abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2014 @ 13:47:25 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147567890
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Volg jij duizenden websites?
.. gewoon een rss-reader en je hebt alles bij de hand.
heb iets van ~100 sites,blogs en ander zijds. bij elkaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 14 december 2014 @ 13:49:03 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147567941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zelfs CEO van eem multinational heeft niet zo veel invloed aangezien die goedkeuring moet krijgen van de raad van commissarissen en als er eenmaal een bepaalde structuur is in een bedrijf dan verander je dat niet zomaar. En bij de meeste bedrijven is de structuur:zoveel mogelijk winst en de rest maakt geen fuck uit. Heb eens een mooi interview gezien met een oud CEO van Shell (geloof ik) die best idealistisch was maar gewoon niks voor elkaar had gekregen omdat de board het gewoon niet wilde.
dat klopt .. maar je hoeft niets te verantwoorden. Politici voeren uit wat CEO willen.
Vandaar ook politici > hoge positie bedrijf > politici.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147568271
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat klopt .. maar je hoeft niets te verantwoorden. Politici voeren uit wat CEO willen.
Vandaar ook politici > hoge positie bedrijf > politici.
Bedrijfspolitiek en politiek staan niet zo heel ver van elkaar vandaan, soms zal er een goed voorstel op tafel liggen waar mee ingestemd wordt, soms een slechte waar ze later op terugkomen. Soms zit de politiek de multinationals dwars, soms is het andersom. CEO's en politici kunnen goede bestuurders zijn.

Grote bedrijven dragen ook bij aan het verschaffen van werk en het creëren van kansen voor mensen om zich te ontwikkelen afhankelijk van de ambities die ze hebben. Ze vervullen een maatschappelijke behoefte en als jij vind dat alles beter kan.. presenteer je plan maar.
  zondag 14 december 2014 @ 14:00:40 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147568382
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

nope.
Oh jawel :) Zeker de dingen waar jij over de jaren mee gekomen bent.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 december 2014 @ 14:38:22 #255
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_147569391
Mensen die sites als Niburu serieus nemen kan ik echt niet snappen. Bijna niets van al het "nieuws" van de afgelopen twee jaar blijkt waar te zijn of te zijn uit gekomen.

Allemaal bullshit en bangmakerij.
  zondag 14 december 2014 @ 16:01:12 #256
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147571211
quote:
10s.gif Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het had je leven veranderd..

[..]

Ik wil er niet al teveel gewicht aanhangen hoor.. maar... eh.. :P

[..]

Dat noemt spiritualiteit tenminste spiritualiteit en is iets grijzer dan het zwart-witte niburu.
Klopt maar het begint een beetje irritant te worden. We weten je mening omtrent Niburu ( en alle alternatieve media wat in jou ogen allemaal new age is wat natuurlijk belachlijk is en over zwart wit gesproken) nu wel.....
Feyenoord!
  zondag 14 december 2014 @ 16:02:33 #257
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147571251
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh jawel :) Zeker de dingen waar jij over de jaren mee gekomen bent.
En gewoon niet die docu kijken die ik gelinkt heb....
Feyenoord!
pi_147571759
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Klopt maar het begint een beetje irritant te worden. We weten je mening omtrent Niburu ( en alle alternatieve media wat in jou ogen allemaal new age is wat natuurlijk belachlijk is en over zwart wit gesproken) nu wel.....
Wie zijn we?
  zondag 14 december 2014 @ 16:39:06 #259
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147572281
quote:
5s.gif Op zondag 14 december 2014 16:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wie zijn we?
Goed ik ben er klaar mee. Je probeert dit topic te verpesten door dit soort opmerkingen.
Feyenoord!
  zondag 14 december 2014 @ 16:45:22 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147572495
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En gewoon niet die docu kijken die ik gelinkt heb....
Waarom zou ik? De hoeveelheid onzin in de MSM maakt 0 verschil hoeveel onzin er op Niburu staat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 december 2014 @ 16:49:03 #261
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147572623
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou ik? De hoeveelheid onzin in de MSM maakt 0 verschil hoeveel onzin er op Niburu staat.
Omdat het een steengoeie documentaire is die een heel goed beeld schetst van hoe de media werkt.
Feyenoord!
pi_147572838
Dat zal wel meevallen, getuige de reacties wat betreft media in dit topic.
Conscience do cost.
  zondag 14 december 2014 @ 16:56:47 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147572856
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Omdat het een steengoeie documentaire is die een heel goed beeld schetst van hoe de media werkt.
Zegt wie? de Documantaire makers?
Dan moet het haast al waar zijn!
Maar Ik ga m wel even bekijken, of ik me er een beetje in kan vinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 december 2014 @ 17:13:53 #264
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147573357
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zegt wie? de Documantaire makers?
Dan moet het haast al waar zijn!
Maar Ik ga m wel even bekijken, of ik me er een beetje in kan vinden.
Nee dat zeg ik. En hij krijgt een 8,5 op IMDB. Maar ben benieuwd wat je ervan vindt.
Feyenoord!
  zondag 14 december 2014 @ 17:17:42 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147573554
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik. En hij krijgt een 8,5 op IMDB. Maar ben benieuwd wat je ervan vindt.
Bekend documantaire maker, heb maar even gedownload aangezien op de site het filmpje niet fatsoenlijk wil laden.

ondertussen wat ander werk van m opgezocht want heb wel wat ander werk van m gezien..

Ga ik erna even bekijken, Zie MH370 topic.
Pilger's 2004 documentary film Stealing a Nation told the story of the late 20th-century trials of the people of the Chagos Islands in the Indian Ocean. In the 1960s and 70s, British governments expelled the entire population of the Chagos Archipelago, settling them in Mauritius, with only enough money to live in the slums. It gave access to Diego Garcia, the principal island of this Crown Colony, to the United States (US) for its construction of a major military base for the region. In the 21st century, the US used the base for planes bombing targets in Iraq and Afghanistan in its response to the 9/11 attacks.
pi_147574352
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed ik ben er klaar mee. Je probeert dit topic te verpesten door dit soort opmerkingen.
Waarom? Ik vraag je gewoon wie jij met we bedoelt, jezelf dus. :)

Overigens is het gewoon binnen de lijnen van 't topic.

Ik vind 't wel interessant dat jij met de waarheid staat te zwaaien en dat deze waarheid te danken is aan het feit dat jij met Niburu de rode pil hebt genomen zoals je 't zelf beschrijft.

Deze bron mist alle kwalificaties om betrouwbaar te zijn en als dat als een soort religieuze ervaring je hele leven heeft veranderd en je loopt op basis hiervan je waarheden te verkondigen dan klopt er volgens mij iets niet dat jij de massa media beschuldigd van niet deugen.

Sommige media hebben 't weleens mis, helaas hebben de media die schrijven de waarheid te hebben het bijna altijd mis.

Achtergronden bij evenementen zijn belangrijk en soms komt er wat uit een doofpot maar dat betekent niet dat alle massamedia slecht is.

Ze berichten er ook over als er iets aan 't licht komt. Verder zijn 't hoge bomen, de alternatieve media komen in theorie met veel grotere blunders weg omdat men niet veel van ze verwacht en er niets om geeft dus ze kunnen iedereen makkelijk uit de losse pols beschuldigen.

Er zitten ook wel pro's in de alternatieve media, maar helaas wel weinig. Maar die houden zich vaak aan dezelfde richtlijnen qua onderzoek en ethiek als de massamedia.

[ Bericht 8% gewijzigd door Beathoven op 14-12-2014 17:56:26 ]
pi_147575067
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Overigens is het gewoon binnen de lijnen van 't topic.

Dat is het niet en dat weet je zelf ook. Topic gaat over privacy of beter gezegd de schending daarvan . Waar het niet om gaat is MSN vs the alternatieve media. Je zit al een paar pagina's de topic te vervuilen met je offtopic geblair
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_147575759
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat is het niet en dat weet je zelf ook. Topic gaat over privacy of beter gezegd de schending daarvan . Waar het niet om gaat is MSN vs the alternatieve media. Je zit al een paar pagina's de topic te vervuilen met je offtopic geblair
Vertel dat even aan Japie ook, die trekt regelmatig op tegen de MSM. Moet ik dat gewoon negeren? :)

Maak je even een regelement?
  zondag 14 december 2014 @ 18:14:33 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147575869
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

in tijden van oorlog.
Nou moet je het zelf ook goed brengen he...

Nou moet ik zeggen ben halverwege, Film blijft haperen ..

Je doet nu exact hetzelfde wat de Documantairemaker juist probeert te laten zien..
In een oorlog of een aanleiding van een oorlog word veel alleen van 1 kant bekeken, Logisch je wil je Volk mee hebben om oorlog te kunnen voeren.

Nu jou berichtje..
Documentaire is die een heel goed beeld schetst van hoe de media werkt.

Dus wat verwacht ik .. een Documantaire die een beeld schetst van de media..

Wat je beter had kunnen typen was.
Documentaire is die een heel goed beeld schetst van hoe Propagandawerkt.

Zie je het verschil?
pi_147577961
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 00:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk eens een documentaire van John Pilger, deze bv:

http://johnpilger.com/videos/the-war-you-dont-see

Dan zie je hoeveel onzin er ook in de MSM verkondigd wordt.
Wow John Pilger.Inspirationeel back in the day.Maar jammer genoeg, mensen zoals Mr.Pilger weten zeker meer dan wat ze vertellen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 21:22:11 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_147583861
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Beathoven heeft goede bijdrages.
  maandag 15 december 2014 @ 00:56:24 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147591940
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wow John Pilger.Inspirationeel back in the day.Maar jammer genoeg, mensen zoals Mr.Pilger weten zeker meer dan wat ze vertellen.
Toen hij mee werkte aan propaganda, of nu hij er documantaires over maakt?
  maandag 15 december 2014 @ 07:56:46 #273
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_147593755
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
hun gedrag.
Hun gedrag? In de zin van gemeenschapsgeld over de balk smijten met dure dienstauto's, reisjes en dubieuze declaraties?

Niets menselijks is een politicus vreemd. Word op alle mogelijke manier ook aan de kaak gesteld, er wordt zelfs wetgeving op aangepast, aangescherpt. Maar misschien bedoel je iets anders?
quote:
Hun beslissing over ons met ons geld. Zonder dat we inspraak hebben.
Elke 4 jaar heb je inspraak. Voor de rest doen ze waar wij ze voor aangesteld hebben
quote:
En alles wat ze zeggen met campaigns wordt dé seconde na de winst overboord gekieperd.
Het is ook onmogelijk om in een coalitie al (überhaupt 1) van jouw beloftes 1 op 1 in te voeren. Dat gaat niet. Als je dat verwacht dan snap je het Nederlandse poldersysteem niet. Dat is er zo op ingericht dat iedereen toe moet geven aan iedereen, dan krijgt iedereen net niet wat ie wil en blijven we mooi in het midden zitten. :)
quote:
het zijn parasitaire landverraders.
Zo zo. Wat een ongefundeerde populistische krachttermen weer O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_147593792
quote:
6s.gif Op maandag 15 december 2014 07:56 schreef SicSicSics het volgende:

Elke 4 jaar heb je inspraak. Voor de rest doen ze waar wij ze voor aangesteld hebben
MOEHAHAHAHAA. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 08:08:45 #275
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_147593836
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 08:03 schreef El_Matador het volgende:
MOEHAHAHAHAA. _O-
Maar wacht, er is meer:
- Algemene consultatie van de bevolking
- Consultatie uitvoerders/ professionals
- Persoonlijke belangen van burgers

Buiten de standaard inspraak periodes die je hebt op nieuwe wetten, de stukken en voorstellen die gewoon openbaar zijn en de vele, vele inspraakavonden en informatiebijeenkomsten die er (lokaal, provinciaal en landelijk) te bezoeken zijn.

Hoe vaak hebben jullie bezwaar gemaakt? Extra informatie ingewonnen? Vragen gesteld over nieuwe wetgeving? De afgelopen... 12 maanden?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')