Heb ik de verkoper ook verteld haha, alleen gebruikte ik iets minder vriendelijke woordenquote:Op maandag 15 december 2014 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kon tot laat in de ochtend nog reguliere kaarten kopen. Weliswaar losse stoelen niet naast elkaar, maar dan had je voor 180 euro een veel betere plaats gehad. Je bent ook een debiel ook, als je die 30 euro kaarten voor 250 euro koopt.
Nouja inderdaad, dat zeiden mijn ouders ook, voor 33 was het leuk al krijg je niet alles mee.quote:Op maandag 15 december 2014 15:31 schreef SeaOfRegrets het volgende:
[..]
In principe waren de 2 concerten binnen 7 minuten volledig gereserveerd. Niet betaalde tickets komen na 15 minuten weer vrij. Dus je moet nooit opgeven en zeker na een half uurtje kwamen er weer goede plekken vrij.
Hoezo, je bent er toch zelf bij als je ze koopt? Vraag&aanbod dingetje hoor. Ik heb 5 jaar terug tickets voor Parijs met 300% winst verkocht op e-bay, doen die mensen helemaal zelf.quote:Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef bartajax het volgende:
[..]
Heb ik de verkoper ook verteld haha, alleen gebruikte ik iets minder vriendelijke woorden. Zou willen dat je op Marktplaats een bericht erbij kan zetten ofzo want t is schandalig dat mensen zoveel geld betalen voor matige plaatsen.
Iedereen heeft zijn eigen ethiek. Ik zou 300% niet netjes vinden. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 07:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hoezo, je bent er toch zelf bij als je ze koopt? Vraag&aanbod dingetje hoor. Ik heb 5 jaar terug tickets voor Parijs met 300% winst verkocht op e-bay, doen die mensen helemaal zelf.
Dat vind ik ook met die ¤ 180 tickets. Ja de prijs is absurd, maar zolang mensen het er voor over hebben hou je dat in stand, tres simple.
Wat een gek ervoor geeft gaat vaak op.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen ethiek. Ik zou 300% niet netjes vinden. Maar dat ben ik.
Je weet hoe dat gaat als je "fan" bent. Mensen worden daar vaak een beetje irrationeel van, zijn geneigd héél veel uit te geven om hun idolen maar te kunnen zien. En ja, daar is zo'n fan natuurlijk zelf verantwoordelijk voor. Ik vind het een bijsmaakje hebben, om op die manier iemand een poot uit te draaien. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten natuurlijk, of hij/zij dat in de haak vindt of niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 07:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hoezo, je bent er toch zelf bij als je ze koopt? Vraag&aanbod dingetje hoor. Ik heb 5 jaar terug tickets voor Parijs met 300% winst verkocht op e-bay, doen die mensen helemaal zelf.
Ik noem dat gewoon value in iets zien.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:39 schreef bartajax het volgende:
Joh, tuurlijk probeer je mensen dan gewoon te naaien en in mijn boekje ben je dan gewoon een naar mens. Leuk dat jij er 300% winst mee maakt, helemaal goed.
Het is wat anders overigens als je een kaartje koopt maar toch niet kan ofzo, dan snap ik het. Maar als je een kaart koopt om direct door te verkopen voor gigantisch veel winst vind ik je gewoon een lul.
Dat iets value heeft betekent niet dat je er dikke winst op moet maken...quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon value in iets zien.
En dat is het ook. Ik vind als je allebei fan bent van een artiest dan hoef je niet perse woekerprijzen te vragen. Dat heet fatsoen vind ik. Dat je er iets opgooit,oke,maar gewoon 4 tot 5x over de kop is belachelijk. Dan ben je geen fan dan ben je gewoon een handelaar pur sang en verdien je mollestering door zo proberen mensen af te zetten want de artiest zelf krijgt er ook niets van.quote:
Mijn favorieten zijn, in willekeurige volgorde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Luni het volgende:
Eindelijk eens tijd gehad het album een aantal keren te beluisteren, zitten een paar goeie nummers tussen, al met al is het een redelijk album.
Bron: NU.nlquote:Bono kan misschien nooit meer gitaar spelen na fietsongeluk
Bono is nog altijd herstellende van zijn zware fietsongeluk afgelopen november waarbij hij meerdere botbreuken opliep. Het fietsongeluk kan ernstige gevolgen voor hem hebben op muzikaal gebied.
Dat schrijft de frontman van U2 op de website van de band.
''Revalideren is moeilijker dan gedacht. Terwijl ik dit schrijf is het nog onduidelijk of ik ooit nog gitaar zal kunnen spelen. De band heeft me eraan herinnerd dat noch zijn lot, noch dat van de westerse beschaving hiervan afhangt'', aldus Bono.
De Ierse zanger laat ook weten dat hij zich komend halfjaar volledig focust op zijn herstel. ''De gevolgen van dit bizarre ongeluk zijn zo ernstig dat ik me er hard op zal moeten concentreren om op tijd fit te zijn voor de U2-toer.''
Publiek optreden
Bono heeft dan ook elk publiek optreden voor de komende tijd afgezegd en laat in die periode niets meer van zich horen, zo schrijft hij.
De U2 Innocence + Experience Tour gaat in mei van start. De Ierse rockgroep treedt op 8 en 9 september op in de Ziggo Dome in Amsterdam.
Ik heb er geen verstand van. Maar ze gaan toch wel alles op alles zetten om de tour te laten gebeuren. Anders hadden ze denk wel gewacht met tour aankondigen als her heel onzeker was?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:40 schreef Peter88Online het volgende:
Zal hij in mei dan wel voldoende gerevalideerd zijn om weer te kunnen touren?
Die tour was toch al geplanned voor het hele gebeuren. Men kijkt nu hoever hij komt en anders worden er een paar maanden bijgeplakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:03 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Maar ze gaan toch wel alles op alles zetten om de tour te laten gebeuren. Anders hadden ze denk wel gewacht met tour aankondigen als her heel onzeker was?
Ja natuurlijk joh. Alleen is het niet meer zeker of hij nog gitaar gaat spelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:40 schreef Peter88Online het volgende:
Zal hij in mei dan wel voldoende gerevalideerd zijn om weer te kunnen touren?
Ik vind Bono juist een ontzettend goede, een van de beste, songwriter. Bijna alle nummers zijn zeer diepgaand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:03 schreef Stratman het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn, in willekeurige volgorde.
Every Breaking Wave
Song For Someone
California
Iris
Volcano
Raised By Wolves.
Cedarwood Road.
This Is Were You Can Reach Me.
Sleep Like A Baby Tonight.
Vind alleen The MIracle en The Troubles niet denderend.
Al met al zéker hun beste album sinds, durf ik het te zeggen? POP.
Bono is qua teksten misschien niet de beste songwriter ooit, maar hij heeft altijd echt fantastische en hele mooie melodieën.
Ik vind Freddie Mercury/Brian May en John Deacon érg goede songwritersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:13 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ik vind Bono juist een ontzettend goede, een van de beste, songwriter. Bijna alle nummers zijn zeer diepgaand.
uit nieuwsgierigheid, wat vindt jij wel goede songwriters dan?
Dat is gewoon een bekende uitdrukking...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:18 schreef Stratman het volgende:
maar als je met dingen komt als "A fish needs a bycicle" ja ehh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |