* Pets *quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb een nog betere kont, dus ook niet echt
Vond het wel passendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef Viro het volgende:
1 woord?Nee, dat maakt een hoop duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Daafjequote:
Daafje voor U dan nog altijdquote:
Dat komt door je kutcomputerquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat die header niet in het midden!
Jawel, maar we waren mij aan het omschrijven, nou ja trachtenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Ik heb maar 1 persoonlijkheid, mag ik wel gewoon blijven ?
neequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Ik heb maar 1 persoonlijkheid, mag ik wel gewoon blijven ?
Jij weerquote:
Nou ok, doeiquote:
Nee? Hmm.quote:
Je verwacht het niet...quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een flikker man, kastnicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Oh wacht. Ik bevaar geen rode zeeën.HommoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Oh wacht. Ik bevaar geen rode zeeën.Het is niet echt om de hoek nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig...quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:32 schreef Kally het volgende:
Er zat een dennennaald in mijn thee__________
Ik ben Noors aan het lerenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig...
Lukt het een beetje?quote:
Welnee, ik kijk een serie die zich in Noorwegen afspeeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |