Dan slaap ik toch al.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Neeneenee, dat heb je niet juist, dat gebeurt al als je van je bed op die tafel wordt gelegd.
Hmm, daar heb je wel een punt. Ze zullen je vast niet op je buik liggend in slaap maken. Ik moest natuurlijk zelf op dat andere bed klauteren met plaatselijke verdoving.quote:
Vorige keren werd ik op m'n rug in slaap gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel een punt. Ze zullen je vast niet op je buik liggend in slaap maken. Ik moest natuurlijk zelf op dat andere bed klauteren met plaatselijke verdoving.
Hehe.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:40 schreef GGMM het volgende:
Edit: Fuck. Zit mobiel. Blijkbaar us het dan heel lastig om edit aan te tikken ipv quote.
Hoop het ookquote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef maily het volgende:
Dat het maar gauw allemaal achter de rug mag zijn Toot!
Thanksquote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef jgpeggeman het volgende:
Morgen de grote dag! Begin het nu zelf ook wel heel spannend te vinden!
Ben in gedachten bij de Toto!
Met Braddie als dokter zou ik maar niet gaan... Gegarandeerd falen...quote:Op woensdag 17 december 2014 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Tis wel een beetje een inside KLB joke, maar toch
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Braddie als dokter zou ik maar niet gaan... Gegarandeerd falen...
thnx scorpiiieeequote:Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Dat je maar weer heel mag worden toototototototrotoooooo
Dank jequote:Op woensdag 17 december 2014 16:13 schreef drakin het volgende:
O nog maar 1 nachtje slapen, heel heel veel succes morgen Toto, dat je maar snel weer heel mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |