote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef Vida. het volgende:
[..]
Fylax wil je stoppen met mij te DM en? Ik DM niet met trollen! Gelieve mij geen DM meer te sturen. Alles wat je mij wil zeggen kun je hier in het topic doen.
Gaat dat niet te snel?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Zoen haar.
Nee, als zij jou leuk vindt en andersom, dan moet je dat bevestigen. Wel subtiel, geen pats-boem-op-de-smoel taferelen.quote:
Fylax, op basis van je posthistorie, je topics en de issue's waarmee jij kampt, schat ik jouw IQ tussen 55- hooguit 70. Dus je hebt een punt jongen!, voor jouw is het geen troll. Jouw issues/topics zijn voor mensen met een gemiddeld en bovengemiddeld IQ wel troll topics, snap je het nog een beetje?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh oke?Ik zou graag willen weten waarom jij mij een troll noemt.
Doe even normaal ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:01 schreef Vida. het volgende:
[..]
Fylax, op basis van je posthistorie, je topics en de issue's waarmee jij kampt, schat ik jouw IQ tussen 55- hooguit 70. Dus je hebt een punt jongen!, voor jouw is het geen troll. Jouw issues/topics zijn voor mensen met een gemiddeld en bovengemiddeld IQ wel troll topics, snap je het nog een beetje?
fijne avond.
Okeequote:Op donderdag 11 december 2014 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, als zij jou leuk vindt en andersom, dan moet je dat bevestigen. Wel subtiel, geen pats-boem-op-de-smoel taferelen.
Praat met haar één-op-één, blijf dan staren alsof je in d'r ogen verdrinkt, dan zie je d'r ongemakkelijk worden en kom je met je hoofd dichterbij, om vervolgens toe te slaan.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:44 schreef Jay-zzz het volgende:
Fylax heet ze toevallig Arianne met haar voornaam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |