ga uw gang, tenminste geen Poquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef raptorix het volgende:
Ik wil ook nog wel vraag stellen als Kaneel niet wil, ben nu toch al hele tijd bezig
Frank Millerquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, vraagje even snel dan.
Veel van jullie zullen Stan Lee kennen, bedenker van veel fictieve karakters. Hij was echter niet het creatieve brein achter Marvel. Wie was zijn beste vriend met wie hij zoveel strips uitbracht en die begin jaren 90 overleed?
En donald duck!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef raptorix het volgende:
Strips zijn bij mij alleen Sukse en Wikse.
Miller is veel te jong en leeft nog.quote:
De enige die ik ken en ja, die Sin Cities waren tof. Deze vraag is dus voor een ander.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Miller is veel te jong en leeft nog.
Al zal het niet lang meer duren nu hij kanker heeft.
Keine ahnung!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, vraagje even snel dan.
Veel van jullie zullen Stan Lee kennen, bedenker van veel fictieve karakters. Hij was echter niet het creatieve brein achter Marvel. Wie was zijn beste vriend met wie hij zoveel strips uitbracht en die begin jaren 90 overleed?
Omdat niemand zaken wil doen met Joden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jack Kirby is het antwoord.
Zijn echte naam was Jacob Kurtzberg, waarom veranderde hij zijn naam?
Dat is wel de belangrijkste reden ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat niemand zaken wil doen met Joden?
Paar vrouwen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:49 schreef raptorix het volgende:
In poker heeft naar mijn weten elke hand wel een bijnaam, zo heten de azen ook wel Rockets, zijn een paartje tweeen ook wel ducks, vieren Sailboats, Aas Koning een King Arthur, etc etc.
Maar stel dat je nou Siegfried en Roy in handen hebt, wat speel je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |