Als je er minder last van je rug door krijgt zou ik het doen TS. Misschien dat er een of twee mensen je raar aankijken maar zelfs dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n ding waar alle bejaarden mee lopen?
Ik gebruik die van mijn ouders altijd. Ik zie het probleem niet! Lekker boeiend wat andere mensen zouden denken? Zeker als het beter voor jouw rug is? Veel minder belastend dan die loodzware boodschappentassen dragen en geen snijdend gevoel in je handen door die plastic handvatten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef summer2bird het volgende:
Hoi!
Wie heeft er ervaringen mee met een boodschappentrolley winkelen? Ik wil hem voor kerst vragen, zodat het mijn rug ontlast met het halen van boodschappen, maar werkt zoiets goed?
En kijken mensen je raar aan?
Slim!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ideaal voor de boodschapjes. niet meer met zware tassen sjouwen. ik ving wel wat aparte blikken op toen ik het ding vastmaakte aan het fietsenrek bij de supermarkt maar wat boeit dat? ik neem em idd niet mee de supermarkt in want dat vind ik niet handen, maar voor 2-3euro koop je een slotje bij de action. maakt het ongeoorloofd meenemen al een stuk lastiger
hier is het 2 km heen en terug. Maar ik wandel liever dan dat ik fietsquote:Op woensdag 10 december 2014 10:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slim!
Ik heb er ook eentje, maar ben erachter gekomen dat ik die 500 meter naar de supermarkt toch liever fietsfietstassen
dan loop. Maar ik liep tijdens het gebruik van de trolly er wel tegenaan dat ik er in de supermarkt meer hinder dan plezier van had. Jouw oplossing klinkt goed!
Want in het gebruik vind ik het superhandig, er kan veel in, je kunt van winkel naar winkel wandelen, je boodschapjes stapelen en hoeft niet met zware tassen te zeulen. Nooit rare blikken gehad ook.
Tegenwoordig heb je leuke kleurtjes en modellen, gewoon vragen aan de kerstman TS. Met een slotje erbij.
Ik heb meer last van mensen met kinderwagens en honden die in de weg lopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:57 schreef Jirdo het volgende:
Als je maar oplet met lopen, want mensen met die dingen lopen bijna altijd in de weg.
bij mij keken ze denk ik vooral raar omdat het geen standaard grijs ding is maar een felgroene met appeltjesopdruk.......quote:Op woensdag 10 december 2014 10:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slim!
Ik heb er ook eentje, maar ben erachter gekomen dat ik die 500 meter naar de supermarkt toch liever fietsfietstassen
dan loop. Maar ik liep tijdens het gebruik van de trolly er wel tegenaan dat ik er in de supermarkt meer hinder dan plezier van had. Jouw oplossing klinkt goed!
Want in het gebruik vind ik het superhandig, er kan veel in, je kunt van winkel naar winkel wandelen, je boodschapjes stapelen en hoeft niet met zware tassen te zeulen. Nooit rare blikken gehad ook.
Tegenwoordig heb je leuke kleurtjes en modellen, gewoon vragen aan de kerstman TS. Met een slotje erbij.
de mijne was 2 jaar geleden 12euro bij v&d, maar daar zie ik ze niet meer....zit hier wel een buitenlands winkeltje waar ze allerlei zooi verkopen en daar staan ook shoppers tussen. wellicht hema ofzo? geen idee....quote:Op woensdag 10 december 2014 15:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
hier is het 2 km heen en terug. Maar ik wandel liever dan dat ik fiets![]()
Ik heb hem gevraagd aan mijn vader!![]()
Zijn er ook leuke modellen voor 20 euro? Want dat is het budget thuis.
En moeder/dochter combi's op de huishoudbeursquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
action heeft er 1 voor 7 euro. heb die van mij bij de blokker vandaan voor 10.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
hier is het 2 km heen en terug. Maar ik wandel liever dan dat ik fiets![]()
Ik heb hem gevraagd aan mijn vader!![]()
Zijn er ook leuke modellen voor 20 euro? Want dat is het budget thuis.
In de Bijlmer zijn die dingen ook een hit!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |