SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind deze wel leuk, zullen we DS2 een uurtje opschuiven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jongens jongens! Ik heb een stukje gevonden waar jullie kunnen vechten:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is niet eerlijk, jij stuurt je leiven hont op ons af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek manquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@tt. 1 iemand kan je nou niet echt een team noemen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
15:15 genoteerd in mijn agenda.quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, zullen we DS2 een uurtje opschuiven?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
?quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek man![]()
![]()
Bohhh, Beverwijk?quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek man![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaan dus nog meer joodjes sterven daarquote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaan dus nog meer joodjes sterven daar![]()
Ik zie LitmanenAFCA al gaan met z'n Jiu Jitsu skills
Daar is volgens mij nog nooit iemand mee in elkaar geslagen. Paar kk klapjes op z'n oog gaat die jiu shitsu hem niet mee helpenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lolwhut? Nou, dat lijkt me echt een enorm beangstigend idee jaquote:Op maandag 8 december 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat je die POTS nu niet meer hoortBang dat ik aan je deur sta binnenkort?
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lolwhut? Nou, dat lijkt me echt een enorm beangstigend idee ja![]()
![]()
doe niet stoer, kneusquote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.![]()
Sowieso iemand willen gaan opzoeken om wat iemand tegen je zei op internet![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Busstation Brasschaat, vanavond 20.00 uur.quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wavur nunont hedde gij dan Royke?zo innequote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wavur nunont hedde gij dan Royke?![]()
![]()
Neem je dochtertje maar mee.quote:Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Busstation Brasschaat, vanavond 20.00 uur.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
please doe het, chicken assquote:Op maandag 8 december 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed stoere papa. Ik zie jou wel.![]()
Wow
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Clownquote:Op maandag 8 december 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed stoere papa. Ik zie jou wel.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij zei toch al waar en hoe laat of niet dan?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahaha knul toch.quote:Op maandag 8 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet zijn, ongeacht mijn antwoord.![]()
Ik reageer graag op jou niveau.quote:Op maandag 8 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen jij over mijn dochtertje begon![]()
Niet helemaal, blijkbaarquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer graag op jou niveau.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jouw*quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer graag op jou niveau.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer graag op jou niveau.![]()
Waar woon jij dan ergens Litmanen, er woont vast wel iemand in de buurt om je te slopeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik kom zelfs naar je huis vriend.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Waar woon jij dan ergens Litmanen, er woont vast wel iemand in de buurt om je te slopen![]()
Wollah vrienden, k prik jullie allemaal sahabis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kom naar kraainnestpad dan ik en me bimre matties knallen je de kaknke in met pipa's enzo op je hooftquote:Op maandag 8 december 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom zelfs naar je huis vriend.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ook prima.quote:Op maandag 8 december 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom zelfs naar je huis vriend.
Westervoort
Dorpstraat 18
Kom maar langsi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pannenkoekenhuis de sneue clown in Bergeijkquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Waar woon jij dan ergens Litmanen, er woont vast wel iemand in de buurt om je te slopen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhh is dat bij Bob?quote:Op maandag 8 december 2014 14:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ook prima.
Westervoort
Dorpstraat 18
Kom maar langsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tot zo he.quote:Op maandag 8 december 2014 14:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ook prima.
Westervoort
Dorpstraat 18
Kom maar langsOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohhh bakkie koffie bij de hosselkoning halen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Min of meer.quote:Misschien kan ik nog wat leren.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhh bakkie koffie bij de hosselkoning halen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we afspreken bij Cafe WIeleman? Eerst een bakse doen en dan met z'n alleen naar die parkeerplaats bij Mediaz.
Als je met een bakse een bak bier bedoeld wel.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zullen we afspreken bij Cafe WIeleman? Eerst een bakse doen en dan met z'n alleen naar die parkeerplaats bij Mediaz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
kunnen ook gewoon een meet houden. Dan kan hij daar heen komen om ons 1 voor 1 in elkaar te slaan. Scheelt weer reiskosten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil naar de Starbucks, kunnen we bekertje meenemen als een stel hippies.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel even vragen of hij een potje Turkse koffie voor je zet hequote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Min of meer.
[..]
Misschien kan ik nog wat leren.
#FreeTrapz![]()
Racist.quote:Op maandag 8 december 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel even vragen of hij een potje Turkse koffie voor je zet he![]()
Bakkie doen is toch sowieso een biertje doen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je met een bakse een bak bier bedoeld wel.
Bakkie koffie doen zeg je pas als je de 40 bent gepasseerd,.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bakkie doen is toch sowieso een biertje doen?
Bakkie koffie doen zeg je pas als je de 40 bent gepasseerd,.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhh bakkie koffie bij de hosselkoning halen.![]()
![]()
Ja ik snap het allemaal niet meer hoor. Ik wilde met Litmanen afspreken in Brasschaat maar nu moet ik dus naar Westervoort komen? En moet ik dan mijn dochtertje nog mee nemen? Dan moet ik nog heel snel even wat gaan regelen thuis geloof ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Ik heb echt nog nooit tegen iemand gezegd: "Ik kom wel even langs om een bakkie koffie te doen"
Behalve als codewoord natuurlijk voor een kilo speed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom nou weerquote:goed spul die Turkse koffie
#FreeTrapz![]()
kk harde regen opeens
na fucking litmanen wordt mijn dag nog meer verpestHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt nog nooit tegen iemand gezegd: "Ik kom wel even langs om een bakkie koffie te doen"
Bakken = bier.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom nou weergoed spul die Turkse koffie
Sjon weet.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja de fittie is ineens weg. Stook eens wat amattie.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rot op vdm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja de fittie is ineens weg. Stook eens wat amattie.![]()
![]()
Alweer een die het ontkent.quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
How how how, je kan ook te ver gaan![]()
VDM
Ken VDM maar heel vaag van het meelezen, weet dat hij op een of andere site waar je wat bij spelers kon zetten duidelijk zijn voorkeur voor Feyenoord aan iedereen mee zat te delen.quote:
Zo erg ben ik toch niet?
![]()
![]()
VDM is een koningquote:Op maandag 8 december 2014 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ken VDM maar heel vaag van het meelezen, weet dat hij op een of andere site waar je wat bij spelers kon zetten duidelijk zijn voorkeur voor Feyenoord aan iedereen mee zat te delen.
Zo erg ben ik toch niet?
![]()
![]()
VDM is een friesquote:Op maandag 8 december 2014 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ken VDM maar heel vaag van het meelezen, weet dat hij op een of andere site waar je wat bij spelers kon zetten duidelijk zijn voorkeur voor Feyenoord aan iedereen mee zat te delen.
Zo erg ben ik toch niet?
Jij niet![]()
Litmanen is natuurlijk al druk de messen van zijn chef aan het zoeken om te slijpen en mee te jatten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lach me kapot als dat waar zou zijnquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Fittie is alweer uit, Litmanen is op weg naar Pots of Westervoort denk ik.![]()
![]()
Kut heb ik het plezier gemist litmanen kom snel terug alsjeblieft ruzie makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Fittie is alweer uit, Litmanen is op weg naar Pots of Westervoort denk ik.zijn rookpauze was gewoon voorbij en staat nu weer lekker beslag te maken.
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk niet. Meneer is pannekoeken aan het bakken. Met chocovlokken erop.quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lach me kapot als dat waar zou zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan hoop ik dat het niet waar is.quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lach me kapot als dat waar zou zijn![]()
Hij is gewoon even een bassie en adriaan pannenkoek aan het bakken nu hij is zo terugquote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lach me kapot als dat waar zou zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godverdomme wat is dat lekker zeg. Pannenkoeken met vlokken/hagelslagquote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Meneer is pannekoeken aan het bakken. Met chocovlokken erop.![]()
![]()
Of met nutella.quote:Op maandag 8 december 2014 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dat lekker zeg. Pannenkoeken met vlokken/hagelslagDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |