abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 23:49:08 #1
422386 parisiennexx
live like theres no tomorrow
pi_147411377
Hallo lieve mensen,

Ik zit op het moment een beetje in een lastige situatie;
ik ben 20 en ik doe studenten werk, dus ik werk in een groep met ongeveer 25 anderen studenten en daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend.
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben, allemaal nog niet zo erg, 1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.

2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer. Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan, maar eigenlijk begon ik al wel een beetje verliefd op hem te worden.
Nu 1,5 maanden na die eerste zoen is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.

Hij voelt zich er rot over tegenover mij en tegenover zijn vriendin, we zijn echt verliefd op elkaar en alle tijd die we samen door brengen is geweldig, daarnaast heeft hij ook nog altijd gevoelens voor zijn vriendin. Daar waar het in het begin zonder na denken zo door ging begint zowel hij als ik er steeds meer over na te denken en hoe nu verder, we hebben al 2 keer afgesproken dat we maar geen seks meer moeten hebben, wat nooit lukt haha.

Al onze collega's weten van ons, en iedereen zet hem best wel onder druk het uit te maken, wat een beetje een averechts effect heeft, hij begint nu steeds meer te denken dat zijn relatie perfect is (wat ik als onmogelijk zie als je er al 1,5 maand een affaire op na houdt in een relatie van een half jaar).

maar mijn vraag is nu een beetje, wat moet ik doen. Ik wil hem niet meer onder druk zetten omdat ik zeker weet dat dat hem alleen maar bang maakt en ik wil hem echt niet kwijt, maar er moet toch wel iets gebeuren..?
HELP
pi_147411430
Hij loopt gewoon z'n pik achterna, zal 'ie bij jou ook doen. Niet te vertrouwen :)
pi_147411477
Ik zou tegen hem zeggen dat je het niet meer volhoudt. Hij zal dan een beslissing moeten maken, en dan zie je vanzelf waar je staat. Daarna is er goede mogelijkheid dat jullie een stabiele transparante relatie kunnen opbouwen, omdat jullie al een beetje verleden hebben, zogezegd.
-nee-
pi_147411631
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Marsenal het volgende:
Daarna is er goede mogelijkheid dat jullie een stabiele transparante relatie kunnen opbouwen.
Met een gast die al na 3,5 maand met iemand anders rotzooit? _O-
pi_147411724
Hij vindt het wel makkelijk om 2 vriendinnen te hebben. Als hij je echt leuk vond had hij het al lang uitgemaakt met zijn vriendin.
Dumpen die gast ;)
pi_147411796
Gelukkig maar dat je gelijk aan het begin al duidelijk gezegd hebt dat dit zwaar tegen je principes is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:10:38 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_147411940
quote:
11s.gif Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef parisiennexx het volgende:
[...]
daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend
[...]
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben
[...]
1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.
[...]
2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer.
[...]
Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan
[...]
is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.
Jullie passen wel mooi bij elkaar, hij is precies net zo'n slappe zak als jij :') . Oké, misschien een nét iets slappere zak omdat 'ie al een relatie heeft.. maar veel scheelt het niet.
Huilen dan.
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:13:34 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147412002
De eer aan jezelf houden en zorgen dat je op meer dan een armlengte afstand van hem blijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147412189
Haha, mooi hoor echte liefde dit O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_147412277
Wat hij bij zijn vriendin flikt, zal hij ook bij jou (kunnen)flikken. Houd dat in je achterhoofd.
Daarnaast laat je je wel heel erg makkelijk door hem gebruiken, iets met lustobject.
Maar ik bemoei niet. ;)
Ook in moeilijke tijden.
pi_147412324
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 23:57 schreef Trebo het volgende:

[..]

Met een gast die al na 3,5 maand met iemand anders rotzooit? _O-
Het is bijna beledigend voor mijn intellect dat je hier geen sarcasme vond. :D
-nee-
pi_147412350
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het is bijna beledigend voor mijn intellect dat je hier geen sarcasme vond. :D
Sorry.. :D
pi_147412629

[ Bericht 100% gewijzigd door r_one op 09-12-2014 01:31:25 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:46:11 #14
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_147413407
Alle reacties hierboven zijn waarheid. Neem ze goed door TS.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_147413826
Zeg hem dat de volgende keer als hij jou zoent je het zn vriendin verteld. Wedden dat hij ineens zich wel kan inhouden en een keus kan maken?

Sorry meid maar hij wil echt niet jou niet ipv haar. Hij wil gewoon allebei, omdat dat kan.
  dinsdag 9 december 2014 @ 03:24:57 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147413831
TS laat zich gebruiken als neukobject. Gefeliciteerd.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147413846
Luister niet naar wat een man zegt, kijk naar hoe hij je behandelt. Hij bedriegt jou ook met haar. Hij zoent ondertussen haar en gaat met haar naar bed. Hij maakt afspraken met haar en gaat gewoon op bezoek bij zijn schoonouders als lieve schoonzoon zijnde. Hij doet geen moeite om zijn relatie te veranderen of op het spel te zetten voor jou. Tegenover zijn collega's kiest hij voor zijn relatie. Officieel heeft hij een relatie met haar en niet met jou. Hij zegt dat zijn relatie met haar perfect is. Hieruit blijkt duidelijk dat jullie geen relatie hebben wat hem betreft, en er is ook niets perfect aan.

Wat jij dan voor hem bent? Precies wat de situatie is: iemand die hij er af en toe naast neukt omdat ze makkelijk te pakken is. Je raakt hem niet kwijt, je hebt hem namelijk nog nooit gehad.
  dinsdag 9 december 2014 @ 06:46:15 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147414183
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:50 schreef Trebo het volgende:
Hij loopt gewoon z'n pik achterna, zal 'ie bij jou ook doen. Niet te vertrouwen :)
Dit dus. Al zou hij het uitmaken en met jou verder willen, de kans dat hij jou ook gaat belazeren is groot. Die drempel is dan al zo laag geworden.

Je laat je gewoon gebruiken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147414340
quote:
ik ben 20
Mooie leeftijd. Neem het allemaal niet zo serieus en geniet er vooral van.
Het is zijn probleem en laat het ook zijn probleem blijven.
pi_147414366
Je kunt altijd nog polyamory voorstellen xD
pi_147414720
Dan rotzooi jij toch lekker met zijn vriendin TS.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_147415196
Jongen in kwestie is duidelijk een Alpha. Iedereen hier meteen jaloers reageren :')

Ja TS, hij zal jou ook verneuken. Maar tot die tijd heb je wel goede seks. ^O^
Extremistisch gematigd.
pi_147433484
Jij bent totaal ongeloofwaardig. Sms'jes sturen dat het tegen je principes in gaat, maar het vervolgens toch doen. Vervolgens seks hebben, maar dan toch afspreken dat niet meer te doen. Echter hebben jullie later toch weer seks. Waarom noemde je eigenlijk het woord ''principes''?
pi_147436522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:50 schreef Shockwave12 het volgende:
Jij bent totaal ongeloofwaardig. Sms'jes sturen dat het tegen je principes in gaat, maar het vervolgens toch doen. Vervolgens seks hebben, maar dan toch afspreken dat niet meer te doen. Echter hebben jullie later toch weer seks. Waarom noemde je eigenlijk het woord ''principes''?
Dit. Lekker nep overkomen met zogenaamde principes, maar ondertussen wel makkelijk je benen spreiden en je letterlijk en figuurlijk laten naaien. :')

Soa test doen is misschien niet eens zo'n slecht idee, aangezien hij nu met twee vrouwen tegelijkertijd slaapt. Of romantiseer je de boel nog steeds voor jezelf? Dat je denkt dat hij zijn huidige vriendin voor jou verlaat?

I've been there en kan je op papier meegeven dat dat niet gaat gebeuren. Nooit. Jij bent gewoon dat neukertje op wie hij makkelijk kan terugvallen, mocht zijn vriendin geen zin hebben in een wip.

Run while you can. Stop ermee, voordat je er nog verder in verstrikt raakt. Hij gaat niet voor jou kiezen. Punt.
pi_147436656
[quote]14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mooie leeftijd. Neem het allemaal niet zo serieus en geniet er vooral van.
Het is zijn probleem en laat het ook zijn probleem blijven.
[/quote

Wel makkelijk gezegd dit. Als het uitkomt, is zij uiteindelijk ook de pineut. Die vriendin kan haar dan wel vermoorden en haar minnaar laat op dat moment echt wel blijken dat hij voor zijn vriendin kiest. Ben het wel met je eens dat dit zijn probleem is, maar zowel den minnares als de vreemdganger zijn beide schuldig, is het niet? :)
pi_147467916
Tegen hem zeggen dat je stopt en tegen z'n vriendin zeggen dat hij je geneukt heeft.

Vervolgens principes krijgen en een man vinden die ze ook heeft.
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 09:44:29 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147476059
Lol, beginnen over principes en dan 2 dagen later gewoon weer met 'm zoenen.

"hey we kunnen beter maar geen seks hebben hoor"
- "Oke...zeg, zal ik van de week bij je blijven slapen?"
"hihi is goed hihi maar geen seks hoor, principes en zo"
*laat zich uitwonen*

Zoiets? Principes? Please. Het bekt lekker om te zeggen dat het tegen je principes in gaat, zo van ik laat wel even merken dat ik heus wel een brave meid ben, maar ondertussen heb je helmeaal geen principes wat dit betreft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147476091
een mongool als dit kunnen vertrouwen :')
pi_147476115
trouwens TS wat ben jij een domme snol zeg

iets met wat zal je vader trots zijn enzo.
pi_147476240
Weten dat hij bezet is en toch dit doen. Je verdiend niet beter TS.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 11 december 2014 @ 10:04:47 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147476459
Bedenk je dit: hij doet dit met een vrouw terwijl hij een relatie heeft met een ander. Op zo iemand wordt jij verliefd. Wat voor relatie verwacht je precies met hem op te bouwen?

En daar laat ik het stukje dat jij aangeeft het niet te willen maar gewoon ondertussen leuk doorgaat nog even buiten.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_147480704
quote:
Hallo lieve mensen,

Ik zit op het moment een beetje in een lastige situatie;
ik ben 20 en ik doe studenten werk, dus ik werk in een groep met ongeveer 25 anderen studenten en daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend.
Ik was ontzettend dronken (dit is natuurlijk een excuus) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben, allemaal nog niet zo erg, 1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen principes, want ik zou hem best wel willen neuken.

2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer. Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan, maar eigenlijk begon ik al wel een beetje verliefd op hem te worden. Want ja, ik blijf wel een vrouw, natuurlijk. En als we tweemaal hebben gezoend met iemand, ben ik ervan overtuigd dat we bij elkaar horen.
Nu 1,5 maanden na die eerste zoen is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad. Hey, zei ik na de eerste keer zoenen niet iets over principes?

Hij voelt zich er rot over tegenover mij en tegenover zijn vriendin, we zijn echt verliefd op elkaar en alle tijd die we samen door brengen is geweldig, daarnaast heeft hij ook nog altijd gevoelens voor zijn vriendin. Daar waar het in het begin zonder na denken zo door ging begint zowel hij als ik er steeds meer over na te denken en hoe nu verder, we hebben al 2 keer afgesproken dat we maar geen seks meer moeten hebben, wat nooit lukt haha.

Al onze collega's weten van ons, en iedereen zet hem best wel onder druk het uit te maken, wat een beetje een averechts effect heeft, hij begint nu steeds meer te denken dat zijn relatie perfect is (wat ik als onmogelijk zie als je er al 1,5 maand een affaire op na houdt in een relatie van een half jaar).

maar mijn vraag is nu een beetje, wat moet ik doen. Ik wil hem niet meer onder druk zetten omdat ik zeker weet dat dat hem alleen maar bang maakt en ik wil hem echt niet kwijt, maar er moet toch wel iets gebeuren..? Ik wil niets liever dan mijn benen blijven spreiden voor hem, want ja, dat is immers waarom ik mezelf dit blijf aandoen. Ik ben o zo verliefd! Dus laat me lekker makkelijk gebruiken.
HELP
Zo, aangepast :)
pi_147480895
9 maanden later:

"Dit is echt tegen mijn principes in"
pi_147481490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
9 maanden later:

"Dit is echt tegen mijn principes in"
_O_
pi_147511697
Denkt TS werkelijk dat "vriendlief" niet vreemd zou gaan in haar "eigen" relatie? Of is TS dermate open-minded dat zij er ook nog wat scharrels op nahoudt?
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:08:17 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147512063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef hoenselman het volgende:
Denkt TS werkelijk dat "vriendlief" niet vreemd zou gaan in haar "eigen" relatie? Of is TS dermate open-minded dat zij er ook nog wat scharrels op nahoudt?
Ja, dit denken vrouwen in deze situatie. Dat hij voor haar wel verandert.
pi_147842915

[ Bericht 100% gewijzigd door jediah op 22-12-2014 14:59:00 ]
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.
  maandag 22 december 2014 @ 16:55:40 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147847206
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer vanaf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147850068
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef fathank het volgende:
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer vanaf.
^O^

Nuff said. Ik vraag me dan altijd af of zijn vriendin niks doorheeft.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 22 december 2014 @ 21:41:57 #40
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147857020

Alleen dan in de 'he' vorm
  PR en moderator maandag 22 december 2014 @ 21:47:23 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_147857323
quote:
hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.
Moest hier wel een beetje om gniffelen :')
Fuck the EBU.
pi_147859345
Niet aan beginnen, hij breekt je hartje :*

Hij vindt het stiekem heerlijk en doet dit ook bij jou. Geen Alpha male, maar gewoon een idioot, skippen aub. Alpha males hebben respect.
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:32:37 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147871352
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:37:24 #44
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147871371
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oorzaak - gevolg, niet meer dan logisch redeneren :7
pi_147871391
Wat ik mij nou altijd afvraag bij dit soort topics. Hoe kan je nou ooit iemand gaan vertrouwen terwijl hij nu al vreemd gaat met jou.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  PR en moderator dinsdag 23 december 2014 @ 14:59:41 #46
288245 crew  Moira
pi_147881365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij nou altijd afvraag bij dit soort topics. Hoe kan je nou ooit iemand gaan vertrouwen terwijl hij nu al vreemd gaat met jou.
Mja, wel of niet vreemdgaan zit niet ín iemand. Dat ligt meestal aan de ene persoon en de andere persoon en de situatie waarin die personen zich bevinden, die combinatie zeg maar.

Ik ben vroeger ook vreemdgegaan bij een ex die niet goed voor me was, ben ik altijd compleet open en eerlijk over geweest tegen mijn vriend. Zijn ex was bij hem vreemdgegaan waardoor hij vrouwen niet meer vertrouwde, maar ondanks mijn open en eerlijkheid over mijn verleden vertrouwt hij mij wél. Simpelweg omdat hij weet dat ik precies hetzelfde voor hem voel als hij voor mij.
Ik zal ook never nooit niet bij hem vreemdgaan omdat ik gewoon nooit zo'n awesome man kwijt wil en bij hem ook echt oprecht geen behoefte heb aan iemand anders.
Dus dat ik ooit ben vreemdgegaan zegt niet dat ik dat in de volgende relatie ook doe. Ligt er maar net aan wat voor match het is.
Iemand die nooit is vreemdgegaan en daar altijd fel tegen is geweest kan zomaar in een toekomstige relatie wel vreemdgaan, dat ligt aan de personen en situatie van dat moment.

Misschien is zijn huidige vriendin het toch niet helemaal voor hem, waardoor hij verliefd wordt op een ander meisje waarvan hij het idee heeft dat die wél helemaal bij hem past. Dan zal hij bij haar niet die behoefte aan een ander hebben.
Of misschien niet, en is hij gewoon een douchebag.

[ Bericht 6% gewijzigd door Moira op 23-12-2014 15:05:07 ]
Fuck the EBU.
pi_147882370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben ook wel eens vreemdgegaan. Zou het me nu niet meer kunnen voorstellen. Dat was een kutrelatie toen, ik was pas 20, naïef, en ongelukkig. Het is heus niet alsof ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar ben.

Mensen die denken zoals captain obvious in dat plaatje, zijn nogal eendimensionaal en onervaren.
-nee-
pi_147885959
Just another side bitch story
pi_147889237
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens vreemdgegaan. Zou het me nu niet meer kunnen voorstellen. Dat was een kutrelatie toen, ik was pas 20, naïef, en ongelukkig. Het is heus niet alsof ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar ben.

Mensen die denken zoals captain obvious in dat plaatje, zijn nogal eendimensionaal en onervaren.
Ben je nog steeds bij die persoon met wie je vreemdging dan?
pi_147889467
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mja, wel of niet vreemdgaan zit niet ín iemand. Dat ligt meestal aan de ene persoon en de andere persoon en de situatie waarin die personen zich bevinden, die combinatie zeg maar.

Ik ben vroeger ook vreemdgegaan bij een ex die niet goed voor me was, ben ik altijd compleet open en eerlijk over geweest tegen mijn vriend. Zijn ex was bij hem vreemdgegaan waardoor hij vrouwen niet meer vertrouwde, maar ondanks mijn open en eerlijkheid over mijn verleden vertrouwt hij mij wél. Simpelweg omdat hij weet dat ik precies hetzelfde voor hem voel als hij voor mij.
Ik zal ook never nooit niet bij hem vreemdgaan omdat ik gewoon nooit zo'n awesome man kwijt wil en bij hem ook echt oprecht geen behoefte heb aan iemand anders.
Dus dat ik ooit ben vreemdgegaan zegt niet dat ik dat in de volgende relatie ook doe. Ligt er maar net aan wat voor match het is.
Iemand die nooit is vreemdgegaan en daar altijd fel tegen is geweest kan zomaar in een toekomstige relatie wel vreemdgaan, dat ligt aan de personen en situatie van dat moment.

Misschien is zijn huidige vriendin het toch niet helemaal voor hem, waardoor hij verliefd wordt op een ander meisje waarvan hij het idee heeft dat die wél helemaal bij hem past. Dan zal hij bij haar niet die behoefte aan een ander hebben.
Hoezo is een excuus bij vrouwen altijd dat de vriend niet goed voor je heeft gezorgt en dat je daardoor may vreemdgaan?
Wat hield dit niet goed zorgen in in you geval?

Verder kan je het uitmaken
of uitpraten?
  PR en moderator dinsdag 23 december 2014 @ 21:16:41 #51
288245 crew  Moira
pi_147894388
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Hoezo is een excuus bij vrouwen altijd dat de vriend niet goed voor je heeft gezorgt en dat je daardoor may vreemdgaan?
Wat hield dit niet goed zorgen in in you geval?

Verder kan je het uitmaken
of uitpraten?
Als ik dat allemaal moet gaan omschrijven ben ik uren bezig :') Een kleine greep;
Hij ging meerdere malen vreemd, zelfs in mijn eigen bed toen ik in het ziekenhuis lag en hij 'te druk' was om langs te komen, was ziekelijk jaloers en bezitterig, mocht niet uitgaan, verbood me om te roken of met vrienden af te spreken, mocht geen strakke kleren aan naar buiten, logde met grote regelmaat (en zonder mijn toestemming) met behulp van hackprogramma's in op mijn Facebook/email/Hyves/whatever, zelfs mijn ING om te kijken waar ik allemaal heb gepind, werd vaak agressief en wilde me tegen een boom aan doodrijden, elke scheet die ik liet was een heftige dramatische ruzie waard, blablabla nog veel meer van dat.
Niet lang na mijn 'slippertje' (voel me er niet eens schuldig over though :') ) heb ik 't ook uit gemaakt hoor ;)

Geen excuus, was ook niet eens nodig. Maar in dit geval had ik zo'n enorme hoeveelheid schijt aan hem ontwikkeld dat het me geen neuk kon schelen. Nog steeds niet eigenlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 23-12-2014 21:26:26 ]
Fuck the EBU.
pi_147898239
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als ik dat allemaal moet gaan omschrijven ben ik uren bezig :') Een kleine greep;
Hij ging meerdere malen vreemd, zelfs in mijn eigen bed toen ik in het ziekenhuis lag en hij 'te druk' was om langs te komen, was ziekelijk jaloers en bezitterig, mocht niet uitgaan, verbood me om te roken of met vrienden af te spreken, mocht geen strakke kleren aan naar buiten, logde met grote regelmaat (en zonder mijn toestemming) met behulp van hackprogramma's in op mijn Facebook/email/Hyves/whatever, zelfs mijn ING om te kijken waar ik allemaal heb gepind, werd vaak agressief en wilde me tegen een boom aan doodrijden, elke scheet die ik liet was een heftige dramatische ruzie waard, blablabla nog veel meer van dat.
Niet lang na mijn 'slippertje' (voel me er niet eens schuldig over though :') ) heb ik 't ook uit gemaakt hoor ;)

Geen excuus, was ook niet eens nodig. Maar in dit geval had ik zo'n enorme hoeveelheid schijt aan hem ontwikkeld dat het me geen neuk kon schelen. Nog steeds niet eigenlijk.
Dit noem ik dan ook geen relatie.

Wel vreemd dat jij het zover hebt laten komen
  PR en moderator dinsdag 23 december 2014 @ 22:36:03 #53
288245 crew  Moira
pi_147898527
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dit noem ik dan ook geen relatie.

Wel vreemd dat jij het zover hebt laten komen
Jong, naief, "ik kan toch niks beters krijgen", "maar als we met z'n 2en zijn is hij wel lief", blablabla, je kent 't wel :')
Fuck the EBU.
pi_147909517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef RM-rf het volgende:
Gelukkig maar dat je gelijk aan het begin al duidelijk gezegd hebt dat dit zwaar tegen je principes is
Dit ja :')
pi_148004916
Wat een hoop domme, naïeve en hypocriete mensen in dit topic zeg, allejezus. :') Alsof je het recht om vreemd te gaan kunt verdienen. Vreemd gaan doe je of doe je niet, het recht daarop krijg je niet door een optelsom van je partners misstappen. :')

Als je het oké vindt dat je vriend/scharrel/whatever vreemd gaat dan ga je er lekker mee door, anders stop je er mee.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  zondag 28 december 2014 @ 06:06:24 #56
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_148037113
Laat maar gaan, TS heeft het topic al ontvlucht, slotje.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_148073823
quote:
[..]waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend.
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben, allemaal nog niet zo erg, 1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.

2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer.
Say whut :? :D
pi_148074029
Heeft ie goed voor mekaar. Lekker eten van twee walletjes _O_
pi_148087874
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef RM-rf het volgende:
:D

Was inderdaad een loze kreet :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 30 december 2014 @ 13:39:17 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_148136619
Vrouwen die dit soort gedrag toelaten :')
Vrouwen die zich laten naaien door een man in een relatie :')
Meermalen dezelfde fout maken :')
De fout alleen bij hem neerleggen :')

Slet :') :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 30 december 2014 @ 13:44:31 #61
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_148136865
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heel mooi gezegd enzo maar iemand die eenmaal een drempel over is doet dat vaak net zo makkelijk weer ;) makkelijker dan iemand MET die drempel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 30 december 2014 @ 14:27:20 #62
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_148138901
Maak je geen zorgen TS, dit lost zichzelf wel op. Over een maand of drie maakt hij het uit met zijn vriendin én met jou en wordt zielsgelukkig met een nieuwe vrouw.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  PR en moderator dinsdag 30 december 2014 @ 19:07:15 #63
288245 crew  Moira
pi_148152614
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heel mooi gezegd enzo maar iemand die eenmaal een drempel over is doet dat vaak net zo makkelijk weer ;) makkelijker dan iemand MET die drempel.
Meh, dat verschilt ook per persoon/relatie/situatie.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')