SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Worth it.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:02 schreef Elan het volgende:
Promoten adblocker = standaard ban.
TS is de sjaak.
Het is oogkankerquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Waarom hebben mensen toch altijd wat tegen advertenties in wat voor vorm dan ook? YouTube heeft toch ook dit soort advertenties, dus het is niet zo dat Fok! iets heel extreem doet.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:54 schreef Diemux het volgende:
Sinds de remake kom ik niet meer op de FP. Heel af en toe via mobiel maar alle advertenties en het nieuwe ontwerp staan me niet aan.
Sommige vormen zijn simpelweg irritant. Popups, unskippables etc.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Waarom hebben mensen toch altijd wat tegen advertenties in wat voor vorm dan ook
Op Fok zijn ze net wat kutter geimplimenteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Waarom hebben mensen toch altijd wat tegen advertenties in wat voor vorm dan ook? YouTube heeft toch ook dit soort advertenties, dus het is niet zo dat Fok! iets heel extreem doet.
Op youtube staat de AdBlocker gewoon aan hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ook dit ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op youtube staat de AdBlocker gewoon aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |