Ik vind de staalconstructies van die oude stations wel altijd heel mooi.quote:
Klopt, en daar heb je er veel van, zeker in Wallonië. Als je tips wil, kan wel paar geven ken ook een mooie fietsroute daar over de oude spoorlijn.quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef ems. het volgende:
Ik vind van die kleine, niet onderhouden en bijna-uit-elkaar-vallende stationnetjes in Belgie altijd tof.
Je sterft daar alleen wel aan de fijnstof door de tientallen bussen die daar uren stationair staan te draaienquote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef Skv het volgende:
Mooi: Haarlem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi of lelijk? Ik vind hem lelijk namelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef no1uknow het volgende:
Station Zoetermeer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik nam even aan dat dit vanzelfsprekend isquote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mooi of lelijk? Ik vind hem lelijk namelijk.
Ja, en de verbrokkelende stukken natuursteen op het busstation. Dramatisch.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Je sterft daar alleen wel aan de fijnstof door de tientallen bussen die daar uren stationair staan te draaien
Je hebt altijd mensen die van ''design'' houden.quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik nam even aan dat dit vanzelfsprekend is
Eens.quote:
Is mooi geworden inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 18:56 schreef richolio het volgende:
Mooi: Rotterdam Centraal.Mooi station dat.
Lelijk: Station Schollevaar.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |