Google zeker. Oprotten jij.quote:
Chillax gast.quote:
Crewbashquote:
Wat? Ik neem aan dat hij een grapje maakte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chillax gast.
Het staat in de afbeelding
Het staat in de afbeeldingsurl.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Ik neem aan dat hij een grapje maakte.
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het staat in de afbeeldingsurl.
Niet gezien?
Hey zuurstok, doe anders even score updaten, nieuwe vraag stellen en even gezellig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben opgegroeid met Asterix en Obelix.
Heb alle originele boeken uit de jaren 60 en 70. Waarom zou ik dan extra aanwijzingen willen?
Ik bedoel ook niet dat je daar naar keekquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben opgegroeid met Asterix en Obelix.
Heb alle originele boeken uit de jaren 60 en 70. Waarom zou ik dan extra aanwijzingen willen?
Een vraag over de maanlanding dan maar? Huehuehuequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey zuurstok, doe anders even score updaten, nieuwe vraag stellen en even gezellig.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Ik neem aan dat hij een grapje maakte.
Ik had een andere reactie in ieder geval niet verwacht neequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Maar dat had fok volgens mij ook wel door.
Dat zijn Oki en Doki en dat is nummer 8 ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Suske en WIske naar de negers?
oh wacht..
Dat is de 2dequote:
Goed verhaal is datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |