Bij bijvoorbeeld een kipper of een dichte trailer maakt dat niets uit toch? Gewoon de schotel iets naar voren (boven aangedreven as) plaatsen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zou dat niet te maken hebben met de minimaal benodigde lengte bij een trekker voor het koppelen van een oplegger? en er dus bij een naloopas simpelweg meer ruimte nodig is en de nuttige lengte voor een oplegger korter wordt?
Via Google vond ik alleen een deel 7 van dat topic en niets recentersquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:28 schreef JDude het volgende:
PTA / [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 20*
de trekker op je foto heeft ws niet de optie om er eentje te liften, dat hebben ze niet allemaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:17 schreef derLudolf het volgende:
Maar bedankt voor de uitleg allen. Ik snap het zo ongeveer
Zijn er ook trekkers met 2 achterassen die niet niet te liften zijn? Zoals deze foto hieronder, kan niet echt zien welke nou gelift wordt en welke aangedreven is
[ afbeelding ]
De trekker op de foto is een echte tandemasser,die heeft alletwee de achterassen aangedrevenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:24 schreef Fer het volgende:
Bizar eigenlijk hoeveel diesel het optillen van de as nog oplevert.
Schotel naar voren en je steunpoten stoten in elke bocht je achterlichten van de trekker af.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld een kipper of een dichte trailer maakt dat niets uit toch? Gewoon de schotel iets naar voren (boven aangedreven as) plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |