Dit ben ik kinda. Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WEET JE WAT IK ZO RAAR EN STOM VIND.
Van die mensen die dan volslank/dik/whatever zijn, maar hun gezicht is wel slank. Hoe de fuck kan dat dan
Eat shit Crip. Echt. Eat shit gewoon.quote:Op zondag 7 december 2014 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit ben ik kinda. Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nee, maar deze foto is een ding geweest op het internet een tijd terug en meedere mensen hebben dezelfde foto genomen afaik.quote:
Genetisch bepaald, geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WEET JE WAT IK ZO RAAR EN STOM VIND.
Van die mensen die dan volslank/dik/whatever zijn, maar hun gezicht is wel slank. Hoe de fuck kan dat dan
HAHAHJA IK HEB DAT LEKKER VAN MEZELFquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft ook operstie gedaan voor kuiltjes op haar wang.
http://instagram.com/p/vxKrNXr8ZY/
`quote:Op zondag 7 december 2014 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eat shit Crip. Echt. Eat shit gewoon.
Ja, maar dat is logisch. Dichterbij je hersenen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
`
fu wat haat je op me.
Ik heb wel wangen maar mijn gezicht is redelijk slim vergeleken met me body. ;c
quote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
Vind die bil:bovenbeen verhouding zo dom uitzien bij nepkonten.
Bij zo'n kont hoort toch geen thigh gap:
[ afbeelding ]
Zaaaaaayyyuum.quote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
Vind die bil:bovenbeen verhouding zo dom uitzien bij nepkonten.
Bij zo'n kont hoort toch geen thigh gap:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook zelf. Men vindt het heel cute en denken dat ze hun vinger er zomaar in kunnen stoppen ( in de kuiltje van mijn wang mensen, niet ergens anders, ik zie Crip's vingers al helemaal jeuken om er iets over te zeggen)quote:Op zondag 7 december 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHAHJA IK HEB DAT LEKKER VAN MEZELF
bij anderen staat dat leuker.
Heb je vb pics?quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Landysh het volgende:
Ik heb kuiltje in kin.
Niet zo'n kont-kin though.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
( in de kuiltje van mijn wang mensen, niet ergens anders, ik zie Crip's vingers al helemaal jeuken om er iets over te zeggen)
Maak een pic van jezelf.quote:Op zondag 7 december 2014 21:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op google kom ik alleen kont-kinnen tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |