abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147413879
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 03:48 schreef superniger het volgende:
Moet je maar niet met bad guys omgaan.
Vertel dat tegen die vrouwen, tot nu kwamen ze altijd goed weg.
  dinsdag 9 december 2014 @ 07:42:22 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147414448
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 03:48 schreef superniger het volgende:
Moet je maar niet met bad guys omgaan.
Ik denk dat het grootste probleem was dat ze gepraat heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:57:35 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147415092
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wie ben jij in godsnaam?
iig niet NLD :9
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147415099
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
pi_147416023
Kut, dit boek is dus alweer achterhaald _O-

Wel een goed boek overigens :)
pi_147416132
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom kan hij dit zo stellig uitsluiten?
Volgens mij is hij de homie van Holleeder.
Allerminst, de Vries was goed bevriend met Cor van Hout, en Cor en Holleeder waren absoluut geen vrienden meer, dus je zou het omgekeerde kunnen stellen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_147416290
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_147416374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:21 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ik ga dat boek ook maar eens aanschaffen, nieuw tijdperk zijn wij hierdoor ingegaan, bruut en meedogenloos...
Mannen met namen als Willem, Sem en Cor zijn vervangen door Fuad, Mohammed en Gwenette.

Nou is het allemaal wel heel leuk en aardig die misdaad en het zal ook best wel eens kunnen lonen als ik de wagens zie waar die types in rijden, maar echt oud word je er meestal niet mee :')
Daarnaast valt het me nu ook weer op in wat voor pauperwoning ze wonen.
U MAD?
pi_147416390
Toevallig het boek Mocromaffia aangeschaft afgelopen weekend, deze afrekening sluit er mooi bij aan. Vanavond maar eens beginnen met lezen.

Wel treurig. Krijgen ze de grote baas niet te pakken, schieten ze zijn vrouw maar kapot. Man man man. Chuck Norris wist wel raad met dit volk.
U MAD?
pi_147416431
Woonden ze wel nog in een huurwoning?
pi_147416516
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mannen met namen als Willem, Sem en Cor zijn vervangen door Fuad, Mohammed en Gwenette.

Nou is het allemaal wel heel leuk en aardig die misdaad en het zal ook best wel eens kunnen lonen als ik de wagens zie waar die types in rijden, maar echt oud word je er meestal niet mee :')
Nee hoor, dit zijn relatief kleine jongens, de grote jongens houden zich meer stil en zijn niet zo dom om opzichtig in dikke bakken door Amsterdam te rijden.
pi_147416583
Lijkt mij niet zo'n slimme actie want de vrouwen/familie van de daders en opdrachtgevers zullen niet vrolijk worden van deze actie, nu kan het thuis ook nog oorlog worden.
pi_147416594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Precies, en zei hebben schijt, je weet toch..

Tja, mijn leven zou het ook niet zijn, altijd maar achterom kijken moet er niet aan denken.
pi_147416603
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:28 schreef Beauke het volgende:
Woonden ze wel nog in een huurwoning?
Nee, een hoerwoning :')
Zonder soebsidie...
pi_147416619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:36 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Precies, en zei hebben schijt, je weet toch..

Tja, mijn leven zou het ook niet zijn, altijd maar achterom kijken moet er niet aan denken.
Je moet dat boek inderdaad maar snel aanschaffen, is wel de moeite waard :)

Komt natuurlijk wel goed uit dat dit nu gebeurd, net na het publiceren van het boek :D
pi_147416623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:35 schreef Wespensteek het volgende:
Lijkt mij niet zo'n slimme actie want de vrouwen/familie van de daders en opdrachtgevers zullen niet vrolijk worden van deze actie, nu kan het thuis ook nog oorlog worden.
Ehm het is al behoorlijk oorlog, iedereen die de afgelopen tijd is geliquideerd was al erg op zijn hoede, leefden vrijwel allemaal ondergedoken.
pi_147416656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ehm het is al behoorlijk oorlog, iedereen die de afgelopen tijd is geliquideerd was al erg op zijn hoede, leefden vrijwel allemaal ondergedoken.
Wat WW net al zegt, de rest van je leven alleen maar achterom blijven kijken... Lijkt me geen fijne gedachte :D
pi_147416700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

De partners leven schijnbaar niet ondergedoken... wellicht is dat per gisteren veranderd.
Heb je wat. Ben je topcrimineel, zit je vanuit een vochtige kelder je bende aan te sturen :')
Misdaad loont ! :')
U MAD?
pi_147416740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:39 schreef S15 het volgende:

[..]

Wat WW net al zegt, de rest van je leven alleen maar achterom blijven kijken... Lijkt me geen fijne gedachte :D
Mij ook niet dan heb je nog zo`n mooie auto onder je kont, een dikke villa of geld als water dat is echt geen leven en dan zeg je wellicht: emigreren, daar ben je ook niet veilig.
pi_147416753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

De partners leven schijnbaar niet ondergedoken... wellicht is dat per gisteren veranderd.
Heb je wat. Ben je topcrimineel, zit je vanuit een vochtige kelder je bende aan te sturen :')
Misdaad loont ! :')
Tjah, jij dacht dat dit de echte topcriminelen zijn? Dit zijn op zijn best de top soldaten, de echte zaken vinden op veel hoger niveau plaats.
pi_147416773
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Tjah, jij dacht dat dit de echte topcriminelen zijn? Dit zijn op zijn best de top soldaten, de echte zaken vinden op veel hoger niveau plaats.
Alsof er geen topcriminelen geliquideerd worden ;)
pi_147416813
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:45 schreef S15 het volgende:

[..]

Alsof er geen topcriminelen geliquideerd worden ;)
Ik ben benieuwd wat Frank Masmeijer hierin voor rol speelt. :)

pi_147416836
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Schijnt dat de vrouw die gisteren doodgeschoten is de partner was van diegene die Gwenette Martha heeft opgevolgd.
U MAD?
pi_147416962
quote:
Amsterdam (NH) – De oorlog binnen de zogenoemde Mocromaffia in Amsterdam en omstreken begint steeds meer te escaleren. De 34-jarige vrouw die gisteravond aan de Beeckesteijn in Amstelveen werd doodgeschoten, is volgens politiebronnen de Braziliaanse vriendin van een ‘kopstuk’ uit ‘de bende van Gwenette Martha’. Ze had een kledingwinkel op ‘hartje Amsterdam’, waar de in mei geliquideerde Gwenette vaak kwam.

Het zou voor de eerste keer in Nederland zijn dat nu ook een vriendin van een crimineel wordt geliquideerd. De vriend van de Amstelveense vrouw, van wie de politie gisteravond niet de identiteit wilde prijsgeven, staat hoog op de dodenlijst van de onderwereld. Het zou gaan om Najib Himmich, bijgenaamd Ziggy, die door de recherche wordt beschouwd als de nieuwe baas van de groep Martha. Ook het doodgeschoten slachtoffer was een bekende van de politie.

In de ogen van de politie is Ziggy mogelijk betrokken bij meerdere liquidaties en houdt hij zich al langere tijd schuil. De recherche hield er gisteren al direct rekening mee dat de vrouw uit wraak voor de daden van Ziggy is vermoord. Het vrouwelijke slachtoffer werd rond half acht met meerdere schoten om het leven gebracht. Bijna een kilometer verderop vond de politie een uitgebrande auto.

Bij de oorlog tussen groepen die tot de Mocromaffia worden gerekend, vallen om de paar weken doden. Vaak worden de liquidaties uitgevoerd met automatische wapens in woonwijken. De politie lijkt machteloos te staan en wordt zelfs regelmatig onder vuur genomen. Een woordvoerster van de politie bevestigde gisteren dat de liquidatie past in de reeks van de afgelopen maanden in de hoofdstad.
pi_147417040
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Schijnt dat de vrouw die gisteren doodgeschoten is de partner was van diegene die Gwenette Martha heeft opgevolgd.
Wat een verlies...................................... maar niet heus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')