SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hallo wil je een vuist ofzoAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:hoi Rijstje hoe is het met jou vandaag ?
Goed geslapen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan weet je helemaal zeker dat het uit de klauwen gaat lopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had het idee dat het hier eerder vandaag best gezellig wasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Stilte voor de storm.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had het idee dat het hier eerder vandaag best gezellig wasOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
lekker om 5 uur opgestaan en nu onderweg naar huis. Heb k-dorstquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]hoi Rijstje hoe is het met jou vandaag ?
Goed geslapen?![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan weet je helemaal zeker dat het uit de klauwen gaat lopenWasn't me, deze keerquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou lekker wat gaan drinken, koekje er bij, misschien word je er gezelliger van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
lekker om 5 uur opgestaan en nu onderweg naar huis. Heb k-dorstPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:43 schreef dolf1010 het volgende:
[..]Toch iemand die het heeft gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverseteringtyfesgraftakkebende...ik mis net een Club Leon away kit voor 250 coins BIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan jij je herinneren hoe dat Economie & Strategie tentamen was destijdsquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan weet je helemaal zeker dat het uit de klauwen gaat lopen? Stof is niet zo bizar moeilijk.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het zit je dwars he die kitquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverseteringtyfesgraftakkebende...ik mis net een Club Leon away kit voor 250 coins BIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je 3 miljoen kan je geen 8K voor een kitje missen
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is als een Willems missen voor 200.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe BE, dat vak heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan jij je herinneren hoe dat Economie & Strategie tentamen was destijds? Stof is niet zo bizar moeilijk.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vrekkig als ik ben vertik ik het gewoon. Principekwesties dit datquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het zit je dwars he die kitheb je 3 miljoen kan je geen 8K voor een kitje missen
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zet het wel ff in een perspectief zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is als een Willems missen voor 200.![]()
Principekwestie met een vleugje autismequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrekkig als ik ben vertik ik het gewoon. Principekwesties dit dat![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zet het wel ff in een perspectief zeg![]()
Ik snap wat DS2 bedoelt, want die is ongeveer even duur. Maar Willems mis je niet. Ja oke, als kiespijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoeveel kost die kit dan op de PS?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ik snap wat DS2 bedoelt, want die is ongeveer even duur. Maar Willems mis je niet. Ja oke, als kiespijn.![]()
12k. En dat voor het lillukste shirt ooit vertoond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel kost die kit dan op de PS?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom koop je hem dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
12k. En dat voor het lillukste shirt ooit vertoond.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oei, dat is wel pijnlijk dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
12k. En dat voor het lillukste shirt ooit vertoond.![]()
Ik wil jou gewoon horen toegeven dat je autistische trekjes hebtquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg Sjon.
#FreeTrapz![]()
Dus verzamelaars hebben per definitie autistische trekjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik wil jou gewoon horen toegeven dat je autistische trekjes hebtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit is wel een kansloze verzamelingquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus verzamelaars hebben per definitie autistische trekjes?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tenzij je pussy verzameldquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus verzamelaars hebben per definitie autistische trekjes?![]()
Jupquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus verzamelaars hebben per definitie autistische trekjes?verzamelen is een autistisch trekje.
#FreeTrapz![]()
Jouw spelfouten verbeteren, is dat ook een vorm van autisme? Of is dat meer ontwikkelingshulp?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind je? Gewoon iedere wedstrijd je kit kunnen aanpassenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is wel een kansloze verzameling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kiid is watching youquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw spelfouten verbeteren, is dat ook een vorm van autisme? Of is dat meer ontwikkelingshulp?![]()
Dat kan ik ook zonder ze te verzamelen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je? Gewoon iedere wedstrijd je kit kunnen aanpassen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar ik heb meer keusquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zonder ze te verzamelen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jupverzamelen is een autistisch trekje.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan ik ook. gr grquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je? Gewoon iedere wedstrijd je kit kunnen aanpassen
Snap het wel, je kunt natuurlijk geen NAC IF's verzamelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat kan wel hoor. De laatste dateert alleen weer van mei 2013quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan ik ook. gr gr
Snap het wel, je kunt natuurlijk geen NAC IF's verzamelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sighthorsson heeft verlengd, feli Ajacieden
Elke dag![]()
3 februari NAC - PSV, dat is altijd prijs voor jullie volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. De laatste dateert alleen weer van mei 2013![]()
![]()
Kampioenschap is binnen, thanksquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sighthorsson heeft verlengd, feli Ajacieden![]()
Dit seizoen is zelfs dat geen kat in het bakkiequote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
3 februari NAC - PSV, dat is altijd prijs voor jullie volgens mij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sighthorsson heeft verlengd, feli Ajacieden![]()
![]()
![]()
Pure jaloezie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaloezie/gehaat op mijn verzameling hierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan ik me voorstellen. Ik ben ook oprecht jaloers als iemand de Club Leon away kit wel heeft.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was Kwakman dan niet de laatste IF van NAC? Uit die wedstrijd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit seizoen is zelfs dat geen kat in het bakkieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jelle toch nog een keer. neem aan toegewijd als POTSie is dat hij de laatste IF in zijn Icon heeft staan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was Kwakman dan niet de laatste IF van NAC? Uit die wedstrijd?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lurling dacht ik. Nadat hij Roda eigenhandig de das omdraaide met 2 treffers, in de laatste (of een-na-laatste) seizoenswedstrijd. Waarmee hij nacompetitie voorkwam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was Kwakman dan niet de laatste IF van NAC? Uit die wedstrijd?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jelle kort daarvoor ook ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jelle toch nog een keer. neem aan toegewijd als POTSie is dat hij de laatste IF in zijn Icon heeft staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan hoef je niet zoveel te doen.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Maar tegen PSV was later in 2013 dan jij net zei over de laatste IFquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lurling dacht ik. Nadat hij Roda eigenhandig de das omdraaide met 2 treffers, in de laatste (of een-na-laatste) seizoenswedstrijd. Waarmee hij nacompetitie voorkwam.
Elke dag![]()
Ik verzamel coins![]()
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sighthorsson heeft verlengd, feli Ajacieden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zou graag alle Real IF's verzamelen, Donaties zijn welkom.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nergens voor nodig ditquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je hebt gelijk denk ik. Kwakman was vorig seizoen nog volgend mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar tegen PSV was later in 2013 dan jij net zei over de laatste IF
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was het jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk denk ik. Kwakman was vorig seizoen nog volgend mijIn die lekkere reeks van ons
Elke dag![]()
Tot ze bij PSV die lening kregen moesten ze daar nog mee roeien.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij stond in het veld? Laatste man zekerquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha daar heb ik laatst tegen gevoetbalt, en guess what match gestaakt
Of keeper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij was coach, we stonden met 6-0 voor en toen had ik een grijns op me mond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stond in het veld? Laatste man zeker
Of keeper
Vervolgens zegt die "KENDE WEL LACHEN MAAR GE HET HIER VANDAAG GEWOON VAN EEN B-ELFTAL VERLOREN"![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha daar heb ik laatst tegen gevoetbalt, en guess what match gestaakt![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hardop lachenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij was coach, we stonden met 6-0 voor en toen had ik een grijns op me mond.
Vervolgens zegt die "KENDE WEL LACHEN MAAR GE HET HIER VANDAAG GEWOON VAN EEN B-ELFTAL VERLOREN"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op wat voor treurig niveau moet Roy spelen dan
Elke dag![]()
5e klasse vriendenteamquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op wat voor treurig niveau moet Roy spelen dan![]()
Hala Madrid !
6-0 voor hun hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op wat voor treurig niveau moet Roy spelen dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nuenen 9?quote:
Elke dag![]()
Had hem ook al gevonden jaquote:
Elke dag![]()
EcEcht welquote:
Elke dag![]()
Dacht dat Us Royke hillegaer niet van foebal hield.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ken gewoon niet voetballen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat sowieso daarom het dikkertje altijd op doel.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ebola alarm A17![]()
Afgesloten voor de mensen die er langs moeten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zoals ik zeg, dat was die dag eenmaligquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nuenen 13 en dan ook nog keepermaar pak ze allemaal uit de winkelhaak
![]()
En voor de mensen die er niet langs moeten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ebola alarm A17![]()
Afgesloten voor de mensen die er langs moeten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik reed gister vanuit Terneuzen richting Rotterdam, hebben die mafkezen een heel snelweg afgesloten, kon ik 20 minuten omrijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ebola alarm A17![]()
Afgesloten voor de mensen die er langs moeten.
Sorry verkeerd getypt.. nieuws voor de mensen die er langs moeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En voor de mensen die er niet langs moeten?Welke weg? De N57/58 ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik reed gister vanuit Terneuzen richting Rotterdam, hebben die mafkezen een heel snelweg afgesloten, kon ik 20 minuten omrijden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sjoowduik Roykequote:Op dinsdag 9 december 2014 16:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zoals ik zeg, dat was die dag eenmaligmaar pak ze allemaal uit de winkelhaak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah snapquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry verkeerd getypt.. nieuws voor de mensen die er langs moeten.
[..]
Welke weg? De N57/58 ofzo?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik reed op de A16 en moest toen binnendoor naar de A29.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry verkeerd getypt.. nieuws voor de mensen die er langs moeten.
[..]
Welke weg? De N57/58 ofzo?
What the fuckquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik reed op de A16 en moest toen binnendoor naar de A29.
Hele tijd een geel bordje met 'R' volgen.quote:
![]()
Bij Nieuwsuur vrijdag, met zo'n a4tjeWat treurig
Elke dag![]()
Praat al net zoveel poep als kiid, zit wat in de lucht daar denkquote:
non-rare contracten gaan niet eens voor 250c BIN weg
#FreeTrapz![]()
![]()
Lege energy blikken collectie van DS2
Zou jij niet minder gaan posten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Praat al net zoveel poep als kiid, zit wat in de lucht daar denk
non-rare contracten gaan niet eens voor 250c BIN weg![]()
![]()
![]()
Dat valt nog best mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Lege energy blikken collectie van DS2![]()
16:45 DS2 bash-time.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb dat toen ik jong was ook nog wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Lege energy blikken collectie van DS2
Allemaal van die blikjes op m'n vensterbank. Op een dag m'n raam vergeten dicht te doen toen het nogal hard waaide. Alles flikkerde er toen af.
PSN: DePresident_![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:46 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb dat toen ik jong was ook nog wel eens gedaan.
Allemaal van die blikjes op m'n vensterbank. Op een dag m'n raam vergeten dicht te doen toen het nogal hard waaide. Alles flikkerde er toen af.
Inderdaad. Dat zijn allemaal blikjes die je zo in de supermarkt kan komen. Als collector ben je natuurlijk op zoek naar dát ene blikje die niemand heeft.quote:![]()
Thomas is een fucking treinquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar je ziet wel dat die Thomas verstand van zaken heeft
#FreeTrapz![]()
Verzamelde vroeger altijd lege aftershave flesjesquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:46 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb dat toen ik jong was ook nog wel eens gedaan.
#iedereverzamelaariseenautistPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Precies. Naar die unieke uitgave Punica energie drink.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zijn allemaal blikjes die je zo in de supermarkt kan komen. Als collector ben je natuurlijk op zoek naar dát ene blikje die niemand heeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
OF dat iedereen die clasie een God vind zo dom is als een treinquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt er dus op neer dat iedereen die Clasie geen God vindt dommer is dan een treinPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voortaan de A27 maar vermijden.quote:
Een eigen muurquote:oost en west gescheiden
#FreeTrapz![]()
Strak plan, alle mongolen komen toch uit het westen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een eigen muuroost en west gescheiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Strak plan, alle mongolen komen toch uit het westen.Plausibel Plausibel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen we met de Friezen?
je krijgt wel litmanen er bij dan he
#FreeTrapz![]()
Verkopen aan Scandinavië.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Plausibel Plausibel,
Wat doen we met de Friezen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Voor de pannenkoeken, die zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Plausibel Plausibel,
je krijgt wel litmanen er bij dan he![]()
Hebben we hier eigenlijk geen zeeuwen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar wonen maar 4 mensen, ben er gister nog geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
Hebben we hier eigenlijk geen zeeuwen?
Ik vind alles best als ik maar niet met jou zit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Plausibel Plausibel,
je krijgt wel litmanen er bij dan he
Tuurlijk wel, heerlijk in het westen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind alles best als ik maar niet met jou zit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ken jij niet naar het Oosten verhuizen? Maken we van jou die-hard Vitesse supporter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind alles best als ik maar niet met jou zit.
Heb je ook eens hoop op een kampioenschap, dat Feyenoord gaat toch niks meer worden.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Elke dag![]()
Of jij komt naar het westen gr gr.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ken jij niet naar het Oosten verhuizen? Maken we van jou die-hard Vitesse supporter.
Heb je ook eens hoop op een kampioenschap, dat Feyenoord gaat toch niks meer worden.
gr gr
Turkse buurten alles
Echt baas jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh dit soort filmpjes als tentamenstudiemateriaalBij ons zijn het vaak van die Apu's die iets uitleggen maar soms heb je mazzel en is er ook zoiets.
![]()
Ik probeer er juist zo ver mogelijk vandaan te wonen man.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of jij komt naar het westen gr gr.
Turkse buurten alles
Arduino, wat een tyfes vak is dat zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt baas jaBij ons zijn het vaak van die Apu's die iets uitleggen maar soms heb je mazzel en is er ook zoiets.
Kom bij mij wonen danquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik probeer er juist zo ver mogelijk vandaan te wonen man.
Voor vanavond wat centen op de draw bij Juve - Atletico @ 3.1.
Atleti poulewinnaar, Juve door, iedereen blij. En sowieso best een logische uitkomst ook gezien de kracht van beide teams eigenlijk. ToedelsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weetje toevallig hoe duur VC is ?quote:Hala Madrid !
Je weet toch dat ze graag naar het oosten gaan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fix een mooie game kamer dan voor me.quote:
Ik heb nog 1 kamer over en een grote zolderquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fix een mooie game kamer dan voor me.
Ik wed niet, maar speltip 1 is toch nooit wedden op Italiaanse teams in Europa.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Voor vanavond wat centen op de draw bij Juve - Atletico @ 3.1.
Atleti poulewinnaar, Juve door, iedereen blij. En sowieso best een logische uitkomst ook gezien de kracht van beide teams eigenlijk. Toedels![]()
Ik wil de zolder wel hebben. Maken we er Ozzlder van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 kamer over en een grote zolderOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Langzaam he dat internet van T-Mobile?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Langzaam he dat internet van T-Mobile Brabant?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Europa league gr grquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wed niet, maar speltip 1 is toch nooit wedden op Italiaanse teams in Europa.
doen ze toch nooit hun best.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Uhm dat kan je zien bij de informatie op je dashboard. Ipv het spel op te starten kan je ook content etc bekijken die je kan downloaden. Daar zag ik het staan.quote:![]()
Mijn internet doet het prima hoorquote:
Elke dag![]()
Kan nu niet even op PS4 vandaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uhm dat kan je zien bij de informatie op je dashboard. Ipv het spel op te starten kan je ook content etc bekijken die je kan downloaden. Daar zag ik het staan.200k is 50 euro, dat weet ik wel.
Hala Madrid !
https://store.xbox.com/en(...)80-a438-b6e570aacc89quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan nu niet even op PS4 vandaar200k is 50 euro, dat weet ik wel.
Hier kun je verschillende hoeveelheden aanklikken. Denk niet dat er verschil is tussen xbox/ps wat betreft de prijzen
Wil je packs openen of je pro upgraden?
Ik zal over paar min even kijken op ps![]()
CL ook niet gezien hun resultaten, zelfs door f'ing Galatasaray uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Europa league gr gr
doen ze toch nooit hun best.![]()
Xboxquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Completing.. is terugEn een trage web app/console.
![]()
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoppa, alles verkocht (op SIF Tevez na). Koop met kerst wel weer terug ofzeuwFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Kloptquote:![]()
@yakuza is dat niet wat vroeg, en hoeveel hedde gij?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had 7k VC en haal net die blauwe pack en Scottie Pippenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
https://store.xbox.com/en(...)80-a438-b6e570aacc89
Hier kun je verschillende hoeveelheden aanklikken. Denk niet dat er verschil is tussen xbox/ps wat betreft de prijzen
Wil je packs openen of je pro upgraden?
Ik zal over paar min even kijken op ps![]()
Hala Madrid !
boh welke versie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had 7k VC en haal net die blauwe pack en Scottie Pippen![]()
![]()
1.040.000 en SIF Tevez, Alaba, Boateng en discard spelers (o.a. Palacio god)quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt![]()
@yakuza is dat niet wat vroeg, en hoeveel hedde gij?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
1.5M om straks te besteden dusquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
1.040.000 en SIF Tevez, Alaba, Boateng en discard spelers (o.a. Palacio god)Of hou je SIF tevez (want eventuele UP) ?
#FreeTrapz![]()
97-98quote:Zie er maar 1 op de markt.
Er is 1 Patrick Ewing op de markt
Hala Madrid !
Correctquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.5M om straks te besteden dusOf hou je SIF tevez (want eventuele UP) ?
en ik had hem fresh + mn favo speler dit jaar (tot nu toe)
Moet het straks doen met die 1.040.000 coinsFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die scottie is nog wel bruikbaar ja. Die zonder 3pt lijkt me zo easy te verdedigenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
97-98Zie er maar 1 op de markt.
Er is 1 Patrick Ewing op de markt![]()
95/96 versie is het beste denk ik
Ik open ook ff zo'n blauwe op main. Zonde van mijn VC wss![]()
![]()
Hebben ze bij dat suiterspelletje van jullie eigenlijk ook een web-app en al dat soort shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die scottie is nog wel bruikbaar ja. Die zonder 3pt lijkt me zo easy te verdedigen95/96 versie is het beste denk ik
#FreeTrapz![]()
Gelukkig geen webapp neequote:Op dinsdag 9 december 2014 17:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hebben ze bij dat suiterspelletje van jullie eigenlijk ook een web-app en al dat soort shit![]()
Ken je wel coins kopen en verkopen enzo.quote:
of is het echt een stuk minder commercieel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan altijd maar is niet zo ontwikkeld als bij FIFAquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ken je wel coins kopen en verkopen enzo.
of is het echt een stuk minder commercieel.Vorig jaar was er geen markt.
![]()
Mijn combo vanavond is
Benfica to win
Monaco to win
Real-ludogoretz over 3.5
Liverpool-basel over 1.5
Dortmund to win
Kansen?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
50%quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:57 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn combo vanavond is
Benfica to win
Monaco to win
Real-ludogoretz over 3.5
Liverpool-basel over 1.5
Dortmund to win
Kansen?
HAHAHAHAH
nee even serieus, real-ludo over 3,5?![]()
Wat is de totale odd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:57 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn combo vanavond is
Benfica to win
Monaco to win
Real-ludogoretz over 3.5
Liverpool-basel over 1.5
Dortmund to win
Kansen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Denk dat je een derde Ronaldo kan betalen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles verkopen is nog niet eens genoeg voor een NIF Ronaldo laat staan die ST versiegaat nergens over die prijzen.
Maar inderdaad ziek. Niet leuk ook. Dergelijke spelers moeten een beetje speciaal blijven, maar dit is wel erg veel. Die CR7 ST zal ook ongetwijfeld 10 miljoen+ zijn. Wie heeft dat nou behalve mensen die heel veel besteden of een goede AB hebben![]()
25 ongeveerquote:
En ja, ik denk dat ze er wel een aantal inschieten
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
die is 4 milly?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles verkopen is nog niet eens genoeg voor een NIF Ronaldo laat staan die ST versiegaat nergens over die prijzen.
Hopen op een kerstcadeau van EA dan maar dat ik hem uit een pack krijg![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:18 schreef Roypsv het volgende:
als ik nu alles verkoop heb ik 2.7 mil...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom niet ? Als Basel ze thuis 4-0 pakkie geeft. Tevens zou het met niks verbazen als Ronaldo weer een hattrick wilt vanavond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
50%
HAHAHAHAH
nee even serieus, real-ludo over 3,5?Hala Madrid !
Real hoeft toch nergens meer voor te spelen? Dus zou me dan kunnen voorstellen dat die niet zoveel moeite meer gaan doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom niet ? Als Basel ze thuis 4-0 pakkie geeft. Tevens zou het met niks verbazen als Ronaldo weer een hattrick wilt vanavond.![]()
Moeten ze uberhaupt moeite doen tegen dit soort tegenstanders ? Tevens kan Ludogorets met 3/1 punt nog door in Europa dus ik sowieso wel initiatief komen van die kant.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Real hoeft toch nergens meer voor te spelen? Dus zou me dan kunnen voorstellen dat die niet zoveel moeite meer gaan doen.Hala Madrid !
nou ja het zou natuurlijk best kunnen, maar ik ben zodanig risicoavers dat ik dat nooit zou doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moeten ze uberhaupt moeite doen tegen dit soort tegenstanders ? Tevens kan Ludogorets met 3/1 punt nog door in Europa dus ik sowieso wel initiatief komen van die kant.![]()
![]()
Risk is maaahhh niggaaaquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja het zou natuurlijk best kunnen, maar ik ben zodanig risicoavers dat ik dat nooit zou doen
Als je risico avers bent gok je waarschijnlijk nooit![]()
Tevens de jeugd
Hala Madrid !
nee niet meer omdat ik altijd alles verloorquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Risk is maaahhh niggaaa
Tevens de jeugd
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb afgelopen 3 weken teveel geluk gehadquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet meer omdat ik altijd alles verloor
Hala Madrid !
Ronaldo zal dat record van Messi wel willen verbeteren, elke goal is meegenomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Real hoeft toch nergens meer voor te spelen? Dus zou me dan kunnen voorstellen dat die niet zoveel moeite meer gaan doen.![]()
0 voor en 27 tegenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Risk is maaahhh niggaaa
Tevens de jeugd
[ afbeelding ]![]()
![]()
als ik nu alles verkoop heb ik 3.7 mil...![]()
als ik nu alles verkoop heb ik 4.7 mil...![]()
Dat was vorig jaar wel anders hé ouwe Ronaldo trekkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik nu alles verkoop heb ik 200k.![]()
Klopt. Maar net zoals nu toen ook alles verkocht voor keiharde ekkies.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar wel anders hé ouwe Ronaldo trekker![]()
Os mam zee van niequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik nu alles verkoop heb ik net genoeg voor gullie mamNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb buiten mijn 2 teams om echt een berg aan zilver en bronzen spelersquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:45 schreef Freire het volgende:
Als ik nu alles verkoop heb ik geen speler meer overGeen zin om alles te verkopen
Hala Madrid !
Doe niet zo stoer ouwe vrachtwagen chauffeur.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik nu alles verkoop heb ik net genoeg voor gullie mam![]()
Ruggengraat van de maatschappij!quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer ouwe vrachtwagen chauffeur.![]()
Schorriemorrie dusquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Deze niet! Alleen maar illegale handelswaar. Daarom rijdt die ook alleen naar Roemenië.![]()
![]()
Zou me niets verbazen als je hem binnenkort op sbs6 ziet bij undercover in Nederland.quote:
Lawinepijlen of tasers, kevin draait er zijn hand niet voor om.![]()
hallo wil jij een vuist ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je hem binnenkort op sbs6 ziet bij undercover in Nederland.
Lawinepijlen of tasers, kevin draait er zijn hand niet voor om.![]()
Kan jullie mam dr weer achter staan met dr lichie he.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik zou maar oppassen anders zijn jullie mij straks kwijtquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan jullie mam dr weer achter staan met dr lichie he.![]()
Huh waarom dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:09 schreef Freire het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen anders zijn jullie mij straks kwijtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:09 schreef Freire het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen anders zijn jullie mij straks kwijt![]()
![]()
![]()
zei toch niet dat het een rijdende trein moest zijnquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
I see what you did there.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:09 schreef Freire het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen anders zijn jullie mij straks kwijt![]()
Ik ben net naar Pinguins van Madagascar geweest![]()
Was kei tof
Elke dag![]()
Waar zit precies de verbazing in? Ja, hij is wel erg weinig waard op de Xboxquote:Dit is pas apart:
![]()
![]()
Omdat er geen Marokkaan op de xbox zitquote:
Elke dag![]()
Vroeg me meer af waarom hij zoveel waard was, dat prijs verschil zie ik wel eens erger.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zit precies de verbazing in? Ja, hij is wel erg weinig waard op de XboxDit is pas apart: [ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld
#FreeTrapz![]()
Amsif is al voor het 3e jaar achter elkaar de beste Marokkaanse keeper. Aangezien een volledig Marokkaans team wel mogelijk is gaan mensen hem op goal zetten. Maar hij is op de Xbox dus niks waard en dat was de afgelopen 2 jaar wel zo (met name doordat ik hem ging pricefixen)quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vroeg me meer af waarom hij zoveel waard was, dat prijs verschil zie ik wel eens erger.
[ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld![]()
Maar gaan mensen hem daarvoor kopen? Die Ligali had ik in een pack en die verkocht ook nog voor 3kquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vroeg me meer af waarom hij zoveel waard was, dat prijs verschil zie ik wel eens erger.
[ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld![]()
![]()
Animatiefilms sowieso altijd tofquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben net naar Pinguins van Madagascar geweest![]()
Was kei tof
0-1 PoldiHala Madrid !
2-0quote:
Rooie kaart Ludo
Hala Madrid !
Sterling is zo konko slecht
Hala Madrid !
1-0 Real, met 11-10 moet het nog makkelijker zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je nog wat ik zei over Real Madrid-Ludogorets?
Hala Madrid !
Basellekker hoor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lollerpool
Hala Madrid !
Hij speelt echt al heel het jaar matig, overhypte speler.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar hij maakte een verkeerde keuze.Hala Madrid !
Momenteel wel de enige Liverpool speler waar echt dreiging vandaan komt. Hebben helaas verkeerde spelers gehaald als vervanger van Suarez.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij speelt echt al heel het jaar matig, overhypte speler.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
wat vind je van Coutinho? zoveel potentie maar rendement en ontwikkeling blijft kutquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij speelt echt al heel het jaar matig, overhypte speler.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alle Engelsen worden fucking erg gehyped maar Sterling is wel echt goed, is nog maar 19quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij speelt echt al heel het jaar matig, overhypte speler.![]()
3-0
zieke goal gek
soort volley/streep van 20m ofzo
Coutinho heeft niet een eerlijke kans gekregen bij Inter en bij Liverpool. Ik vind hem sterk aan de bal maar komt qua passing en overzicht ook tekort, hetzelfde probleem zie ik bij Sterling. Er is een reden dat deze jongens bij een subtopper/middenmoot club spelen, ze komen gewoon tekort voor de top.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat vind je van Coutinho? zoveel potentie maar rendement en ontwikkeling blijft kutHala Madrid !
Over Coutinho heb je gelijk, maar Sterling gaat er wel komen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Coutinho heeft niet een eerlijke kans gekregen bij Inter en bij Liverpool. Ik vind hem sterk aan de bal maar komt qua passing en overzicht ook tekort, hetzelfde probleem zie ik bij Sterling. Er is een reden dat deze jongens bij een subtopper/middenmoot club spelen, ze komen gewoon tekort voor de top.
2-0 RealHala Madrid !
En terecht. Geen enkele aankoop rendeert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
als dit zo doorgaat heeft Rogers' carriere bij Liverpool niet zo'n lang leven meer ben ik bang
Zijn beste aankoop is nog Lamberts, een veteraan van 32.![]()
Lambert ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
En terecht. Geen enkele aankoop rendeert.
Zijn beste aankoop is nog Lamberts, een veteraan van 32.
En iedereen destijds lachen dat Arsenal Welbz kocht voor zoveel en dat Balo veel betere value for money was![]()
![]()
Wenger heeft visie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lambert ja.
En iedereen destijds lachen dat Arsenal Welbz kocht voor zoveel en dat Balo veel betere value for money wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Juve gaat er wel een rooie kaart vallen, aardige overtredingen zijn er al gemaakt.Hala Madrid !
5 prijzen pakken tot 2050quote:
Hala Madrid !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pareltje weer gevonden op fok
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Was het echte verhaal niet zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hala Madrid !
Wie zei dat? Balotelli is 1 van de meest overschatte spelers aller tijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lambert ja.
En iedereen destijds lachen dat Arsenal Welbz kocht voor zoveel en dat Balo veel betere value for money was
En dat vind ik al jaren.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:44 schreef BDIL het volgende:
Was het echte verhaal niet zo:Haha, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Had hem wel letterlijk gekopieerd
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
zo'n beetje iedereen in Engeland.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie zei dat? Balotelli is 1 van de meest overschatte spelers aller tijden.
En dat vind ik al jaren.![]()
quote:Hala Madrid !
Gewoon een terechte beslissing. Bewuste slaande beweging naar achter. Hoe hard je 'm dan raakt maakt niet uit.
Jammer dat mijn bet nu alleen kansloos is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij Ronaldo had die lafbek het niet gedurfd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef DuTank het volgende:
Gewoon een terechte beslissing. Bewuste slaande beweging naar achter. Hoe hard je 'm dan raakt maakt niet uit.
Dit is zo makkelijk..![]()
Net kwam die gozer ook met 2 benen in en niet eens een overtredingquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef DuTank het volgende:
Hala Madrid !
En een panna gegevenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Jese valt in bij Real,al had die vorige week blijkbaar al gespeeld en gescoord in de beker.
Hallo Dolf de Vosquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef dolf1010 het volgende:
Ik hoop dat er zo nog even een vechtpartijtje uitbreekt, hebben we toch nog wat te zien.![]()
Gerrard
Hala Madrid !
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
alleen city roma die nog ergens om gaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een kut CL wedstrijden vanavond zeg, zal morgen wel niet veel beter zijn.en ajax apoel een beetje.
psg-barca voor 1e in de poule'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
HE'S BIG AND HE'S FOOOOKING HAAAAARDquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Steve Gerrard Gerrard
He'll pass the ball 40 yards
#postenalskevin
STEVE GERRARD GERRARD![]()
He is ugly he is shy
Gerards girls cunt is always dryRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: