Wat verrassendquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 5
[ afbeelding ]
Dire Straits - Telegraph Road
13:55 min.
Oeh Telegraph Roadquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
13:55 min? ohh dan heb je even pauzequote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met die luchtgitaarquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
13:55 min? ohh dan heb je even pauze
Ik had die ingeschat als jouw #1.quote:
Mijn nummer 1 is onvervangbaarquote:
Ik ben benieuwd, ik weet niet meer wat er precies in stond en ik vond hget niet leuk voor de show om te spieken.quote:
Nou dat is:quote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik weet niet meer wat er precies in stond en ik vond hget niet leuk voor de show om te spieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johannes en Mani zijn hier heel blij mee.quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dat is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes en Mani zijn hier heel blij mee.
Ik wat minder, maar ik was dan wel weer blij met je nummer 15, dus dat vergoed veel.
Mijn vaders eerste CD was Money For Nothing. Hadden we nog geen CD-speler zelfs. Telegraph Road heb ik een aantal jaar terug leren kijken tijdens de Top2000. Gelijk verliefdquote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook niet echt een Dire Straits persoon, al is dit nummer niet zo grijs gedraaid.
Hij weet al wel wat komen gaat ivm taggingquote:
Pink Floyd staat er ook in met echoes, die is volgens mij 23 minquote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
Als alle nummers in de top2000 zo lang waren, dan mochten ze nu wel beginnen.
ja dat begreep ik al.quote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij weet al wel wat komen gaat ivm tagging
Yup. Als ze het origineel van Tubular Bells zouden draaien zouden ze 45 minuten bezig zijn geloof ikquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pink Floyd staat er ook in met echoes, die is volgens mij 23 min
Ik heb er geen hekel aan, alleen zijn sommige nummers gewoon te vaak gedraaid, net als Hello van Lionel. Als je ze dan een hele tijd niet hoort gaat het wel weer.quote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn vaders eerste CD was Money For Nothing. Hadden we nog geen CD-speler zelfs. Telegraph Road heb ik een aantal jaar terug leren kijken tijdens de Top2000. Gelijk verliefd
Die heb ik pas zelf zitten luisteren, daar word ik toch een partij onrustig vanquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup. Als ze het origineel van Tubular Bells zouden draaien zouden ze 45 minuten bezig zijn geloof ik
Ik kijk dan altijd of er boeven aankomenquote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik pas zelf zitten luisteren, daar word ik toch een partij onrustig van
quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kijk dan altijd of er boeven aankomen
quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 4
[ afbeelding ]
Queen - Innuendo
06:18 min.
De natuurlijk echte nummer 1 Queen van de Top2000
quote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
Overigens keek m'n familie me raar toen ik zei dat ik op Queen had gestemd. Ze vinden Freddie maar een griezel
Tja, de muzieksmaak van je moeder en zus kennende....quote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
Overigens keek m'n familie me raar toen ik zei dat ik op Queen had gestemd. Ze vinden Freddie maar een griezel
Nick & Simonquote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tja, de muzieksmaak van je moeder en zus kennende....
quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nick & Simon3J's
Enige goede wat ik ook goed vind van hun smaak, zijn The Monkees
Wil je nog de karaokeversies van Pak Van Mijn Hart?quote:
Ik zit hier zo mee te bewegen dat als er iemand naast me had gestaan, die gelijk het ziekenhuis in was geslagenquote:
In dat geval, zou ik jullie aanraden om aandelen defibrillatoren (of hoe je het ook schrijft) te kopen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil je nog de karaokeversies van Pak Van Mijn Hart?
Oh dan weet ik je #1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |