SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind deze wel leuk, zullen we DS2 een uurtje opschuiven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jongens jongens! Ik heb een stukje gevonden waar jullie kunnen vechten:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is niet eerlijk, jij stuurt je leiven hont op ons af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek manquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@tt. 1 iemand kan je nou niet echt een team noemen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
15:15 genoteerd in mijn agenda.quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, zullen we DS2 een uurtje opschuiven?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
?quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek man![]()
![]()
Bohhh, Beverwijk?quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Z'n pannenkoekenhuis is bij je om de hoek man![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaan dus nog meer joodjes sterven daarquote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaan dus nog meer joodjes sterven daar![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zie LitmanenAFCA al gaan met z'n Jiu Jitsu skills
Daar is volgens mij nog nooit iemand mee in elkaar geslagen. Paar kk klapjes op z'n oog gaat die jiu shitsu hem niet mee helpenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lolwhut? Nou, dat lijkt me echt een enorm beangstigend idee jaquote:Op maandag 8 december 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat je die POTS nu niet meer hoortBang dat ik aan je deur sta binnenkort?
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.quote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lolwhut? Nou, dat lijkt me echt een enorm beangstigend idee ja![]()
![]()
doe niet stoer, kneusquote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik kom wel langs hoor. Maak het waar dan. Doe het alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |