Hij is het levende voorbeeld van morbide obesitasquote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Is hij dik?Daar gaan mijn fantasieën.
Anyway, gefeliciteerd!
Jij appte me niet dat die kwamquote:Op woensdag 10 december 2014 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij appte niet dat je in zijn verjaardagstopic wilde
Hmmm.. blijkbaar enkel lekker, niet geil of lief.quote:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 10 december 2014 00:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmmm.. blijkbaar enkel lekker, niet geil of lief.
Je hebt geluk dat het niet een topic voor mij is
Ajoh, lekker m'n vetkwabben kietelenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Is hij dik?Daar gaan mijn fantasieën.
Anyway, gefeliciteerd!
Heel dikquote:
Ja hek nie ;i Kom anders van 't weekend een keer langs, morgen komen m'n ouders al en dat is me nogal drukjesquote:Op woensdag 10 december 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, dat van dat bier is serieus. Dus beter heb je wat in huis.
Lekker warm en zweterig knuffelenquote:
Weekend kan ik toch nie jongeeeee. Dan zit ik in Deutschland.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja hek nie ;i Kom anders van 't weekend een keer langs, morgen komen m'n ouders al en dat is me nogal drukjes
[..]
Lekker warm en zweterig knuffelen
Wa hedde dar nou te doen dan, dikke?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weekend kan ik toch nie jongeeeee. Dan zit ik in Deutschland.
Met de studievereniging op de kerstmarkt bier happen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wa hedde dar nou te doen dan, dikke?
Wel zo fijn in de koude winterquote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker warm en zweterig knuffelen
Dikker dan sjek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |