abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147383396
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_147383401
Geen sprake van minder drinken hier. Meneer kan na een boterham zo nog een 200cc fles op :X En hij begint echt wel een propje te worden dus op zich kan het niet echt kwaad als hij een fles laat vallen, maar als je met een huilend kind zit dat alleen rustig wordt van een fles terwijl je allerlei andere dingen aanbiedt, wat moet je dan?... Gelukkig drinkt hij ook aangelengde melk, dus dat geven we nu regelmatig overdag.

Krijgertje, gek he! Ik ben wel eens weer wakker geworden terwijl hij nog lag te drinken. Had ie er een uur aan gelegen :D

Nikki, fijn dat ze weer vrolijker zijn! Hoe gaat het met de pokjes en longen?

En yay voor de fijne sinterklaasavonden!
  maandag 8 december 2014 @ 08:41:01 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_147383451
Mijn baby heeft dus al ruim 12 uur niet geplast :( en dat vind ik heul niet chill.
disclaimer
pi_147383494
Heb vertrouwen in je kind SQ! (Maar hou t goed in de gaten.
Vertrouw je het voor 12 uur nog niet, bel ff mrt de ha :) :*

Ik ga Js zo showen op m'n werk en heb alvast een mini overdracht. Het is al bijna januari
pi_147383500
Dot het gaat beter met de pokjes. Hij lijkt er nu geen last meer van te hebben. En T is weer helemaal zijn eigen vrolijke zelf sinds een paar dagen. De medicijnen lijken goed hun werk te doen, hij 'piept' veel minder.
pi_147383610
Ik ga even bijlezen :) :@
pi_147383616
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby heeft dus al ruim 12 uur niet geplast :( en dat vind ik heul niet chill.
zo dat is lang ja! Maar dat moet toch wel goedkomen binnenkort, anders de HA even bellen?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147383645
Elin slaapt al twee nachten door :D!! Gister half 12 tot half 6

En vandaag, ja zonder gein. Van half 1 tot half 8 (!!) *O*

Hopelijk blijft dit even zo :') :D

En alweer 14dagen oud *O*
pi_147383761
Fijn Lady!!

Hier was het al om half 6 bal...bleek ie volledig doorgelekt te zijn. Tot zijn nek zeiknat van de plas. 's avonds het water maar eens wat afbouwen en zorgen dat ie overdag meer drinkt.

SQ: drinkt hij wel goed? Tip van mijn mama die we nog steeds gebruiken: in bad een hydrofiele washand doordrenken met water en geven. Ons mannetje slurpt daar heel wat water uit. Misschien helpt het.

Wat een verhalen de afgelopen dagen over ouders en schoonouders en bevallingsverhalen. Onze man is om 08:11 geboren en om 09:30 hingen we aan de lijn met familie. Mijn schoonzus en neefje kwamen ons in het ziekenhuis halen maar dat was zo niet gepland, we zijn uiteindelijk zonder maxi cosi met ambulance in het ziekenhuis terechtgekomen namelijk. Die avond zijn mijn schoonouders 5 minuten langs geweest voor een knuffel maar die wonen ook op 10 minuten lopen.

In de spoiler een foto van ons jochie 4 weken geleden alweer. Wij krijgen nu overigens steeds de 'kan ie nog niet kruipen?' en de 'hij kan nog niet zelf zitten he?' vragen. Pfffff. We zijn al een tijdje van de 'slaapt hij al door?' vragen af krijgen we dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 december 2014 @ 09:21:55 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_147383842
Exode, ze is pas acht weken ;)

Lekker ventje!
disclaimer
pi_147383851
Exode; ik kan me voorstellen dat die vragen vervelend zijn, mensen weten misschien niks beters te vragen en dan zijn dat de makkelijkste vragen wellicht. Vaak zijn die juist het vervelendst ;(

Wat een lief koppie heeft jullie zoontje O+ wat een knappert
pi_147383871
Het lijkt me niet de bedoeling dat SQ haar dochter van 9 weken water laat drinken naast de bv exode ;) wel een goeie tip op zich.

LT bijzonder braaf kind heb je. Trekken jouw borsten dat nu al, doorslapen? Als M t per ongeluk een keertje doet ontplof ik echt halverwege de nacht :D

hier vanochtend ook ploftietenM heeft gisteren rond 22,een flesje kv gehad bij schoonfam omdat ik niet op tijd weer een voeding had gekolfd. Daarna geslapen tot 4u vannacht en toen kreeg ik er maar 50 cc uit met de handkolf. Vanochtend om half acht heeft hij de fles die ik gisteren om 22u kolfde alsnog gehad en haalde ik daarna een whoppong 190cc uit mijn bujma ontploffende borsten. Bizarrrr dat dat gewoon in mij zit!

Vanavond vanaf een uur of zes gaan we live drinken weer proberen. Met flesjes zit hij dus uit zichzelf op een straight 3-uurs patroon, met een slaap van 6u ertussen en daarvoor twee voedingen wat korter op elkaar. Hoop dat ie dat ritme volhoudt met live drinken...elk uur drinken ga ik niet lang meer volhouden namelijk.
Kwak
pi_147383943
Kwak *O* 190 cc! Wat goed!

Die zes u slaap, is dat overdag of snachts? Want dat is wel even lekker lijkt me!

Ja ze is echt heel braaf :)
Ik werd wel wakker in een plas melk inderdaad. Maar care *G* ik heb 6,5 aan een stuk geslapen :9
pi_147383961
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Exode, ze is pas acht weken ;)

Lekker ventje!
Dat zou voor mijn moeder niets uitmaken ;) Sorry niet goed opgelet.
pi_147384021
LT goeie nacht! *O*

Kwak wat een opbrengst! :o

Exode wat een knapperd! O+
pi_147384028
Wat fijn kwakz0r en LT! *O*

Exode O+ mooie foto

SQ
Dat lijkt me vervelend.. Heeft ze alweer geplast? Is ze verder wakker/alert?

Om 12u hebben we een afspraak met de ha voor S.ophie en voor mij.
De assistente vroeg me of we het al bij het cb hadden besproken?? (vd Reflux)
Komende donderdag hebben we de afspraak maar waarom is het cb daarvoor de plek en niet de huisarts?
Bij S zei de cb arts dat ze geen spruw had (wat ze uiteindelijk wel had en heb ik 6weken fulltime gekolft) en geen Reflux (wel dus..)
Daar heb ik dus geen vertrouwen in en heb ik de assistente ook laten weten. Ben dat aankloten zat. We vragen hulp dus komop.

En om 13u komt mijn manager.. Op kraamvisite maar ook om mijn contract en vakantieuren te bespreken. Blijft spannend.
(heb 300vakantie uren staan. Wil graag zoveel mogelijk achter m'n verlof plakken. Denk ook wel dat het nodig is)
pi_147384097
LT, wat fijn *O* Geniet ;) er van! Hier ook weer een goede nacht, en dat na een drukke dag waar ze het ook super deed O+

Ergerlijk lijkt me dat, SQ! Hopelijk plast ze snel weer! Je kan er zo weinig aan doen :*

Kwak 190 cc! *O* ik heb nog niet veel verstand van kolven, maar dat is heul wat geloof ik! :D

Veel plezier met showen, loj! :)

En blij dat andere mama's ook wel eens verward wakker worden! Aan de borst ook wel eens gehad, ja :D toen wist ik in ieder geval of ze gedronken had, haha, maar voor hoe lang? :')
pi_147384126
Jeetje wat een gezeik daar Zoë. Inderdaad, je vraagt om hulp geef het dan ook. Ik hoor daar vaak zulke negatieve dingen over. Onvoorstelbaar.

Succes straks in elk geval :*
pi_147384151
Succes zo Zoë en wat een gedoe inderdaad, niet leuk!
pi_147384189
Krijgen jullie ook wel eens of regelmatig de vraag of het "bevalt" om moeder te zijn? :')

:') ... Nee het bevalt niet, ik breng haar vanmiddag terug :( -O-

Hoe zouden mensen reageren als je zegt dat het niet bevalt en dat je spijt hebt?
Misschien ga ik dat eens testen...
pi_147384253
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens of regelmatig de vraag of het "bevalt" om moeder te zijn? :')

Hoe zouden mensen reageren als je zegt dat het niet bevalt en dat je spijt hebt?
Hihi, heb je het bonnetje nog?
Ik krijg wel vaak de vraag: je leven is zeker wel erg veranderd?
pi_147384337
LT, Ja, die vraag heb ik ook best vaak gehad, maar ik vind het wel een prettige vraag, eigenlijk. Geeft me het idee dat ik vrij ben om mijn gevoelens erover te bespreken en niet dat men er al vanuit gaat dat ik wel op een roze wolk zal zitten.

SQ, hopelijk plast ze weer!

I heeft hier de afgelopen avonden last gehad van verlatingsangst bij het naar bed gaan 's avonds. En wat ik zo fijn vind is dat mijn vriend haar zo goed rustig kan krijgen. Hij heeft een manier van over haar rug aaien als ze in haar bedje ligt, waar ze helemaal van tot rust komt. Als ik het doe, heeft het niet hetzelfde effect. :P . Ik vind dat mooi, want ik kan vaak de borstvoeding gebruiken als middel om haar stil te krijgen, maar hij heeft ook z'n manieren ontwikkeld. O+ .

Mooi filmpje en foto's, Nikki! Jouw jongens houden jullie ook wel bezig de laatste tijd he? Maar fijn dat ze vanmorgen vrolijk waren. Huilen ze anders 's ochtends? Dat lijkt me naar, zeg als je dan naar je werk moet. :{ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_147384363
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:

Dan reageren ze alsof je elk moment je kind iets aan wil doen. :D
Ik kwam er eerlijk voor uit tegenover een moeder met een zoon even oud als Lou dat ik het zwaar vond en haar zo weer terug de baarmoeder in wilde stoppen de eerste 2 weken door de heftige huilbuien van de kramp. Ze vond mijn gevoelens maar vreemd en niet passen bij het moeder zijn. Het stomme is dat ook gelijk mijn leeftijd erbij wordt gehaald :')
Maar meestal krijg je gewoon een begripvol knikje en de zinnen 'je weet waar je het voor doet' en 'het wordt echt wel beter'.
pi_147384390
Ik heb in de duim van m'n kind geknipt ;( ;(
pi_147384447
Oh Razz, volgens mij overkomt dat ook echt iedereen. :* . Mijn oplossing: ik laat het mijn vriend altijd doen. >:) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')