Oh, oké.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee met websites enzo
Dat is hoe je dan een vierkantje macht
quote:
ja duurt wel erg lang allemaalquote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef richolio het volgende:
Ik wil srs een abo, maar de shop is nog niet gefixt
Nou dan toch niet
Of er is echt iets lastigs aan de hand, of ze proberen het gewoon helemaal nietquote:
Verbaast me niet eens dat Paus dat kijktquote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef Catkiller het volgende:
Utopia kijken!
Homo erotisch clubje.,
Ja we kunnen niet aan jouw verlangens toegeven he, we zijn niet allemaal homoquote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef hoink581 het volgende:
Waarom is het nu geen Hunk dp? Zo kan je toch geen mannen nomineren.
Kan het autisme van boca dat niet hendelen, dat dat er niet staat?quote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef hoink581 het volgende:
Waarom is het nu geen Hunk dp? Zo kan je toch geen mannen nomineren.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
GhpH zat eigenlijk in mijn achterhoofd toen ik "ze willen be besodeflikkeren" verzon.
Zijn gewoon amateurs, de server ligt er ook dagelijks uitquote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Of er is echt iets lastigs aan de hand, of ze proberen het gewoon helemaal niet
Hetzelfde geldt voor Sherlock, dat wordt ook nooit gefixt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Of er is echt iets lastigs aan de hand, of ze proberen het gewoon helemaal niet
Nou, je deed gisteren anders niet zo hatelijk toen ik met mijn vinger toppen je anus aan het verwijden was!quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja we kunnen niet aan jouw verlangens toegeven he, we zijn niet allemaal homo
GhpH krijgt 'KLB bronneuker 2014'quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
GhpH zat eigenlijk in mijn achterhoofd toen ik "ze willen be besodeflikkeren" verzon.
GhpH die is volgens mij geband dan?quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
Ik zat ook te twijfelen tussen ghph en eyip, maar vond dat eyip hem toch wel verdient.
Ja.quote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GhpH die is volgens mij geband dan?
Hij krijgt de trofee voor het vinden van de meest gekleurde bronnen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
GhpH krijgt 'KLB bronneuker 2014'
Nee, ik genoot zelfs, je bent heel liefquote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, je deed gisteren anders niet zo hatelijk toen ik met mijn vinger toppen je anus aan het verwijden was!
Hoeveel zit je nu?quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Als deze openblijft tot de uitslag bekend is ga ik het toch nog wel halen om 50.000 posts te hebben in klb dit jaar, denk ik.
Maar is dat nou iets om trots op te zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Als deze openblijft tot de uitslag bekend is ga ik het toch nog wel halen om 50.000 posts te hebben in klb dit jaar, denk ik.
47160quote:
Niet echt, maar ik heb verder weinig in mijn leven.quote:Op maandag 8 december 2014 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar is dat nou iets om trots op te zijn?
Ik zei een keer voor de grap dat een bepaalde FA stinkt en kreeg een permabanquote:Op maandag 8 december 2014 19:37 schreef richolio het volgende:
Snap echt niet hoe ze altijd zo lang een ban kunnen krijgen. Ik ben ook wel eens gebanned geweest, maar dat is omdat ik gifs in het songfestival topic poste of valse scores bij een voetbalwedstrijd poste. En een keer een naaktfoto. Maar dan had ik hooguit een paar dagen ban.
Gewoon de crew grondig beschimpen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:37 schreef richolio het volgende:
Snap echt niet hoe ze altijd zo lang een ban kunnen krijgen. Ik ben ook wel eens gebanned geweest, maar dat is omdat ik gifs in het songfestival topic poste of valse scores bij een voetbalwedstrijd poste. En een keer een naaktfoto. Maar dan had ik hooguit een paar dagen ban.
Ik barste uit in hard gelach.quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zei een keer voor de grap dat een bepaalde FA stinkt en kreeg een permaban
ja, dat was een beetje vreemdquote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Noem je deze acc daarom BozeHaas? Omdat je boos was dat die andere account een ban had?quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef Copthorne het volgende:
Toch draagt deze verkiezing ook bij aan de stereotypering van bepaalde users. Moeten we dit omwille van de sfeer willen?
Lekker boeiend allemaalquote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat hij nu in een kwaad daglicht wordt gezet
Je hebt in ieder geval je eerlijkheid nog, dat is voor veel mensen veel waard.quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb verder weinig in mijn leven.
hehehquote:Op maandag 8 december 2014 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je eerlijkheid nog, dat is voor veel mensen veel waard.
Cop stond toch al in een kwaad daglicht jatoch?quote:Op maandag 8 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaalIs toch gewoon voor de lol.
Als ik hier eerlijk op reageer wordt er dadelijk weer gejankt dat ik altijd politiek-correcte antwoorden geef.quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Cop stond toch al in een kwaad daglicht jatoch?
Copthornequote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
mapima is ook wel geilquote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is natuurlijk een heerlijke mogelijkheid om mapima "legaal" te bashen.
Ja, boeiend.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is natuurlijk een heerlijke mogelijkheid om mapima "legaal" te bashen.
Ik ben verliefd op Ilse DeLange.quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik dat zag staan.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef deadprez het volgende:
wheheh vogeltjesdans is genomineerd voor meest gevatte user
quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
op aanvraag van deadprez, gifkes van ariana grande en haar geile vriendinnetjes
ariana grande:
(preview)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.victoria justice:
(preview)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liz gillies:
(preview)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het trio:
preview:
[ afbeelding ]Gelijk maar even gefaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
op aanvraag van deadprez, gifkes van ariana grande en haar geile vriendinnetjes
ariana grande:
(preview)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.victoria justice:
(preview)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liz gillies:
(preview)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het trio:
preview:
[ afbeelding ]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Mja, maar moet het allemaal maar kusjekroel zijn dan? Het blijft KLB hč.quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tikkeltje hypocriet om er wat haat awards tussen te rommelenStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
gvd men scherm lagged even door die 100x gifs'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Ja, had 2 weken niet gefapt dus hij stond op ontploffen, toen jij met die gifjes kwam kon ik mijn jongeheer niet meer temmenquote:![]()
![]()
Jammer dat die niet ontploftequote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
gvd men scherm lagged even door die 100x gifs![]()
![]()
Ik heb al 12 week niet meer maar men pener is nu dood dus tjaquote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ja, had 2 weken niet gefapt dus hij stond op ontploffen, toen jij met die gifjes kwam kon ik mijn jongeheer niet meer temmen
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Beetje genaaid ook wel voor mensen die mobiel FOK!kenquote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
gvd men scherm lagged even door die 100x gifs
Stop the violence
Down with the hate
Ik mag jou maar jij haat mij wrm?quote:![]()
![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Hij doet het weer en het was het waardquote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje genaaid ook wel voor mensen die mobiel FOK!ken![]()
Omdat ik ebola hebquote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik mag jou maar jij haat mij wrm?![]()
![]()
![]()
sorryquote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
gvd men scherm lagged even door die 100x gifsvind die gifkes belangrijker dan mobiele fok!ersquote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje genaaid ook wel voor mensen die mobiel FOK!ken![]()
![]()
Begrijpelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
vind die gifkes belangrijker dan mobiele fok!ersStop the violence
Down with the hate
Die gifjes die laden niet eens gewoon op mijn laptop. En dan zijn het nog niet eens blote tetten. Wat ben je dan voor vent.![]()
![]()
een vent die een fatsoenlijke laptop kan betalen en niet speciaal naakte tetten hoeft te zien om een vrouw mooi te vindenquote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef hoink581 het volgende:
Die gifjes die laden niet eens gewoon op mijn laptop. En dan zijn het nog niet eens blote tetten. Wat ben je dan voor vent.![]()
Tering, MAHL vergeten te noemen. Gewoon een toffe user met een goede smaak voor vrouwen.
Copthorne 2.0![]()
Ariane met d'r kinderlijfjequote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een vent die een fatsoenlijke laptop kan betalen en niet speciaal naakte tetten hoeft te zien om een vrouw mooi te vinden
-XOXO-![]()
Ik bewerk zware video zonder problemen, dat mijn browser jouw 'crushes'quote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
een vent die een fatsoenlijke laptop kan betalen en niet speciaal naakte tetten hoeft te zien om een vrouw mooi te vinden![]()
![]()
niet trekt heeft daar niets mee te maken.
Mietige geadoreer. Bah, ben toch geen tienermeisje.![]()
ik heb ook 2 andere dames gepost als je geen fan van ariana bentquote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ariane met d'r kinderlijfje![]()
als je die ook lelijk vent ben ik bang dat je een homoseksueel bent.![]()
Janken over "legaal" mapima bashen. Er heeft altijd al een negatieve titel tussen gezeten. Of is dit een complot volgens jou?quote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Copthorne het volgende:
Tering, MAHL vergeten te noemen. Gewoon een toffe user met een goede smaak voor vrouwen.![]()
![]()
deadprez vroeg of ik dat wilde posten, ga nou niet mij de schuld geven dat ik ze ''adoreer'', domme kut.quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bewerk zware video zonder problemen, dat mijn browser jouw 'crushes'![]()
![]()
niet trekt heeft daar niets mee te maken.
Mietige geadoreer. Bah, ben toch geen tienermeisje.![]()
Victoria is wel fucking geil hoorquote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ook 2 andere dames gepost als je geen fan van ariana bent![]()
als je die ook lelijk vent ben ik bang dat je een homoseksueel bent.![]()
Liz is niet mijn type
-XOXO-![]()
Is ook waar.quote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, maar moet het allemaal maar kusjekroel zijn dan? Het blijft KLB hč.Copthorne 2.0![]()
Jij hebt jezelf met hand en tand verdedigt voor je geadoreer ja!quote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
deadprez vroeg of ik dat wilde posten, ga nou niet mij de schuld geven dat ik ze ''adoreer'', domme kut.![]()
![]()
Sowieso hebben users het toch echt aan zichzelf te danken als ze die award winnen. En Mapima vindt het waarschijnlijk alleen maar leuk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Janken over "legaal" mapima bashen. Er heeft altijd al een negatieve titel tussen gezeten. Of is dit een complot volgens jou?Stop the violence
Down with the hate
Ja geef mij maar de schuld.quote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deadprez vroeg of ik dat wilde posten, ga nou niet mij de schuld geven dat ik ze ''adoreer'', domme kut.Stop the violence
Down with the hate
liz vind ik juist de geilstequote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Victoria is wel fucking geil hoor![]()
Liz is niet mijn type
sorryyyyyquote:![]()
![]()
Dat zie ik aan je UI jaquote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liz vind ik juist de geilste
[..]
sorryyyyy
-XOXO-![]()
Heb jij geen moeder ofzo die je bestaan erkent.quote:Op maandag 8 december 2014 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
beter nomineert iemand mij want het kostte best veel moeite om al die gifkes bij elkaar te halen![]()
daar heb ik jou toch voorquote:Op maandag 8 december 2014 19:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij geen moeder ofzo die je bestaan erkent.![]()
![]()
nee, ik wilde me eerst wel aanmelden met die naam maar realiseerde me toen dat die naam niet past bij mensen die geen pedo zijnquote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig ook Demon_from_Heaven dan?![]()
Waarom dan geen Angel_from_Hell?quote:Op maandag 8 december 2014 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik wilde me eerst wel aanmelden met die naam maar realiseerde me toen dat die naam niet past bij mensen die geen pedo zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: