abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148526260
Wauw, wat een prachtig verslag van een prachtig land. Wat jij hier laat zien en beschrijft is echt de reden dat ik spijt heb dat ik er nog nooit ben geweest. Helaas zal ik er de komende jaren ook niet zal komen.
Bedankt voor het delen.
pi_148526427
Wow, prachtig! Bedankt voor je verslag! ^O^
pi_148533914
Superverhaal weer. Dank voor het delen van je ervaringen ^O^
In the coolest little capital of the world
pi_148605530
Tof hoor _O_
pi_148617981
Mooi verslagie!
  maandag 12 januari 2015 @ 20:35:20 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_148618681
Mooi land, mooi verslag ^O^

Voor de liefhebbers:
Hier nog een reisverslag met oa. Ethiopië met ook redelijk briljante platen.
http://www.advrider.com/f(...)hlight=addis&page=75

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_148647323
Ik ben mijn huidige reis begonnen in Ethiopië afgelopen december (zit nu in Kampala en vlieg zondag naar huis)

Ik vond Ethiopië behoorlijk irritant. Alvast gebedel 24/7. Absoluut geen infrastructuur, dus onafhankelijk reizen wordt je zeer moeilijk gemaakt. Alles wat toeristisch is is belachelijk duur. 50 dollar voor lalibella? Wtf Angkor Wat is stukken mooier en goedkoper.
Alles bij elkaar zijn de toppunten best wel oké, maar als je 2 dagen in een bus miet zitten van Axum naar Lalibella bijvoorbeeld, dan stelt het reuze teleur.

Het irriteerde me ook mateloos hoe slecht dit land bestuurd wordt. Ongeveer alle beleidsmaatregelen van de Ethiopische overheid werken averechts. In Addis kost een Lada uit 1982 ¤6000, omdat de invoerbelastingen zo hoog zijn om iets beters in te voeren.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  maandag 19 januari 2015 @ 14:11:19 #33
382342 SomeDuder
Zuiderlijke import
pi_148839240
Bijzonder om te lezen. Ik heb het niet zo met Afrika - de eeuwige corruptie, stammenoorlogen en hongersnood op het nieuws hebben me murw geslagen voor dit continent, wat alleen maar erger wordt door de inwoners die er niks aan (willen, kunnen?) doen.

Maar de stukjes van het ECHTE land, vooral de kerken en de natuur, waren uitermate interessant en heeft mijn beeld toch wat positiever gekleurd!
pi_155976262
Ik moest hard lachen om die geweldige foto met de great white pelicans. Prachtig verslag!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')