Iemand een slechte week gehad dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Feli Etc!
en wie heeft er hier nu dat weekendje wenen gewonnen?
nee, een bos uienquote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand een slechte week gehad dan?
Jouw woordgrappen gaan mijn pet soms te bovenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jouw woordgrappen gaan mijn pet soms te bovenmoest deze 3x lezen
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jouw woordgrappen gaan mijn pet soms te bovenmoest deze 3x lezen
Nice! Wat is het voor zaak?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Bij ons is het ook ontzettend druk, iedereen wil nog even in dit jaar alles geregeld hebben.
En leuk nieuwtje: G en ik hebben besloten om het bedrijf van mijn ouders over te nemen. Dat betekent dus dat ik over een paar jaar een eigen zaak heb![]()
Jeeezus!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:30 schreef Etcetera het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)-in-overijssel-72903
Hoooly crap
Ah, interessant. Beetje goede markt wel? Detachering zie ik wel steeds meer gebeuren, maar dat is toch net weer wat anders dan payrolling.quote:
Ja trekt steeds meer aanquote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, interessant. Beetje goede markt wel? Detachering zie ik wel steeds meer gebeuren, maar dat is toch net weer wat anders dan payrolling.
quote:
Weten je ouders dat ook al?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Bij ons is het ook ontzettend druk, iedereen wil nog even in dit jaar alles geregeld hebben.
En leuk nieuwtje: G en ik hebben besloten om het bedrijf van mijn ouders over te nemen. Dat betekent dus dat ik over een paar jaar een eigen zaak heb![]()
Hehe ja, ze zagen het al een tijdje aankomen (en wilde het ook graag). Maar gisteren het officieel medegedeeldquote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weten je ouders dat ook al?
Van harte gefeliciteerd MaJo! En Etsie uiteraard ook
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja trekt steeds meer aanWij zitten in de culturele sector, dus mensen die veel verschillende opdrachtgevers hebben en daar maar 1 of 2 dagen iets voor doen. Niet vergelijkbaar met detachering dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |