SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 09-12-2014 21:32:15 ]Ja doei.![]()
De briljante telefonische support van Garmin bood ook geen soelaas. Ik zou een instructie krijgen waarmee het probleem verholpen zou zijn. Als die knuppel geluisterd had, wist hij dat ik zijn oplossing al 6x had geprobeerd...
Je krijgt de instructie echter pas na ophangen, dus ik kan nu weer bellen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Guard het volgende:
Sinterkerst&nieuw cadeautje voor mezelf gearriveerd:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo m'n oefeningen maar 's doen. Vanavond klein rondje rennen en daarna de jaarvergadering van de club waar ik als 't goed is verkozen ga worden tot Social Secretary. De ironie. Een zolderkamerautist als social secretary
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:Komt door je duimpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo m'n oefeningen maar 's doen. Vanavond klein rondje rennen en daarna de jaarvergadering van de club waar ik als 't goed is verkozen ga worden tot Social Secretary. De ironie. Een zolderkamerautist als social secretary
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanaf de file voor de finish?quote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb het opgegeven met die communicator plug-in, ik upload gewoon vanaf file tegenwoordig.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 17:32 schreef cafca het volgende:
[..]
OK, vanaf "bestand" voor de niet Engelstaligen onder ons....![]()
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
dat heb ik ook gehad, Chrome wert nu wel, intalleren en browser opnieuw opstarten.quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Yuki het volgende:
De briljante telefonische support van Garmin bood ook geen soelaas. Ik zou een instructie krijgen waarmee het probleem verholpen zou zijn. Als die knuppel geluisterd had, wist hij dat ik zijn oplossing al 6x had geprobeerd...
Je krijgt de instructie echter pas na ophangen, dus ik kan nu weer bellenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Bij de 10 km bij rotterdam marathon ook al. Daarom ben ik er bij de bgl extra boos om. Zelfde organisatie, dan neem je die ervaring toch mee?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Quoi het volgende:
En 2014 bracht ons het woord 'finish-file'
Ik vind het echt lomp tov de mensen die erin stonden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier werkt Chrome juist niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad, Chrome wert nu wel, intalleren en browser opnieuw opstarten.Safari
wel
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi!quote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Guard het volgende:
Sinterkerst&nieuw cadeautje voor mezelf gearriveerd:
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je moet gewoon sneller lopen en zorgen dat je voor de dagjesmensen binnen bent. Dan heb je ook geen last van de finish file.
![]()
Tja, mijn linkerknie doet pijn en is erg stijf. Ik werd voor de bruggenloop al wakker met die knie, al was het eerst nog niet zo erg. Opvallend, want mijn laatste loopje was de woensdag ervoor, slechts 5 km ook.
Enfin, maar rustig afwachten wat het de komende dagen doet.![]()
Om even terug te komen op jullie lijstjes uit de vorige reeks
Mijn lijstje voor 2015:
• M'n eerste (en tweede) HM (sub 2:10)
• 5 km in sub 27:00
• 10 km PR die ik zaterdag aanstaande ga lopen verpulveren
• 15 km in sub 1:30:00
• 1000 km hardlopen
Ik kijk er nu al naar uit
En wat betreft mijn mooiste loopjes lijstje van 2014:
1. Adventure run Ameland - 10 km (is aanstaande zaterdag pas, maar ik weet nu al dat 't de mooiste loop gaat worden van de 6 die ik er dit jaar gedaan heb/ga lopen.)
2.Dwingelderveldloop - 7,5 km (m'n eerste wedstrijd sinds ik hardlopen serieus ben gaan nemen en 3x per week ben gaan trainen. Doel was sub 45, uiteindelijk 44:31 gefinisht)
3. Marderhoekloop - 5 km (mooie omgeving en alles)
4.Openingsloop 'Haak om Leeuwarden' - 6 km (is aanstaande zondag pas, maar ik weet nu al dat deze loop nooit saaier kan gaan worden dan de vijfde en laatste loop die in dit lijstje staat)
5. Slachterin Wommels - 5 km (saaie omgeving, saai stuk hardlopen. Wel een PR neergezet, maar daar is alles ook mee gezegd. Een verdiende laatste plaats voor mijn rijtje)'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
De benen voelen verassend goed na de inspanning van gisteren. Zodadelijk op de club even een kort rondje uitlopen en dan de grote jaarlijkse vergadering.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo maar weer eens een stukje lopenEens kijken wat het weer vanavond allemaal gaat doen....vanmiddag hadden we hier een megaterrorhagelbui
F means you're fucked![]()
Pfoe, wat een strijd tegen de klok altijd om op tijd voor de training te eten zodat het geen kotsen wordt bij de sprintjes en de burpeesIk was vanochtend al om kwart over 7 op het werk, dus ik had mezelf echt voorgenomen om om half 5 weg te gaan, maar dan ben je toch weer ergens mee bezig en wordt het half 6
Lekker van die 10-uur werkdagen..
Maar goed, ik heb het toch klaargespeeld om een supersnel wokgerechtje te maken met vooral veel groenten zodat het lekker licht op de maag is1.5 uur voor de training de laatste hap weggeschrokt, eeeen stop de tijd. Gelukkig ook nog 25 min. daarheen fietsen om het een beetje te verteren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Laat ik dan ook maar eens mijn leukste wedstrijden plaatsen:
1. (Met stip!) De Spijkenisse Marathon (14 dec a.s.), omdat ik daar mijn 10km-pr met minuten ga verbeteren
2. De Derdekerstdagloop (27 dec a.s.), omdat het zo'n prachtige omgeving is, met zulk heerlijk winterweer
Nee echt, we moeten nog 3 weken. Er kan nog zoveel gebeuren, ik ga nu nog geen lijstjes maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: