LT, Ja, die vraag heb ik ook best vaak gehad, maar ik vind het wel een prettige vraag, eigenlijk. Geeft me het idee dat ik vrij ben om mijn gevoelens erover te bespreken en niet dat men er al vanuit gaat dat ik wel op een roze wolk zal zitten.
SQ, hopelijk plast ze weer!
I heeft hier de afgelopen avonden last gehad van verlatingsangst bij het naar bed gaan 's avonds. En wat ik zo fijn vind is dat mijn vriend haar zo goed rustig kan krijgen. Hij heeft een manier van over haar rug aaien als ze in haar bedje ligt, waar ze helemaal van tot rust komt. Als ik het doe, heeft het niet hetzelfde effect.

. Ik vind dat mooi, want ik kan vaak de borstvoeding gebruiken als middel om haar stil te krijgen, maar hij heeft ook z'n manieren ontwikkeld.

.
Mooi filmpje en foto's, Nikki! Jouw jongens houden jullie ook wel bezig de laatste tijd he? Maar fijn dat ze vanmorgen vrolijk waren. Huilen ze anders 's ochtends? Dat lijkt me naar, zeg als je dan naar je werk moet.

.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"