quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:02 schreef Elan het volgende:
Promoten adblocker = standaard ban.
TS is de sjaak.
aapenquote:
en jij moet je smoel houwen jij gestoorde gek! nog vrouwen lastig aan gevallen via de berichtjes??quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef bondage het volgende:
En: BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #5
uiteraard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
betekent de sterren achter naam hoe ver je in de kont van de admin zit??
Het lijkt er op dat TS christen is, dat verklaart al veel #noracismquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef GGMM het volgende:
TS is een tikkeltje gefrustreerd.
Opgerot staat netjes.
tr gemaakt??quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
TR gemaakt. Dit kan zo niet langer.
3 keer gelezen, maar je moet je zinnen echt beter gaan formulieren. Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef Roces18 het volgende:
hey hallo als je helemaal onderin in die link kijk dan zeg ik wat tegen iedereen die het leest
Ik hoop dat jij bezwijkt aan ebola.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
[..]
[..]
aapen![]()
![]()
[..]
en jij moet je smoel houwen jij gestoorde gek! nog vrouwen lastig aan gevallen via de berichtjes??
voederbietel 4 moderator!
Joh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:25 schreef 10minuteman het volgende:
Die Bart is nog e tikkeltje erger trouwens. Was al sinds DIG zo.
Wat is er gebeurt met de andere wang toe keren?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
[..]
[..]
aapen![]()
![]()
[..]
en jij moet je smoel houwen jij gestoorde gek! nog vrouwen lastig aan gevallen via de berichtjes??
voederbietel 4 moderator!
wat??quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef Roces18 het volgende:
hey hallo als je helemaal onderin in die link kijk dan zeg ik wat tegen iedereen die het leest
Liever niet, geen ebola in Nederland buiten dat ene geval dat er al is..quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij bezwijkt aan ebola.
Bart is een kloon van Danny toch?quote:
dood wensing!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij bezwijkt aan ebola.
Dat zou minder gênant zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bart is een kloon van Danny toch?
Dat hoopte ik misschien gewoon zo dat ik er in ben gaan geloven.quote:
Correctie, niemand vroeg je wat.quote:
formulierenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen, maar je moet je zinnen echt beter gaan formulieren. Dit slaat helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |