Dit dus, wel een vermakelijk epistel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht of niet, ik moest toch lachen. Goed geschrevenVooral die van Van der Gijp
Ik hoorde laatst op de radio een spotje over succes en succesvolle mensen, ik weet niet meer precies waarvan dat spotje was maar ik dacht van één of ander blad. Toen werden er ook succesvolle mensen genoemd waaronder Renee van der Gijpquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht of niet, ik moest toch lachen. Goed geschrevenVooral die van Van der Gijp
Eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef HPLC het volgende:
Zijn daar beelden van op youtube?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
NU GA JE T KRIJGEN JONGE
[ afbeelding ]
Maar doe je nu niet hetzelfde, met dit topic?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh, ik heb zo goed verdiend als prof. Ik heb nooit een moer uitgevoerd en daarom heb ik de top niet gehaald, maar ik wil graag afgeven op mensen die wel hun best doen iets te bereiken. Oh ja, ik wil ook uitweiden over Oostbloksletjes (met name Roemeense) die ik heb gepakt. Over mijn ex-vrouw die ik een hoek heb verkocht, tot een abortus heb gedwongen en wiens leven ik heb verpest praat ik dan weer liever niet."
[ afbeelding ]
"Hi, ik doe, behalve over het dikke hoofd van Jack van Gelder, liever geen uitspraken over collega's of over andere vakmensen. Uiteraard zorg ik er wel voor dat ik voldoende voorzetjes geef, zodat mijn collega's die mensen wel kunnen afbranden. Daarnaast schnabbel ik me suf, doe ik nog iets met gezond voedsel in voetbalkantines en heb ik iedere uitzending een pen in mijn hand, terwijl ik niks opschrijf."
[ afbeelding ]
"Hallo. Ik was een matig getalenteerde speler en daarom heb ik enkel in de marge van het betaalde voetbal gespeeld. Daarna ben ik opgeklommen tot de Godfather van de Nederlandse voetbaljournalistiek en heden ten dage brand ik iedereen af die ook maar met een haartje hun kop boven het malieveld steken. Oh ja, ik zou het nog haast vergeten. Mijn uitgeverij, waar mijn dochter werkt, heeft onlangs weer een nieuw boek uitgegeven van een bestsellerauteur. Koop 'm, want het is een prachtboek. Mocht u dit bericht vergeten, dat geeft niet, want ik hou het boekje vrijdagavond nog even omhoog als ik weer met mijn kop op de televisie ben. En ja, ook onsmakelijke grappen over mijn vrouw zullen dan, zoals u van mij gewend bent, niet ontbreken. Met vriendelijke groet."
Klacht: Afzeiktelevisie.
K1 is er niets bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
NU GA JE T KRIJGEN JONGE
[ afbeelding ]
mad?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef housesoftheholy het volgende:
terechte klacht, dit soort TV-programma's
OP quotenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar doe je nu niet hetzelfde, met dit topic?
Hij is doorgaans wel goed ingevoerd en hij heeft links en rechts altijd bronnen, maar hij kan erg pedant zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik vraag me af wat die Genee nou eigenlijk weet. Ook zo'n irritante smoel trouwens.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik vraag me af wat die Genee nou eigenlijk weet. Ook zo'n irritante smoel trouwens.
Ja, maar mijn nieuwsgierigheid won het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Shemale-gifs zag je niet staan?
Waarom moeten shemale-liefhebbers altijd zo doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef theunderdog het volgende:
Nounou, een chick with a dick, trauma verwekkend inderdaad !
Hoe doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom moeten shemale-liefhebbers altijd zo doen?
Doe ik niet, ik stel alleen vast dat je bij het zien van een vrouw met een piemel geen trauma krijgt.quote:
Het is ook gewoon FOK!king ranzigquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef theunderdog het volgende:
Dan kun je het nog wel onaangenaam vinden, niemand had het over trauma's.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik stel alleen vast dat je bij het zien van een vrouw met een piemel geen trauma krijgt.
Je zou het eerst moeten zien, om het onaangenaam te kunnen vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dan kun je het nog wel onaangenaam vinden, niemand had het over trauma's.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat fragment inderdaad wel grappig vind.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Door die aanstekelijke lach op de achtergrond moet ik hier nog steeds om lachen.![]()
Die Tonie is dan ook echt een kneusje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Door die aanstekelijke lach op de achtergrond moet ik hier nog steeds om lachen.![]()
Copthorne had toch ook geklikt? Maar goed laat maar, dit gaat eigenlijk ook weer nergens over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zou het eerst moeten zien, om het onaangenaam te kunnen vinden.
Nee duh, wil je hier een inhoudelijke discussie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Copthorne had toch ook geklikt? Maar goed laat maar, dit gaat eigenlijk ook weer nergens over.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee duh, wil je hier een inhoudelijke discussie?
Het was niet wereldschokkend, maar ook niet iets dat ik tijdens het eten zou kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Copthorne had toch ook geklikt? Maar goed laat maar, dit gaat eigenlijk ook weer nergens over.
Waarom niet, lekkere ladypeen tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het was niet wereldschokkend, maar ook niet iets dat ik tijdens het eten zou kijken.
Persoonlijk hou ik meer van vrouwen, maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet, lekkere ladypeen toch
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
De echte baas bij VI, is johan boskamp
Ik vind hem juist altijd een beetje als een loser overkomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hij is doorgaans wel goed ingevoerd en hij heeft links en rechts altijd bronnen, maar hij kan erg pedant zijn inderdaad.
Zelfs zonder geluid zie je dat dit nep isquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
NU GA JE T KRIJGEN JONGE
[ afbeelding ]
Nee, echt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Zelfs zonder geluid zie je dat dit nep is
johquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:59 schreef very het volgende:
[..]
T was naar aanleiding hiervan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Ze proberen dit voorval te reconstrueren?quote:
ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:03 schreef very het volgende:
[..]
Ze proberen dit voorval te reconstrueren?
Nou...ik lig krom.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Nou...ik lig krom.
Net als Hans zijn grapjes tijdens de leukste thuis (of hoe het ook heet).
Sowieso, iemand die eruit ziet als een zwerver met een gore gele snor die andere mensen belachelijk gaat maken. Het moet niet gekker worden hoor
Johan is gewoon als een artiest gekleed.quote:
Dan liever gekleed als Humberto Tan. Die kleding van Johan is veel te gedateerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:42 schreef Pascalus het volgende:
Johan Derksen Kleding![]()
Als je een echte gentleman wil zijn heb je een stuk of tien van die jasjes in je kast hangen natuurlijk.
Zelf zie ik daar helaas geen cent van terug.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
Danny verdient toch ook geld aan jou een podium geven.
Moet je nagaan man.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zelf zie ik daar helaas geen cent van terug.
Persoon die de op quote, quote, quote gaat quoten.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:08 schreef Neftdap het volgende:
[..]
Persoon die de OP quote, quote gaat quoten...
Persoon die de op quote, quote, quote, quote, quote gaat quoten.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:15 schreef Neftdap het volgende:
[..]
Persoon die de op quote, quote, quote, quote gaat quoten.
Combo-breaker!quote:Op woensdag 10 december 2014 14:15 schreef Neftdap het volgende:
[..]
Persoon die de op quote, quote, quote, quote gaat quoten.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Combo-breaker!
als bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen.
quote:
Als zelf nog niet begraven graven, gravengraven graven, graven graven, gravengravenquote:
Wat is dat zwarte op dr ene tiet?quote:
TERECHTE KLACHT!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh, ik heb zo goed verdiend als prof. Ik heb nooit een moer uitgevoerd en daarom heb ik de top niet gehaald, maar ik wil graag afgeven op mensen die wel hun best doen iets te bereiken. Oh ja, ik wil ook uitweiden over Oostbloksletjes (met name Roemeense) die ik heb gepakt. Over mijn ex-vrouw die ik een hoek heb verkocht, tot een abortus heb gedwongen en wiens leven ik heb verpest praat ik dan weer liever niet."
[ afbeelding ]
"Hi, ik doe, behalve over het dikke hoofd van Jack van Gelder, liever geen uitspraken over collega's of over andere vakmensen. Uiteraard zorg ik er wel voor dat ik voldoende voorzetjes geef, zodat mijn collega's die mensen wel kunnen afbranden. Daarnaast schnabbel ik me suf, doe ik nog iets met gezond voedsel in voetbalkantines en heb ik iedere uitzending een pen in mijn hand, terwijl ik niks opschrijf."
[ afbeelding ]
"Hallo. Ik was een matig getalenteerde speler en daarom heb ik enkel in de marge van het betaalde voetbal gespeeld. Daarna ben ik opgeklommen tot de Godfather van de Nederlandse voetbaljournalistiek en heden ten dage brand ik iedereen af die ook maar met een haartje hun kop boven het malieveld steken. Oh ja, ik zou het nog haast vergeten. Mijn uitgeverij, waar mijn dochter werkt, heeft onlangs weer een nieuw boek uitgegeven van een bestsellerauteur. Koop 'm, want het is een prachtboek. Mocht u dit bericht vergeten, dat geeft niet, want ik hou het boekje vrijdagavond nog even omhoog als ik weer met mijn kop op de televisie ben. En ja, ook onsmakelijke grappen over mijn vrouw zullen dan, zoals u van mij gewend bent, niet ontbreken. Met vriendelijke groet."
Klacht: Afzeiktelevisie.
Is dat niet gewoon het haar van die andere chick?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte op dr ene tiet?![]()
Oh, heb ik gisteren m'n sigaar op uitgedrukt, de hoer.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte op dr ene tiet?![]()
hehe zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:57 schreef MAHL het volgende:
Van der Gijp doet het met Oostbloksletjes?
Nu heb ik des te meer respect voor die man
Als je het op die manier stelt vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of je gimmick nog leuk is bedoel je?
Tweede filmpje, op 1:22, Jan Boskamp, schoolvoorbeeld van Frank's sign.quote:
Ik ga slagen, mattie.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Jouw rij-instructeur doet dat toch ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |