abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147430409
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door LadyTagliatelle op 09-12-2014 20:46:09 ]
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147430503
}:| zat een heel verhaal te tikken in een gesloten topic en mobiel!

Dus verkorte versie;

Fazz wat een gave schommel met Fje O+
Zoiets zou elk kind wel willen hebben in de kamer toch?

JM nette stats

Spees je duo O+

En bijna 1jarige mini-Skipje O+ *O*
pi_147432837
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:29 schreef BlueEyes het volgende:
}:| zat een heel verhaal te tikken in een gesloten topic en mobiel!

Dus verkorte versie;

Fazz wat een gave schommel met Fje O+
Zoiets zou elk kind wel willen hebben in de kamer toch?

JM nette stats

Spees je duo O+

En bijna 1jarige mini-Skipje O+ *O*
sorry :@
pi_147433736
JM en SQ, jullie baby's ook chill onder de inentingen? Suus slaapt bijna alleen maar met af en toe een raar klein piepje in haar slaap.
pi_147434304
Spees je duo inderdaad O+ Ik ga er bijna nu alweer van rammelen :D

JufMariska wat een goede stats ja!

En fazz, wat leuk die schommel!

Kwakzor, wat stom van die 'kolfruimte'.

Zo'n ontspannen dag hier, eerste dag helemaal alleen en ze is zo lief en tevreden vandaag. En toen (8> thuis kwam ging hij lekker met haar knuffelen en kletsen, ik smelt als ik dat zie *; en mijn familie en beste vriendin gaan allemaal zo stralen als ze haar vasthouden, mijn kindje O+ /trotse moeder
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:11:14 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_147434416
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
JM en SQ, jullie baby's ook chill onder de inentingen? Suus slaapt bijna alleen maar met af en toe een raar klein piepje in haar slaap.
nou, hier wordt hysterisch hard en hoog krijsen afgewisseld met slaapjes vandaag. Maar goed, ze krijste ook echt wel bizar hard toen de prikjes er in gingen :')

ik heb sowieso een baby die veel moppert als ze wakker is hoor. Die verhalen over zoete babies die nooit mopperen en gewoon tevreden hun ding liggen te doen vind ik verwonderlijk O+

Ahw Helio, wat klink je verliefd O+

oh oh en, de cb-mevrouw vond me een buitengewoon relaxte moeder O+
disclaimer
pi_147434622
SQ - je komt op mij ook over als een heel relaxte moeder! Ik lees in je posts altijd heel veel liefde voor je M. en een enorme berg nuchterheid; "zo is ze nou eenmaal". Queen of meeveren, zeg maar ^O^ . Doe je goed!
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:17:05 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_147434662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ - je komt op mij ook over als een heel relaxte moeder! Ik lees in je posts altijd heel veel liefde voor je M. en een enorme berg nuchterheid; "zo is ze nou eenmaal". Queen of meeveren, zeg maar ^O^ . Doe je goed!
ooh nou! ik krijg er traantjes van! :@ O+ :'(
disclaimer
pi_147434713
Ik ben net in m'n eentje met A. in bad geweest (overwinning *O* ). In het begin vond ze het heel eng, want huuuh groot bad. Dus huilen. Maar na twee keer 'Alle eendjes zwemmen in het water' met een stalen glimlach te hebben gezongen begon ze ineens terug te glimlachen en toen was het goed. Ze heeft de badkamer tot aan het plafond ondergespetterd O+ .

Alleen heb ik nu m'n eigen nachtrust volgens mij gejinxt, want ze was zo moe van al dat gespetter dat ze de laatste fles nog niet voor de helft leeg had toen ze ineens als een blok in slaap viel. Wakker maken was echt kansloos, dus nu zit ik waarschijnlijk straks met een baby die ergens om 2:00 klaarwakker is en honger heeft. Fail :') .
pi_147434861
quote:
+1!

Hier best relaxte baby, drinkt iets meer maar dat is te doen :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:24:57 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_147435043
heeft ze er lang in gelegen razz? En hoe heb je dat gedaan met uit bad gaan en afdrogen enzo? :D
disclaimer
pi_147435185
quote:
+2 :Y
pi_147435186
Ben ik ook benieuwd naar, lijkt me ook superleuk, maar zou het niet in mijn eentje kunnen geloof ik :D
pi_147435237
Ik heb eerst het bad laten vollopen, de verwarming daar vol open gezet en mezelf uitgekleed en in badjas gehesen. Aankleedkussen op de vloer van de badkamer gelegd met een wikkelhanddoek erop. A. uitgekleed en tegen me aan gehouden toen ik in bad stapte. Gaan zitten en haar voor me vastgehouden met m'n handen onder haar oksels en m'n vingers gespreid achter haar hoofd.

We hebben bijna 20 minuten gezeten want ze had zo'n lol met het spetteren en zich tegen mij afzetten en ze vond het ook heel leuk wanneer ik haar heen en weer bewoog in het water O+ .

Toen haar weer tegen me aan, op m'n knieën in het bad gaan zitten, haar over de rand getild en op het kussen gelegd en goed ingepakt. Zelf uit bad gestapt, snel afgedroogd en badjas aan.

A.& kussen meegenomen naar haar kamer en haar op de commode verder afgedroogd en aangekleed. Ze viel bij het afdrogen al bijna in slaap, terwijl dat normaal echt HEL is :') .

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2014 21:30:53 ]
pi_147435357
Gaaf Razz. heerlijk dat ze het zo fijn vond!

Zo douche ik altijd met E :) gaat prima.
pi_147435358
Overigens was ik geïnspireerd door Chanty die laatst postte hoe ze dit met haar L. deed . Dus thanks Chanty, goed voorbeeld doet goed volgen ^O^ .
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:39:46 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_147435623
klinkt heel gezellig O+
disclaimer
pi_147437043
Wauw. Onze bollie is 8,060 kg :'). Nu mag ze van het cb geen pap meer én een fles minder..... Tuurlijk, ik verhonger m'n baby wel omdat jullie haar te dik vinden }:|
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:30:17 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147437741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wauw. Onze bollie is 8,060 kg :'). Nu mag ze van het cb geen pap meer én een fles minder..... Tuurlijk, ik verhonger m'n baby wel omdat jullie haar te dik vinden }:|
Hoeveel cm is ze/waar zit ze op de curve?

Als ze echt erg hoog zit op de gewichtscurve dan kan het best verstandig zijn om in ieder geval kritisch naar de inname te kijken, ook al is dat niet leuk. De basis van overgewicht kán namelijk idd nu gelegd worden dmv te veel flesvoeding.
pi_147437880
Nu wil ik ook een bad :')
pi_147437946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
:') Hoelang is ze? En hoe oud alweer?
Saar was vorige week ook al ruim 7 kg... Bij 65cm
Zal in febr wel commentaar krijgen maar zoveel eet mijn speklap niet (3x200/6 en 1x 210/7 en dan half potje groente of fruit.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:39:42 #22
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_147438113
+3!

--

Goede stats JM!

--

Klinkt heel fijn Razz!

--

En over doorslaapbaby's.. M doet het nog steeds niet. Wel pakt ze tegenwoordig steeds vaker zelf een flesje, dus ik hoef er iets minder vaak uit. :)

--

Huuuuuuuu! Een jaar geleden ging ik nu naar bed om om 00.10 uur de eerste wee te krijgen.
pi_147438159
Dat wilde ik dus ook net typen LT :D

Razz, dat klinkt echt supergezellig O+

Skip, je baby gewoon een jaar oud bijna O+
pi_147438185
Ik word trouwens wel een beetje verdrietig van de babykleding die ik heb. Ik heb veel 50-56 en dat is gewoon te groot. Gewoon 50 past ze wel/ maar zodra er 56 bij staat zwemt ze er weer in. En lange mouwen over lange mouwen is ook een hel. Twijfel of ik nu voor die paar weken nieuwe rompers en boxpakjes moet kopen -O-
pi_147438278
Lange mouwen over lange mouwen hebben we wel eens geprobeerd toen L nog héél klein was om haar wat meer op temperatuur te houden. Nooit meer :')

Wij hebben de eerste weken gewoon veel mouwtjes en broekspijpen omgevouwen. Ik vond het wel prima zo. Voor 2 weken ga ik geen nieuwe kleertjes kopen.
(overigens moet ik nog steeds altijd mouwtjes omvouwen, want om haar buik heeft ze 68 nodig, maar daar passen haar amen/benen anderhalf keer in :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')