sorryquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:29 schreef BlueEyes het volgende:
zat een heel verhaal te tikken in een gesloten topic en mobiel!
Dus verkorte versie;
Fazz wat een gave schommel met Fje![]()
Zoiets zou elk kind wel willen hebben in de kamer toch?
JM nette stats
Spees je duo
En bijna 1jarige mini-Skipje![]()
![]()
nou, hier wordt hysterisch hard en hoog krijsen afgewisseld met slaapjes vandaag. Maar goed, ze krijste ook echt wel bizar hard toen de prikjes er in gingenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
JM en SQ, jullie baby's ook chill onder de inentingen? Suus slaapt bijna alleen maar met af en toe een raar klein piepje in haar slaap.
ooh nou! ik krijg er traantjes van!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ - je komt op mij ook over als een heel relaxte moeder! Ik lees in je posts altijd heel veel liefde voor je M. en een enorme berg nuchterheid; "zo is ze nou eenmaal". Queen of meeveren, zeg maar. Doe je goed!
+1!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ - je komt op mij ook over als een heel relaxte moeder! Ik lees in je posts altijd heel veel liefde voor je M. en een enorme berg nuchterheid; "zo is ze nou eenmaal". Queen of meeveren, zeg maar. Doe je goed!
+2quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoeveel cm is ze/waar zit ze op de curve?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wauw. Onze bollie is 8,060 kg. Nu mag ze van het cb geen pap meer én een fles minder..... Tuurlijk, ik verhonger m'n baby wel omdat jullie haar te dik vinden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wauw. Onze bollie is 8,060 kg. Nu mag ze van het cb geen pap meer én een fles minder..... Tuurlijk, ik verhonger m'n baby wel omdat jullie haar te dik vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |