.. gewoon een rss-reader en je hebt alles bij de hand.quote:
dat klopt .. maar je hoeft niets te verantwoorden. Politici voeren uit wat CEO willen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zelfs CEO van eem multinational heeft niet zo veel invloed aangezien die goedkeuring moet krijgen van de raad van commissarissen en als er eenmaal een bepaalde structuur is in een bedrijf dan verander je dat niet zomaar. En bij de meeste bedrijven is de structuur:zoveel mogelijk winst en de rest maakt geen fuck uit. Heb eens een mooi interview gezien met een oud CEO van Shell (geloof ik) die best idealistisch was maar gewoon niks voor elkaar had gekregen omdat de board het gewoon niet wilde.
Bedrijfspolitiek en politiek staan niet zo heel ver van elkaar vandaan, soms zal er een goed voorstel op tafel liggen waar mee ingestemd wordt, soms een slechte waar ze later op terugkomen. Soms zit de politiek de multinationals dwars, soms is het andersom. CEO's en politici kunnen goede bestuurders zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 13:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat klopt .. maar je hoeft niets te verantwoorden. Politici voeren uit wat CEO willen.
Vandaar ook politici > hoge positie bedrijf > politici.
Oh jawelquote:
Klopt maar het begint een beetje irritant te worden. We weten je mening omtrent Niburu ( en alle alternatieve media wat in jou ogen allemaal new age is wat natuurlijk belachlijk is en over zwart wit gesproken) nu wel.....quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het had je leven veranderd..
[..]
Ik wil er niet al teveel gewicht aanhangen hoor.. maar... eh..
[..]
Dat noemt spiritualiteit tenminste spiritualiteit en is iets grijzer dan het zwart-witte niburu.
En gewoon niet die docu kijken die ik gelinkt heb....quote:Op zondag 14 december 2014 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh jawelZeker de dingen waar jij over de jaren mee gekomen bent.
Wie zijn we?quote:Op zondag 14 december 2014 16:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Klopt maar het begint een beetje irritant te worden. We weten je mening omtrent Niburu ( en alle alternatieve media wat in jou ogen allemaal new age is wat natuurlijk belachlijk is en over zwart wit gesproken) nu wel.....
Goed ik ben er klaar mee. Je probeert dit topic te verpesten door dit soort opmerkingen.quote:
Waarom zou ik? De hoeveelheid onzin in de MSM maakt 0 verschil hoeveel onzin er op Niburu staat.quote:Op zondag 14 december 2014 16:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En gewoon niet die docu kijken die ik gelinkt heb....
Omdat het een steengoeie documentaire is die een heel goed beeld schetst van hoe de media werkt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou ik? De hoeveelheid onzin in de MSM maakt 0 verschil hoeveel onzin er op Niburu staat.
Zegt wie? de Documantaire makers?quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat het een steengoeie documentaire is die een heel goed beeld schetst van hoe de media werkt.
Nee dat zeg ik. En hij krijgt een 8,5 op IMDB. Maar ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zegt wie? de Documantaire makers?
Dan moet het haast al waar zijn!
Maar Ik ga m wel even bekijken, of ik me er een beetje in kan vinden.
Bekend documantaire maker, heb maar even gedownload aangezien op de site het filmpje niet fatsoenlijk wil laden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik. En hij krijgt een 8,5 op IMDB. Maar ben benieuwd wat je ervan vindt.
Waarom? Ik vraag je gewoon wie jij met we bedoelt, jezelf dus.quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goed ik ben er klaar mee. Je probeert dit topic te verpesten door dit soort opmerkingen.
Dat is het niet en dat weet je zelf ook. Topic gaat over privacy of beter gezegd de schending daarvan . Waar het niet om gaat is MSN vs the alternatieve media. Je zit al een paar pagina's de topic te vervuilen met je offtopic geblairquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Overigens is het gewoon binnen de lijnen van 't topic.
Vertel dat even aan Japie ook, die trekt regelmatig op tegen de MSM. Moet ik dat gewoon negeren?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is het niet en dat weet je zelf ook. Topic gaat over privacy of beter gezegd de schending daarvan . Waar het niet om gaat is MSN vs the alternatieve media. Je zit al een paar pagina's de topic te vervuilen met je offtopic geblair
Nou moet je het zelf ook goed brengen he...quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat het een steengoeie documentaire is die een heel goed beeld schetst van hoe de media werkt.
in tijden van oorlog.
Wow John Pilger.Inspirationeel back in the day.Maar jammer genoeg, mensen zoals Mr.Pilger weten zeker meer dan wat ze vertellen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kijk eens een documentaire van John Pilger, deze bv:
http://johnpilger.com/videos/the-war-you-dont-see
Dan zie je hoeveel onzin er ook in de MSM verkondigd wordt.
Dat valt best mee. Beathoven heeft goede bijdrages.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is het niet en dat weet je zelf ook. Topic gaat over privacy of beter gezegd de schending daarvan . Waar het niet om gaat is MSN vs the alternatieve media. Je zit al een paar pagina's de topic te vervuilen met je offtopic geblair
Toen hij mee werkte aan propaganda, of nu hij er documantaires over maakt?quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wow John Pilger.Inspirationeel back in the day.Maar jammer genoeg, mensen zoals Mr.Pilger weten zeker meer dan wat ze vertellen.
Hun gedrag? In de zin van gemeenschapsgeld over de balk smijten met dure dienstauto's, reisjes en dubieuze declaraties?quote:
Elke 4 jaar heb je inspraak. Voor de rest doen ze waar wij ze voor aangesteld hebbenquote:Hun beslissing over ons met ons geld. Zonder dat we inspraak hebben.
Het is ook onmogelijk om in een coalitie al (überhaupt 1) van jouw beloftes 1 op 1 in te voeren. Dat gaat niet. Als je dat verwacht dan snap je het Nederlandse poldersysteem niet. Dat is er zo op ingericht dat iedereen toe moet geven aan iedereen, dan krijgt iedereen net niet wat ie wil en blijven we mooi in het midden zitten.quote:En alles wat ze zeggen met campaigns wordt dé seconde na de winst overboord gekieperd.
Zo zo. Wat een ongefundeerde populistische krachttermen weerquote:het zijn parasitaire landverraders.
MOEHAHAHAHAA.quote:Op maandag 15 december 2014 07:56 schreef SicSicSics het volgende:
Elke 4 jaar heb je inspraak. Voor de rest doen ze waar wij ze voor aangesteld hebben
Maar wacht, er is meer:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |