de hexenbiest lijkt terug te komen. daar maakt zij zich ook zorgen om. ik ben alleen bang dat dit een soort van goede tijden slechte tijden aan het worden is.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef Pindasoepje het volgende:
Oooh adalind is wel echt een huillie als mens.. wil toch wel weer wat hexenbiest actie zien.. en ben echt suoer benieuwd naar Diana! Kijken wat voor krachten ze allemaal heeft.
Nice!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:54 schreef Max23 het volgende:
Ook al zijn de kijkcijfers niet al te best, renewed voor seizoen 6
Vind je niet dat het tijd wordt? Je kunt dit niet verder uitmelken. Uistekende tijd om af te sluiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:08 schreef DjinN het volgende:
Seizoen 6 zal het laatste seizoen zijn
http://variety.com/2016/t(...)on-6-nbc-1201846891/
Laatste aflevering van het laatste seizoen ja, afgelopen vrijdag uitgezonden. Het was een vrij intense finale met een hoop doden. De Grimm zelf, Nick, heeft het einde van de serie wel gehaald.quote:Op zondag 2 april 2017 08:05 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Laatste aflevering al verschenen dan? Is hij dood?
Oké.quote:Op zondag 2 april 2017 08:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Laatste aflevering van het laatste seizoen ja, afgelopen vrijdag uitgezonden. Het was een vrij intense finale met een hoop doden. De Grimm zelf, Nick, heeft het einde van de serie wel gehaald.
Dan heb jij een andere finale gezien dan ik. Iedereen leeft nog lang en gelukkig namelijk. En het is gewoon een Harry Potter einde met dat "20 jaar later", waarin volwassen Kelly en Diana zinspelen dat ze nog altijd Wesen killen samen met de drieling van Rosalee en Munroe en uiteraard hun respectievelijke ouders.quote:Op zondag 2 april 2017 08:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Laatste aflevering van het laatste seizoen ja, afgelopen vrijdag uitgezonden. Het was een vrij intense finale met een hoop doden. De Grimm zelf, Nick, heeft het einde van de serie wel gehaald.
Yes, Het is helemaal klaar nu.quote:Op zondag 2 april 2017 08:35 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Oké.
Dit was wel het laatste seizoen toch?
Ja, dat er door wat tijdstroomgeneuzel mens toch niet (meer) dood bleken heb ik weggelaten. Zodat JohnShooter misschien alsnog gaat kijkenquote:Op zondag 2 april 2017 09:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere finale gezien dan ik. Iedereen leeft nog lang en gelukkig namelijk. En het is gewoon een Harry Potter einde met dat "20 jaar later", waarin volwassen Kelly en Diana zinspelen dat ze nog altijd Wesen killen samen met de drieling van Rosalee en Munroe en uiteraard hun respectievelijke ouders.
quote:Op zondag 2 april 2017 09:43 schreef WheeleE het volgende:
Ja, dat er door wat tijdstroomgeneuzel mens toch niet (meer) dood bleken heb ik weggelaten. Zodat JohnShooter misschien alsnog gaat kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |