SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ieder jaar wordt het gewoon weer erger..echt ongekend.quote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef over_hedge het volgende:
Dit spel![]()
![]()
Nu 3x achter elkaar dat ik divisie 4 win en weer in 4 gezet wordt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja. En wordt nu toch wel beetje gek van divisie 4quote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt het gewoon weer erger..echt ongekend.Want sinds de nieuwe patch win ik echt 90% van mijn wedstrijden. En divisie 4 is totaal geen tegenstand meer. Dus zou nu wel eens naar 3 willen.. Misschien maar 16 punten halen en daarna alles quiten zodat ik niet win maar wel door ga. Misschien werkt dat.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Moest net wel lachenIk speelde tegen een duitser met als team naam iets van SSHitlerjugend (oid) En hij had zijn headset aan. Toen ik scoorde hij zo: Nein nein nein!
![]()
en ook nog in zn laatste matchquote:Op maandag 8 december 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Robbie Keane met de winnende goal. L.A. Galaxy kampioen.![]()
ben je er nog? Ik gooi er zo wat opquote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef esox83 het volgende:
als iemand nog coins voor 14 wil (xbox) zet er maar wat op voor 250k![]()
![]()
Chiellini met backbone, 260kquote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef esox83 het volgende:
ja ben er nog, laat maar weten 260k bin
teamnaam is FC Awesome![]()
Schindler (quote:Op maandag 8 december 2014 00:47 schreef esox83 het volgende:
doe ff een nieuwe het is 375k had nog wat op open bid) van 1860 Munchen uit de 2. Bundesliga
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 00:47 schreef esox83 het volgende:
doe ff een nieuwe het is 375k had nog wat op open bid![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand? Of gewoon moei?quote:Op maandag 8 december 2014 06:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Monday Monday,
can't trust that dayDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat laatste. Kleine is ziek, heeft het hele huis wakker gehouden vannacht, en dan gaat om kwart voor 6 die kutwekker alquote:Op maandag 8 december 2014 07:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of gewoon moei?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker jaquote:Op maandag 8 december 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste. Kleine is ziek, heeft het hele huis wakker gehouden vannacht, en dan gaat om kwart voor 6 die kutwekker al
Prijzen zijn wel een beetje gezakt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zie het ook. Komende dagen maar een geschikt moment zoeken om eea te verkopen. Overigens heb ik dit weekend al best wel wat IF's ge-DSL'd (had er eerst stuk of 30, nu nog maar 20)...quote:Op maandag 8 december 2014 07:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker ja
Prijzen zijn wel een beetje gezaktNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tjah ik ook, maar eerst even afwachten of er nog wat gaat stijgen. Lijkt me nu wel heel vroeg voor TOTY dipquote:Op maandag 8 december 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie het ook. Komende dagen maar een geschikt moment zoeken om eea te verkopen. Overigens heb ik dit weekend al best wel wat IF's ge-DSL'd (had er eerst stuk of 30, nu nog maar 20)...
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik hink ook een beetje op twee gedachten. Komende TOTW gaat een beetje pijn doen qua prijzen; ik denk dat er veel gaat dalen. Maar als het TOTW daaropvolgend weer weinig bijzonders is, hebben we gezien hoe rap de prijzen weer omhoog kunnen schietenquote:Op maandag 8 december 2014 07:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik ook, maar eerst even afwachten of er nog wat gaat stijgen. Lijkt me nu wel heel vroeg voor TOTY dip
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
What the fuck is er met die prijs van Pogba aan de hand? van 380k naar 318
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
*beep* SIF CR7 incoming *beep*quote:Op maandag 8 december 2014 09:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
What the fuck is er met die prijs van Pogba aan de hand? van 380k naar 318NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O niks van gehoord.quote:Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*beep* SIF CR7 incoming *beep*Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mensen die massaal hun IF's lozen om met die coins packs te kunnen kopen, en denken dat ze SIF Ronaldo eruit gaan halenquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zijn altijd een paar gelukkige mensen natuurlijk.. en dan gaat een lurker dat hier posten.quote:Op maandag 8 december 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen die massaal hun IF's lozen om met die coins packs te kunnen kopen, en denken dat ze SIF Ronaldo eruit gaan halen![]()
![]()
Aghja het blijft verslavend om die packs te openen want "Wat als..."quote:Op maandag 8 december 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen die massaal hun IF's lozen om met die coins packs te kunnen kopen, en denken dat ze SIF Ronaldo eruit gaan halen
Bohh Feyenoord 800 passes met een succesrate van 86%
Ben jij al overgestapt naar een andere formatie? Zo ja, welke?quote:Op maandag 8 december 2014 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh Feyenoord 800 passes met een succesrate van 86%NAC Breda
Rèsbaarge![]()
433(4) en dat speelt al een stuk beterquote:Op maandag 8 december 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij al overgestapt naar een andere formatie? Zo ja, welke?
Dus Ajax en Feyenoord stevenen af op ongeveer zelfde stand als vorig jaar, Feyenoord zelfs iets slechter mochten ze niet winnen van PSVquote:Update na speelronde 15! Zonder PSV - Feyenoord natuurlijk (vorig seizoen 0-2)
PEC Zwolle 13
PSV 11
AZ 11
SC Cambuur 9
FC Utrecht 4
Willem II (Roda JC) 4
Excelsior (RKC) 3
Ajax 2
Feyenoord 1
FC Groningen 1
NAC Breda -1
Go Ahead Eagles -1
FC Twente -5
Heracles Almelo -5
SC Heerenveen -10
FC Dordrecht (NEC) -10
Ado den Haag -12
Vitesse -13
Virtuele stand
Ajax 73
PSV 70
Feyenoord 68
AZ 58
FC Twente 58
PEC Zwolle 53
FC Groningen 52
SC Cambuur 48
SC Heerenveen 47
FC Utrecht 45
Vitesse 42
Go Ahead Eagles 37
Excelsior (RKC) 35
NAC Breda 34
Willem II (Roda JC) 33
Ado den Haag 31
Heracles Almelo 32
Dordrecht (N.E.C.) 20
Elke dag![]()
Die speel ik ook, maar ik wil ook weer eens wat anders uitproberen...quote:Op maandag 8 december 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
433(4) en dat speelt al een stuk beterNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben echt benieuwd naar die wedstrijd tegen PSV.quote:Op maandag 8 december 2014 09:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus Ajax en Feyenoord stevenen af op ongeveer zelfde stand als vorig jaar, Feyenoord zelfs iets slechter mochten ze niet winnen van PSV4231(2) lijkt mij ook wel leuk om te spelenquote:Op maandag 8 december 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die speel ik ook, maar ik wil ook weer eens wat anders uitproberen...
Maar eens uitproberen binnenkort ja. Iemand ervaring met 4222 in deze jaargang (en post-patch)?quote:Op maandag 8 december 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4231(2) lijkt mij ook wel leuk om te spelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister weer sinds een tijdje gespeeld, maar het loopt niet zo lekker mee. Ik verloor niet, maar wel moeizame overwinning en dat dribbelen/passen gingen lang niet meer zo goed als voorheen![]()
![]()
Godver we gaan van de anti-pieten lobby zo door naar de anti-vuurwerk lobby.
Terugkerend fenomeenquote:Op maandag 8 december 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver we gaan van de anti-pieten lobby zo door naar de anti-vuurwerk lobby.![]()
Ongelofelijk wat een gezeur altijd in dit land.quote:
Inderdaad. Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit aangezien ik toch geen vuurwerk afsteek of een heel klein beetje van iemand anders. Maar het hoort toch wel bij de charme van oud & nieuw. Er gebeuren - helaas - wel wat ongelukken, maar dat is veelal met zelf gefabriceerde vuurwerk en/of illegaal vuurwerk. Maar met dit tempo houden we nog weinig tradities overquote:Op maandag 8 december 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een gezeur altijd in dit land.![]()
![]()
Juuup Hier. Bevalt tot nu toe prima, al 2 keer de goldcup binnen gesleept.quote:Op maandag 8 december 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar eens uitproberen binnenkort ja. Iemand ervaring met 4222 in deze jaargang (en post-patch)?
wel even wat snelheid-dribbel op de wide cam. en 1 high high CDM is ook wel lekker.
tegen de ene formatie heb je het makkelijker dan tegen de ander trouwens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zat te denken aan een team met Bernard en Taison als CAM's...eens kijken of ik er wat van kan bakkenquote:Op maandag 8 december 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Juuup Hier. Bevalt tot nu toe prima, al 2 keer de goldcup binnen gesleept.
wel even wat snelheid-dribbel op de wide cam. en 1 high high CDM is ook wel lekker.
tegen de ene formatie heb je het makkelijker dan tegen de ander trouwens.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja die waren er alweer uit maar ik had alleen hyperactieve baby rondrennen na Sinterklaas.quote:Op maandag 8 december 2014 09:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ondanks uitslag gister topweekend gehadJij? De dames alweer uit de lappenmand?
Ik vind die cijfers van gewonden wel meevallen eigenlijk 700 mensen en daar zullen vast wel wat ongelukken bij zijn met legaal vuurwerk maar dat zullen wel niet de meest snuggere mensen zijn. De meeste mensen klagen over het illegale vuurwerk en dat is al bij wet verboden en als ze het dan zo graag willen verbieden zouden ze dat wat beter moeten handhaven maar daar hebben ze weer te weinig tijd voor want de flitsbrigade gaat voor natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit aangezien ik toch geen vuurwerk afsteek of een heel klein beetje van iemand anders. Maar het hoort toch wel bij de charme van oud & nieuw. Er gebeuren - helaas - wel wat ongelukken, maar dat is veelal met zelf gefabriceerde vuurwerk en/of illegaal vuurwerk. Maar met dit tempo houden we nog weinig tradities over
Het verbieden zullen ze wel niet gaan doen want er komen bakken met geld binnen voor de regering
Ach joh, mooi toch. Wel een beetje genieten he papa'squote:Op maandag 8 december 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die waren er alweer uit maar ik had alleen hyperactieve baby rondrennen na Sinterklaas.![]()
![]()
SPeel hier nu metquote:Op maandag 8 december 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een team met Bernard en Taison als CAM's...eens kijken of ik er wat van kan bakken
IF welbz Lacazette
IF sanchez IF payet
schneiderlin IF matuidi
Gibbs cahill marquinhos IF aurier
cechPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja wel leuk. Zij mocht die zakken uitpakken er zaten ook cadeau's bij voor mijn ouders en elke cadeau wat niet van haar was mikte ze met een aardige kracht over haar schouder heen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach joh, mooi toch. Wel een beetje genieten he papa's
Ik dacht dat jij die IF's ging buitenwerken?quote:Op maandag 8 december 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SPeel hier nu met
IF welbz Lacazette
IF sanchez IF payet
schneiderlin IF matuidi
Gibbs cahill marquinhos IF aurier
cechNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverquote:Op maandag 8 december 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja wel leuk. Zij mocht die zakken uitpakken er zaten ook cadeau's bij voor mijn ouders en elke cadeau wat niet van haar was mikte ze met een aardige kracht over haar schouder heen.![]()
Die van ons kreeg een cadeau voor zijn neus, maar kroop gewoon weg, naar het dichtstbijzijnde (reeds uitgepakte) speelgoed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver![]()
Die van ons kreeg een cadeau voor zijn neus, maar kroop gewoon weg, naar het dichtstbijzijnde (reeds uitgepakte) speelgoed![]()
Zij had allemaal mooi speelgoed maar het stuiterballetje met licht van 90 cent was het mooist.Het mooiste was dat mijn schoonouders ook kleren (wie de fuck geeft dat nou met sinterklaas) in de zak gedaan hadden en toen ze dat uitpakte het met een boos gezicht in de keuken neerlegde.
* Zhano mompelt iets over domme Belgen...quote:Op maandag 8 december 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver![]()
Die van ons kreeg een cadeau voor zijn neus, maar kroop gewoon weg, naar het dichtstbijzijnde (reeds uitgepakte) speelgoedHaha, wat een bazinnetjequote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Zij had allemaal mooi speelgoed maar het stuiterballetje met licht van 90 cent was het mooist.Het mooiste was dat mijn schoonouders ook kleren (wie de fuck geeft dat nou met sinterklaas) in de zak gedaan hadden en toen ze dat uitpakte het met een boos gezicht in de keuken neerlegde.
![]()
![]()
Zo typisch, dat ze dat soort dingen het mooist vinden ja. Je ziet ze denken: "ja, wat moet ik nou met kleding??"quote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, de appel zal wel niet ver van de boom vallen. Overigens is Sen slechts kwart Belg, dus het zou toch echt van generatie op generatie beter moeten wordenquote:Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano mompelt iets over domme Belgen...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Behalve als hij een vriendin krijgt uit Belgie.quote:Op maandag 8 december 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja, de appel zal wel niet ver van de boom vallen. Overigens is Sen slechts kwart Belg, dus het zou toch echt van generatie op generatie beter moeten worden
[VID] Ophef over dure kerstcommercial Jumbo
Wat een gezeik altijd zeg.Wees blij dat ze er wat aandacht aan geven...
Zolang hij nog maar gewoon patat zegt ipv friet dan is er nog hoop voor hemquote:Op maandag 8 december 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, de appel zal wel niet ver van de boom vallen. Overigens is Sen slechts kwart Belg, dus het zou toch echt van generatie op generatie beter moeten worden![]()
Belskes zijn er anders niet vies van hoor...quote:Op maandag 8 december 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Behalve als hij een vriendin krijgt uit Belgie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het wel matig van die BN'ers dat ze er geld voor hebben gevraagd/gekregen, maar dat is meer kut van hun dan van de Jumboquote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[VID] Ophef over dure kerstcommercial Jumbo
Wat een gezeik altijd zeg.Wees blij dat ze er wat aandacht aan geven...
Prima actie, al is de reclame verschrikkelijk lang en het lied kutMaar dat is smaak
Elke dag![]()
Ze stegen zo hard dat ik ze nog maar even aangehouden heb.quote:Op maandag 8 december 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die IF's ging buitenwerken?
Plus dat ik nog met een TP vol isco matuidi marchisio en gundogan´s zit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb dat zwikkie dit weekend allemaal verkocht. Maar goed ook, want Tevez is inmiddels alweer aardig gezakt.quote:Op maandag 8 december 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze stegen zo hard dat ik ze nog maar even aangehouden heb.
Plus dat ik nog met een TP vol isco matuidi marchisio en gundogan´s zitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit weekend helaas bijna niet thuis geweest. gooi ze straks ook maar de deur uit. zal wel aardig gaan zakken woensdag mochten messi en cr7 er in zitten.quote:Op maandag 8 december 2014 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dat zwikkie dit weekend allemaal verkocht. Maar goed ook, want Tevez is inmiddels alweer aardig gezakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Allebei lijkt me wat veel van het goede. Maar inderdaad, NIF's verkopen lijkt nu wel handig ja. Van IF's heb ik nog goede hoop dat ze na een week weer aantrekken, bij een slechter TOTW.quote:Op maandag 8 december 2014 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit weekend helaas bijna niet thuis geweest. gooi ze straks ook maar de deur uit. zal wel aardig gaan zakken woensdag mochten messi en cr7 er in zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Essentieel onderdeel van het spelletje, lijkt mequote:Op maandag 8 december 2014 10:35 schreef Kiid het volgende:
Dat je überhaupt zin hebt om je daar constant mee bezig te houden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt mij irritant om iedere keer weer je team te moeten verkopen uit angst voor een prijs daling. Ik heb mijn team gewoon 2 weken gehouden de laatste twee wekenquote:Op maandag 8 december 2014 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Essentieel onderdeel van het spelletje, lijkt me![]()
![]()
Is toch mooi joh beetje handelen met speelgoed geld.quote:Op maandag 8 december 2014 10:35 schreef Kiid het volgende:
Dat je überhaupt zin hebt om je daar constant mee bezig te houden
Jammer dat ze op de beurs geen TOTY st patricksday en dat soort shit hebben![]()
#money.gifPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het gaat bij mij ook niet om het verkopen van mijn team, maar wel over het verkopen van handelswaarquote:Op maandag 8 december 2014 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij irritant om iedere keer weer je team te moeten verkopen uit angst voor een prijs daling. Ik heb mijn team gewoon 2 weken gehouden de laatste twee weken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Speel vanaf het begin al met mijn discard serie A teamquote:Op maandag 8 december 2014 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij irritant om iedere keer weer je team te moeten verkopen uit angst voor een prijs daling. Ik heb mijn team gewoon 2 weken gehouden de laatste twee wekenben alleen van formatie gewisseld.
moest borja valero helaas verkopen en callejon aanschaffen
#FreeTrapz![]()
Ik verkoop ook alle IF's uit mijn teams DSL nu, aangezien ik toch niet speel deze wekenquote:Op maandag 8 december 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook niet om het verkopen van mijn team, maar wel over het verkopen van handelswaar
Elke dag![]()
Ik wil het het liefst zo laat mogelijk doen, cash in de club is nooit goed met al die HH van EA.quote:Op maandag 8 december 2014 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verkoop ook alle IF's uit mijn teams DSL nu, aangezien ik toch niet speel deze wekenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was vroeger zo, maar volgens mij gaan tegenwoordig de stats van de IF omhoogquote:Op maandag 8 december 2014 10:51 schreef Apekoek het volgende:
Veel UPs zullen toch dezelfde stats krijgen als de normale IFs, net zoals vorig jaar?![]()
Dan leer je je toch gewoon ff in te houdenquote:Op maandag 8 december 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik wil het het liefst zo laat mogelijk doen, cash in de club is nooit goed met al die HH van EA.Of zit jij ook aan alle lekkere wijven die je voorbij ziet lopen op straat?
Elke dag![]()
Volgens mij werd bv. NIF Benatia even goed als de IF, de IF even goed als de SIF en de SIF werd beter dan die was.quote:Op maandag 8 december 2014 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, maar volgens mij gaan tegenwoordig de stats van de IF omhoog
Maar EA doet gewoon wat ze willen, misschien doen ze het dit jaar überhaupt niet meer![]()
![]()
Nog beter zelfs, de NIF werd even goed als de SIF, enzquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij werd bv. NIF Benatia even goed als de IF, de IF even goed als de SIF en de SIF werd beter dan die was.
Maar EA doet gewoon wat ze willen, misschien doen ze het dit jaar überhaupt niet meerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als die lekkere wijven zeggen pak mij het mag... word het toch wel lastig hoorquote:Op maandag 8 december 2014 10:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan leer je je toch gewoon ff in te houdenOf zit jij ook aan alle lekkere wijven die je voorbij ziet lopen op straat?
#FreeTrapz![]()
Kan kloppen, met de UP's speelde ik het even niet meer, maar dacht mij wel te herinneren dat de IF's omhoog gingen. Vroeger bleven ze gelijk, kan mij nog een Eto'o herinneren die qua stats gelijk bleef aan de IF waardoor de IF kelderde in prijs. Zal Fifa 12/13 zijn geweest (denk ik)quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij werd bv. NIF Benatia even goed als de IF, de IF even goed als de SIF en de SIF werd beter dan die was.
Maar EA doet gewoon wat ze willen, misschien doen ze het dit jaar überhaupt niet meer![]()
Vorig jaar steeg een IF Matuidi aardig door, meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan kloppen, met de UP's speelde ik het even niet meer, maar dacht mij wel te herinneren dat de IF's omhoog gingen. Vroeger bleven ze gelijk, kan mij nog een Eto'o herinneren die qua stats gelijk bleef aan de IF waardoor de IF kelderde in prijs. Zal Fifa 12/13 zijn geweest (denk ik)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, omdat de stats omhoog gingen. Maar vroeger bleef dat gewoon gelijk, dus had je een NIF en een IF die alles hetzelfde hadden qua stats. Dan ging de IF logischerwijs naar beneden in prijsquote:Op maandag 8 december 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar steeg een IF Matuidi aardig door, meen ik me te herinneren![]()
Dat de IF's ook beter werden was vorig jaar voor het eerst.quote:Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan kloppen, met de UP's speelde ik het even niet meer, maar dacht mij wel te herinneren dat de IF's omhoog gingen. Vroeger bleven ze gelijk, kan mij nog een Eto'o herinneren die qua stats gelijk bleef aan de IF waardoor de IF kelderde in prijs. Zal Fifa 12/13 zijn geweest (denk ik)
Na de eerste batch waar dat gebeurde stegen de prijzen van veel IF's toen ook enorm omdat men ging speculeren op UP's![]()
![]()
Zet je leesbril eens op Potsquote:Op maandag 8 december 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar steeg een IF Matuidi aardig door, meen ik me te herinneren
Elke dag![]()
Toen verkochten mensen altijd hun IF's waarvan ze verwachtte dat ze een UP zouden krijgen inderdaadquote:Op maandag 8 december 2014 11:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat de IF's ook beter werden was vorig jaar voor het eerst.
Na de eerste batch waar dat gebeurde stegen de prijzen van veel IF's toen ook enorm omdat men ging speculeren op UP's![]()
Bizar dat die waardedaling blijkbaar niet over alle IF's geldt:
- IF Pogba: gedaald
- IF Shaqiri: stabiel
- IF Chiellini: stabiel
- IF Sanchez: gestegen
- IF Miranda: stabiel
- IF Benzema: gedaaldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benzema zit ook nog in zijn normale schommeling. bizarre kaart evengoed als je zie hoe die schommeltquote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
- IF Benzema: gedaald
#FreeTrapz![]()
Die prijs van IF Benz is sowieso nooit stabielquote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
- IF Benzema: gedaald
Elke dag![]()
Inclusief een relatief hoog percentage aan DSL-deals op die kaartquote:Op maandag 8 december 2014 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die prijs van IF Benz is sowieso nooit stabiel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker aan het bazen met Gratefull Dead op de achtergrond
Ik ga me er niet meer druk om maken nu ik er toch bijna niks voor kan krijgen als ik de coins verkoop, blijf gewoon mijn dure spelers houden zolang ik nog met ze wil spelen en verkoop ze gewoon voor de prijs die ik op dat moment goed vind.
Traden in IF's / DSL'en doe ik ook al niet meer eigenlijk, ben alleen maar nog maar bezig met mijn tradelist vol te gooien met het overschot aan honderden consumables uit al die kutpacks![]()
![]()
Madonna - Borderline hieroquote:Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lekker aan het bazen met Gratefull Dead op de achtergrond
Veronica top 1000 aller tijden. Straks Muse![]()
![]()
Heb jij massaal geopend tijdens die HH's/black friday/blabla?quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga me er niet meer druk om maken nu ik er toch bijna niks voor kan krijgen als ik de coins verkoop, blijf gewoon mijn dure spelers houden zolang ik nog met ze wil spelen en verkoop ze gewoon voor de prijs die ik op dat moment goed vind.
Traden in IF's / DSL'en doe ik ook al niet meer eigenlijk, ben alleen maar nog maar bezig met mijn tradelist vol te gooien met het overschot aan honderden consumables uit al die kutpacks
Kan me voorstellen dat je dan met tigduizend contractjes, fitness en chem cards opgescheept zit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, alles geopend wat er te openen viel. Ging op een bepaalde dag van net-geen miljoen naar 5kquote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij massaal geopend tijdens die HH's/black friday/blabla?
Kan me voorstellen dat je dan met tigduizend contractjes, fitness en chem cards opgescheept zit![]()
Al zaten daar ook wat spelers bij die ik inkocht omdat ze zo gezakt waren (o.a. Toure, Ramos, Kompany etc).![]()
![]()
Ik ben die lijst niet echt aan het volgen.. misschen aan het eind maar nu zijn er nog teveel nummers die ik niet ken/niet goed vind.quote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Madonna - Borderline hiero
Veronica top 1000 aller tijden. Straks Muse![]()
Ik luister sowieso altijd Veronica op het werk en ken vrijwel alles en vind minstens 75% van de lijst ook wel goed, dat heb ik bij al die andere lijsten bij lange na niet met mijn (gebrek aan) smaakquote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben die lijst niet echt aan het volgen.. misschen aan het eind maar nu zijn er nog teveel nummers die ik niet ken/niet goed vind.![]()
![]()
Q-music had volgens mij vorige week ofzo al een lijst? Ik hou het allemaal niet meer bij, geloof ik. De Top-2000 is de enige lijst die ik echt ga volgenquote:Op maandag 8 december 2014 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik luister sowieso altijd Veronica op het werk en ken vrijwel alles en vind minstens 75% van de lijst ook wel goed, dat heb ik bij al die andere lijsten bij lange na niet met mijn (gebrek aan) smaak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O shit.quote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Veronica top 1000 aller tijden. Straks Museeven op veronica zetten. Thanks
quote:Op maandag 8 december 2014 11:36 schreef vanpers het volgende:
Robbie Williams op Pinkpop 2015, nu wil ik niet meer heenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Veronica top 1000 aller tijden. Straks Muse
Ik wil Kerst jingles horen en er staat weer zo'n top 1.000 op. Iedere week is er wel weer een top nog wat![]()
Robbie
Pinkpop
Elke dag![]()
Kerstliedjesquote:Op maandag 8 december 2014 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil Kerst jingles horen en er staat weer zo'n top 1.000 op. Iedere week is er wel weer een top nog wat![]()
![]()
Kerstliedjesquote:
Als ik donderdag hem alleen chill hier dan gaat de radio op non-stop Kerst muziek![]()
Elke dag![]()
Bazigquote:Op maandag 8 december 2014 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kerstliedjes
Als ik donderdag hem alleen chill hier dan gaat de radio op non-stop Kerst muziek
Behalve dan Wham en Mariah Carey![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan ook voor jou Gerardquote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bazig
Elke dag![]()
KerstnummersDie sfeer die het altijd brengt... jizzwaardig
Dit dus.quote:Op maandag 8 december 2014 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eindelijk weet die Trapz is waar die het over heeft![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bazig
Ik heb er nu al zin in.![]()
Uhm...Kami, jij hebt toch helemaal geen swag?quote:Op maandag 8 december 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
Kerstliedjes
Samen met mijn swagg kersttrui en muts kan het niet meer misgaan dit jaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vroeger gingen mijn gedachten ook altijd uit naar die twee weken maximaal chillen tijdens de - zoveelste - schoolvakantie. Maar dit jaar moet ik helaas mee met alle loonslaven van Nederlandquote:Op maandag 8 december 2014 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En ik krijg ook contractverlenging dus ik kan ook niet de WW in![]()
![]()
Ik niet. Maar die trui wel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm...Kami, jij hebt toch helemaal geen swag?![]()
Ik weet altijd wel waar ik het over heb maar een andere mening hebben dan andere is hier vaak verboden.quote:Op maandag 8 december 2014 11:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus.
Eindelijk weet die Trapz is waar die het over heeft
Klote man, ik heb ook al een vast contract gekregen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeger gingen mijn gedachten ook altijd uit naar die twee weken maximaal chillen tijdens de - zoveelste - schoolvakantie. Maar dit jaar moet ik helaas mee met alle loonslaven van Nederland
En ik krijg ook contractverlenging dus ik kan ook niet de WW in
Ik vind werken rond Kerst juist altijd wel chill. Geen files, weinig mensen op kantoor. Koptelefoontje op met de Top2000 en gaanquote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeger gingen mijn gedachten ook altijd uit naar die twee weken maximaal chillen tijdens de - zoveelste - schoolvakantie. Maar dit jaar moet ik helaas mee met alle loonslaven van Nederland
En ik krijg ook contractverlenging dus ik kan ook niet de WW in
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was een grapje johquote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet altijd wel waar ik het over heb maar een andere mening hebben dan andere is hier vaak verboden.
Maak je niet dik, of ben je dat al?![]()
![]()
Sowieso een dikke bier en shoarma scrotum.quote:Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was een grapje joh
Maak je niet dik, of ben je dat al?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil ook zo'n foute kersttrui. Waar kan ik die halen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.kersttrui.com/heren/-80quote:Op maandag 8 december 2014 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil ook zo'n foute kersttrui. Waar kan ik die halen?
Maar die zijn wel duur vind ik voor een kersttrui
Ik heb die van mij bij de Primark () gehaald, met lichtjes erin alles.
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 11:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.kersttrui.com/heren/-80
Maar die zijn wel duur vind ik voor een kersttrui
Ik heb die van mij bij de Primark () gehaald, met lichtjes erin alles.
![]()
![]()
Ik wil ook zo'n trui met lichtjes. #Bohh #swagRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, ik moet zeggen dat ik het ook niet heel erg vind, maar ik mis toch wel een beetje die schoolvakanties nogquote:Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind werken rond Kerst juist altijd wel chill. Geen files, weinig mensen op kantoor. Koptelefoontje op met de Top2000 en gaan. Met Kerst is het wel lekker rustig, niets moet en alles mag. Heb nog maar 3 vrije dagen staan, dat is wel kut
![]()
![]()
Ik nog anderhalve week, maar ik heb graag een buffertje en neem dus wat dagen mee naar volgend jaarquote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik het ook niet heel erg vind, maar ik mis toch wel een beetje die schoolvakanties nog. Met Kerst is het wel lekker rustig, niets moet en alles mag. Heb nog maar 3 vrije dagen staan, dat is wel kut
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaan die gasten dit jaar trouwens ook weer dat glazen huis in of niet?
Vind het altijd onzin, maar toch ook wel weer leuk![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die franjes bij de sjaal maken het afHeb jij ook zo'n foute trui?
Mijn schoonouders willen zo'n foto maken met kerst van de hele familie (yeah i know) dus ik wil echt met de meest lelijke kersttrui die er te vinden is op de foto.
Ik vind het ook wel leuk maar die mensen die zich ineens voor van alles in gaan zetten omdat het ze aan het hart gaan mogen ze van mij afschieten.. waarom de rest van het jaar niet dan?quote:Op maandag 8 december 2014 11:53 schreef Kamikazie het volgende:
Gaan die gasten dit jaar trouwens ook weer dat glazen huis in of niet?
Vind het altijd onzin, maar toch ook wel weer leukRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat heb ik ook altijd.quote:Op maandag 8 december 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk maar die mensen die zich ineens voor van alles in gaan zetten omdat het ze aan het hart gaan mogen ze van mij afschieten.. waarom de rest van het jaar niet dan?![]()
Wel lekker inderdaad. Ik ben wel 31e en de 2e vrij dus dan heb ik een soort van mini vakantie van 5/6 dagen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik nog anderhalve week, maar ik heb graag een buffertje en neem dus wat dagen mee naar volgend jaar![]()
Prachtideequote:Op maandag 8 december 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Heb jij ook zo'n foute trui?
Mijn schoonouders willen zo'n foto maken met kerst van de hele familie (yeah i know) dus ik wil echt met de meest lelijke kersttrui die er te vinden is op de foto.
![]()
Ik heb eigenlijk alleen maar foute truien, maar niet met kerstthema
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh ik ben van de 24e tot 5 januari vrij.
Uh ja dat zal ze leren en iedereen behalve jij staan echt voor gekquote:Op maandag 8 december 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Heb jij ook zo'n foute trui?
Elke dag![]()
B9hh ik van 19 dec tot 2 febquote:Op maandag 8 december 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh ik ben van de 24e tot 5 januari vrij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Net of het mij gaat om ze voor gek te zettenquote:Op maandag 8 december 2014 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uh ja dat zal ze leren en iedereen behalve jij staan echt voor gekIk vind het wel grappig als iedereen netjes is gekleed. Zuurpruim.
Ik snap de grap gewoon nietquote:Op maandag 8 december 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of het mij gaat om ze voor gek te zettenIk vind het wel grappig als iedereen netjes is gekleed. Zuurpruim.
Elke dag![]()
was wel leuk. Had een sif suarez gekocht nog geen uur voordat ze geupgrade werden. Was opeens 250k meer waard geworden of zoquote:Op maandag 8 december 2014 11:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat de IF's ook beter werden was vorig jaar voor het eerst.
Na de eerste batch waar dat gebeurde stegen de prijzen van veel IF's toen ook enorm omdat men ging speculeren op UP'smeteen weer verkocht :p
Voor de uni? Wtf? Ik moet alleen voor 22 jan een paper afhebben :pquote:Op maandag 8 december 2014 11:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godver
Ik moet 2 januari alweer iets doenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij hoeft er ook niet om te lachen of wel?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja is voor dat vrijwilligerswerk voor fiscalistenquote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor de uni? Wtf? Ik moet alleen voor 22 jan een paper afhebben :p
Indirect dus de uni maar niet zoiets als een paper of college ofzo.![]()
Hommoquote:Op maandag 8 december 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh ik ben van de 24e tot 5 januari vrij.
Maar mentaal gezien ben ik wel vrij aangezien ik niet van plan ben nog heel veel te gaan doen. Het is toch lekker rustig hier en voor het eerst een prachtjaar gedraaid (allemaal dankzij je boy natuurlijk)![]()
Nee ik hoef nietsquote:Op maandag 8 december 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook niet om te lachen of wel?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mehh maar denk wel gehaald allemaal. Bij jou?quote:Op maandag 8 december 2014 12:00 schreef Kamikazie het volgende:
TT hoe gaan de tentamens tot nu toe eigenlijk?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja heb het idee echt heel goed, maar wil het niet hardop zeggen want dan valt het straks toch nog tegen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mehh maar denk wel gehaald allemaal. Bij jou?![]()
Ah oke. Je doet er toch niets meer aan nuquote:Op maandag 8 december 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb het idee echt heel goed, maar wil het niet hardop zeggen want dan valt het straks toch nog tegen.
Hoeveel nog?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nog 4quote:Op maandag 8 december 2014 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke. Je doet er toch niets meer aan nu
Hoeveel nog?![]()
![]()
Anders gaan we je DS2'en.quote:Op maandag 8 december 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb het idee echt heel goed, maar wil het niet hardop zeggen want dan valt het straks toch nog tegen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je boekhouden vanmiddag?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)_verdient_64_mi.html
En wij maken ons druk over die youtube gastjes die miljoenen pakken
Een motherfucking kat doet het veel beter.![]()
Haha succesquote:Hoop dat ie net zo goed te doen is als die van mij vorig jaar.
Ik heb 19 dec tijdens alle kerstborrels van 5 tot 9 tentamen
Elke dag![]()
Ja echt kut die tijdenquote:Op maandag 8 december 2014 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha succesHoop dat ie net zo goed te doen is als die van mij vorig jaar.
Ik heb 19 dec tijdens alle kerstborrels van 5 tot 9 tentamen
Heb 18 december zelf mijn laatste dus dat is wel chill.![]()
quote:Trapz wat de fuck.quote:Op maandag 8 december 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_verdient_64_mi.html
En wij maken ons druk over die youtube gastjes die miljoenen pakken
Een motherfucking kat doet het veel beter.![]()
Goed filmpje gemaakt ook nog die gast.quote:Op maandag 8 december 2014 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Schindler () van 1860 Munchen uit de 2. Bundesliga
![]()
Komt er een film over die kat? Wtfen wie koopt er nou grumpy kat speelgoed
Elke dag![]()
Bohh leuke grapquote:Op maandag 8 december 2014 12:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed filmpje gemaakt ook nog die gast.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had Schindler net nog in een pack, vorig jaar had ik hem heel vaak in een pack.. ik hoefde maar een paar silver packs te openen en ik had hem.![]()
hahaha en hij maakt ook goede liften!!1!1quote:Op maandag 8 december 2014 12:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed filmpje gemaakt ook nog die gast.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stond ie op de Smleno list?quote:Op maandag 8 december 2014 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had Schindler net nog in een pack, vorig jaar had ik hem heel vaak in een pack.. ik hoefde maar een paar silver packs te openen en ik had hem.
Bohh weer zon leuke grapDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
OF heeft hij de Ziekte van Schindler??//?/![]()
![]()
xD
Of heeft ie een restaurant met daar bijv. Veel Nasi gerechten xdxdxdxdxdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee maar de Schnitzel is wel afgeleid van zijn naam.quote:Op maandag 8 december 2014 12:19 schreef Kiid het volgende:
Is de film Schindlers list ook op hem gebaseerd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Did nazi that one coming. xDquote:Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Of heeft ie een restaurant met daar bijv. Veel Nasi gerechten xdxdxdxdxdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij heeft ook andere lijstgerechten hoor xdxdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
xDquote:Op maandag 8 december 2014 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft ook andere lijstgerechten hoor xdxd
Bij het afhalen krijgt je kind een Jew-pa-jewp
Nee, want hij was niks waard.quote:Op maandag 8 december 2014 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stond ie op de Smleno list?
Bohh weer zon leuke grap![]()
En als je echt uit je bek stinkt hebben ze ook een flesje listerine xdxdxdquote:Op maandag 8 december 2014 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
xD
Bij het afhalen krijgt je kind een Jew-pa-jewp
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhh 2Unlimited op Veronica.
Jij speurt echt alles af voor goedkope chips he.quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hadden bij de Action Doritos Jacked voor 0,99. inb4 ActionWel goedkoop eten en drinken daar.
Ik heb het niet gekocht. En ik moest daar toch heen (gewoon even kijken)quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij speurt echt alles af voor goedkope chips he.![]()
Gewoon ff je bek houden ja.quote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekocht. En ik moest daar toch heen (gewoon even kijken)![]()
Heb je niks beters te doen dan winkels af te scannen op Doritos aanbiedingen?quote:Op maandag 8 december 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekocht. En ik moest daar toch heen (gewoon even kijken)
Domme vraag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Euroshopper chips zijn ook lekker goedkoop ds lekker manDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij speurt echt alles af voor goedkope chips he.
Als hij straks een auto heeft dan gaat er een wereld voor hem open. Door stad en land voor Nederland haar beste supermarkten![]()
![]()
Nee.quote:
In FUT ga ik altijd op zoek naar deals dus dan in het echt ook.Ik wist toch niet dat ze het daar haddenquote:Op maandag 8 december 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen dan winkels af te scannen op Doritos aanbiedingen?Ik ging op de fiets naar Burgum (dat is ongeveer 6 km fietsen) en toen ging ik naar de Action en de Jumbo. En mijn moeder ging ook mee. Het was bij de Action veel te druk dus we kochten niks.
![]()
Wat mij veel meer verbaasd is dat hij het hier elke keer post als er doritos in de aanbieding ergens is
Elke dag![]()
Ik vind dat wel fijn, zo meteen even naar de Actionquote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat mij veel meer verbaasd is dat hij het hier elke keer post als er doritos in de aanbieding ergens isHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 12:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij straks een auto heeft dan gaat er een wereld voor hem open. Door stad en land voor Nederland haar beste supermarkten![]()
DS2 moet gewoon een blog starten over zijn supermarkt tripjes.
Clownquote:Op maandag 8 december 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee.
In FUT ga ik altijd op zoek naar deals dus dan in het echt ook.
[..]
Ik wist toch niet dat ze het daar haddenIk ging op de fiets naar Burgum (dat is ongeveer 6 km fietsen) en toen ging ik naar de Action en de Jumbo. En mijn moeder ging ook mee. Het was bij de Action veel te druk dus we kochten niks.
![]()
![]()
haha dacht er ook aan bij die post van Kiidquote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
DS2 moet gewoon een blog starten over zijn supermarkt tripjes.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doe jij stiekem meeluisteren dan? Voyeurtjequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En reviews erover maken op youtubequote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
DS2 moet gewoon een blog starten over zijn supermarkt tripjes.. Gat in de markt
![]()
Hand in de broek en genieten van die Brabantse taal hequote:Op maandag 8 december 2014 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe jij stiekem meeluisteren dan? Voyeurtje![]()
![]()
Dat zou echt wel heel boeiend zijnquote:Op maandag 8 december 2014 12:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
En reviews erover maken op youtube. Gat in de markt
Oke, misschien ook niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sommige supermarkten letten echt niet opDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een keer op skype zaten we in een gesprek, hoorden we opeens iemand op de achtergrond zijn tanden poetsen. Was het DS2 die aan het meeluisteren wasquote:Op maandag 8 december 2014 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
Ik praat gewoon mee in dat gesprek.quote:Op maandag 8 december 2014 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zei een keer iets niet zo positiefs over DS2 zei die in een keer; ik kan dit gewoon horen hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 12:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Een keer op skype zaten we in een gesprek, hoorden we opeens iemand op de achtergrond zijn tanden poetsen. Was het DS2 die aan het meeluisteren was
Schrok me de tyfus.![]()
Daar had k bij willen zijn
Elke dag![]()
Daar komt het niet zo over. Ik leg gewoon uit waarom ik daar naartoe ging en toevallig hadden ze het daar dus.quote:![]()
Oke dan.quote:Op maandag 8 december 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar komt het niet zo over. Ik leg gewoon uit waarom ik daar naartoe ging en toevallig hadden ze het daar dus.![]()
Ga nou niet zeggen dat het een kk vet spel is en ik het had moeten kopen, want dan heb ik voor niks de mediamarkt actie voorbij laten gaanquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Echt een kutspel DuTank.quote:Op maandag 8 december 2014 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat het een kk vet spel is en ik het had moeten kopen, want dan heb ik voor niks de mediamarkt actie voorbij laten gaan![]()
Je hebt voor niks de mediamarkt actie voorbij laten gaanquote:Op maandag 8 december 2014 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat het een kk vet spel is en ik het had moeten kopen, want dan heb ik voor niks de mediamarkt actie voorbij laten gaan![]()
Voor de mensen die nog oordopjes zoeken. op ibood staan vandaag voor 15.90 inclusief voor 2 setjes in ear skullcandy oordopjes. Geen geld dus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Straks het eerste nummer van de Veronica top 1000 van vandaag dat ik niet ken (misschien wel als ik het hoor):
553 MARTIN SOLVEIG & DRAGONETTE - HELLO![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zei een keer iets niet zo positiefs over DS2 zei die in een keer; ik kan dit gewoon horen hoor.
Schrok me de tyfus.![]()
![]()
You serious?quote:Op maandag 8 december 2014 13:08 schreef DutchSL het volgende:
Straks het eerste nummer van de Veronica top 1000 van vandaag dat ik niet ken (misschien wel als ik het hoor):
553 MARTIN SOLVEIG & DRAGONETTE - HELLO
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2011 zie ik, ik luister nooit nieuwe muziek / top 40 sinds eind jaren '90 ofzo johquote:
Maar best kans dat ik het wel (her)ken als ik het straks hoor.![]()
Reken maar dat je 'm kent als je die hoort. Wel raar dat die in die lijst staat trouwensquote:Op maandag 8 december 2014 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
2011 zie ik, ik luister nooit nieuwe muziek / top 40 joh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meer:quote:Op maandag 8 december 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Nou het is nu bezig en ik ken het echt niet.
STEEN
IK
STEEN
STEEN
STEEN
STEEN
STEEN
STEEN
STEEN
STEEN
DSLNAC Breda
Rèsbaarge![]()
was de anthem van het glazen huis toenquote:Op maandag 8 december 2014 13:08 schreef DutchSL het volgende:
553 MARTIN SOLVEIG & DRAGONETTE - HELLOAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb de top 40 al 10 weken niet meer gevolgd dus ik loop ook achter met nummers.quote:Op maandag 8 december 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Nou het is nu bezig en ik ken het echt niet.
STEEN
IK
Er staat zeker weinig muziek in waar jij altijd naar luistert?![]()
Nee hoor, ik luister altijd Veronica en de lijst bestaat grotendeels uit "typische Veronica nummers" maar dit nummer draaien ze nooit op Veronica.quote:Op maandag 8 december 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de top 40 al 10 weken niet meer gevolgd dus ik loop ook achter met nummers.
Er staat zeker weinig muziek in waar jij altijd naar luistert?
Jullie hebben denk ik een beeld van mij alsof ik alleen maar polsensnijdende snoeiharde metal luister, maar ik luister eigenlijk vooral gewoon rock en "mietjesmetal"
Skunk Anansie nu![]()
![]()
Dat klopt voor die gast ook altijdquote:
Die mast volgens mij de hele dag door
Op school op de wc, op de markt in de viskraam, in de jumbo in het magazijn.![]()
Wel jammer dat er weinig metal in staat.. en dan meer de soort waar jij naar luistert. Maar gelukkig wel Onequote:Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik luister altijd Veronica en de lijst bestaat grotendeels uit "typische Veronica nummers" maar dit nummer draaien ze nooit op Veronica.
Jullie hebben denk ik een beeld van mij alsof ik alleen maar polsensnijdende snoeiharde metal luister, maar ik luister eigenlijk vooral gewoon rock en "mietjesmetal"
Skunk Anansie nu![]()
*spoiler alert*
![]()
Bohhhh doritos in de reclame bij Actionstraks even halen.
#FreeTrapz![]()
Metallica en Within Temptation (die lang niet zo goed zijn als Epica gr gr) en dan houdt het wel op denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er weinig metal in staat.. en dan meer de soort waar jij naar luistert. Maar gelukkig wel One*spoiler alert*
Tenzij je Linkin Park als metal ziet, maar dat doe ik niet (vind ze wel goed). En misschien een verdwaald nummer van Iron Maiden ?
Maakt ook niet uit, als ik dat wil luisteren zet ik het zelf wel aan.![]()
Dat laatste is inderdaad waar:quote:Op maandag 8 december 2014 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Metallica en Within Temptation (die lang niet zo goed zijn als Epica gr gr) en dan houdt het wel op denk ik.
Tenzij je Linkin Park als metal ziet, maar dat doe ik niet (vind ze wel goed). En misschien een verdwaald nummer van Iron Maiden ?Ik ken dat nummer ook niet.
![]()
Haha ja echt he.quote:Op maandag 8 december 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad waar: [ afbeelding ] Ik ken dat nummer ook niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar hoe zijn die kwalitatief dan?quote:Op maandag 8 december 2014 13:03 schreef over_hedge het volgende:
Voor de mensen die nog oordopjes zoeken. op ibood staan vandaag voor 15.90 inclusief voor 2 setjes in ear skullcandy oordopjes. Geen geld dus.
Ik zou zo iets ook niet vaak gebruiken, want ik heb een goede koptelefoon. Maar bijvoorbeeld voor in de auto als hands-free ding of als ik post moet bezorgenquote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent toch geen twaalf meer? Ga je toch niet met die troep rond lopen
Can i play with matchesquote:Op maandag 8 december 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad waar: [ afbeelding ] Ik ken dat nummer ook niet.![]()
![]()
Neem dan Sennheiser dopjes zo duur zijn die ook weer niet en dan heb je kwaliteit.quote:Op maandag 8 december 2014 13:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou zo iets ook niet vaak gebruiken, want ik heb een goede koptelefoon. Maar bijvoorbeeld voor in de auto als hands-free ding of als ik post moet bezorgen![]()
![]()
Ik ging een keer hardlopen en moest snel oordopjes hebben dus ik pakte die van mijn vriendin.. Zag mensen al raar naar me kijken maar toen ik thuis kwam zag ik het probleem:quote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent toch geen twaalf meer? Ga je toch niet met die troep rond lopen
Zoiets maar dan met roze kristallen.
Prima oortjes ja. Ik heb nu oortjes van 20,- en die gaan al een lange tijd mee.quote:Op maandag 8 december 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem dan Sennheiser dopjes zo duur zijn die ook weer niet en dan heb je kwaliteit.
PSN: DePresident_![]()
Ik doe gewoon mijn Turtlebeach op.quote:Op maandag 8 december 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ging een keer hardlopen en moest snel oordopjes hebben dus ik pakte die van mijn vriendin.. Zag mensen al raar naar me kijken maar toen ik thuis kwam zag ik het probleem:
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met roze kristallen.![]()
Maar daarom vroeg ik toch ook hoe ze kwalitatief zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem dan Sennheiser dopjes zo duur zijn die ook weer niet en dan heb je kwaliteit.
Ik had eerst Urban Ears. Die waren vooral fijn, doordat je de oordopjes in elkaar kon klikken, waardoor de kabel nauwelijks in de knoop gingEn mijn techno beukte er ook gewoon lekker in.
Stoer hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn Turtlebeach op.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik welquote:Op maandag 8 december 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad waar: [ afbeelding ] Ik ken dat nummer ook niet.
Maar ze hebben veel betere nummers, mijn favorieten: The Trooper en Hallowed Be Thy Name.![]()
wat voor een muziek is dat?quote:Op maandag 8 december 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wel
Maar ze hebben veel betere nummers, mijn favorieten: The Trooper en Hallowed Be Thy Name.![]()
Kom maar langs dan laat ik je zien hoe stoer ik ben. Maar goed jij bent alleen een internet heldje.quote:![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar langs dan laat ik je zien hoe stoer ik ben. Maar goed jij bent alleen een internet heldje.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Met je microfoon er nog aan?quote:Op maandag 8 december 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn Turtlebeach op.
Waarom moeten mensen altijd langs jou komen? Jij durft alleen thuiswedstrijden te spelen ofzo? Als je echt uit zo zijn op een fysieke clash, kan je ook wel wat meer moeite doen om iemand in levende lijve te zien.quote:Op maandag 8 december 2014 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar langs dan laat ik je zien hoe stoer ik ben. Maar goed jij bent alleen een internet heldje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iron Maiden kent iedereen toch wel? Na Metallica zo'n beetje de meest-mainstreame metalband volgens mij.quote:
Heavy Metal.![]()
Klopt. Zet je vriendin maar even op de stoep zal ik haar eens klaar maken.quote:Op maandag 8 december 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd groot mondje van die kerel maar nooit wat waar makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vast niet geweldig. Maar voor 7.50 kan je ook niet te veel verwachtenquote:Ik sloop echt te veel oordopjes. Dus vind het een prima deal.
Ik ken niet zoveel nummers van ze maar 2 Minutes to Midnightquote:Op maandag 8 december 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wel
![]()
Tief jij maar op naar België.quote:Op maandag 8 december 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen altijd langs jou komen? Jij durft alleen thuiswedstrijden te spelen ofzo? Als je echt uit zo zijn op een fysieke clash, kan je ook wel wat meer moeite doen om iemand in levende lijve te zien.![]()
haha ghoticquote:Op maandag 8 december 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iron Maiden kent iedereen toch wel? Na Metallica zo'n beetje de meest-mainstreame metalband volgens mij.
Heavy Metal.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tief jij maar op naar België.![]()
Jij bent zo grappig he
Laat je zo lekker makkelijk gek maken en reageert ook leuk.![]()
Gast kom alsjeblieft een keer langs. Durf eens dat grote mondje van je waar te maken.quote:Op maandag 8 december 2014 14:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt. Zet je vriendin maar even op de stoep zal ik haar eens klaar maken.![]()
Oh is het weer nationale fittie in het topic dag?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hierna is DS2 aan de beurt, en we eindigen de dag met Maver.quote:Op maandag 8 december 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Oh is het weer nationale fittie in het topic dag?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik zie het nut er niet van in om helemaal daar heen te rijden heb ik volgens mij al een keer heel duidelijk uitgelegd.quote:Op maandag 8 december 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast kom alsjeblieft een keer langs. Durf eens dat grote mondje van je waar te maken.
#proworldpeacePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wanneer DS2 dan? 14:15?quote:Op maandag 8 december 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hierna is DS2 aan de beurt, en we eindigen de dag met Maver.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hou dan die vieze mondje van je dicht.quote:Op maandag 8 december 2014 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om helemaal daar heen te rijden heb ik volgens mij al een keer heel duidelijk uitgelegd.
#proworldpeace![]()
Sterk verhaal weer.quote:Op maandag 8 december 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tief jij maar op naar België.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net of ze echt zouden gaan vechten als ze elkaar tegen komen.![]()
Ik denk dat Litmanen een dikkerdje is en niks kan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
*datquote:Op maandag 8 december 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou dan die vieze mondje van je dicht.
ik zeg alleen dat turtle heads enorm stoer zijn![]()
Oke turtle heads zijn voor punani's die pannenkoeken bakkenzo beter
#FreeTrapz![]()
Ik zou die plofkop van een Litmanen met liefde een paar batsen verkopen, als hij hier toch op de stoep stond. Maar heel veel moeite ervoor doen? Nah...quote:Op maandag 8 december 2014 14:07 schreef over_hedge het volgende:
Net of ze echt zouden gaan vechten als ze elkaar tegen komen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeg maar waar ik naar toe moet komen heldje?quote:Op maandag 8 december 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou die plofkop van een Litmanen met liefde een paar batsen verkopen, als hij hier toch op de stoep stond. Maar heel veel moeite ervoor doen? Nah...![]()
Je vergeet nog wel even dat hij meteen zijn mes trektquote:Op maandag 8 december 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou die plofkop van een Litmanen met liefde een paar batsen verkopen, als hij hier toch op de stoep stond. Maar heel veel moeite ervoor doen? Nah...de held
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |