Bijzondere tv. Je ziet haar echt denken: zal ik dit item maar gewoon afbreken en de kijkers vroegtijdig een goede nachtrust toewensen?quote:
Je weet wat er komt als je Mart in huis haalt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere tv. Je ziet haar echt denken: zal ik dit item maar gewoon afbreken en de kijkers vroegtijdig een goede nachtrust toewensen?
Dat denk ik elke keer als Eva weer eens clasht met Mart, maar de gesprekken blijven maar komen...quote:Op zondag 14 december 2014 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is meteen de laatste keer dat Mart in dit programma zit
Zomer 2015 een documentaire van de ARD over de Nederlandse dopingquote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vorm op Sotsji sloeg nergens op.
Doping!quote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vorm op Sotsji sloeg nergens op.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Mart gaat ze straks allemaal doen.
Tja... dat krijg je als je gaat terugblikken op de sport in 2014.quote:
Ook Peter R.quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Mart gaat ze straks allemaal doen.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Zomer 2015 een documentaire van de ARD over de Nederlandse doping
Lijkt me wel ja.quote:
Als je met pensioen bent en sportfanaat kan je ook niet anders.quote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Szura het volgende:
Mart wil even laten zien dat hij alles volgt
Mart mag datquote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Aan het begin van dit item zat Mart te klagen over de tegenvallende prestaties van de hockeyers. En nu kiest -ie een fragment over het succes van de hockeyers. Logisch.
Dat ging over mannenhockey toch?quote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Aan het begin van dit item zat Mart te klagen over de tegenvallende prestaties van de hockeyers. En nu kiest -ie een fragment over het succes van de hockeyers. Logisch.
Gaat meer geld in om ditdatquote:Op zondag 14 december 2014 23:44 schreef Szura het volgende:
Ja joh, voetbal is ook wel iets competitiever dan fucking hockey
De wegen van Mart zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
dat was zo treurig.quote:
Heb je ook een dochter?quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Sked het volgende:
Ik heb zelf ook een zoon die schaats. Iemand hier die ook maar ene fuck geeft?
Er is nog discussie of hij de Avondetappe mag.quote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart is helemaal gestopt bij de NOS?
Net zoiets als wanner het over Max Verstappen gaat: Ik heb een zoon die heeft ook een rijbewijs!quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Sked het volgende:
Ik heb zelf ook een zoon die schaats. Iemand hier die ook maar ene fuck geeft?
Hij werkt alleen nog op freelance-basis. Hij is niet meer in dienst van de NOS.quote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart is helemaal gestopt bij de NOS?
Superfreelancerquote:Op zondag 14 december 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij werkt alleen nog op freelance-basis. Hij is niet meer in dienst van de NOS.
quote:
Volgens is het stiekem Nijntje.quote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef Zorro het volgende:
WTF, een telefoonhoes met OREN in zijn achterzak
Waarom niet?quote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Jeez... dat zend je toch niet op tv uit...Zo'n vrouw die in bad zit.
Eva welquote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Jeez... dat zend je toch niet op tv uit...Zo'n vrouw die in bad zit.
vond t wel lachenquote:Op zondag 14 december 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Privacy. Het voegt bovendien niks toe aan het item.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |