* Pets *quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb een nog betere kont, dus ook niet echt
Vond het wel passendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef Viro het volgende:
1 woord?Nee, dat maakt een hoop duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Daafjequote:
Daafje voor U dan nog altijdquote:
Dat komt door je kutcomputerquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat die header niet in het midden!
Jawel, maar we waren mij aan het omschrijven, nou ja trachtenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Ik heb maar 1 persoonlijkheid, mag ik wel gewoon blijven ?
neequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Ik heb maar 1 persoonlijkheid, mag ik wel gewoon blijven ?
Jij weerquote:
Nou ok, doeiquote:
Nee? Hmm.quote:
Je verwacht het niet...quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een flikker man, kastnicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Oh wacht. Ik bevaar geen rode zeeën.HommoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Oh wacht. Ik bevaar geen rode zeeën.Het is niet echt om de hoek nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig...quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:32 schreef Kally het volgende:
Er zat een dennennaald in mijn thee__________
Ik ben Noors aan het lerenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig...
Lukt het een beetje?quote:
Welnee, ik kijk een serie die zich in Noorwegen afspeeltquote:
Doe maar want die billboard top 100 is kutquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik er een beetje disco in doen? Of valt Siep dan in slaap?
Lillyhammer?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, ik kijk een serie die zich in Noorwegen afspeelt
Ja, geweldige seriequote:
Even inbreken dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar want die billboard top 100 is kut
Dat dacht ik al!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:44 schreef Kally het volgende:
Dit is geen disco, dit is in slaap val muziek.
Doe dan iets snellers, justiquote:
Het nummer wordt er niet beter opquote:
In mijn oren.quote:
Ik gebruik mijn balkon als balkon.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik mijn balkon als koelkast. Dat koelt beter
Soms heb je dat.quote:
Jij hebt niks te klagen.quote:
MIGHTY REAAAAAAL!!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Kally het volgende:
YOUUUUUUUUUUUU MAKE MEEEEEEEE FEELLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Doe ik dat dan?quote:
Nee, maar ik hou niet van dagboekverhalen, dus ik denk ik zeg het vastquote:
Even typen hoor....quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou niet van dagboekverhalen, dus ik denk ik zeg het vast
Ik heb er een heel topic voor johquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou niet van dagboekverhalen, dus ik denk ik zeg het vast
Oh rly?quote:
Woon je in Limburg? Kijk dan naar benedenquote:
Hij woont iets Noordelijkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Woon je in Limburg? Kijk dan naar beneden
daar blijven de balkons gewoon hangenquote:
Zie je welquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Kally het volgende:
Ja, ik ga echt douchen en dan duiken, moet er 5 uur weer uit
Act toch bedankt
Zijn ze naar een andere server verhuisd of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
Nope, Fok doet al een aantal dagen lastig
Dan ga ik verder mixenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik luisterde net niet, dus nu dan 4
Ellendige vlindersquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
Ik lag met buikpijn in bed want ik ben zo verliefd.
Vriendje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet meer normaal lopen
hihi kanquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet ik een nummertje voor je draaien?
Al op Kally gestemmeldquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
Stem op mij allen.
ONZ / ONZ verkiezingen 2014
Ow nee dacht dat dit wat anders wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
er is vast nog 1 categorie vrij voor mijtoch
Als jij op mij gaat stemmen stem ik uiteraard op jou in de categorie naar keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ow nee dacht dat dit wat anders was
Maar heb jij dan ook op mij gestemd
Ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jij op mij gaat stemmen stem ik uiteraard op jou in de categorie naar keuze.
Neen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
Hee maar Fylax, als je nou een serieuze relatie krijgt met die chick, en je bent der even zat, mag ik er dan ook een keer over heen?
verdommequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef ACT-F het volgende:
Nog meer nummers voor Fylix: Circus Custers - Verliefd.
Heb je iets wat in Fylex's straatje past en Iers is?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je ook wat ierse muziek? of past dat vanavond niet in je straatje?
ehhhquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je iets wat in Fylex's straatje past en Iers is?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij krom loopt? Alles geprobeerd....
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks mis met doktertje spelen. Je gaat immers voor het innerlijk
Ik kap ook hiernaquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
Tijd om in de ruststand te gaanTnx ACT-F
Slechte kroegquote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef ACT-F het volgende:
Nou vooruit, nog één afsluiter dan, omdat het altijd in mijn stamkroeg gedraaid werd
Ja, het werd steevast op het eind gedraaid. Iedereen teutquote:Op woensdag 10 december 2014 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je had er bij moeten wezen blijkbaar![]()
Tjah, dan is het leukquote:Op woensdag 10 december 2014 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, het werd steevast op het eind gedraaid. Iedereen teut
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sos en vuistneuken
grgrgr
Trusten
Het is dat KPD niet meetelt voor de postcount.....quote:Op woensdag 10 december 2014 17:29 schreef Ensemble het volgende:
Fokker89 heeft zijn 15 posts voor vandaag weer gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is dat KPD niet meetelt voor de postcount.....Vond die foto van je met die 7 kerels ook wel gewaagd van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het waren er maar 5 in totaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vond die foto van je met die 7 kerels ook wel gewaagd van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het waren er maar 5 in totaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het waren er maar 5 in totaal.Even soppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoi Uccie, jullie hebben een eigen radiostation opgestart?
Ja wel goed. Volgende week weet ik of ik een nieuwe baan heb.....spannond!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, hoe issie verder?
Top vooruitgang, ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wel goed. Volgende week weet ik of ik een nieuwe baan heb.....spannond!
En met jou?
Ja, maar vooral meer regelmaat. Sta nu paksoi te roerbakken omdat ik 10 min geleden thuiskwam.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Top vooruitgang, ik zal voor je duimen
ja je had nogal lange werktijden een beetje vrije tijd is ook wel lekkerquote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar vooral meer regelmaat. Sta nu paksoi te roerbakken omdat ik 10 min geleden thuiskwam.
Precies, vooral minder reistijd. Gewoon lekker in Den Haag werken.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je had nogal lange werktijden een beetje vrije tijd is ook wel lekker
Ga ik zo ff snel etenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:02 schreef Kally het volgende:
Hallo
Ik knal er even in om half 9 tot 10 met 90's dance.
Reistijd is zo zonde, ik had ook een keer een gesprek met randstad vroegen wat ik belangrijk vond, als eerste zei ik dat het dichtbij moest zijn. Keken ze me raar aanquote:Op woensdag 10 december 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, vooral minder reistijd. Gewoon lekker in Den Haag werken.
Nou klopt hoor, die half uurtjes af en aan rijden (soms ook 2 uur ivm file) breken echt wel op.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Reistijd is zo zonde, ik had ook een keer een gesprek met randstad vroegen wat ik belangrijk vond, als eerste zei ik dat het dichtbij moest zijn. Keken ze me raar aan
Ik heb het 10 jaar gedaan, hele land door. Maar het is wel klaar. Voor een hele leuke baan had ik A'dam nog wel overwogen, maar genoeg leuke banen hier.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Reistijd is zo zonde, ik had ook een keer een gesprek met randstad vroegen wat ik belangrijk vond, als eerste zei ik dat het dichtbij moest zijn. Keken ze me raar aan
Ik heb de massel dat ik in Amsterdam woon dus meestal is er wel iets in buurt, maar zuidoost vond ik al te ver je bent sneller in Haarlem of Utrechtquote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het 10 jaar gedaan, hele land door. Maar het is wel klaar. Voor een hele leuke baan had ik A'dam nog wel overwogen, maar genoeg leuke banen hier.
Ohja, ik woon aan de rand van Den Haag, ben bijna sneller in Utrecht dan aan de andere kant van Den Haag via het centrum.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb de massel dat ik in Amsterdam woon dus meestal is er wel iets in buurt, maar zuidoost vond ik al te ver je bent sneller in Haarlem of Utrecht
Oh, nou dan zeg ik niet hoi en dan ga ik 22u niet luisteren als jij niet draait!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef WebHawk het volgende:
Ik ben hier niet om Hoi te zeggen. Ook moet je om 22.00u niet luisteren want dan ga ik niet draaien. Doei.
Geen hoi terug, ik ga niet luisteren want jij draait toch niet,quote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef WebHawk het volgende:
Ik ben hier niet om Hoi te zeggen. Ook moet je om 22.00u niet luisteren want dan ga ik niet draaien. Doei.
Moet nog even kijken of ik kan. Was jij van plan om te draaien dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog iemand die toevallig om 22:00 na Kally wil draaien?
Nou ik hoorde net dat iemand niet draait...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog iemand die toevallig om 22:00 na Kally wil draaien?
Ja, maarja er is al niemand om 22:00quote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik kan. Was jij van plan om te draaien dan?
Sarcasme...leer het herkennenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik kan. Was jij van plan om te draaien dan?
Ga lekker je saté vretenquote:
Ik zag er geen sarcasme in.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sarcasme...leer het herkennenen check het rooster.
Het zou 25% minder moeten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Krijg het niet op, net wat te veel saus
2/8e anders, als mooie tussenwegquote:Op woensdag 10 december 2014 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dat is wat overdreven, 1/4e zou perfect zijn
4/16equote:
Shagtanden?quote:
How did you know?quote:
We are Borg...resistance is futile.quote:
Eigenlijk wil je maar 20% minder, trouwens.quote:
Ik maak alleen zelf satequote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
We are Borg...resistance is futile.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je maar 20% minder, trouwens.
Ik liever ook, maar was een beetje lui.quote:
Mallerdquote:Op woensdag 10 december 2014 20:26 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik gek doe en er vast in ga
dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 10 december 2014 20:26 schreef Kally het volgende:
Ja wachf...nog één hap yoghurt.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:26 schreef Kally het volgende:
Vergeet je morgen om 18u niet te draaien!quote:
quote:Hebro Saté voortaan met 25% meer saus
Uit onderzoek is gebleken dat saté liefhebbers graag extra veel (pinda)saus bij de saté hebben. Daarom heeft de saté van Hebro voortaan 25% meer saus!
Hoezo datquote:Op woensdag 10 december 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vergeet je morgen om 18u niet te draaien!
Dan zit ik in de autoquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als hij niet draait dan doe ik het wel
Dat denk ik niet, kan wel de verkeersinformatie voorlezenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]met rds, al weet ik niet of dat wordt meegenomen.
Yepquote:
quote:
Doe danquote:Op woensdag 10 december 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
Ik krijg altijd zin om mijn ass te shaken bij deze
quote:
You can't touchquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook op jou gestemd, goed he ?
Ga weg met je saus!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik Hebro Saté met 25% meer saus
That's what she said...quote:
Zei je gisteren ook tegen mijquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en toen was jij ook de hele avond weg, dus nu ik
Omdat ik op punt stond in de auto te stappenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en toen was jij ook de hele avond weg, dus nu ik
De hele avond, maar.... dat is toch veel te koud?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik op punt stond in de auto te stappen
Om 22:00 savonds? dan mag jij helemaal niet meer buiten komenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik op punt stond in de auto te stappen
HI HA HOquote:
Nou ja, er ging wel een Amber Alert uit...heli's en alles.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Om 22:00 savonds? dan mag jij helemaal niet meer buiten komen
Zoals ik zou zeggen....veeg...me....op!quote:
Ik ken trouwens nog wel een leuke mop.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoals ik zou zeggen....veeg...me....op!
Was het grapsaus?quote:
Deze post is nu al leuker.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken trouwens nog wel een leuke mop.
Geef hem chilisausquote:
Nee, heb nog wat saus over van mijn maaltijd van vanavond, daarvan wordt het wel wat minder flauwquote:
25% over?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, heb nog wat saus over van mijn maaltijd van vanavond, daarvan wordt het wel wat minder flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |