sorryquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:29 schreef BlueEyes het volgende:
zat een heel verhaal te tikken in een gesloten topic en mobiel!
Dus verkorte versie;
Fazz wat een gave schommel met Fje![]()
Zoiets zou elk kind wel willen hebben in de kamer toch?
JM nette stats
Spees je duo
En bijna 1jarige mini-Skipje![]()
![]()
nou, hier wordt hysterisch hard en hoog krijsen afgewisseld met slaapjes vandaag. Maar goed, ze krijste ook echt wel bizar hard toen de prikjes er in gingenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
JM en SQ, jullie baby's ook chill onder de inentingen? Suus slaapt bijna alleen maar met af en toe een raar klein piepje in haar slaap.
ooh nou! ik krijg er traantjes van!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ - je komt op mij ook over als een heel relaxte moeder! Ik lees in je posts altijd heel veel liefde voor je M. en een enorme berg nuchterheid; "zo is ze nou eenmaal". Queen of meeveren, zeg maar. Doe je goed!
+1!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ - je komt op mij ook over als een heel relaxte moeder! Ik lees in je posts altijd heel veel liefde voor je M. en een enorme berg nuchterheid; "zo is ze nou eenmaal". Queen of meeveren, zeg maar. Doe je goed!
+2quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoeveel cm is ze/waar zit ze op de curve?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wauw. Onze bollie is 8,060 kg. Nu mag ze van het cb geen pap meer én een fles minder..... Tuurlijk, ik verhonger m'n baby wel omdat jullie haar te dik vinden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wauw. Onze bollie is 8,060 kg. Nu mag ze van het cb geen pap meer én een fles minder..... Tuurlijk, ik verhonger m'n baby wel omdat jullie haar te dik vinden
Frendz van V en D valt smal en klein!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Inderdaad maar ik heb dus kei veel rompers met lange mouwenBroekspijpen en mouwen zijn niet alleen te lang maar ook zijn de kleertjes te breed... T ziet er ook niet uit
en de broeken zakken af.
Morgen even bij de zeeman kijken denk ik. Want ze kan echt maar drie dingen fatsoenlijk aan..
Strechrompers van de hema in 50/56 zitten ook bij mini's goed en niet wijd om de hals. 50/56 van de zeeman valt heel groot.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Inderdaad maar ik heb dus kei veel rompers met lange mouwenBroekspijpen en mouwen zijn niet alleen te lang maar ook zijn de kleertjes te breed... T ziet er ook niet uit
en de broeken zakken af.
Morgen even bij de zeeman kijken denk ik. Want ze kan echt maar drie dingen fatsoenlijk aan..
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Strechrompers van de hema in 50/56 zitten ook bij mini's goed en niet wijd om de hals. 50/56 van de zeeman valt heel groot.
Broekjes zeeman vallen om het buikje ook redelijk groot, behalve die witte broekjes met voetjes.
H&m valt na 62 wel groot trouwens, vooral spijkerbroekjes. Alvast heads up kwak.
we denken 52 cm. Maar ik hoop dat ze te ruim heeft gemeten vandaag. Hoewel maat 62 jumpsuits precies pas zitten, dus ik vrees er voorquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze gaat hard SQ, hoelang was ze bij de geboorte?
Ooh je moet "monsters inside me" kijken, is een serie op Discovery Sciencequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef Dyre het volgende:
Nou, iemand nog een leuke documentaire ofzo? hesjtek slapeloze nachten
Brrr ik durf altijd niet meer naar bed als ik dat soort dingen kijk. Dan hoor en zie ik vanalles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Dyre het volgende:
Ik heb toen ik nog zwanger was heel veel van die geesten/paranormal-zooi gekeken (van die mensen die zich op laten sluiten en met nightvision voornamelijk elkaar bang maken), dat was toch niet zo'n goed idee voor 's nachts
Die serie die ik noemde gaat over parasieten en schimmels... Niet over duivelsquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Dyre het volgende:
Ik heb toen ik nog zwanger was heel veel van die geesten/paranormal-zooi gekeken (van die mensen die zich op laten sluiten en met nightvision voornamelijk elkaar bang maken), dat was toch niet zo'n goed idee voor 's nachts
De meiden zijn uit mt 50. Wil wel foto's maken voor je? Mag weg voor weinig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
en de broeken zakken af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |