SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind deze wel leuk, zullen we DS2 een uurtje opschuiven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jongens jongens! Ik heb een stukje gevonden waar jullie kunnen vechten:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is niet eerlijk, jij stuurt je leiven hont op ons af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek manquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@tt. 1 iemand kan je nou niet echt een team noemen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
15:15 genoteerd in mijn agenda.quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, zullen we DS2 een uurtje opschuiven?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
?quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek man![]()
![]()
Bohhh, Beverwijk?quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek man![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaan dus nog meer joodjes sterven daarquote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaan dus nog meer joodjes sterven daar![]()
Ik zie LitmanenAFCA al gaan met z'n Jiu Jitsu skills
Daar is volgens mij nog nooit iemand mee in elkaar geslagen. Paar kk klapjes op z'n oog gaat die jiu shitsu hem niet mee helpenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lolwhut? Nou, dat lijkt me echt een enorm beangstigend idee jaquote:Op maandag 8 december 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat je die POTS nu niet meer hoortBang dat ik aan je deur sta binnenkort?
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lolwhut? Nou, dat lijkt me echt een enorm beangstigend idee ja![]()
![]()
doe niet stoer, kneusquote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.![]()
Sowieso iemand willen gaan opzoeken om wat iemand tegen je zei op internet![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Busstation Brasschaat, vanavond 20.00 uur.quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wavur nunont hedde gij dan Royke?zo innequote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wavur nunont hedde gij dan Royke?![]()
![]()
Neem je dochtertje maar mee.quote:Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Busstation Brasschaat, vanavond 20.00 uur.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
please doe het, chicken assquote:Op maandag 8 december 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed stoere papa. Ik zie jou wel.![]()
Wow
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Clownquote:Op maandag 8 december 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed stoere papa. Ik zie jou wel.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij zei toch al waar en hoe laat of niet dan?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahaha knul toch.quote:Op maandag 8 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet zijn, ongeacht mijn antwoord.![]()
Ik reageer graag op jou niveau.quote:Op maandag 8 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen jij over mijn dochtertje begon![]()
Niet helemaal, blijkbaarquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer graag op jou niveau.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jouw*quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer graag op jou niveau.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer graag op jou niveau.![]()
Waar woon jij dan ergens Litmanen, er woont vast wel iemand in de buurt om je te slopeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik kom zelfs naar je huis vriend.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Waar woon jij dan ergens Litmanen, er woont vast wel iemand in de buurt om je te slopen![]()
Wollah vrienden, k prik jullie allemaal sahabis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kom naar kraainnestpad dan ik en me bimre matties knallen je de kaknke in met pipa's enzo op je hooftquote:Op maandag 8 december 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom zelfs naar je huis vriend.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ook prima.quote:Op maandag 8 december 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom zelfs naar je huis vriend.
Westervoort
Dorpstraat 18
Kom maar langsi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pannenkoekenhuis de sneue clown in Bergeijkquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Waar woon jij dan ergens Litmanen, er woont vast wel iemand in de buurt om je te slopen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhh is dat bij Bob?quote:Op maandag 8 december 2014 14:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ook prima.
Westervoort
Dorpstraat 18
Kom maar langsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tot zo he.quote:Op maandag 8 december 2014 14:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ook prima.
Westervoort
Dorpstraat 18
Kom maar langsOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohhh bakkie koffie bij de hosselkoning halen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Min of meer.quote:Misschien kan ik nog wat leren.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhh bakkie koffie bij de hosselkoning halen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we afspreken bij Cafe WIeleman? Eerst een bakse doen en dan met z'n alleen naar die parkeerplaats bij Mediaz.
Als je met een bakse een bak bier bedoeld wel.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zullen we afspreken bij Cafe WIeleman? Eerst een bakse doen en dan met z'n alleen naar die parkeerplaats bij Mediaz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
kunnen ook gewoon een meet houden. Dan kan hij daar heen komen om ons 1 voor 1 in elkaar te slaan. Scheelt weer reiskosten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil naar de Starbucks, kunnen we bekertje meenemen als een stel hippies.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel even vragen of hij een potje Turkse koffie voor je zet hequote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Min of meer.
[..]
Misschien kan ik nog wat leren.
#FreeTrapz![]()
Racist.quote:Op maandag 8 december 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel even vragen of hij een potje Turkse koffie voor je zet he![]()
Bakkie doen is toch sowieso een biertje doen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je met een bakse een bak bier bedoeld wel.
Bakkie koffie doen zeg je pas als je de 40 bent gepasseerd,.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bakkie doen is toch sowieso een biertje doen?
Bakkie koffie doen zeg je pas als je de 40 bent gepasseerd,.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhh bakkie koffie bij de hosselkoning halen.![]()
![]()
Ja ik snap het allemaal niet meer hoor. Ik wilde met Litmanen afspreken in Brasschaat maar nu moet ik dus naar Westervoort komen? En moet ik dan mijn dochtertje nog mee nemen? Dan moet ik nog heel snel even wat gaan regelen thuis geloof ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Ik heb echt nog nooit tegen iemand gezegd: "Ik kom wel even langs om een bakkie koffie te doen"
Behalve als codewoord natuurlijk voor een kilo speed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom nou weerquote:goed spul die Turkse koffie
#FreeTrapz![]()
kk harde regen opeens
na fucking litmanen wordt mijn dag nog meer verpestHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt nog nooit tegen iemand gezegd: "Ik kom wel even langs om een bakkie koffie te doen"
Bakken = bier.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom nou weergoed spul die Turkse koffie
Sjon weet.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja de fittie is ineens weg. Stook eens wat amattie.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rot op vdm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja de fittie is ineens weg. Stook eens wat amattie.![]()
![]()
Alweer een die het ontkent.quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
How how how, je kan ook te ver gaan![]()
VDM
Ken VDM maar heel vaag van het meelezen, weet dat hij op een of andere site waar je wat bij spelers kon zetten duidelijk zijn voorkeur voor Feyenoord aan iedereen mee zat te delen.quote:
Zo erg ben ik toch niet?
![]()
![]()
VDM is een koningquote:Op maandag 8 december 2014 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ken VDM maar heel vaag van het meelezen, weet dat hij op een of andere site waar je wat bij spelers kon zetten duidelijk zijn voorkeur voor Feyenoord aan iedereen mee zat te delen.
Zo erg ben ik toch niet?
![]()
![]()
VDM is een friesquote:Op maandag 8 december 2014 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ken VDM maar heel vaag van het meelezen, weet dat hij op een of andere site waar je wat bij spelers kon zetten duidelijk zijn voorkeur voor Feyenoord aan iedereen mee zat te delen.
Zo erg ben ik toch niet?
Jij niet![]()
Litmanen is natuurlijk al druk de messen van zijn chef aan het zoeken om te slijpen en mee te jatten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lach me kapot als dat waar zou zijnquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Fittie is alweer uit, Litmanen is op weg naar Pots of Westervoort denk ik.![]()
![]()
Kut heb ik het plezier gemist litmanen kom snel terug alsjeblieft ruzie makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Fittie is alweer uit, Litmanen is op weg naar Pots of Westervoort denk ik.zijn rookpauze was gewoon voorbij en staat nu weer lekker beslag te maken.
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk niet. Meneer is pannekoeken aan het bakken. Met chocovlokken erop.quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lach me kapot als dat waar zou zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan hoop ik dat het niet waar is.quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lach me kapot als dat waar zou zijn![]()
Hij is gewoon even een bassie en adriaan pannenkoek aan het bakken nu hij is zo terugquote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lach me kapot als dat waar zou zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godverdomme wat is dat lekker zeg. Pannenkoeken met vlokken/hagelslagquote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Meneer is pannekoeken aan het bakken. Met chocovlokken erop.![]()
![]()
Of met nutella.quote:Op maandag 8 december 2014 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dat lekker zeg. Pannenkoeken met vlokken/hagelslagDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
thanksquote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet waar is.![]()
Ja.quote:Op maandag 8 december 2014 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Is dat lekker ja?
Shoarmapannenkoek
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij bakt pannenkoeken in een bioscoop dacht ikquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zeker zeker. Al kan ik me voorstellen dat die van Litmanen nogal wrang smaken.quote:Op maandag 8 december 2014 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dat lekker zeg. Pannenkoeken met vlokken/hagelslagNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar ik snap dat jij dat niet weet thad want dat soort tenten laten ze jou niet binnenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
* Stefke komde gij ffkes de vloer schrobbe, dit internaat is geen speelplaats.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ik snap dat jij dat niet weet thad want dat soort tenten laten ze jou niet binnen
Bohh deze leipe 3 punter bij NBA
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bohh deze leipe 3 punter bij NBAAls je het zo bedoelde was het mooi geweest ja.
Tuurlijk. Gewoon swagquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]Als je het zo bedoelde was het mooi geweest ja.
![]()
Neen. gewoon een faal die er in vliegt.quote:
Idd, en trouwens zo verslaafd dat je zelfs zonder ons mypark speelt?quote:Op maandag 8 december 2014 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neen. gewoon een faal die er in vliegt.![]()
Is de Hollywood in Westervoor net zo pauper als in Rotterdam?quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha iedereen naar het prachtige Westervoort lokkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thad ben jij nou eigenlijk al afgestudeerd?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lol bijnaquote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad ben jij nou eigenlijk al afgestudeerd?![]()
Speel liever alleen MyPark dan FUT ofzoquote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Idd, en trouwens zo verslaafd dat je zelfs zonder ons mypark speelt?Of Mycareer
![]()
Wanneer is de bedoeling?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op het moment dat DS2 zijn toets haalt gaat Thad eindelijk gas geven. #solidariteitquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan gaan ze naar Bob zodat ik alsnog (een deel van) mijn coins krijg.quote:Op maandag 8 december 2014 14:49 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha iedereen naar het prachtige Westervoort lokken![]()
Jij moet ook komen!quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan gaan ze naar Bob zodat ik alsnog (een deel van) mijn coins krijg.![]()
Dan is het toch maar net met wie je mee doet. Ik ben nog steeds met MC bezig. Inmiddels de finale van oost tegen de Bulls. 1-1quote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Speel liever alleen MyPark dan FUT ofzoOf Mycareer
![]()
Je weet het he DS2, de eerste klap is een daalder waard.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan gaan ze naar Bob zodat ik alsnog (een deel van) mijn coins krijg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mwah ik win echt veel nu bij MyPark. Kijk gewoon met wie ik in een team kom of maak een squad. Die 2 gasten van dat filmpje waren 97 en 88 rated volgens mij.quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dan is het toch maar net met wie je mee doet. Ik ben nog steeds met MC bezig. Inmiddels de finale van oost tegen de Bulls. 1-1![]()
![]()
Ik kan geen upgrades meer kopen en ben pas 84 ofzoquote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah ik win echt veel nu bij MyPark. Kijk gewoon met wie ik in een team kom of maak een squad. Die 2 gasten van dat filmpje waren 97 en 88 rated volgens mij.![]()
![]()
Boooh leesmateriaal
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Moet je meer spelen dan unlock je ze weer. Rating ligt ook aan wat je upgrade. Als je als point guard veel op rebounding zet dan zal je nooit meer 99 kunnen worden. Ik ben 94 en kan nog 3 upgrades unlocken.. schat dat ik nog 95 kan worden.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik kan geen upgrades meer kopen en ben pas 84 ofzo![]()
Jij zit nu nog te wachten op FUT13 coins?quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan gaan ze naar Bob zodat ik alsnog (een deel van) mijn coins krijg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ook Stockton uit packs gekregenquote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je meer spelen dan unlock je ze weer. Rating ligt ook aan wat je upgrade. Als je als point guard veel op rebounding zet dan zal je nooit meer 99 kunnen worden. Ik ben 94 en kan nog 3 upgrades unlocken.. schat dat ik nog 95 kan worden.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik heb alles ongeveer op hetzelfde niveau, is dat juist slim of niet?quote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je meer spelen dan unlock je ze weer. Rating ligt ook aan wat je upgrade. Als je als point guard veel op rebounding zet dan zal je nooit meer 99 kunnen worden. Ik ben 94 en kan nog 3 upgrades unlocken.. schat dat ik nog 95 kan worden.![]()
Volgens mij heb je dan een hele degelijke middenvelderquote:Op maandag 8 december 2014 14:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb alles ongeveer op hetzelfde niveau, is dat juist slim of niet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh nicequote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wilde zelf voor kerst maar gaat niet lukken ivm 2de lezer etc
Januari dusSucces dan nog, of ben je zo goed als klaar?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had Penny op mijn 2nd. Helaas niet op main. 109k verkocht. Krijg op mijn 2nd vet veel goeie en op main is het maar matigquote:Masterquote:Op maandag 8 december 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ben je dan klaar met je Master Thad of met je bachelor?Niet echt slimquote:Op maandag 8 december 2014 14:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb alles ongeveer op hetzelfde niveau, is dat juist slim of niet?Omdat er een max is kun je beter de attributes upgraden die er toe doen. Rebounding is niet zo boeiend als PG want een center pakt de bal door zijn lengte toch wel weg. Playmaking, Defending, Outside en Ahtlete moet je zoveel mogelijk hebben als PG imo.
![]()
Die Kasper Kusk heeft twente toch ook een miljoen of 5 gekost ofzo? En was zo'n groot talent? Zit nu ook elke week lekker op de bank en heeft ook echt nog helemaal niets laten zien
Elke dag![]()
En wat ga je dan doen? Al aan het solliciteren of?quote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had Penny op mijn 2nd. Helaas niet op main. 109k verkocht.
[..]
Master
[..]
Niet echt slimOmdat er een max is kun je beter de attributes upgraden die er toe doen. Rebounding is niet zo boeiend als PG want een center pakt de bal door zijn lengte toch wel weg. Playmaking, Defending, Outside en Ahtlete moet je zoveel mogelijk hebben als PG imo.
![]()
en wat als PF?quote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had Penny op mijn 2nd. Helaas niet op main. 109k verkocht. Krijg op mijn 2nd vet veel goeie en op main is het maar matig
[..]
Master
[..]
Niet echt slimOmdat er een max is kun je beter de attributes upgraden die er toe doen. Rebounding is niet zo boeiend als PG want een center pakt de bal door zijn lengte toch wel weg. Playmaking, Defending, Outside en Ahtlete moet je zoveel mogelijk hebben als PG imo.
Ja daar ga ik me komende weken mee bezig houden. Ben niet zo snel als Yakuzaquote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen? Al aan het solliciteren of?Normaal gesproken zou je zeggen Rebounding, Inside, Athlete en Defending.quote:
Maar voor MyPark is Outside, Athlete en Defending belangrijkste. 3pts kunnen schieten is gewoon key, als je dat niet kan hoeven ze je outside ook niet zo te verdedigenRebounding lijken de ratings niet zo te boeien..
![]()
Oke.quote:Op maandag 8 december 2014 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daar ga ik me komende weken mee bezig houden. Ben niet zo snel als Yakuza
Wat zoek je ongeveer?Qua baan bedoel ik.
![]()
Miyaichi speelt toch ook bijna niet meer? Ze hebben teveel vleugelaanvallers bij Twente.quote:Op maandag 8 december 2014 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Kasper Kusk heeft twente toch ook een miljoen of 5 gekost ofzo? En was zo'n groot talent? Zit nu ook elke week lekker op de bank en heeft ook echt nog helemaal niets laten zien![]()
Dat weet ik dus niet zoquote:Op maandag 8 december 2014 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke.
Wat zoek je ongeveer?Qua baan bedoel ik.
Nooit een stage gehad en dat mis ik wel. Laat je wel weten wanneer ik ergens gesolliciteerd heb haha
![]()
Dankjequote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had Penny op mijn 2nd. Helaas niet op main. 109k verkocht. Krijg op mijn 2nd vet veel goeie en op main is het maar matig
[..]
Master
[..]
Zal het onthouden![]()
![]()
Defending heb ik echt nog vrij weinig aan gedaanquote:Op maandag 8 december 2014 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daar ga ik me komende weken mee bezig houden. Ben niet zo snel als Yakuza
[..]
Normaal gesproken zou je zeggen Rebounding, Inside, Athlete en Defending.
Maar voor MyPark is Outside, Athlete en Defending belangrijkste. 3pts kunnen schieten is gewoon key, als je dat niet kan hoeven ze je outside ook niet zo te verdedigenRebounding lijken de ratings niet zo te boeien..
Dat misschien maar eens doen! Al speel ik het niet zo vaak.
Inderdaad, gewoon gaan solliciteren...dan kom je er vanzelf wel achter wat je wel en niet wilquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zoNooit een stage gehad en dat mis ik wel. Laat je wel weten wanneer ik ergens gesolliciteerd heb haha
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vakkenvuller dan maar he.quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zoNooit een stage gehad en dat mis ik wel. Laat je wel weten wanneer ik ergens gesolliciteerd heb haha
![]()
Veel vrienden van mij zitten nu in het sollicitatieproces, weer voorbereid op veel afwijzingenquote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Elke dag![]()
De goeie komen altijd aan het werk.quote:Op maandag 8 december 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij zitten nu in het sollicitatieproces, weer voorbereid op veel afwijzingen
De beste kunnen ook nog eens fokken tijdens werk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is het echt zo dat je er moeilijk tussenkomt momenteel?quote:Op maandag 8 december 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij zitten nu in het sollicitatieproces, weer voorbereid op veel afwijzingen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aanvraag voor Wajong is pending.quote:
Ze vroegen wat ik had, heb maar een foto van Litmanen opgestuurd zonder uitleg. Lijkt me voldoende![]()
![]()
Het lastige is dat een werkgever aan de hand van een brief en een gesprek niet altijd de goeie eruit kan pikken.quote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De goeie komen altijd aan het werk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De goeie komen altijd aan het werk.
De beste kunnen ook nog eens fokken tijdens werk.![]()
Dit is echt onzin hoor.
Ligt heel erg aan je studie etc ook, dat heeft niks te maken met goed/slecht.![]()
Maar je moet wel een kans krijgen en ook de goede krijgen die niet meteen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De beste kunnen ook nog eens fokken tijdens werk.Ja ze kunnen er wel mee lachen maar ze zeggen allemaal wel dat het best aankomt. Maar bijna alle sollicitaties worden afgescheept met: Geen ervaring dus daar hebben we niets aan. Als je eenmaal ervaring hebt kom je wel makkelijk aan een baanquote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het echt zo dat je er moeilijk tussenkomt momenteel?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar er is idd altijd wel werk voor een goede koffiejuf, dus ik begrijp dat dat in jouw geval zo is SjonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tuurlijk doen ze er lacherig overquote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je moet wel een kans krijgen en ook de goede krijgen die niet meteen.
[..]
Ja ze kunnen er wel mee lachen maar ze zeggen allemaal wel dat het best aankomt. Maar bijna alle sollicitaties worden afgescheept met: Geen ervaring dus daar hebben we niets aan. Als je eenmaal ervaring hebt kom je wel makkelijk aan een baan
Ik ben ook geregeld afgewezen, en het doet toch iets met je (althans, met mij in sommige gevallen wel). En ik vind het gewoon echt veel energie kosten. Niet alleen de tijd nemen voor een goede brief enzo, maar gewoon mentaal. Zeker als je al een baan hebt in de tussentijd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Volgens mij is dit De Siemen die hier toen zo belachelijk werd gemaakt, van xboxworldMet die fotos van zijn moeder enzo
Elke dag![]()
Ik hoop gewoon voor mijn afstuderen al een aanbieding op zak te hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze er lacherig over
Ik ben ook geregeld afgewezen, en het doet toch iets met je (althans, met mij in sommige gevallen wel). En ik vind het gewoon echt veel energie kosten. Niet alleen de tijd nemen voor een goede brief enzo, maar gewoon mentaal. Zeker als je al een baan hebt in de tussentijd.![]()
![]()
Je mag altijd bij mij kozijnen komen zetten hoor kamiquote:Op maandag 8 december 2014 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dit is echt onzin hoor.
Ligt heel erg aan je studie etc ook, dat heeft niks te maken met goed/slecht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zeggen ze toch ookquote:Op maandag 8 december 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze er lacherig over
Ik ben ook geregeld afgewezen, en het doet toch iets met je (althans, met mij in sommige gevallen wel). En ik vind het gewoon echt veel energie kosten. Niet alleen de tijd nemen voor een goede brief enzo, maar gewoon mentaal. Zeker als je al een baan hebt in de tussentijd.Maar ik begrijp het wel, maar toch van iedereen die wel al werk heeft of heeft gehad begrijp ik dan weer dat het super gemakkelijk is aan een baan te komen
Die ervaring scheelt gewoon zoveel en is veel meer waard dan je studie of je punten
Elke dag![]()
Dat is ideaal, had ik ook (van mijn stageadres). Dan rol je er makkelijk in. Ik wil alleen maar zeggen dat solliciteren niet iets is "wat je er ff bij doet". Ik niet althans.quote:Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon voor mijn afstuderen al een aanbieding op zak te hebbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 8 december 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is ideaal, had ik ook (van mijn stageadres). Dan rol je er makkelijk in. Ik wil alleen maar zeggen dat solliciteren niet iets is "wat je er ff bij doet". Ik niet althans.![]()
![]()
Het is als starter gewoon ontzettend moeilijk om aan een baan te komen. Niemand zit op pas afgestudeerde te wachten. Ik solliciteerde een tijd terug bij een bedrijf dat me niet wilde aannemen omdat mijn meest recente stage al van 1.5 jaar terug was.quote:Op maandag 8 december 2014 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ookMaar ik begrijp het wel, maar toch van iedereen die wel al werk heeft of heeft gehad begrijp ik dan weer dat het super gemakkelijk is aan een baan te komen
Die ervaring scheelt gewoon zoveel en is veel meer waard dan je studie of je punten
Achteraf relativeer je dat soort dingen, denk ik. Zeker de eerste keer dat je naar een baan zoekt...quote:Op maandag 8 december 2014 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ookMaar ik begrijp het wel, maar toch van iedereen die wel al werk heeft of heeft gehad begrijp ik dan weer dat het super gemakkelijk is aan een baan te komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat klopt, hij post daar nog steeds.quote:Op maandag 8 december 2014 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit De Siemen die hier toen zo belachelijk werd gemaakt, van xboxworldMet die fotos van zijn moeder enzo
![]()
Zo is t, geen druk, goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden. wat wil je nog meer.quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar er is idd altijd wel werk voor een goede koffiejuf, dus ik begrijp dat dat in jouw geval zo is SjonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou liever een lekker wijf willen als koffiejuf, maar hee wie ben ikquote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo is t, geen druk, goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden. wat wil je nog meer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had het geluk dat ik voor het eerst ging solliciteren (na mijn stage-adres) toen het economisch allemaal nog voor de wind ging. KPMG zat te trappelen om afgestudeerden...quote:Op maandag 8 december 2014 15:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is als starter gewoon ontzettend moeilijk om aan een baan te komen. Niemand zit op pas afgestudeerde te wachten. Ik solliciteerde een tijd terug bij een bedrijf dat me niet wilde aannemen omdat mijn meest recente stage al van 1.5 jaar terug was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij had O&S toch ook gedaan? Of toch Finance danquote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik voor het eerst ging solliciteren toen het economisch allemaal nog voor de wind ging. KPMG zat te trappelen om afgestudeerden...?
Elke dag![]()
Daar ga je al, nu al te veel noten op je zangquote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou liever een lekker wijf willen als koffiejuf, maar hee wie ben ik
#FreeTrapz![]()
O&S denk ik. Dat heette toen nog Strategisch Management...quote:Op maandag 8 december 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij had O&S toch ook gedaan? Of toch Finance dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik word nog wekelijks gebeld door detacheringsbureau´s dus zo heel beroerd zal het nu ook niet gaan. zijn alleen allemaal klussen voor een paar maanden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik voor het eerst ging solliciteren (na mijn stage-adres) toen het economisch allemaal nog voor de wind ging. KPMG zat te trappelen om afgestudeerden...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb het even opgezocht, ik maak me nergens meer druk omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel dat over een jaar alweer helemaal omgedraaid kan zijn.![]()
Ik kwam niet aan de slag (gek met een CV gat van een jaar of 9 en een verouderde IT-studie) en ben maar gewoon voor mezelf begonnen. Ideaal.![]()
![]()
En die beperkingen belemmeren je niet in het opstarten en voeren van je eigen bedrijf?quote:Op maandag 8 december 2014 15:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik kwam niet aan de slag (gek met een CV gat van een jaar of 9 en een verouderde IT-studie) en ben maar gewoon voor mezelf begonnen. Ideaal.
Baas![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan naar KPMG? Dat is toch meer iets voor de Finance gastenquote:Op maandag 8 december 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O&S denk ik. Dat heette toen nog Strategisch Management...Of wat ben je daar gaan doen
Elke dag![]()
Hoe kwam je aan dat gat dan?quote:Op maandag 8 december 2014 15:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik kwam niet aan de slag (gek met een CV gat van een jaar of 9 en een verouderde IT-studie) en ben maar gewoon voor mezelf begonnen. Ideaal.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Accountancy en Consultancy is het toch vooral? Denk dat POTS dan bij Consultancy kwam.quote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan naar KPMG? Dat is toch meer iets voor de Finance gastenOf wat ben je daar gaan doen
![]()
Nee, ik deed vooral adviesopdrachten (consultancy dus) op gebied van bedrijfsvoering...dus weinig (tot geen) harde cijfers...procesoptimalisatie, ontwikkeling van nieuwe dienstverlening of producten met AO/IC erachter...dat soort dingen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan naar KPMG? Dat is toch meer iets voor de Finance gastenOf wat ben je daar gaan doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En toen jij wegging storten KPMG helemaal in, toeval of niet?!quote:Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik deed vooral adviesopdrachten (consultancy dus) op gebied van bedrijfsvoering...dus weinig (tot geen) harde cijfers...procesoptimalisatie, ontwikkeling van nieuwe dienstverlening of producten met AO/IC erachter...dat soort dingen.![]()
Bende gekquote:Op maandag 8 december 2014 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En toen jij wegging storten KPMG helemaal in, toeval of niet?!![]()
En heel eerlijk: de afbrokkeling was toch echt al een beetje gaande
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ken iemand die zich nog in laat huren door KPMGquote:Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bende gek![]()
En heel eerlijk: de afbrokkeling was toch echt al een beetje gaande
mag geloven dat ze nog steeds redelijk de hoofdprijs betalen voor mensen
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet of ik zou willen beginnen bij een big 4
Hala Madrid !
Paar gasten in mijn voetbalteam zijn ook afgestudeerd, of bijna. Vraag ik aan hen: ben je al aan het solliciteren? Antwoord: neuh, eerst straks maar eens een paar maanden vakantie vieren
Zo zonde, als je over een paar maanden nog moet gaan solliciteren ben je op zijn vroegst over een half jaar aan de bak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laat ik het zo zeggen: uurtarieven zijn niet te vergelijken met die van een bouwvakker of loodgieterquote:Op maandag 8 december 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ken iemand die zich nog in laat huren door KPMG
mag geloven dat ze nog steeds redelijk de hoofdprijs betalen voor mensen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja... Gelijk naar 5 dagen in de week afzien is ook geen pretje...quote:Op maandag 8 december 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Paar gasten in mijn voetbalteam zijn ook afgestudeerd, of bijna. Vraag ik aan hen: ben je al aan het sollciteren? Antwoord: neuh, eerst straks maar eens een paar maanden vakantie vieren
Zo zonde, als je over een paar maanden nog moet gaan solliciteren ben je op zijn vroegst over een half jaar aan de bak![]()
Je leert er veel van. Zo leerde ik vrij snel dat ik daar geen 10 jaar ging werkenquote:Op maandag 8 december 2014 15:31 schreef BDIL het volgende:
Ik weet niet of ik zou willen beginnen bij een big 4
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was net gestart met m'n 2e opleiding in de IT op HBO toen ik nogal lang last bleef houden van m'n verkoudheid. Dat bekende slappe en futloze gevoel en ondanks 6 (!) ziekenhuizen, de hele bingokaart aan bloedprikken en tal van onderzoeken zijn ze er nooit meer achter gekomen terwijl de klachten wel steeds erger werden.quote:
Op tal van fronten, kreeg ineens gebitsproblemen, constant vermoeid, bij de minste inspanning moest ik dagen bijkomen, blaren na het tillen van een kastje en op een gegeven moment kon ik m'n nest amper meer uit. Dag bijbaan, dag studie en dag toekomst.![]()
Heeft jaren geduurd en de laatste paar jaar gaat het steeds beter, zo spontaan als dat het destijds ineens kwam lijkt het nu ook weer weg te ebben. Echter inmiddels net de 30 gepasseerd en in de tussentijd niet veel anders gedaan dan tal van parttime kut bijbaantjes, geen fatsoenlijke studie waar je iets mee kunt en dan ben je niet bepaald populair op de arbeidsmarkt.![]()
Dus maar iets voor mezelf opgestart, in de IT (Webdesign, advies e.d) maar mijn belangrijkste bron van inkomsten is gek genoeg Adsense, advertenties van Google. Daar betaal ik de de huur van.![]()
Vast niet. Maar dat je direct na afstuderen ergens aan de bak kunt is volgens mij ook een illusie. Of laat ik het zo zeggen: het gebeurt niet vaak.quote:Op maandag 8 december 2014 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja... Gelijk naar 5 dagen in de week afzien is ook geen pretje...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee huur eens een architect of BIM expert inquote:Op maandag 8 december 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: uurtarieven zijn niet te vergelijken met die van een bouwvakker of loodgieterben je ook aan de beurt.
#FreeTrapz![]()
Achja ik ben al ruim anderhalf jaar zelfstandig bezig, als het meezit hoef ik niet eens te werken voor een baas maar ga ik zelf gewoon doorquote:Op maandag 8 december 2014 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je leert er veel van. Zo leerde ik vrij snel dat ik daar geen 10 jaar ging werken![]()
Hala Madrid !
Ze geven natuurlijk een veilig antwoord nu.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast niet. Maar dat je direct na afstuderen ergens aan de bak kunt is volgens mij ook een illusie. Of laat ik het zo zeggen: het gebeurt niet vaak.
Stel ze zeggen ik ga meteen zoeken en hebben na een jaar nog niks is het erger dan eerst 6 maanden vakantie en dan na een jaar nog niks.![]()
In welke branche?quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja ik ben al ruim anderhalf jaar zelfstandig bezig, als het meezit hoef ik niet eens te werken voor een baas maar ga ik zelf gewoon door![]()
![]()
Bizar zeg...ben je er nu wel gerust op dat het helemaal weg is? Zou me toch niet echt lekker zitten als je daar zo lang mee hebt gelopen...quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was net gestart met m'n 2e opleiding in de IT op HBO toen ik nogal lang last bleef houden van m'n verkoudheid. Dat bekende slappe en futloze gevoel en ondanks 6 (!) ziekenhuizen, de hele bingokaart aan bloedprikken en tal van onderzoeken zijn ze er nooit meer achter gekomen terwijl de klachten wel steeds erger werden.
Op tal van fronten, kreeg ineens gebitsproblemen, constant vermoeid, bij de minste inspanning moest ik dagen bijkomen, blaren na het tillen van een kastje en op een gegeven moment kon ik m'n nest amper meer uit. Dag bijbaan, dag studie en dag toekomst.![]()
Heeft jaren geduurd en de laatste paar jaar gaat het steeds beter, zo spontaan als dat het destijds ineens kwam lijkt het nu ook weer weg te ebben. Echter inmiddels net de 30 gepasseerd en in de tussentijd niet veel anders gedaan dan tal van parttime kut bijbaantjes, geen fatsoenlijke studie waar je iets mee kunt en dan ben je niet bepaald populair op de arbeidsmarkt.![]()
Dus maar iets voor mezelf opgestart, in de IT (Webdesign, advies e.d) maar mijn belangrijkste bron van inkomsten is gek genoeg Adsense, advertenties van Google. Daar betaal ik de de huur van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Marketing.quote:Hala Madrid !
En dat zou dan weer niks voor mij zijnquote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja ik ben al ruim anderhalf jaar zelfstandig bezig, als het meezit hoef ik niet eens te werken voor een baas maar ga ik zelf gewoon door![]()
Ieder zijn ding
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mij ook niet. Beter gewoon loonslaafquote:Op maandag 8 december 2014 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat zou dan weer niks voor mij zijn
Ieder zijn ding![]()
Zo had ik het nog niet bekeken...maar van eentje weet ik zeker dat hij ook echt niet solliciteertquote:Op maandag 8 december 2014 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze geven natuurlijk een veilig antwoord nu.
Stel ze zeggen ik ga meteen zoeken en hebben na een jaar nog niks is het erger dan eerst 6 maanden vakantie en dan na een jaar nog niks.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ditquote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De beste kunnen ook nog eens fokken tijdens werk.![]()
![]()
Ik zou niet weten wat ik moet gaan doen met al die vrijheidquote:![]()
![]()
Naast het feit dat ik niet creatief genoeg ben om een gat in de markt te vinden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kon blijven bij het bedrijf waar ik afstudeerde, heb daar 2.5 jaar gewerkt en 5 jaar geleden midden in de crisis overgestapt naar huidige werkgever, wat ook het eerste bedrijf was waar ik solliciteerde. Ging dus erg makkelijk voor mij, en niet omdat ik nu zo geniaal ben of mezelf heel goed kan verkopen, totaal niet zelfsgeluk gehad denk ik.
![]()
Nee dat is het zeker niet. Genoeg vrienden die onlangs zijn afgestudeerd en er toch redelijk lang over hebben gedaan om een baan te vinden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast niet. Maar dat je direct na afstuderen ergens aan de bak kunt is volgens mij ook een illusie. Of laat ik het zo zeggen: het gebeurt niet vaak.![]()
Ik weet nooit wat Litmanen nou werkelijk bedoelt en hoe hem te interpeteren. Feit is wel dat hij niets toevoegt![]()
Dat klinkt als een unieke situatie jaquote:Op maandag 8 december 2014 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik kon blijven bij het bedrijf waar ik afstudeerde, heb daar 2.5 jaar gewerkt en 5 jaar geleden overgestapt naar huidige werkgever, wat ook het eerste bedrijf was waar ik solliciteerde. Ging dus erg makkelijk voor mij, en niet omdat ik nu zo geniaal ben of mezelf heel goed kan verkopen, totaal niet zelfsgeluk gehad denk ik.
Al is het op dat moment kut, maar van een afwijzing leer je soms ook wel iets
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben zo vaak afgewezen dat ik het maar helemaal opgegeven heb..quote:Op maandag 8 december 2014 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat klinkt als een unieke situatie ja
Al is het op dat moment kut, maar van een afwijzing leer je soms ook wel iets
Maar dat gaat niet over werk.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak afgewezen dat ik het maar helemaal opgegeven heb..
Maar dat gaat niet over werk.![]()
Feit is alleen dat het "zakelijk" makkelijker is om objectieve feedback over je afwijzing te krijgen. In het "echte" leven hoor je vaak hetzelfde riedeltje, waar je dan weer niet zoveel mee kan
"ik vind je wel aardig, maar..."
"ik vind je leuk als maatje, maar..."NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan ben je klaar met werken en kan je thuis gaan bellen wanneer de opdrachtgevers eens 'zin' hebben om de factuur van 30+ dagen terug een keer willen betalen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet gaan doen met al die vrijheid![]()
![]()
Naast het feit dat ik niet creatief genoeg ben om een gat in de markt te vinden![]()
Dat niet, maar je leert wel relativeren (niet enkel door dat, m'n toenmalig vriendin en bijna-verloofde overleed ineens van het ene op andere moment na een routine onderzoek in het ziekenhuis) en je maakt je dan ineens niet zo'n druk meer over 'de toekomst' (werk, liefde, geld) en focust je iets meer op geluk en het nu, hoe zweverig dat ook klinkt.quote:Op maandag 8 december 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bizar zeg...ben je er nu wel gerust op dat het helemaal weg is? Zou me toch niet echt lekker zitten als je daar zo lang mee hebt gelopen...![]()
Dus m.a.w, we zien wel hoe het loopt. Komt 't terug, bijzonder kut maar dat zien we dan wel weer. Dit jaar zowaar wel de marathon van Rotterdam uitgelopen, dat was wel een hoogtepuntje na jaren aan huis gekluisterd zijn. Doe het alleen nooit meer.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat niet, maar je leert wel relativeren (niet enkel door dat, m'n toenmalig vriendin en bijna-verloofde overleed ineens van het ene op andere moment na een routine onderzoek in het ziekenhuis) en je maakt je dan ineens niet zo'n druk meer over 'de toekomst' (werk, liefde, geld) en focust je iets meer op geluk en het nu, hoe zweverig dat ook klinkt.![]()
Dus m.a.w, we zien wel hoe het loopt. Komt 't terug, bijzonder kut maar dat zien we dan wel weer. Dit jaar zowaar wel de marathon van Rotterdam uitgelopen, dat was wel een hoogtepuntje na jaren aan huis gekluisterd zijn. Doe het alleen nooit meer.![]()
Er zijn natuurlijk dingen in het leven waar je nog veel meer van leert, dan van een afwijzing na een sollicitatie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed om te horen dat je je herpakt hebt na al die ellendequote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat niet, maar je leert wel relativeren (niet enkel door dat, m'n toenmalig vriendin en bijna-verloofde overleed ineens van het ene op andere moment na een routine onderzoek in het ziekenhuis) en je maakt je dan ineens niet zo'n druk meer over 'de toekomst' (werk, liefde, geld) en focust je iets meer op geluk en het nu, hoe zweverig dat ook klinkt.![]()
![]()
Respectquote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Iedereen op dit forum heeft toch een enorme snikkel? Dan kan je toch niet afgewezen worden?quote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Feit is alleen dat het "zakelijk" makkelijker is om objectieve feedback over je afwijzing te krijgen. In het "echte" leven hoor je vaak hetzelfde riedeltje, waar je dan weer niet zoveel mee kan
"ik vind je wel aardig, maar..."
"ik vind je leuk als maatje, maar..."![]()
Over afwijzingen gesproken, ik moet nog wat emailtjes doenquote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Er zijn natuurlijk dingen in het leven waar je nog veel meer van leert, dan van een afwijzing na een sollicitatie![]()
![]()
Eerste baan voor gesolliciteerd, daarna er uit wegen faillissement. Toen direct bij een andere werkgever aangenomen. daar 3 jaar gewerkt maar in crisistijd geen vaste contracten, dus mocht ik me spullen pakken. Toen 3 maanden gedetacheerd geweest. Van daaruit bij mijn huidige werkgever gekomen.
#3keerhoppenincrisistijd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah, jij trekt gelijk je gulp open?quote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iedereen op dit forum heeft toch een enorme snikkel? Dan kan je toch niet afgewezen worden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen in de kroegquote:Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, jij trekt gelijk je gulp open?![]()
Jezus zeg..quote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dus m.a.w, we zien wel hoe het loopt. Komt 't terug, bijzonder kut maar dat zien we dan wel weer. Dit jaar zowaar wel de marathon van Rotterdam uitgelopen, dat was wel een hoogtepuntje na jaren aan huis gekluisterd zijn. Doe het alleen nooit meer.
Niet echt hoppen als het niet jouw keuze is geweest natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
Eerste baan voor gesolliciteerd, daarna er uit wegen faillissement. Toen direct bij een andere werkgever aangenomen. daar 3 jaar gewerkt maar in crisistijd geen vaste contracten, dus mocht ik me spullen pakken. Toen 3 maanden gedetacheerd geweest. Van daaruit bij mijn huidige werkgever gekomen.
#3keerhoppenincrisistijd.![]()
Hoppen uit noodzaak is toch ook hoppen?quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet echt hoppen als het niet jouw keuze is geweest natuurlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ergste was nog dat ik niet eens naar m'n cluppie kon in die tijd. Gewoon letterlijk de kracht er niet voor.quote:![]()
![]()
Best heftig, wel mooi dat je er weer opgekomen bentquote:Op maandag 8 december 2014 15:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dus m.a.w, we zien wel hoe het loopt. Komt 't terug, bijzonder kut maar dat zien we dan wel weer. Dit jaar zowaar wel de marathon van Rotterdam uitgelopen, dat was wel een hoogtepuntje na jaren aan huis gekluisterd zijn. Doe het alleen nooit meer.
#FreeTrapz![]()
Ik weet het niet, job hoppen is voor mij meer het zelf bewust constant switchen van werkgevers.quote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoppen uit noodzaak is toch ook hoppen?![]()
Tilburg uni op zijn best weer:
Heb alles gehaald eerste 2 jaar, krijg ik melding dat ik 1 vak niet heb gehaald bij inschrijving voor Thesis O&SHebben ze bij de vakken die je gehaald moet hebben een vak gezet dat wij helemaal niet gehad hebben, wordt namelijk dit jaar voor het eerst aan eerstejaars gegeven
!
Elke dag![]()
Net lekker mijn tegenstanders lopen rapen met PSV in Seasons
4x achter elkaar gewonnen in Divisie 10. Ik ben echt kk goed
Dan moet je echt wel door diepe dalen zijn gegaanquote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ergste was nog dat ik niet eens naar m'n cluppie kon in die tijd. Gewoon letterlijk de kracht er niet voor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach eerst baal je dat je er uit moet, achteraf blijkt het goed voor je te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 15:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet echt hoppen als het niet jouw keuze is geweest natuurlijk
Ziet veel bedrijven pikt overal je graantje mee, weet wat puinruimen is en hoe het er echt aan toe gaat. Allemaal dingen die je meeneemt als je straks voor jezelf gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je zou zeggen dat daar intelligente mensen werken he. Maar dit soort dingen gebeuren ook op andere universiteiten. UvA is daar ook heer en meester in.quote:Op maandag 8 december 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb alles gehaald eerste 2 jaar, krijg ik melding dat ik 1 vak niet heb gehaald bij inschrijving voor Thesis O&SHebben ze bij de vakken die je gehaald moet hebben een vak gezet dat wij helemaal niet gehad hebben, wordt namelijk dit jaar voor het eerst aan eerstejaars gegeven
!
Jup al die prijzen, huldigingen en vernederingen van de tegenstander moeten missen ... Oh wacht.quote:Op maandag 8 december 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je echt wel door diepe dalen zijn gegaan![]()
![]()
Ik heb aan mijn saga met de uni alleen maar meer gezeik gekregen. Iedere alinea afsluiten met sorry voor het ongemak en denk daarmee weg te komen.quote:Op maandag 8 december 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
!
Hala Madrid !
Het is zo klote dat dit soort ongein je vaak zoveel energie en tijd kostenquote:Op maandag 8 december 2014 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat daar intelligente mensen werken he. Maar dit soort dingen gebeuren ook op andere universiteiten. UvA is daar ook heer en meester in.
3 mailtjes moeten sturen om uberhaupt maar een antwoord te krijgen. Ambtenaren daar![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 8 december 2014 15:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ergste was nog dat ik niet eens naar m'n cluppie kon in die tijd. Gewoon letterlijk de kracht er niet voor.Gelukkig dat het nu beter met je gaat.
Ja werkt niet echt soepel daarquote:Op maandag 8 december 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
!
![]()
Moeten jullie bij de thesis in groepen elkaar helpen etc?![]()
Wacht maar tot je bij je minors bent, dan is het helemaal een grote klerezooiquote:Op maandag 8 december 2014 15:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn saga met de uni alleen maar meer gezeik gekregen. Iedere alinea afsluiten met sorry voor het ongemak en denk daarmee weg te komen.Gewoon fucking irritant dit. Bij een vak heb ik nog zoiets van dat komt allemaal wel goed, maar dit gaat toch om je Thesis, met een strikte inschrijftermijn en als je, zoals ik, nog niet echt goed weet wat dat allemaal precies gaat inhouden vind ik het des te kutter dat het zo vaag en slecht geregeld isquote:Op maandag 8 december 2014 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is zo klote dat dit soort ongein je vaak zoveel energie en tijd kosten
3 mailtjes moeten sturen om uberhaupt maar een antwoord te krijgen. Ambtenaren daar![]()
Elke dag![]()
Ik heb geen ideequote:Op maandag 8 december 2014 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja werkt niet echt soepel daar![]()
Moeten jullie bij de thesis in groepen elkaar helpen etc?Ergens begin feb is een meeting ofzo, dus lijkt er wel op ja. Als ik me mag inschrijven tenminste
Elke dag![]()
Klopt. Want als jij je ergens te laat voor inschrijft of je niet helemaal aan de procedure hebt gehouden, zijn ze niet zo coulant. Regeltje hier, principetje daar. Ik heb me echt verbaasd en geergerd daar destijdsquote:Op maandag 8 december 2014 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij je minors bent, dan is het helemaal een grote klerezooi
[..]
Gewoon fucking irritant dit. Bij een vak heb ik nog zoiets van dat komt allemaal wel goed, maar dit gaat toch om je Thesis, met een strikte inschrijftermijn en als je, zoals ik, nog niet echt goed weet wat dat allemaal precies gaat inhouden vind ik het des te kutter dat het zo vaag en slecht geregeld is![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met tentamens is dat ook zo. Als je je dan 1x niet ingeschreven hebt een maand vantevoren 'zien ze het door de vingers' maar daarna moet je dokkenquote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Want als jij je ergens te laat voor inschrijft of je niet helemaal aan de procedure hebt gehouden, zijn ze niet zo coulant. Regeltje hier, principetje daar. Ik heb me echt verbaasd en geergerd daar destijds![]()
wat een bs
Maar met vakken is dat wel te overzien, die heb je 10 per jaar en dan weet je dat het wel goedkomt dus. Met dit soort dingen is het gewoon asociaal om het zo slecht te regelenOok gewoon vandaag pas informatie geven, terwijl die inschrijving vanochtend open ging
Elke dag![]()
Daarom altijd meteen mailtjes sturen naar de juiste personen. Ook al krijg je er geen reactie op, bij een examencommissie kun je die dan altijd laten zien als bewijs dat je er in ieder geval iets aan hebt gedaan.quote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Want als jij je ergens te laat voor inschrijft of je niet helemaal aan de procedure hebt gehouden, zijn ze niet zo coulant. Regeltje hier, principetje daar. Ik heb me echt verbaasd en geergerd daar destijds
Klopt...maar het is schrijnend dat je jezelf zo moet indekkenquote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarom altijd meteen mailtjes sturen naar de juiste personen. Ook al krijg je er geen reactie op, bij een examencommissie kun je die dan altijd laten zien als bewijs dat je er in ieder geval iets aan hebt gedaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het mooie is zoals in mij geval dat ze denken weg te komen met overschrijding van deadlines etc. maar als ik 1 dag later iets zou indienen dan wordt het niet in behandeling genomen en heb je gewoon pech. Ik heb nu mogen meemaken dat het organisatorisch een bende is en dat er structureel fouten worden gemaakt.quote:Op maandag 8 december 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Want als jij je ergens te laat voor inschrijft of je niet helemaal aan de procedure hebt gehouden, zijn ze niet zo coulant. Regeltje hier, principetje daar. Ik heb me echt verbaasd en geergerd daar destijds
Hala Madrid !
Dat is zeker bullshit. Waarom zo vroeg aanmelden? En als je maar boete betaalt, kun je je ineens nog wel inschrijven?? Belachelijkquote:Op maandag 8 december 2014 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met tentamens is dat ook zo. Als je je dan 1x niet ingeschreven hebt een maand vantevoren 'zien ze het door de vingers' maar daarna moet je dokkenwat een bs
Maar met vakken is dat wel te overzien, die heb je 10 per jaar en dan weet je dat het wel goedkomt dus. Met dit soort dingen is het gewoon asociaal om het zo slecht te regelenOok gewoon vandaag pas informatie geven, terwijl die inschrijving vanochtend open ging
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat zijn paspoorten toch duur¤ 66,95
Scholen zijn gewoon bedrijven en die leven steeds minder mee met studenten. Ze zien liever dat je 2 jaar extra lesgeld neerlegt dan dat jij je diploma in 3 jaar hebt + je master 1 jaar extra.quote:Op maandag 8 december 2014 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker bullshit. Waarom zo vroeg aanmelden? En als je maar boete betaalt, kun je je ineens nog wel inschrijven?? Belachelijk
Hala Madrid !
Ik weet nog dat ik ooit weken bezig ben geweest om een studieadviseur te pakken krijgen. Of antwoord van hem/haar op mijn mail te krijgen. Echt ongelofelijkquote:Op maandag 8 december 2014 16:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het mooie is zoals in mij geval dat ze denken weg te komen met overschrijding van deadlines etc. maar als ik 1 dag later iets zou indienen dan wordt het niet in behandeling genomen en heb je gewoon pech. Ik heb nu mogen meemaken dat het organisatorisch een bende is en dat er structureel fouten worden gemaakt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Professoren die zich kapot ergeren aan veel van die regels van de student administration.quote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Scholen zijn gewoon bedrijven en die leven steeds minder mee met studenten. Ze zien liever dat je 2 jaar extra lesgeld neerlegt dan dat jij je diploma in 3 jaar hebt + je master 1 jaar extra.
Zelfs de professoren die zichzelf helemaal geweldig vinden. Mja zijn natuurlijk ook allemaal studenten geweest![]()
![]()
Die gasten zitten ook echt niet te wachten op regeltjes en bureaucratie. Dat soort vakidioten willen het liefst gewoon vertellen over hun passie, zonder gedoequote:Op maandag 8 december 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Professoren die zich kapot ergeren aan veel van die regels van de student administration.
Zelfs de professoren die zichzelf helemaal geweldig vinden. Mja zijn natuurlijk ook allemaal studenten geweest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet nu juridisch mijn gelijk gaan halen, want met hun kom ik er niet uit. Iig de optie die ze mij hebben aangeboden is matig en ze hebben daar ook weer regels voor om moeten buigenquote:Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ooit weken bezig ben geweest om een studieadviseur te pakken krijgen. Of antwoord van hem/haar op mijn mail te krijgen. Echt ongelofelijk![]()
.
Hala Madrid !
Ja nee, regels zijn regelsquote:Op maandag 8 december 2014 16:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet nu juridisch mijn gelijk gaan halen, want met hun kom ik er niet uit. Iig de optie die ze mij hebben aangeboden is matig en ze hebben daar ook weer regels voor om moeten buigen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja of neequote:Op maandag 8 december 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja nee, regels zijn regels![]()
Hala Madrid !
Hier nog niet zo iets geks meegemaakt behalve dat ik voor mijn minor niet in het buitenland kan studeren omdat ik een propedeusevak uit het laatste semester niet gehaald had.![]()
20.00quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hoelaat had hij afgesproken met Pots?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
verdomme moet dat nou net weer onder GTST
#FreeTrapz![]()
Net na Utopia en voor Is This Love.quote:Op maandag 8 december 2014 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
verdomme moet dat nou net weer onder GTST
Onee, die laatste is vrijdag per direct gestopt![]()
Nu die eerste nog...![]()
Wat valt er te doen nu winter aankomt voor jongeren ? Ieder weekend zuipen etc. is niet meer zo geweldig en alle standaard dingen zoals bios, poolen etc. is ook niet zo'n spektakel.Hala Madrid !
Packs openenquote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef BDIL het volgende:
Wat valt er te doen nu winter aankomt voor jongeren ? Ieder weekend zuipen etc. is niet meer zo geweldig en alle standaard dingen zoals bios, poolen etc. is ook niet zo'n spektakel.![]()
Wat te doen in de vorm van?quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef BDIL het volgende:
Wat valt er te doen nu winter aankomt voor jongeren ? Ieder weekend zuipen etc. is niet meer zo geweldig en alle standaard dingen zoals bios, poolen etc. is ook niet zo'n spektakel.
Met vrienden, vriendin, familie of alleen?![]()
Ben ik de enige die bedenkingen heeft als hij een Argentijn of Braziliaan met Duitsr achternaam pullt?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fucking vuurwerk bommen maken natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef BDIL het volgende:
Wat valt er te doen nu winter aankomt voor jongeren ? Ieder weekend zuipen etc. is niet meer zo geweldig en alle standaard dingen zoals bios, poolen etc. is ook niet zo'n spektakel.
#FreeTrapz![]()
Ik stel Goltz gewoon op hoorquote:Op maandag 8 december 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige die bedenkingen heeft als hij een Argentijn of Braziliaan met Duitsr achternaam pullt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Met vrienden. We doen iedere week hetzelfde zowat. Vrijdag na het werk/school wat zuipen/eten in een cafe en bijpraten, in de avond uitgaan en op zaterdag en zondag is het vervelen over het algemeen. Gamen deden we vroeger vaak maar nu is daar de lol wel van af. Bios etc. zijn we al vaak geweest. Ik stelde voor om een ander setting te zoeken maar je blijft weer hetzelfde doenquote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat te doen in de vorm van?
Met vrienden, vriendin, familie of alleen?
Hala Madrid !
Beetje stelen, beetje zuipen, beetje supermarkten verkennen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef BDIL het volgende:
Wat valt er te doen nu winter aankomt voor jongeren ? Ieder weekend zuipen etc. is niet meer zo geweldig en alle standaard dingen zoals bios, poolen etc. is ook niet zo'n spektakel.![]()
Fagner? O wacht, die zit niet in het spel. Abner dan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige die bedenkingen heeft als hij een Argentijn of Braziliaan met Duitsr achternaam pullt?![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje stelen, beetje zuipen, beetje supermarkten verkennen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zou je echt een gezamenlijke hobby of sport moeten gaan zoeken denk ik. Anders kom je toch snel uit bij de dingen die je al noemt.quote:Op maandag 8 december 2014 16:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met vrienden. We doen iedere week hetzelfde zowat. Vrijdag na het werk/school wat zuipen/eten in een cafe en bijpraten, in de avond uitgaan en op zaterdag en zondag is het vervelen over het algemeen. Gamen deden we vroeger vaak maar nu is daar de lol wel van af. Bios etc. zijn we al vaak geweest. Ik stelde voor om een ander setting te zoeken maar je blijft weer hetzelfde doenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
- Gangbangenquote:Op maandag 8 december 2014 16:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met vrienden. We doen iedere week hetzelfde zowat. Vrijdag na het werk/school wat zuipen/eten in een cafe en bijpraten, in de avond uitgaan en op zaterdag en zondag is het vervelen over het algemeen. Gamen deden we vroeger vaak maar nu is daar de lol wel van af. Bios etc. zijn we al vaak geweest. Ik stelde voor om een ander setting te zoeken maar je blijft weer hetzelfde doen
- Zwerkballen
- Naturisten beachsoccer
- Middeleeuwen naspelen
Veel opties hoor
#FreeTrapz![]()
Ik had ene Neumann. Instant discard natuurlijk. Mijn opa zou me kapotslaanquote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fagner? O wacht, die zit niet in het spel. Abner dan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
BDIL als larperquote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
- Gangbangen
- Zwerkballen
- Naturisten beachsoccer
- Middeleeuwen naspelen
Veel opties hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heet hij Alfred E. Neumann? (van het MAD spelquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had ene Neumann. Instant discard natuurlijk. Mijn opa zou me kapotslaan)
![]()
Om nog maar te zwijgen over al die Nederlanders die het wagen om in Duitse shirts te spelen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had ene Neumann. Instant discard natuurlijk. Mijn opa zou me kapotslaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou je echt een gezamenlijke hobby of sport moeten gaan zoeken denk ik. Anders kom je toch snel uit bij de dingen die je al noemt.
Gangbangen is altijd inbegrepen, zwerkballen en beachsoccer is moeilijk door het weer en dat laatste is meer voor jou lijkt mij.quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
- Gangbangen
- Zwerkballen
- Naturisten beachsoccer
- Middeleeuwen naspelen
Veel opties hoorHala Madrid !
Hala Madrid !
Geen idee. Zijn voornaam opzoeken zou me een schuldig gevoel opleverenquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heet hij Alfred E. Neumann? (van het MAD spel)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tegen de muur zetten en bekogelen met rot fruit.quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over al die Nederlanders die het wagen om in Duitse shirts te spelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die plaatst ook altijd reacties bij foto's van chicksquote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef BDIL het volgende:
http://noisey.vice.com/nl/blog/waar-de-fuck-is-esme-denters![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
moye foto groeten mark de kok
![]()
IF auriertjes gaan gestaag de deur nog uit
#FreeTrapz![]()
Sommige mensen...quote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
IF auriertjes gaan gestaag de deur nog uit![]()
how do u know disquote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die plaatst ook altijd reacties bij foto's van chicksmoye foto groeten mark de kok
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
DS2 zoekt random lekkere wijven op op FB. En kent dus ook zijn concurrentie.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
De Grote Vijf. Waarvan er inmiddels nog maar 2 wat haar op hun hoofd hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, er worden op een bepaalde FB-pagina vaak foto's van chicks gepost en daar reageert hij dan op.quote:Op maandag 8 december 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 zoekt random lekkere wijven op op FB. En kent dus ook zijn concurrentie.![]()
Duurde even voordat ik Nigel herkende.quote:Op maandag 8 december 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
De Grote Vijf. Waarvan er inmiddels nog maar 2 wat haar op hun hoofd hebben.![]()
HUH danny landzaat zat niet bij de grote 5 ?quote:Op maandag 8 december 2014 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik Nigel herkende.
HUUUUUU?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De Jong?quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie zijn het dan? RvP, VdV, Sneijder, de Jong en?
Die eerste 3 zijn correct. De andere 2 zijn Thijs Slegers en Martijn Krabbendam. Toen ze nog puppies waren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij moet goddomme helemaal naar België man!quote:Op maandag 8 december 2014 16:29 schreef vanpers het volgende:
[..]
En waar moet Litmanen vandaan komen dat hij al vertrokken is?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dacht even dat Robben erbij zatquote:Op maandag 8 december 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Jong?
Die eerste 3 zijn correct. De andere 2 zijn Thijs Slegers en Martijn Krabbendam. Toen ze nog puppies waren.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: