Mart Smeets wordt altijd groots verwelkomtquote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie 38 plaatjes van Mart Smeets in dit topic. Betekent dat dat Mart Smeets te gast is bij Jinek? Of is het gewoon zomaar?
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie 38 plaatjes van Mart Smeets in dit topic. Betekent dat dat Mart Smeets te gast is bij Jinek? Of is het gewoon zomaar?
Jij wel eens heb gezegdquote:Op zondag 14 december 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik decor lelijk vind?
Surprise: Peter R. is geliquideerd.quote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter r de Vries heeft zijn pistooltje al geladen voor het interviewtje met Jinek straks...
Helemaal die Topshow gemist, morgen even terugkijken.quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Eva had vanavond trouwens wél een geweldige rol bij Zondag Met Lubach. Was erg grappig.
Peter R heeft het laten lopen van opluchting... Dus die komt als laatstequote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter r de Vries heeft zijn pistooltje al geladen voor het interviewtje met Jinek straks...
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Eva had vanavond trouwens wél een geweldige rol bij Zondag Met Lubach. Was erg grappig.
lolquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Peter R heeft het laten lopen van opluchting... Dus die komt als laatste
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.
Zat zij er bij? Ok zzapte langs maar dacht niet aan haar... Is dat goed voor ? Os stom van mij.?quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |