SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Het hangt er vanaf of EA weer heel veel special packs uitbrengt. En is er een nieuw silver toernooi ofzo? De prijzen van sommige silvers stijgen ineens heel erg.![]()
Gaan ze echt niet doen met enkel een IF Ronaldo hoor, Gewoon weer een dagje 15k packsquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het hangt er vanaf of EA weer heel veel special packs uitbrengt. En is er een nieuw silver toernooi ofzo? De prijzen van sommige silvers stijgen ineens heel erg.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het hangt er vanaf of EA weer heel veel special packs uitbrengt. En is er een nieuw silver toernooi ofzo? De prijzen van sommige silvers stijgen ineens heel erg.![]()
serieus ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:48 schreef DutchSL het volgende:
Coins zijn wel weer spotgoedkoop nu, ¤ 24.11 voor een miljoen.waar?
![]()
http://www.fifavips.com/index.php?action=Currency&type=EURquote:
Begint toch verleidelijk te worden, maarja.. voor Ronaldo kun je wel op minstens 10 miljoen rekenen denk ik en 240 euro is toch weer best veel![]()
![]()
heb je hier al ooit gekocht ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.fifavips.com/index.php?action=Currency&type=EUR
Begint toch verleidelijk te worden, maarja.. voor Ronaldo kun je wel op minstens 10 miljoen rekenen denk ik en 240 euro is toch weer best veel![]()
1 miljoen packception houden en dan gewoon Ronaldo eruit halenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.fifavips.com/index.php?action=Currency&type=EUR
Ik heb nooit coins gekocht (wel Fifa pointsquote:), maar anderen hier hebben daar wel eens gekocht.
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorig jaar gedaan. dan kom je op het punt dat packs openen niet leuk meer isquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 miljoen packception houden en dan gewoon Ronaldo eruit halen![]()
en maar blijven klikken. Toen kocht je een Miljoen voor 6 euro
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou nooit coins kopenPunt 1 geen geld uitgeven aan die shit, punt 2 ik ga die klojo's met hun AB's en glitches die het spel verneuken toch niet sponsoren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
En als er nou meerdere onwetenden zijn?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu zou ik het ook nooit doen. Toen gewoon voor 6 eu een miljoen gehaald in dehoop ooit een ibra/Messi/Cr7 te pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zou nooit coins kopenPunt 1 geen geld uitgeven aan die shit, punt 2 ik ga die klojo's met hun AB's en glitches die het spel verneuken toch niet sponsoren
kan je uit de waan helpen. het was dat ik een dure silver IF kreeg maar na een miljoen uitgegeven te hebben nog steeds geen top speler
#FreeTrapz![]()
In je zwagers kelder bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2014 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Een krat bier in mijn kelder gezet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die win je echt niet, liverpool 2 goals verschil winnen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit weekend gaan we verhuizenquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In je zwagers kelder bedoel je
Mjin zwager heeft geen kelder
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wilde net posten, dit gaat fout op liverpoolquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die win je echt niet, liverpool 2 goals verschil winnen?
#FreeTrapz![]()
Nicequote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit weekend gaan we verhuizen
Mjin zwager heeft geen kelderPS4 vragen voor de kerst
?
Nee jij wel he, hoop dat we Sen daar over een paar jaar niet terugvinden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mja, ik koop liever voor 7 euro 300k dan dat ik daar weet ik veel hoeveel tijd in moet stoppen omdat met handel bij elkaar te halen. Aangezien ik handelen ook niet als leuk ervaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En och die 70 a 100 euro max in een jaar. Kan er niet wakker om liggen voor een hobby waar ik veel uren in stop.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee, ik denk dat al het geld op gaat aan nieuw meubilair en shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NicePS4 vragen voor de kerst
?
Nee jij wel he, hoop dat we Sen daar over een paar jaar niet terugvinden![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat ook niet zozeer om de hoeveelheid geld die er dan in gaat, maar vooral naar wie dat geld dan gaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja, ik koop liever voor 7 euro 300k dan dat ik daar weet ik veel hoeveel tijd in moet stoppen omdat met handel bij elkaar te halen. Aangezien ik handelen ook niet als leuk ervaar.
En och die 70 a 100 euro max in een jaar. Kan er niet wakker om liggen voor een hobby waar ik veel uren in stop.
Elke dag![]()
PS4 is ook een mooi stukje meubilair. Echt moderne kunstquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat al het geld op gaat aan nieuw meubilair en shit![]()
![]()
Elke dag![]()
shit kun je van mij wel gratis krijgen hoor, spaar ik wel een tijdje voor jequote:Op dinsdag 9 december 2014 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat al het geld op gaat aan nieuw meubilair en shit![]()
![]()
![]()
Tja EA zijn ook een stel oplichters en we betalen minimaal 60 euro jaarlijks aan hunquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat ook niet zozeer om de hoeveelheid geld die er dan in gaat, maar vooral naar wie dat geld dan gaat
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Daar kan ik me al helemaal niet druk over maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat ook niet zozeer om de hoeveelheid geld die er dan in gaat, maar vooral naar wie dat geld dan gaatEn nog liever aan hun dan aan EA die elk jaar weer een spel met veel te veel bugs afleveren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
shit in de zin van 'meer van dien aard'. Alles letterlijk nemen is trouwens wel een licht autistisch trekjequote:Op dinsdag 9 december 2014 12:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
shit kun je van mij wel gratis krijgen hoor, spaar ik wel een tijdje voor je
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal ik je vriendin eens letterlijk... nvmquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
shit in de zin van 'meer van dien aard'. Alles letterlijk nemen is trouwens wel een licht autistisch trekje![]()
![]()
Iedereen is een beetje autistisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
shit in de zin van 'meer van dien aard'. Alles letterlijk nemen is trouwens wel een licht autistisch trekje![]()
Moet je doen danquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal ik je vriendin eens letterlijk... nvm
Bel even als je haar gevonden hebt, ik heb alleen een vrouw eigenlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tjah maar die leveren me wel uren vermaak op voor die 60 euroquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tja EA zijn ook een stel oplichters en we betalen minimaal 60 euro jaarlijks aan hunDat haal ik er wel uit naar mijn mening
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet je doen dan
Bel even als je haar gevonden hebt, ik heb alleen een vrouw eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
shit in de zin van 'meer van dien aard'. Alles letterlijk nemen is trouwens wel een licht autistisch trekjeBOEM BOTS POTS!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje autistisch.![]()
Benfica-Bayer Leverkusen Bayer winst x 2.15quote:
Monaco - Zenit Zenit winst x 2.8
Als combo een odd van 6.02
Benfica speelt nergens meer voor. Bayer moet winnen op zeker te zijn van plek 1 in de poule.
Monaco 2 keer met geluk gewonnen van Bayer. Staan nu nog boven zenit. Zenit moet winnen dus om boven Monaco te komen.🍆![]()
Oh ik wilde het nog vragenquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet je doen dan
Bel even als je haar gevonden hebt, ik heb alleen een vrouw eigenlijkBij Trapzie is het volgens mij vriendin, die is te skeer om een jurk voor haar te kopen..
![]()
Trouwen is houwequote:Op dinsdag 9 december 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik wilde het nog vragenBij Trapzie is het volgens mij vriendin, die is te skeer om een jurk voor haar te kopen..
Elke dag![]()
En een ring.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik wilde het nog vragenBij Trapzie is het volgens mij vriendin, die is te skeer om een jurk voor haar te kopen..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En je moet haar over de deurpost kunnen tillenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh no you didn't..quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
En je moet haar over de deurpost kunnen tillen![]()
Shit is AANquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
En je moet haar over de deurpost kunnen tillen![]()
Zenit gaat niet uit winnen ben ik bang. Subasic heeft uitstekend lopen keepen afgelopen CL wedstrijden en Zenit is zo wisselvallig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Benfica-Bayer Leverkusen Bayer winst x 2.15
Monaco - Zenit Zenit winst x 2.8
Als combo een odd van 6.02
Benfica speelt nergens meer voor. Bayer moet winnen op zeker te zijn van plek 1 in de poule.
Monaco 2 keer met geluk gewonnen van Bayer. Staan nu nog boven zenit. Zenit moet winnen dus om boven Monaco te komen.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gaan ze gewoon iedereen die voor Feyenoord is daar wegsleuren? Ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen, behalve als je als een idioot in een Feyenoordshirt daar gaat lopen provocerenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ga het donderdag wel zien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaan ze gewoon iedereen die voor Feyenoord is daar wegsleuren? Ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen, behalve als je als een idioot in een Feyenoordshirt daar gaat lopen provoceren
Tofquote:Viel spass alvast
Elke dag![]()
Klasse. Hoe heb je kaartjes geregeld dan? Je zit dan op een thuisvak neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Donderdag gewoon met de waggie.Feyenoord Rotterdam![]()
Belgische collegaquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Klasse. Hoe heb je kaartjes geregeld dan?
bohhh jellyquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Donderdag gewoon met de waggie.![]()
Hala Madrid !
Ludogoretz is best goed, weet niet of die zoveel gaan weggeven of zoveel gaan scorenquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:42 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn funcombo denk ik?
Elke dag![]()
Alleen om de eerste plaatsquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
Gaat die wedstrijd nog ergens om of is het net zoals bij PSV?![]()
Ik snap echt niet dat er nog zoveel kaartjes voor die wedstrijd zijn verkochtquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh dat is wel vet.
Dat is zelfs bij PSV niet meer mogelijk.En de odds van Moskou zijn echt belachelijk hoog
Elke dag![]()
Ze kunnen zich nog plaatsen voor EL en heel kleine kans op de knockoutfase CL.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ludogoretz is best goed, weet niet of die zoveel gaan weggeven of zoveel gaan scoren?
Hala Madrid !
PSV kan er alleen nog voor zorgen dat Dinamo geen perfecte score haalt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er nog zoveel kaartjes voor die wedstrijd zijn verkochtEn de odds van Moskou zijn echt belachelijk hoog
![]()
orly?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
PSV kan er alleen nog voor zorgen dat Dinamo geen perfecte score haalt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Futbinquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kon toch ergens uitrekenen hoeveel winst je op je squad maakt als je het nu verkoopt?![]()
quote:
Deze gratis bij je bestelling?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
futdb en dan je link van je webapp squad sturenquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kon toch ergens uitrekenen hoeveel winst je op je squad maakt als je het nu verkoopt?
Alleen de prijzen op die site zijn kutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leuk speelgoed voor oud & nieuw.quote:
Wanneer gaat de TOTY crash beginnen? Denk dat ik mijn spelers beter weer kan verkopen ergens deze week.![]()
futdbquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kon toch ergens uitrekenen hoeveel winst je op je squad maakt als je het nu verkoopt?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee zoveel had diegene niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gratis bij je bestelling?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
meer dan 1 ring he trapzie ;p waarschijnlijk moet je dan eerst nog een verlovingsring halen en dan later de trouwringen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gewoon een fiets jatten voor je chickie en je bent binnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
meer dan 1 ring he trapzie ;p waarschijnlijk moet je dan eerst nog een verlovingsring halen en dan later de trouwringenVeel meer metaal ook
Elke dag![]()
Ja maar die is voor tijdelijk. Goedkoop stukje blik volstaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
meer dan 1 ring he trapzie ;p waarschijnlijk moet je dan eerst nog een verlovingsring halen en dan later de trouwringen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb altijd geleerd dat de verlovingsring juist veel duurder dan de trouwring moet zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja maar die is voor tijdelijk. Goedkoop stukje blik volstaat
Elke dag![]()
Aparte prijzen (links PS, rechts Xbox):En de prijzen waarvoor ik ze had: Gayle 350, Chermiti 5.1k, Zaha 5k, Chiumiento 900, Yapi Yapo 1.8k, Akpa-Akpro 300, Ghoulam 2.6k (met shadow) Koulibaly 2.3k, Bamba 500, Dja Djedje (in-game spreekt hij zijn naam uit als Djeetje
) 600 en Rafael 400.
![]()
Ik heb een eigen design gemaakt:quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
Waar heb jij dat geleerd dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat de verlovingsring juist veel duurder dan de trouwring moet zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ideaal. Soms de duimschroeven even aandraaienquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb een eigen design gemaakt:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat hoor ik altijd van al die vrouwenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar heb jij dat geleerd dan?En dat ze hem ook blijven omhouden na het trouwen
Elke dag![]()
Ohhhh bbyyyyyquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb een eigen design gemaakt:
[ afbeelding ]luv u
![]()
Heb ik dus niet gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd van al die vrouwenEn dat ze hem ook blijven omhouden na het trouwen
Zou dat de reden zijn dat ze liever in een andere kamer slaapt?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verlovingsring en trouwringquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ik dus niet gedaan
Zou dat de reden zijn dat ze liever in een andere kamer slaapt?Ik ga gewoon op een maandag bij het gemeentehuis trouwen en dan 4 kratten bier in de tuin zetten voor het feest. Geef liever me geld uit aan een leuk huwelijksreisje.
Dus je gaat trouwen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verlovingsring en trouwringIk ga gewoon op een maandag bij het gemeentehuis trouwen en dan 4 kratten bier in de tuin zetten voor het feest. Geef liever me geld uit aan een leuk huwelijksreisje.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok Maverquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verlovingsring en trouwringIk ga gewoon op een maandag bij het gemeentehuis trouwen en dan 4 kratten bier in de tuin zetten voor het feest. Geef liever me geld uit aan een leuk huwelijksreisje.
![]()
Nice ik ook. Oom woont praktisch om de hoek, ideale combi zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Donderdag gewoon met de waggie.![]()
![]()
Überhaupt trouwenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hala Madrid !
Ik zou maar op tijd wegrijden. Door het Belgische spitsuur ergens op tijd geraken is een hele opgave.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nice ik ook. Oom woont praktisch om de hoek, ideale combi zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet er ooit aan geloven want het is een stuk makkelijker als je een kind hebt qua regelingen enzo.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat kind heb je al toch, ben je niet wat laat dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet er ooit aan geloven want het is een stuk makkelijker als je een kind hebt qua regelingen enzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nope.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat kind heb je al toch, ben je niet wat laat dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een deel wel ja. De rompslomp wordt alleen maar groter naarmate het kind ouder wordt, en je niet getrouwd bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat kind heb je al toch, ben je niet wat laat dan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is allemaal al geregeld aan het beginquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een deel wel ja. De rompslomp wordt alleen maar groter naarmate het kind ouder wordt, en je niet getrouwd bent.Erkenning, gezamelijk gezag etc etc etc
je vliegticket ligt al klaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is allemaal al geregeld aan het begin
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar dan snap ik het punt niet? Bij een tweede kind is het weer opnieuw dat gedoe, maar dan maakt het voor deze toch niet meer uit (dus wat Sjon zegt)?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is allemaal al geregeld aan het beginErkenning, gezamelijk gezag etc etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe wijven tegenwoordig zijn is trouwen alleen een doodsvonnis.Hala Madrid !
Geen idee wat jouw burgerlijke status is, maar dit wel echt een typische uitspraak van een eeuwige vrijgezelquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef BDIL het volgende:
Hoe wijven tegenwoordig zijn is trouwen alleen een doodsvonnis.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had het ook meer over een mogelijk tweede kind als die er ooit komt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan snap ik het punt niet? Bij een tweede kind is het weer opnieuw dat gedoe, maar dan maakt het voor deze toch niet meer uit (dus wat Sjon zegt)?Maar andere regelingen zoals wanneer ik didde ga (inb4 haha hopelijk snel) wie dan het geld krijgt enzo is niet geregeld en dat is makkelijker als je gaat trouwen dan bij een notaris gaan zitten en voor 1000 euro alles regelen.
Dan gaan ze zich afvragen waarom jij het land uit wilt met een kind wat niet jouw achternaam heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een deel wel ja. De rompslomp wordt alleen maar groter naarmate het kind ouder wordt, en je niet getrouwd bent.
Alweer een nieuw account Toef?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef BDIL het volgende:
Hoe wijven tegenwoordig zijn is trouwen alleen een doodsvonnis.![]()
Mijn kind heeft gewoon mijn achternaam hoor gr grquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan gaan ze zich afvragen waarom jij het land uit wilt met een kind wat niet jouw achternaam heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tjaah jij hebt je liefde al tijdens je studie leren kennen toch ? Andere neuken liever gewoon rondquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw burgerlijke status is, maar dit wel echt een typische uitspraak van een eeuwige vrijgezel
Hala Madrid !
Vanuit praktisch oogpunt is het vaak best handig ja. Buiten dat verandert er niet veel als je getrouwd bent...althans, niet bij mij. Achteraf gezien ben je veel geld kwijt voor een dag (en aansluitende vakantie), maar ik zou het toch echt weer doen. Maar dat is persoonlijk, ieder voor zichquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had het ook meer over een mogelijk tweede kind als die er ooit komt.Maar andere regelingen zoals wanneer ik didde ga (inb4 haha hopelijk snel) wie dan het geld krijgt enzo is niet geregeld en dat is makkelijker als je gaat trouwen dan bij een notaris gaan zitten en voor 1000 euro alles regelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
No Gquote:Hala Madrid !
Ik neukte de hele basisschool rond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tjaah jij hebt je liefde al tijdens je studie leren kennen toch ? Andere neuken liever gewoon rond
gr gr.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, als ze dan ervandoor gaat dan staat het alvast vast dat je de helft kwijt bent, dat je maandelijks kan betalen voor partner/kind en als kers op de taart mag je misschien 1x per twee weken een dag je kind zien. Bohhhhhquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet er ooit aan geloven want het is een stuk makkelijker als je een kind hebt qua regelingen enzo.![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII ZEEEKEEERRSSSquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neukte de hele basisschool rond.
gr gr.Hala Madrid !
Ik heb ook geen samenlevingscontract dus in dat oogpunt verandert er bij mij wel veel. Financieel gezien danquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanuit praktisch oogpunt is het vaak best handig ja. Buiten dat verandert er niet veel als je getrouwd bent...althans, niet bij mij. Achteraf gezien ben je veel geld kwijt voor een dag (en aansluitende vakantie), maar ik zou het toch echt weer doen. Maar dat is persoonlijk, ieder voor zich
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neukte de hele basisschool rond.
gr gr.vuile pedo pff tssquote:![]()
benieuwd wat nu.nl er dan van gaat maken. Gratis streams zou wel leuk zijn.quote:SBS en NU.nl hebben de rechten verworven van de Champions League-uitzendingen in de voetbalseizoenen 2015 - 2018.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:![]()
Nog tijd doorgebracht met MyTeam ?Hala Madrid !
Als je je daar al druk over gaat maken kan je beter niet gaan trouwen..quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, als ze dan ervandoor gaat dan staat het alvast vast dat je de helft kwijt bent, dat je maandelijks kan betalen voor partner/kind en als kers op de taart mag je misschien 1x per twee weken een dag je kind zien. BohhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, maar ik durf best te beweren dat ik genoeg heb meegemaakt tijdens mijn middelbare schooltijdquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII ZEEEKEEERRSSS
En sommige dingen lopen nou eenmaal zo; ik kwam haar tegen op mijn 19e ja...ik had ook kunnen vragen of ze over 5 jaar terug wilde komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moest laatst tegen Moses Malone spelen, wat een aidsquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
No die update moet naar Europa komenAlleen USA (of games van USA) hebben hem. Schijt Sony
Hala Madrid !
Daarom moet je ook niet trouwen lapzwans. Ik behoed je alvast voor de fout van je leven!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je je daar al druk over gaat maken kan je beter niet gaan trouwen..![]()
zolang je maar niet gaat scheiden is alles goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw burgerlijke status is, maar dit wel echt een typische uitspraak van een eeuwige vrijgezel![]()
Ik heb de updatequote:Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
No die update moet naar Europa komenAlleen USA (of games van USA) hebben hem. Schijt Sony
Wat doet het?
Ah snapquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen samenlevingscontract dus in dat oogpunt verandert er bij mij wel veel. Financieel gezien dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is ongeveer net zo duur als trouwenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zolang je maar niet gaat scheiden is alles goed![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aardig wat eeuwige vrijgezellen hier zo te zien ja
Elke dag![]()
quote:quote:NBA 2K15's Patch #3 has been released on the PS4. It is coming to Xbox One and PC soon.
Here are your full patch notes:
GENERAL
- Continued improvements have been made to the face scanning process. Please ensure you have plenty of balanced lighting (natural light is best) for best results.
- A number of improvements have been made to the MyPARK Championship experience. Get out there and represent your Park!
- The following players have received updates hairstyles/beards: Chris Andersen, Carmelo Anthony, Dwight Howard, Martell Webster, Josh McRoberts, Deandre Jordan, Marcin Gortat, Kyrie Irving, Iman Shumpert, Michael Williams Carter, and Xavier Henry.
- The following players have received new or updated head scans: historic Shaquille O’Neal, Damian Lillard, Larry Sanders (goggles), Otto Porter (prescription goggles), Steve Nash, and Jordan Hill. Rajon Rondo now has a new body type.
- Updated the Atlanta Hawks uniform to match the look for the 2014-15 season.
- Updated the Toronto Raptors uniform by reducing the thickness of the red trim around the arms.
- Updated the referee uniforms to match the look for the 2014-15 NBA season.
- Improved lip sync and facial animations for a number of the Real Voice interviews with Doris Burke.
- Fixed an issue where the commentator would occasionally reference an on-screen overlay when one was not being displayed.
- Fixed a case where the game would occasionally hang when scrolling by the created players tab in the Roster Creator.
- The shooting form and shot base animations are now correctly coupled when scrolling through them in Edit Player.
- A League Members screen has been added to Online Leagues, with the ability for admins to kick users from the league as well as the ability to award a win to the user of their choosing.
- In Online Leagues, a clear indication of who won/lost playoff games is now provided when viewing the results of games around the league.
- When accepting an Online Leagues invite on the Main Menu, the user will no longer lose functionality after accepting an invite, then canceling out of the Retrieving Content Data dialog.
- When spectating or in Got Next in the Jordan Rec Center, the quarter and time remaining will now appear in the score bar.
- Created/generated players will now have their hot zones updated when their position changes.
- Users with very low teammate grades in All-Star Team-Up/MyPARK games will be removed from the current session.
- NBA players now have appropriate wingspans/body lengths listed when editing them in Edit Player.
- Users are now able to change where the NBA logo is placed on their headband when viewing it in Accessories in the MyPLAYER Store.
- Updated the Adidas Ankle Brace to match its real-life counterpart (velcro now faces out).
- Fixed an issue where parties of 5 would sometimes get split up when searching for All-Star Team-Up game.
- Records will now be shown with the correct values when loading into quick matches online.
- Resolved a rare issue where the game would randomly hang during the Dunk Contest at All-Star Weekend.
- The correct players names and scores are now shown during the tiebreaker round in the dunk contest at All-Star Weekend.
- MyTEAM users who quit out of the game as soon as the clock hits 0, but before the game flow officially ends, will now receive their earned MyTEAM points.
- Fixed a rare hang that would occur if the user attempted to Rematch during a very small window at the beginning of the Halftime Report.
- (PC) Support for 21:9 resolutions has been added.
- (PC) Support for adjusting controller vibration has been added into the VideoSettings.cfg file located in your %APPDATA% folder.
GAMEPLAY
- Several improvements made to defensive movement to make it more responsive.
- Fixed several issues preventing shooting fouls from being called at a high enough frequency for both the user and CPU.
- Fixed 3PT line recognition for jump shooters to prevent them from stepping over the line when attempting 3PT shots.
- Pass speeds have been increased to reduce "floaty" passes.
- Increased the AI's usage of 3PT shots to better match real life NBA statistics.
- Implemented a casual walk-up state and new back-to-basket walk launch to get rid of the "hunchback" walk-ups. Also made it easier to dribble walk in general.
- Disabled technical fouls due to excessive timeouts in online games to prevent griefing.
- Fixed overpowered behind-the-back dribble moves.
- Addressed several cases of control unresponsiveness in the dribbling system.
- Tuned interior and contact shot success for more predictable outcomes.
- Reduced contact dunk frequency for Posterizers in all game modes.
- The AI will now evaluate more options rather than always doing "auto-putbacks" off of offensive rebounds.
- Several improvements made to balance offensive and defensive rebounding.
- More impactful penalties instituted against "zig-zag" 3PT exploit.
- Corrected a case where block inputs were being dropped near the basket.
- Increased the frequency of reaching fouls.
- Tuned defensive closeout speed and effectiveness.
- The shot meter is now enabled during free throw situations.
- Reduced the frequency of moving screen violations.
- Fixed an exploit in which the user could continually engage and disengage from the Post to get to the basket.
- Changed the default setting for Defensive Assist online to 50 to help with on-ball defense.
- Re-worked the shot fatigue system to take more factors into account to better simulate real life.
- Tweaked the ‘Beluba’ Camera to make it more playable in transition and during free throws.
- Fixed the ability to throw long touchdown passes by alley-ooping to the receiver from the backcourt.
- Force receivers to play standing catches on check-ball passes.
- Fixed an issue where a user's pass release type request was being overridden during fast breaks.
- Fixed several cases of rebounding goaltends being called too frequently.
- Improvements to passing and catching into the post.
- Made passers more aware of defenders behind them when selecting pass animations.
- Fixed Play-call messages not appearing when calling a play in the Jordan Rec Center.
- Prevent post players from auto pump faking from dropsteps.
- Delayed the AI's decision to pass on pick & rolls until the roll animation has launched.
- Improved Deny Ball movement when Out of Position.
- Improved the responsiveness of the Right Stick defensive Quick Steps.
- Addressed a rare issue where the user wasn’t able to move his defender during an inbound situation.
- Fixed on-ball defense facing when out of position and really close to the ball handler.
- Prevented off-ball defenders from going into a shot contest if an on-ball teammate is already in one.
- Made it easier to control your player during the 2K Camera flip transition.
- Improved post shot selection for AI-controlled players to better match their tendencies.
- Reduced the frequency of steals in perimeter body-ups.
- Fixed the logic for the AI dribbler passing to the roll man in pick-and-roll situations.
- Removed dribble drive stutter that was occasionally playing in the wrong situations.
- Improved Points of Emphasis logic for late game situations.
- Player attributes now dynamically update in the Substitutions menu to demonstrate the effects of hot/cold streaks and injuries.
- Improved logic and spacing for players in the Triangle freelance offense.
- A number of other smaller changes have been made to address issues as well as enhance the user experience.
MyCAREER
- Improved shot awareness and raised shot percentages for teammates in MyCareer to make them more effective.
- Several improvements made to the Teammate Grade evaluation.
- Fixed an issue where tattoos equipped while in the Practice Gym failed to apply to the player when playing the next NBA game.
- Fixed an issue where an incorrect scene would sometimes play when the user’s team wins a playoff series against a rival NBA player.
- During the offseason, your favorite team should no longer try and recruit you if you are already on that team.
- Users can now preview sounds in the Arena Media menu prior to purchasing.
- Fixed a rare case where a player not on the team would appear in scenes with the MyPLAYER.
- The ‘Chase Down Artist’ badge should now unlock at the appropriate time.
- The requirements for the ‘Dimer’, ‘Acrobat’, ‘Scrapper’, ‘Spin Lay-in’, ‘Post Hoperator’, and ‘Charge Card’ badges have been lowered to make them a little more attainable.
- The +/- stat will now display proper values after portions of the game have been simulated.
- Corrected an issue where the MyPLAYER was sometimes not the offensive player in the post scoring drill.
- Fixed an issue where pre-game rituals would occasionally not trigger before a played game.
- Corrected a case where the camera would sometimes look at the other team during a speaking huddle.
-The MyPLAYER will now wear his team’s uniform during the Three-Point Contest at All-Star Weekend.
- The MyPLAYER will no longer wear his in-game accessories along with his casual clothes in the Sprite commercial.
- The Rising Stars and All-Star games will no longer take place in the 2014 all-star arena starting with year 2 of MyCAREER.
- The Hall of Fame environment has been completely re-lit to increase the visual fidelity of the experience.
MyGM/MyLEAGUE
- Addressed an issue where some save progress would be lost in an active save when loading a custom roster and playing a game outside of MyGM/MyLEAGUE prior to entering it.
- Fixed an issue where user-approved trades (via Trade Approval) were occasionally not processed when accepted during the offseason in MyLEAGUE.
- Tuned generated draft class creation to create more variety with respect to body scale proportions (e.g. shoulder width, wingspan, etc.).
- Tuned DPOY formula in order to get more accurate award recipient finalists.
- Fixed an issue where a player’s injury recovery time could dramatically drop when aggravating an existing injury.
- When a player worsens an injury by attempting to play through it (e.g. Sore Knee -> Torn ACL), the injury duration will now be updated to match the new injury.
- Your Trainer will now inform you of exactly which body part he is worried about when uncovering an injury concern on a draft prospect.
- Corrected an issue that was restricting some players from signing contract extensions in-season despite having the appropriate number of bird years.
- Players that are focused on Injury Rehab will no longer aggravate existing injuries during Training.
- When prompted to Load / Download a draft class, the menu will now also populate with classes built by your fellow community members.
- In MyGM, the user will no longer receive an offseason owner goal to not lose a player to free agency when that player is already signed for the next season.
- In MyGM, your owner will no longer ask you to upgrade a position where you already have a star player when you have another position in need of a clear upgrade.
- In MyGM, fixed an issue where upgrades that affect durability affected only the miscellaneous durability instead of the durability of all body parts.
- In MyGM, the user will no longer fail the ‘Keep Morale above X’ goal is the related player gets injured and his morale drops below the threshold as a result of the injury.
- In MyGM, CFOs with the ‘Bully’ badge will no longer lower their own Trust due to the badge.
- The game will no longer hang when trying to finish the offseason with 4 or less players on the roster (What are you thinking anyhow?).
- Addressed an issue in the Gameplan where the rotation would reset when leaving a team-specific gameplan for a team that had 15 players on the roster.
- Head Coach hirings/firings are now tracked in the Transaction Report.
- Fixed a bug where the social media messages from different Power Rankings personalities would be incorrect when starting with a Fantasy Draft.
NOTE: All patch fixes will work in your existing game mode saves![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar ik durf best te beweren dat ik genoeg heb meegemaakt tijdens mijn middelbare schooltijd
En sommige dingen lopen nou eenmaal zo; ik kwam haar tegen op mijn 19e ja...ik had ook kunnen vragen of ze over 5 jaar terug wilde komenTuurlijk ,dat neem ik je ook niet kwalijk. Ik beweer wel dat sommige het fijn vinden om heel hun leven al naast de perfecte te liggen terwijl andere nog liever genieten van het afwisselende stroom aan partners en op een dag wellicht de moeite nemen om te settelen. Ik wil echt niet voor mijn 30e denken aan kinderen of trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Mooie quote wel dit.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zolang je maar niet gaat scheiden is alles goedHala Madrid !
Wel goed dat die rode rand wat minder dik is nuquote:
Elke dag![]()
Als je er dan pas aan gaat denken, is je keuze qua vrouw/moeders van je kinderen ook wat gereduceerdquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk ,dat neem ik je ook niet kwalijk. Ik beweer wel dat sommige het fijn vinden om heel hun leven al naast de perfecte te liggen terwijl andere nog liever genieten van het afwisselende stroom aan partners en op een dag wellicht de moeite nemen om te settelen. Ik wil echt niet voor mijn 30e denken aan kinderen of trouwen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb geen idee. Die dingen gaan automatisch aan.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooie update wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
NBA 2K15's Patch #3 has been released on the PS4. It is coming to Xbox One and PC soon.
Here are your full patch notes:
GENERAL
- Continued improvements have been made to the face scanning process. Please ensure you have plenty of balanced lighting (natural light is best) for best results.
- A number of improvements have been made to the MyPARK Championship experience. Get out there and represent your Park!
- The following players have received updates hairstyles/beards: Chris Andersen, Carmelo Anthony, Dwight Howard, Martell Webster, Josh McRoberts, Deandre Jordan, Marcin Gortat, Kyrie Irving, Iman Shumpert, Michael Williams Carter, and Xavier Henry.
- The following players have received new or updated head scans: historic Shaquille O’Neal, Damian Lillard, Larry Sanders (goggles), Otto Porter (prescription goggles), Steve Nash, and Jordan Hill. Rajon Rondo now has a new body type.
- Updated the Atlanta Hawks uniform to match the look for the 2014-15 season.
- Updated the Toronto Raptors uniform by reducing the thickness of the red trim around the arms.
- Updated the referee uniforms to match the look for the 2014-15 NBA season.
- Improved lip sync and facial animations for a number of the Real Voice interviews with Doris Burke.
- Fixed an issue where the commentator would occasionally reference an on-screen overlay when one was not being displayed.
- Fixed a case where the game would occasionally hang when scrolling by the created players tab in the Roster Creator.
- The shooting form and shot base animations are now correctly coupled when scrolling through them in Edit Player.
- A League Members screen has been added to Online Leagues, with the ability for admins to kick users from the league as well as the ability to award a win to the user of their choosing.
- In Online Leagues, a clear indication of who won/lost playoff games is now provided when viewing the results of games around the league.
- When accepting an Online Leagues invite on the Main Menu, the user will no longer lose functionality after accepting an invite, then canceling out of the Retrieving Content Data dialog.
- When spectating or in Got Next in the Jordan Rec Center, the quarter and time remaining will now appear in the score bar.
- Created/generated players will now have their hot zones updated when their position changes.
- Users with very low teammate grades in All-Star Team-Up/MyPARK games will be removed from the current session.
- NBA players now have appropriate wingspans/body lengths listed when editing them in Edit Player.
- Users are now able to change where the NBA logo is placed on their headband when viewing it in Accessories in the MyPLAYER Store.
- Updated the Adidas Ankle Brace to match its real-life counterpart (velcro now faces out).
- Fixed an issue where parties of 5 would sometimes get split up when searching for All-Star Team-Up game.
- Records will now be shown with the correct values when loading into quick matches online.
- Resolved a rare issue where the game would randomly hang during the Dunk Contest at All-Star Weekend.
- The correct players names and scores are now shown during the tiebreaker round in the dunk contest at All-Star Weekend.
- MyTEAM users who quit out of the game as soon as the clock hits 0, but before the game flow officially ends, will now receive their earned MyTEAM points.
- Fixed a rare hang that would occur if the user attempted to Rematch during a very small window at the beginning of the Halftime Report.
- (PC) Support for 21:9 resolutions has been added.
- (PC) Support for adjusting controller vibration has been added into the VideoSettings.cfg file located in your %APPDATA% folder.
GAMEPLAY
- Several improvements made to defensive movement to make it more responsive.
- Fixed several issues preventing shooting fouls from being called at a high enough frequency for both the user and CPU.
- Fixed 3PT line recognition for jump shooters to prevent them from stepping over the line when attempting 3PT shots.
- Pass speeds have been increased to reduce "floaty" passes.
- Increased the AI's usage of 3PT shots to better match real life NBA statistics.
- Implemented a casual walk-up state and new back-to-basket walk launch to get rid of the "hunchback" walk-ups. Also made it easier to dribble walk in general.
- Disabled technical fouls due to excessive timeouts in online games to prevent griefing.
- Fixed overpowered behind-the-back dribble moves.
- Addressed several cases of control unresponsiveness in the dribbling system.
- Tuned interior and contact shot success for more predictable outcomes.
- Reduced contact dunk frequency for Posterizers in all game modes.
- The AI will now evaluate more options rather than always doing "auto-putbacks" off of offensive rebounds.
- Several improvements made to balance offensive and defensive rebounding.
- More impactful penalties instituted against "zig-zag" 3PT exploit.
- Corrected a case where block inputs were being dropped near the basket.
- Increased the frequency of reaching fouls.
- Tuned defensive closeout speed and effectiveness.
- The shot meter is now enabled during free throw situations.
- Reduced the frequency of moving screen violations.
- Fixed an exploit in which the user could continually engage and disengage from the Post to get to the basket.
- Changed the default setting for Defensive Assist online to 50 to help with on-ball defense.
- Re-worked the shot fatigue system to take more factors into account to better simulate real life.
- Tweaked the ‘Beluba’ Camera to make it more playable in transition and during free throws.
- Fixed the ability to throw long touchdown passes by alley-ooping to the receiver from the backcourt.
- Force receivers to play standing catches on check-ball passes.
- Fixed an issue where a user's pass release type request was being overridden during fast breaks.
- Fixed several cases of rebounding goaltends being called too frequently.
- Improvements to passing and catching into the post.
- Made passers more aware of defenders behind them when selecting pass animations.
- Fixed Play-call messages not appearing when calling a play in the Jordan Rec Center.
- Prevent post players from auto pump faking from dropsteps.
- Delayed the AI's decision to pass on pick & rolls until the roll animation has launched.
- Improved Deny Ball movement when Out of Position.
- Improved the responsiveness of the Right Stick defensive Quick Steps.
- Addressed a rare issue where the user wasn’t able to move his defender during an inbound situation.
- Fixed on-ball defense facing when out of position and really close to the ball handler.
- Prevented off-ball defenders from going into a shot contest if an on-ball teammate is already in one.
- Made it easier to control your player during the 2K Camera flip transition.
- Improved post shot selection for AI-controlled players to better match their tendencies.
- Reduced the frequency of steals in perimeter body-ups.
- Fixed the logic for the AI dribbler passing to the roll man in pick-and-roll situations.
- Removed dribble drive stutter that was occasionally playing in the wrong situations.
- Improved Points of Emphasis logic for late game situations.
- Player attributes now dynamically update in the Substitutions menu to demonstrate the effects of hot/cold streaks and injuries.
- Improved logic and spacing for players in the Triangle freelance offense.
- A number of other smaller changes have been made to address issues as well as enhance the user experience.
MyCAREER
- Improved shot awareness and raised shot percentages for teammates in MyCareer to make them more effective.
- Several improvements made to the Teammate Grade evaluation.
- Fixed an issue where tattoos equipped while in the Practice Gym failed to apply to the player when playing the next NBA game.
- Fixed an issue where an incorrect scene would sometimes play when the user’s team wins a playoff series against a rival NBA player.
- During the offseason, your favorite team should no longer try and recruit you if you are already on that team.
- Users can now preview sounds in the Arena Media menu prior to purchasing.
- Fixed a rare case where a player not on the team would appear in scenes with the MyPLAYER.
- The ‘Chase Down Artist’ badge should now unlock at the appropriate time.
- The requirements for the ‘Dimer’, ‘Acrobat’, ‘Scrapper’, ‘Spin Lay-in’, ‘Post Hoperator’, and ‘Charge Card’ badges have been lowered to make them a little more attainable.
- The +/- stat will now display proper values after portions of the game have been simulated.
- Corrected an issue where the MyPLAYER was sometimes not the offensive player in the post scoring drill.
- Fixed an issue where pre-game rituals would occasionally not trigger before a played game.
- Corrected a case where the camera would sometimes look at the other team during a speaking huddle.
-The MyPLAYER will now wear his team’s uniform during the Three-Point Contest at All-Star Weekend.
- The MyPLAYER will no longer wear his in-game accessories along with his casual clothes in the Sprite commercial.
- The Rising Stars and All-Star games will no longer take place in the 2014 all-star arena starting with year 2 of MyCAREER.
- The Hall of Fame environment has been completely re-lit to increase the visual fidelity of the experience.
MyGM/MyLEAGUE
- Addressed an issue where some save progress would be lost in an active save when loading a custom roster and playing a game outside of MyGM/MyLEAGUE prior to entering it.
- Fixed an issue where user-approved trades (via Trade Approval) were occasionally not processed when accepted during the offseason in MyLEAGUE.
- Tuned generated draft class creation to create more variety with respect to body scale proportions (e.g. shoulder width, wingspan, etc.).
- Tuned DPOY formula in order to get more accurate award recipient finalists.
- Fixed an issue where a player’s injury recovery time could dramatically drop when aggravating an existing injury.
- When a player worsens an injury by attempting to play through it (e.g. Sore Knee -> Torn ACL), the injury duration will now be updated to match the new injury.
- Your Trainer will now inform you of exactly which body part he is worried about when uncovering an injury concern on a draft prospect.
- Corrected an issue that was restricting some players from signing contract extensions in-season despite having the appropriate number of bird years.
- Players that are focused on Injury Rehab will no longer aggravate existing injuries during Training.
- When prompted to Load / Download a draft class, the menu will now also populate with classes built by your fellow community members.
- In MyGM, the user will no longer receive an offseason owner goal to not lose a player to free agency when that player is already signed for the next season.
- In MyGM, your owner will no longer ask you to upgrade a position where you already have a star player when you have another position in need of a clear upgrade.
- In MyGM, fixed an issue where upgrades that affect durability affected only the miscellaneous durability instead of the durability of all body parts.
- In MyGM, the user will no longer fail the ‘Keep Morale above X’ goal is the related player gets injured and his morale drops below the threshold as a result of the injury.
- In MyGM, CFOs with the ‘Bully’ badge will no longer lower their own Trust due to the badge.
- The game will no longer hang when trying to finish the offseason with 4 or less players on the roster (What are you thinking anyhow?).
- Addressed an issue in the Gameplan where the rotation would reset when leaving a team-specific gameplan for a team that had 15 players on the roster.
- Head Coach hirings/firings are now tracked in the Transaction Report.
- Fixed a bug where the social media messages from different Power Rankings personalities would be incorrect when starting with a Fantasy Draft.
NOTE: All patch fixes will work in your existing game mode savesRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: