nopequote:Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had je m'n nieuwste braddie paint niet gezien
Ik had vorige week een kleine aanvaring met mijnheer 2NutZ en die vond het leuk om me aan te geven.quote:
Moet je even kijken wie er begon maatquote:Op maandag 8 december 2014 18:24 schreef BozeHaas het volgende:
Kutusers jaloers zijn op 'de beste user van 2013' en dus stoer doen tegen Hoink
Ik vind hem een beetje eng doen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soldaat Copthorne meldt zich.quote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
wanneer gaan we een groepsgevecht houden?
ik, PausNicolaas, Copthorne en Nastico tegen hoink581 en 3 van zijn aarslikkers
Mooi.quote:Op maandag 8 december 2014 18:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kan geen DM's en PM's meer versturen.
Ik ben er klaar voor.quote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
dat is jouw posse fanboyquote:Op maandag 8 december 2014 18:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke 3 aarslikkers van hoink zijn dat?
Gewaagde uitspraken.quote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Nastico het volgende:
Moet je opletten hoe die hoink opeens niet zo stoer meer is zonder zn toetsenbord
quote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow gevaarlijkquote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
Moet je vragen aan degene die heeft besloten jou een baan aan te bieden.quote:Op maandag 8 december 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit zo'n aluminium hoedje nou lekker.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]Die foto van Braddie met z'n matties. Ik moet daar nog steeds om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |