Met een gast die al na 3,5 maand met iemand anders rotzooit?quote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Marsenal het volgende:
Daarna is er goede mogelijkheid dat jullie een stabiele transparante relatie kunnen opbouwen.
Jullie passen wel mooi bij elkaar, hij is precies net zo'n slappe zak als jijquote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef parisiennexx het volgende:
[...]
daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend
[...]
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben
[...]
1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.
[...]
2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer.
[...]
Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan
[...]
is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.
Het is bijna beledigend voor mijn intellect dat je hier geen sarcasme vond.quote:Op maandag 8 december 2014 23:57 schreef Trebo het volgende:
[..]
Met een gast die al na 3,5 maand met iemand anders rotzooit?
Sorry..quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is bijna beledigend voor mijn intellect dat je hier geen sarcasme vond.
Dit dus. Al zou hij het uitmaken en met jou verder willen, de kans dat hij jou ook gaat belazeren is groot. Die drempel is dan al zo laag geworden.quote:Op maandag 8 december 2014 23:50 schreef Trebo het volgende:
Hij loopt gewoon z'n pik achterna, zal 'ie bij jou ook doen. Niet te vertrouwen
Mooie leeftijd. Neem het allemaal niet zo serieus en geniet er vooral van.quote:
Dit. Lekker nep overkomen met zogenaamde principes, maar ondertussen wel makkelijk je benen spreiden en je letterlijk en figuurlijk laten naaien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:50 schreef Shockwave12 het volgende:
Jij bent totaal ongeloofwaardig. Sms'jes sturen dat het tegen je principes in gaat, maar het vervolgens toch doen. Vervolgens seks hebben, maar dan toch afspreken dat niet meer te doen. Echter hebben jullie later toch weer seks. Waarom noemde je eigenlijk het woord ''principes''?
Zo, aangepastquote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef parisiennexx het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik zit op het moment een beetje in een lastige situatie;
ik ben 20 en ik doe studenten werk, dus ik werk in een groep met ongeveer 25 anderen studenten en daarbij zit 1 jongen waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend.
Ik was ontzettend dronken (dit is natuurlijk een excuus) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben, allemaal nog niet zo erg, 1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen principes, want ik zou hem best wel willen neuken.
2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer. Hierna heb ik weer gezegd dat het echt niet kan, maar eigenlijk begon ik al wel een beetje verliefd op hem te worden. Want ja, ik blijf wel een vrouw, natuurlijk. En als we tweemaal hebben gezoend met iemand, ben ik ervan overtuigd dat we bij elkaar horen.
Nu 1,5 maanden na die eerste zoen is die ongeveer 3 dagen per week bij mij thuis, hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad. Hey, zei ik na de eerste keer zoenen niet iets over principes?
Hij voelt zich er rot over tegenover mij en tegenover zijn vriendin, we zijn echt verliefd op elkaar en alle tijd die we samen door brengen is geweldig, daarnaast heeft hij ook nog altijd gevoelens voor zijn vriendin. Daar waar het in het begin zonder na denken zo door ging begint zowel hij als ik er steeds meer over na te denken en hoe nu verder, we hebben al 2 keer afgesproken dat we maar geen seks meer moeten hebben, wat nooit lukt haha.
Al onze collega's weten van ons, en iedereen zet hem best wel onder druk het uit te maken, wat een beetje een averechts effect heeft, hij begint nu steeds meer te denken dat zijn relatie perfect is (wat ik als onmogelijk zie als je er al 1,5 maand een affaire op na houdt in een relatie van een half jaar).
maar mijn vraag is nu een beetje, wat moet ik doen. Ik wil hem niet meer onder druk zetten omdat ik zeker weet dat dat hem alleen maar bang maakt en ik wil hem echt niet kwijt, maar er moet toch wel iets gebeuren..? Ik wil niets liever dan mijn benen blijven spreiden voor hem, want ja, dat is immers waarom ik mezelf dit blijf aandoen. Ik ben o zo verliefd! Dus laat me lekker makkelijk gebruiken.
HELP
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
9 maanden later:
"Dit is echt tegen mijn principes in"
Ja, dit denken vrouwen in deze situatie. Dat hij voor haar wel verandert.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef hoenselman het volgende:
Denkt TS werkelijk dat "vriendlief" niet vreemd zou gaan in haar "eigen" relatie? Of is TS dermate open-minded dat zij er ook nog wat scharrels op nahoudt?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef fathank het volgende:
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer vanaf.
Moest hier wel een beetje om gniffelenquote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef parisiennexx het volgende:
hij is al 2 keer bij me blijven slapen, dus we hebben ook al seks gehad.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moest hier wel een beetje om gniffelen
Oorzaak - gevolg, niet meer dan logisch redenerenquote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moest hier wel een beetje om gniffelen
Mja, wel of niet vreemdgaan zit niet ín iemand. Dat ligt meestal aan de ene persoon en de andere persoon en de situatie waarin die personen zich bevinden, die combinatie zeg maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij nou altijd afvraag bij dit soort topics. Hoe kan je nou ooit iemand gaan vertrouwen terwijl hij nu al vreemd gaat met jou.
Ik ben ook wel eens vreemdgegaan. Zou het me nu niet meer kunnen voorstellen. Dat was een kutrelatie toen, ik was pas 20, naïef, en ongelukkig. Het is heus niet alsof ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar ben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij nou altijd afvraag bij dit soort topics. Hoe kan je nou ooit iemand gaan vertrouwen terwijl hij nu al vreemd gaat met jou.
Ben je nog steeds bij die persoon met wie je vreemdging dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens vreemdgegaan. Zou het me nu niet meer kunnen voorstellen. Dat was een kutrelatie toen, ik was pas 20, naïef, en ongelukkig. Het is heus niet alsof ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar ben.
Mensen die denken zoals captain obvious in dat plaatje, zijn nogal eendimensionaal en onervaren.
Hoezo is een excuus bij vrouwen altijd dat de vriend niet goed voor je heeft gezorgt en dat je daardoor may vreemdgaan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, wel of niet vreemdgaan zit niet ín iemand. Dat ligt meestal aan de ene persoon en de andere persoon en de situatie waarin die personen zich bevinden, die combinatie zeg maar.
Ik ben vroeger ook vreemdgegaan bij een ex die niet goed voor me was, ben ik altijd compleet open en eerlijk over geweest tegen mijn vriend. Zijn ex was bij hem vreemdgegaan waardoor hij vrouwen niet meer vertrouwde, maar ondanks mijn open en eerlijkheid over mijn verleden vertrouwt hij mij wél. Simpelweg omdat hij weet dat ik precies hetzelfde voor hem voel als hij voor mij.
Ik zal ook never nooit niet bij hem vreemdgaan omdat ik gewoon nooit zo'n awesome man kwijt wil en bij hem ook echt oprecht geen behoefte heb aan iemand anders.
Dus dat ik ooit ben vreemdgegaan zegt niet dat ik dat in de volgende relatie ook doe. Ligt er maar net aan wat voor match het is.
Iemand die nooit is vreemdgegaan en daar altijd fel tegen is geweest kan zomaar in een toekomstige relatie wel vreemdgaan, dat ligt aan de personen en situatie van dat moment.
Misschien is zijn huidige vriendin het toch niet helemaal voor hem, waardoor hij verliefd wordt op een ander meisje waarvan hij het idee heeft dat die wél helemaal bij hem past. Dan zal hij bij haar niet die behoefte aan een ander hebben.
Of misschien niet, en is hij gewoon een douchebag.
Als ik dat allemaal moet gaan omschrijven ben ik uren bezigquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Hoezo is een excuus bij vrouwen altijd dat de vriend niet goed voor je heeft gezorgt en dat je daardoor may vreemdgaan?
Wat hield dit niet goed zorgen in in you geval?
Verder kan je het uitmaken
of uitpraten?
Dit noem ik dan ook geen relatie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal moet gaan omschrijven ben ik uren bezigEen kleine greep;
Hij ging meerdere malen vreemd, zelfs in mijn eigen bed toen ik in het ziekenhuis lag en hij 'te druk' was om langs te komen, was ziekelijk jaloers en bezitterig, mocht niet uitgaan, verbood me om te roken of met vrienden af te spreken, mocht geen strakke kleren aan naar buiten, logde met grote regelmaat (en zonder mijn toestemming) met behulp van hackprogramma's in op mijn Facebook/email/Hyves/whatever, zelfs mijn ING om te kijken waar ik allemaal heb gepind, werd vaak agressief en wilde me tegen een boom aan doodrijden, elke scheet die ik liet was een heftige dramatische ruzie waard, blablabla nog veel meer van dat.
Niet lang na mijn 'slippertje' (voel me er niet eens schuldig over though) heb ik 't ook uit gemaakt hoor
Geen excuus, was ook niet eens nodig. Maar in dit geval had ik zo'n enorme hoeveelheid schijt aan hem ontwikkeld dat het me geen neuk kon schelen. Nog steeds niet eigenlijk.
Jong, naief, "ik kan toch niks beters krijgen", "maar als we met z'n 2en zijn is hij wel lief", blablabla, je kent 't welquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dit noem ik dan ook geen relatie.
Wel vreemd dat jij het zover hebt laten komen
Dit jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef RM-rf het volgende:
Gelukkig maar dat je gelijk aan het begin al duidelijk gezegd hebt dat dit zwaar tegen je principes is
Say whutquote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef parisiennexx het volgende:
[..]waar ik 1,5 maand geleden op een feestje mee heb gezoend.
Ik was ontzettend dronken (dit is geen excuus natuurlijk) en hij bracht me thuis waar we vervolgens gezoend hebben, allemaal nog niet zo erg, 1 probleem hij heeft een vriendin. De volgende ochtend heb ik hem dus gelijk een bericht gestuurd dat dit echt niet oke was en zwaar tegen mijn principes in ging.
2 dagen later, weer een feestje en we zoenen weeer.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef RM-rf het volgende:
Gelukkig maar dat je gelijk aan het begin al duidelijk gezegd hebt dat dit zwaar tegen je principes is
Heel mooi gezegd enzo maar iemand die eenmaal een drempel over is doet dat vaak net zo makkelijk weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, wel of niet vreemdgaan zit niet ín iemand. Dat ligt meestal aan de ene persoon en de andere persoon en de situatie waarin die personen zich bevinden, die combinatie zeg maar.
Ik ben vroeger ook vreemdgegaan bij een ex die niet goed voor me was, ben ik altijd compleet open en eerlijk over geweest tegen mijn vriend. Zijn ex was bij hem vreemdgegaan waardoor hij vrouwen niet meer vertrouwde, maar ondanks mijn open en eerlijkheid over mijn verleden vertrouwt hij mij wél. Simpelweg omdat hij weet dat ik precies hetzelfde voor hem voel als hij voor mij.
Ik zal ook never nooit niet bij hem vreemdgaan omdat ik gewoon nooit zo'n awesome man kwijt wil en bij hem ook echt oprecht geen behoefte heb aan iemand anders.
Dus dat ik ooit ben vreemdgegaan zegt niet dat ik dat in de volgende relatie ook doe. Ligt er maar net aan wat voor match het is.
Iemand die nooit is vreemdgegaan en daar altijd fel tegen is geweest kan zomaar in een toekomstige relatie wel vreemdgaan, dat ligt aan de personen en situatie van dat moment.
Misschien is zijn huidige vriendin het toch niet helemaal voor hem, waardoor hij verliefd wordt op een ander meisje waarvan hij het idee heeft dat die wél helemaal bij hem past. Dan zal hij bij haar niet die behoefte aan een ander hebben.
Of misschien niet, en is hij gewoon een douchebag.
Meh, dat verschilt ook per persoon/relatie/situatie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel mooi gezegd enzo maar iemand die eenmaal een drempel over is doet dat vaak net zo makkelijk weermakkelijker dan iemand MET die drempel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |