SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen meid. Embrace your curves!quote:
Huis, sportschool, en Mac liggen nog geen kilometer bij elkaar vandaan. En ik heb dus wel m'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
De Mac is echt maar 400 m van mijn werk of zo. Gelukkig ben ik vaak te moe om die 400 m om te fietsen.![]()
Ik vrees voor de dag dat ik mijn rijbewijs haal.
Ik had voordat ik ging trainen al gekeken wat ik nog mocht hebben. Werd uiteindelijk een Big Tasty en een cheeseburger.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
crossed my mind, echt zat in de auto "..zal ik doen of niet, zal ik doen of niet, denk aan je macros. denk aan je macros.."
Wat had hij eigenlijk moeten doen dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hij wilde uit de friendzone geloof ik.
Ik heb vandaag spaghetti met room en kip gegetenquote:
Ik las om de een of anderen 'besneden' ipv 'beneden'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil yoghurtsoep eten, maar papa is beneden en dan zeurt hij weer over mijn gewicht.
ohaaaaaaquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag spaghetti met room en kip gegeten![]()
Maar ik zit denk weer in stressmode, want eet weer veel ineens
Om 9.00 uur lahmacun gegeten, om 10 nog een klein stukje, om 16.30 lavas me humus en om 18.00 uur bord spaghetti en daarna 4 haribo snoepjes.
Is dit veel eigenlijk?
Ik verklein Gods woord niet. Het betalen van een maaltijd voor je vriend/vriendin zou je als een gift moeten zien, niet als een lening. Het laatste is waar wij het over hebben. Het probleem met jou is dus dat jij niet aan die 'gifts' doet, maar alles als een lening ziet en je normen en waarden vervolgens met Islamitische theologie probeert goed te praten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mensen die Gods woorden verkleinen
Mission impossible.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hij wilde uit de friendzone geloof ik.
hoezo nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt?ik wil ook echte lessen gaan volgen maar heb nog geen leuke/goeie gevonden
Ik heb liever dit meetquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
Yogameet 2015, wie durft te organiseren ?
Echt hè.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouwen tegenwoordig. Wij zijn meer dan alleen vlees
autist hierquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo niet
en echt al zeker anderhalf jaar
Denken dat mensen uit dit topic elkaar meetenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
Yogameet 2015, wie durft te organiseren ?
sorry deuce maar met zulke foto's vraag je erom om als een stuk vlees behandeld te wordenquote:
maar jij bent sowieso baas de laatste twee jaarquote:
Wel veel hamur işi. Zou daarmee minderen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om 9.00 uur lahmacun gegeten, om 10 nog een klein stukje, om 16.30 lavas me humus en om 18.00 uur bord spaghetti en daarna 4 haribo snoepjes.
Is dit veel eigenlijk?
Dunnow. Ik weet niet hoe groot de porties zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dit veel eigenlijk?
Nee, ik had het letterlijk over een meisje die 15 centen van me had geleend en niet meer over een gift.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
betalen van een maaltijd voor je vriend/vriendin zou je als een gift moeten zien, niet als een lening. Het laatste is waar wij het over hebben. Het probleem met jou is dus dat jij niet aan die 'gifts' doet, maar alles als een lening ziet en je normen en waarden vervolgens met Islamitische theologie probeert goed te praten.
Droom lekker verderquote:Je bent gierig.
Oke.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik had het letterlijk over een meisje die 15 centen van me had geleend en niet meer over een gift.
[..]
Droom lekker verder
Zo romantisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde gewoon een yogales samen volgen toch xx
I met Beachquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit dit topic elkaar meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |