quote:
Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef WorldsGreatestOne het volgende:Ik daarentegen ben, gelukkig even afkloppen.., succesvol op het wo. Mijn cijfers zijn alweer geweldig en ik lach mij rot met het idee dat zij niet genoeg hebben geïnvesteerd in een intelligent modelstudent, maar in de verkeerde! Het is lachwekkend dat als ik straks succesvol ben dat de 'gold diggers' zometeen contact zullen opzoeken met mij. Met gold diggers refereer ik niet naar vrouwen specifiek, maar in het algemeen (mensen die weer contact met mij willen omdat ze ruiken dat ik succes heb --> succesvrienden).
Ik help je hopen...
quote:
Elke keer als ik buiten ben en ergens onderweg naar ben, dan hoop ik altijd oude bekenden te treffen, want tijdens het gesprek zal ik vragen (zoals elk gesprek gaat tussen mensen) hoe het met hun gaat. Hun zullen het aan mij vragen, waarop ik natuurlijk kenbaar kan maken dat mijn cijfers heel goed zijn en dat het mij gemakkelijk afgaat (wat ook zo is). Op één of andere manier geniet ik van de jaloezie die andere hebben op mijn cijfers e.d.
Ik kan er echt van genieten (van binnen dan) op het moment wanneer ik dan mijn cijfers aankaart of dingen aankaart waar blijkt dat ik intelligent ben, dat mensen dan ook bewonderend/jaloers of een combinatie van beide reageren..
Dat komt een beetje typisch over. Alsof je hele identiteit eraan hangt.
Daarbuiten maakt dit je ongetwijfeld een naar persoon in de omgang. In tegenstelling tot wat jij denkt zijn die mensen namelijk niet achterlijk en zien zij echt wel dat je zelf zo'n beetje klaarkomt als je over je cijfers vertelt. En dat je stiekem een beetje op ze neerkijkt.
Vergis je niet. Er zijn zat slimme mensen op jouw opleiding die om allerlei redenen veel minder tijd in hun studie steken dan jij en daardoor geen bijzondere cijfers halen. Waarvan de belangrijkste is; het is niet het belangrijkste in het leven.
quote:
Verder tja.. ik ben single en dat ben ik altijd geweest. Nooit interesse vanuit meisjes gehad richting mij en ik niet naar hun (aangezien ik té terughoudend ben qua flirten e.d.). Ik kan nooit een stap zetten, dus het zal altijd van het meisje moeten komen, maar aangezien ik nooit een meisje heb getroffen die moves bij mij wou maken.. is het er ook nooit van gekomen.
Recent Tinder geprobeerd, maar dat werd een fiasco.. 0 matches. Dat terwijl ik niet lelijk ben, ook niet de knapste. Al toch zou ik mijzelf qua becijfering een voldoende geven. Geen hoge voldoende, maar wel een voldoende!
Heel raar allemaal. Je lijkt me zo'n fijne en warme gozer!
quote:
Voor de rest.. doe ik niks bijzonders. Een bijbaan of iets heb ik niet, want dat heb ik niet nodig gelukkig. Als ik binnenkort qua time management alles op orde heb, ga ik wel een bijbaan zoeken. Het helpt voor mijn ontwikkeling (ook sociale vaardigheden), plus het is goed voor mijn lege cv.
Dat lijkt me inderdaad geen gek idee.
quote:
Mijn dromen en wensen zijn: topman worden in het bedrijfsleven, dure auto rijden, luxe leven hebben en gezond zijn/ blijven!
Dan hoop ik dat je tegen die tijd wel een fatsoenlijk netwerk hebt. Met cijfers alleen kom je nergens.
quote:
De reden van dit topic is omdat ik op één of andere manier een leegte heb van binnen.
Ja, met recht.