Arme Salamanderquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jinek was bij Lubach op Zondag. Ze maakte het uit met Salamander Klopping
De watte???quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jinek was bij Lubach op Zondag. Ze maakte het uit met Salamander Klopping
De ministers naaien jou meestalquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef Sked het volgende:
Als ik dan toch een minister wil naaien..
xDquote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De ministers naaien jou meestal![]()
![]()
Meestal? Alleen maar.quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De ministers naaien jou meestal![]()
![]()
Ze heeft geen idee waar de F35 knop zit... haar toetsenbord gaat maar tot F12quote:
Mart Smeets wordt altijd groots verwelkomtquote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie 38 plaatjes van Mart Smeets in dit topic. Betekent dat dat Mart Smeets te gast is bij Jinek? Of is het gewoon zomaar?
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie 38 plaatjes van Mart Smeets in dit topic. Betekent dat dat Mart Smeets te gast is bij Jinek? Of is het gewoon zomaar?
Jij wel eens heb gezegdquote:Op zondag 14 december 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik decor lelijk vind?
Surprise: Peter R. is geliquideerd.quote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter r de Vries heeft zijn pistooltje al geladen voor het interviewtje met Jinek straks...
Helemaal die Topshow gemist, morgen even terugkijken.quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Eva had vanavond trouwens wél een geweldige rol bij Zondag Met Lubach. Was erg grappig.
Peter R heeft het laten lopen van opluchting... Dus die komt als laatstequote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter r de Vries heeft zijn pistooltje al geladen voor het interviewtje met Jinek straks...
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Eva had vanavond trouwens wél een geweldige rol bij Zondag Met Lubach. Was erg grappig.
lolquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Peter R heeft het laten lopen van opluchting... Dus die komt als laatste
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.
Zat zij er bij? Ok zzapte langs maar dacht niet aan haar... Is dat goed voor ? Os stom van mij.?quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
De meningen zijn verdeeld. Je moet ervan houden. Persoonlijk vind ik het geweldigquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.
Uhm nee... ze was niet fysiek in de studio aanwezig. Ze was op een andere manier in de uitzending aanwezig....quote:Op zondag 14 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat zij er bij? Ok zzapte langs maar dacht niet aan haar... Is dat goed voor ? Os stom van mij.?
Nou nu is Nederland veilig..quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan weer leopards aanschaffen hé
Salamander Klöppingquote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Je moet ervan houden. Persoonlijk vind ik het geweldig
Ik vind haar muil niet in verhouding voor een pijpbek/pijplippen.... Ze heeft een te grote bek..quote:
Salamander Klöpping is een eindbaas.quote:
Afgelopen nacht voor het eerst in tijdenquote:Op zondag 14 december 2014 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
de Vries heeft wallen.... slaapt niet lekker meer laatste tijd natuurlijk..
Niet aan hem te zien. Heeft nog veel slaap in te halenquote:Op zondag 14 december 2014 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Afgelopen nacht voor het eerst in tijden
Morgen lekker uitslapen, dat showtje van Matthijs is al afgelopen en Boulevard heeft Bram wel.quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet aan hem te zien. Heeft nog veel slaap in te halen
Jij kijkt toch ook alleen maar om Jinek te zien, of nietquote:Op zondag 14 december 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is eigenlijk een Teletubbietalkshow. Wat gênant, wat triest.
Dartsquote:Op zondag 14 december 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel meer sporten waar het een goed jaar was dan schaatsen.
PR en een Touretappe is ook niks?
Alleen voor Nederland wielerland zou dat normaal moeten zijnquote:Op zondag 14 december 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel meer sporten waar het een goed jaar was dan schaatsen.
PR en een Touretappe is ook niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |