Autch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 07:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope. Potten vullen met pepernoten/drop/whatever ze bedacht hebben, naar de bloemist voor een bloemetje vanwege persoon X die zolang in dienst is, naar de groothandel voor fris/koek/snoep, posters ophangen op MBO scholen, auto's wegbrengen naar collega's ed
Spannend.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Contact gehad met detacheerder, ze hebben een voorstel gedaan, ik heb aangegeven dat ik er over na wil denken en ik kan ze bellen met vragen. Ben onder voorbehoud akkoord gegaan, maar het kan nog alle kanten op. Detacheerder en opdrachtgever zijn het ook nog niet eens, bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er een knoepert van een hoofdpijn door gekregenstress
Southern Comfort-tijd?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er een knoepert van een hoofdpijn door gekregenstress
Ik denk dat ik zo een borreltje Stroopwafellikeur ga namenquote:
Ja best wel.quote:
Technisch gezien gaat het prima natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Etcie... Wanneer gaat het jou eens voor de wind?
Die heeft Sint hier ook afgeleverd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een borreltje Stroopwafellikeur ga namen
Ik zal het nog mooier maken: ik hoef alleen nog maar ja te zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar heb je enig idee wanneer ze meer weten?
Waar kan je dat krijgen eigenlijk? Ik wil het best eens proberen namelijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een borreltje Stroopwafellikeur ga namen
[..]
Ja best wel.
[..]
Technisch gezien gaat het prima natuurlijkik heb een baan, en dat kunnen heel veel mensen niet zeggen. Maar het zou inderdaad wel eens iets makkelijker mogen gaan en met iets minder stress
Wij hebben het besteld via internet. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk de drankgigant.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar kan je dat krijgen eigenlijk? Ik wil het best eens proberen namelijk
Een duidelijke nee dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Krijg een verzoek of ik nog iets kan aanpassen. Ik geef aan dat ik het eigenlijk te druk heb. Maar het moest echt deze week, want dit en dat, spoedje, alsjeblieft, kan het niet tussendoor. Prima, ik ga het proberen toch te doen, mits ik het juist aangeleverd krijg.
Degene die het moet aanleveren, reageert op mijn verzoek met 'ja nee ik heb het te druk, had het eerder gevraagd en het was gelukt'.![]()
![]()
Het zou me niet verbazen dat ze mij alsnog gaan vragen om zelf de aanpassingen te doen, maar dat kunnen ze vergetenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen dat ze mij alsnog gaan vragen om zelf de aanpassingen te doen, maar dat kunnen ze vergeten
Wat is het dan geworden? Het heeft toch niet zo'n haast?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Ah nee, toch niet. Dat valt nog mee
Het grootste deel was al gemaaktquote:Op woensdag 17 december 2014 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is het dan geworden? Het heeft toch niet zo'n haast?
Dat scheelt.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
14-urige werkdag achter de kiezen. En... Morgen weer een. Gelukkig vind im het wel nog steeds leuk
Nachtdienstje?quote:
yes.quote:
Zeker wel.quote:
Dan waardeer je straks je vakantie wel extra?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
moguh
nog 2 dagen werken dit jaar
de laatste anderhalve week is echt jagen en stressen, niet leuk meer.
Werk jij bij mij ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
moguh
nog 2 dagen werken dit jaar
de laatste anderhalve week is echt jagen en stressen, niet leuk meer.
Tja, ze kunnen een hoop willen natuurlijk. Ben nu aan het aanpassen maar er kloppen dingen niet waar ik niet bij kanquote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het te verwachten antwoord: gisteren
Ja, vrijdagavond geeft dat wel een goed gevoelquote:Op donderdag 18 december 2014 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan waardeer je straks je vakantie wel extra?
volgens mij niet, toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werk jij bij mij ofzoHIer ook ontzettend druk.
Nice! Feli!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Bij ons is het ook ontzettend druk, iedereen wil nog even in dit jaar alles geregeld hebben.
En leuk nieuwtje: G en ik hebben besloten om het bedrijf van mijn ouders over te nemen. Dat betekent dus dat ik over een paar jaar een eigen zaak heb![]()
Spannend.... gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Bij ons is het ook ontzettend druk, iedereen wil nog even in dit jaar alles geregeld hebben.
En leuk nieuwtje: G en ik hebben besloten om het bedrijf van mijn ouders over te nemen. Dat betekent dus dat ik over een paar jaar een eigen zaak heb![]()
gefeliciteerd en succes!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Wow wat gaafquote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd! En veel succesquote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook nieuwsik ga in vaste dienst bij Y.ach.t (met puntjes want ik weet niet of ze dit googelen
![]()
), en wordt via hen gedetacheerd naar mijn huidige opdracht voor minimaal een half jaar
Iemand een slechte week gehad dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Feli Etc!
en wie heeft er hier nu dat weekendje wenen gewonnen?
nee, een bos uienquote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand een slechte week gehad dan?
Jouw woordgrappen gaan mijn pet soms te bovenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jouw woordgrappen gaan mijn pet soms te bovenmoest deze 3x lezen
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jouw woordgrappen gaan mijn pet soms te bovenmoest deze 3x lezen
Nice! Wat is het voor zaak?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Jeeezus!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:30 schreef Etcetera het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)-in-overijssel-72903
Hoooly crap
Ah, interessant. Beetje goede markt wel? Detachering zie ik wel steeds meer gebeuren, maar dat is toch net weer wat anders dan payrolling.quote:
Ja trekt steeds meer aanquote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, interessant. Beetje goede markt wel? Detachering zie ik wel steeds meer gebeuren, maar dat is toch net weer wat anders dan payrolling.
quote:
Weten je ouders dat ook al?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:40 schreef MaJo het volgende:
Hehe ja, ze zagen het al een tijdje aankomen (en wilde het ook graag). Maar gisteren het officieel medegedeeldquote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weten je ouders dat ook al?
Van harte gefeliciteerd MaJo! En Etsie uiteraard ook
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja trekt steeds meer aanWij zitten in de culturele sector, dus mensen die veel verschillende opdrachtgevers hebben en daar maar 1 of 2 dagen iets voor doen. Niet vergelijkbaar met detachering dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |