SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werkte ergens waar ze ook taart verkochten en ze gooiden alles wegquote:
Nee, ik had het wel gevonden. Bij de Jumbo trouwens. AH verkoopt het nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze hadden geen losse kruimelbodemmix van Dr. Oetker, mrstylo. Heb jij gewoon de standaard kwarktaartmix genomen waar dat ook in zin? Morgen ook maar eens bij de Jumbo kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga binnenkort eens dit maken. Weer iets anders dan cheesecake.Hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik ga binnenkort eens dit maken. Weer iets anders dan cheesecake.Pass eens recept. Dan maak ik het ook. Is het makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom was je dan aan het klagen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan bij Dudok dus wel, flesdop.
Ik ga binnenkort eens dit maken. Weer iets anders dan cheesecake.Ik kom dan langs hè. Dan weet je dat alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, dan ga ik daar kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, ik had het wel gevonden. Bij de Jumbo trouwens. AH verkoopt het niet
Ik had ook 24cm, dus jawohlquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik daar kijken.
De springvorm die we thuis hebben is trouwens 24-25 cm. Is gewoon goed, toch?
https://www.facebook.com/video.php?v=10202107543730219&permPage=1quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom dan langs hè. Dan weet je dat alvast.
Ik mix altijd verschillende aspecten van verschillende recepten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pass eens recept. Dan maak ik het ook. Is het makkelijk?
Ikrquote:
Bulken jwz.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom dan langs hè. Dan weet je dat alvast.
Te moeilijk ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik mix altijd verschillende aspecten van verschillende recepten.
Dit recept vind ik een lekker basis recept voor chocolade taart die cake is lekker zacht enzo.
Het snijden van laagjes kan lastig zijn maar het hoeft niet je kunt ze ook gewoon in 2 delen laten zoals de dude op de vid.
Soms doe ik chocolade mousse tussen de lagen, soms voeg ik ook kersen erbij dan krijg je een soort van black forrest cake. Soms maak ik aardbeien bavarois om ertussen te doen. Soms voeg ik vers fruit toe. Soms peanutbutter creme.Je kunt alle kanten op maar de vid is basic en lekker gewoon chocolade mousse cake.
Maar sws altijd wel chocolade ganache erboven en dan garneren met chocomousse
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=10202107543730219&permPage=1
quote:
Het lijkt wel alsof ik bij aflevering 5 van seizoen 5 instap.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Valt reuze mee dude, gewoon proberen! Zoals die dude op de vid het doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet een keer iets nieuws proberen though.![]()
Om er toch maar in te vallen. Ottomaan-Turks heeft grammaticaal grote raakvlakken met de Arabische en Perzische talen. Als je Ottomaan-Turks kent, dan is het oppikken van die talen makkelijker. Bovendien heb je ook nog de culturele erfgoed van Turkije waarbij het aansluit; denk aan het bestuderen van oude Turkse poëzie, filosofie en zienswijze.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
Ik maak ook weleens choco taart. Mijn to go choco taart:Is die echt van jou of heb je dat plaatje van internet? Ziet er érg lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet een keer iets nieuws proberen though.![]()
Waarom zouden we een basis nodig moeten hebben voor het leren van die talen? En is het leren van die talen überhaupt belangrijker dan het oplossen van andere, veel grotere problemen in het onderwijs? Zoals, ehm, het feit dat het onderwijs niveau in TR zo belabberd is dat leerlingen nog naar een dershane moeten om te leren misschien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Om er toch maar in te vallen. Ottomaan-Turks heeft grammaticaal grote raakvlakken met de Arabische talen Perzische talen. Als je Ottomaan-Turks kent, dan is het oppikken van die talen makkelijker.
Hoe durf je? Nee, mijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is die echt van jou of heb je dat plaatje van internet? Ziet er érg lekker uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |