Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Ik snap ook niet waarom mensen Messi zo geweldig vinden.quote:Op zondag 7 december 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap echt niet waarom men de Leeuw zo geweldig vindt.
Dat zei je net ook al Hans+ straks huilt die.quote:Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Caland het volgende:
Boymans komt op mij over als een man die maar moeilijk zijn emoties kan tonen.
De man die een week van tevoren riep dat hij een hattrick zou gaan scoren tegen Ajax en dat nog waar maakte ook.quote:
Kristoffer Peterson is zijn mattie uit Zweden.quote:Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doet die bij Utrecht-Heracles?
Voor zijn vriendquote:Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doet die bij Utrecht-Heracles?
Ik ben erbij voor de beker. Kaartje koste vijf euro, lachen man.quote:Op zondag 7 december 2014 19:42 schreef hafcfan het volgende:
Dordrecht en Cambuur thuis leuk programma ook
ahkequote:Op zondag 7 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een hele leuke opmerking om jou te dissen, maar ik hou hem voor me.
Uit vak? 5 euroquote:Op zondag 7 december 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben erbij voor de beker. Kaartje koste vijf euro, lachen man.
Uiteraard uitvak. Cambuur kaartjes zijn altijd duur omdat er geen hond is die ''ons'' wilt vervoeren.quote:Op zondag 7 december 2014 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uit vak? 5 euroMooie prijs zeker voor Cambuurs doen, want is vaak nogal prijzig of niet?
Sinds wanneer heeft FOK! een frontpage?quote:Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitslagen Eredivisie speelronde 15
Voor Opperkleurder
Echt een ajacied4lf jaquote:Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Genottelijk voetbal van Ajax.
Niet gezien helaas.
Jullie leggen ook altijd combi op. Zelfs wanneer er niks gebeurd. Echt kut.quote:Op zondag 7 december 2014 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uiteraard uitvak. Cambuur kaartjes zijn altijd duur omdat er geen hond is die ''ons'' wilt vervoeren.
sport.fokquote:Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Opperkleurder
Fijn he, die vrijheid om delen van FOK! te mogen afvallenquote:
dat deed ik altijd al.quote:Op zondag 7 december 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn he, die vrijheid om delen van FOK! te mogen afvallen
Een van de beste edities van dit seizoen. Is het lezen waard mensen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Opperkleurder
Geen 24/7 zolderkamer leven leidenquote:Op zondag 7 december 2014 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, leuk. Hihaho.
Af en toe zijn er belangrijkere dingen in het leven.
Ik vind het sportdeel nog altijd het beste deel van de frontpage.quote:Op zondag 7 december 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat deed ik altijd al.
Ik ben echt teringstoer
Ik heb alleen de laatste alinea gelezen, en daarin staat in de stand twee keer in één zin. Dat leest niet lekker.quote:Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Opperkleurder
sport is wel gewoon goed idd.quote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sportdeel nog altijd het beste deel van de frontpage.
Maar ik denk dat jij fan bent van de stukjes van Djeez
Mijn c werkt niet meer zo goedquote:
Wow, er is toch geen ruzie in het paradijs he?quote:Op zondag 7 december 2014 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks voor mij. Maar vooral blijven doen als het je bevalt.
Ctrl c Ctrl vquote:Op zondag 7 december 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Nu ga ik een scriptie in elkaar zetten. Tot over een uur of twee.
Was ik ook altijd.quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Ik ben een eerlijke student.
McDonalds is chemisch.quote:Op zondag 7 december 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Burger King.
McDonalds > Burger King.
Ja, maar dan kan het nog wel beter zijn dan iets anders chemisch.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Burger King.
McDonalds > Burger King.
Ja klopt, op Station Bijlmer Arena. Lekker de hele dag Shaniqua's en Destiny's voederen.quote:
Oh geen idee, ik ben hier niet zo vaakquote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar dat was volgens mij ook wel algemeen bekend hier op fok.
Hebben we er hier niet veel van inderdaadquote:Op zondag 7 december 2014 21:42 schreef Caland het volgende:
Ties02 weet nog niet goed hoe hij met negers moet omgaan.
Willem II gaat 7-2 winnenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Het zou leuk zijn als de uitslagen nog niet worden verteld want Ties02 heeft bewust het eredivisieverslagentopic niet gevolgd vanavond
Vandaag is er ook gewoon een kutprogramma.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Als Studio Sport begint met Willem 2 - PEC weet je wat het niveau is van de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom zit er censuur in het scorebord, of beter; waarom stond het scorebord er überhaupt in? Heeft FOX de regeltjes weer aangescherpt.
Welke ploeg van vandaag had hoger dan PEC moeten staan danquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Als Studio Sport begint met Willem 2 - PEC weet je wat het niveau is van de Eredivisie.
Cambuur.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke ploeg van vandaag had hoger dan PEC moeten staan dan
Knotsgekke competitiequote:Op zaterdag 13 december 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II gaat 7-2 winnen
ADOquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke ploeg van vandaag had hoger dan PEC moeten staan dan
Alle thuisploegen staan hoger geklasseerdquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wel een genotsmiddag.
Dit zal dus vast ook de wedstrijdorder zijn van de NOS morgen.
1. PSV Eindhoven - 6. FC Twente
2. AFC Ajax - 11. FC Utrecht
4. Feyenoord - 5. AZ Alkmaar
8. FC Groningen - 12. Vitesse Arnhem
Bedankt Stijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks mis mee inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankje Hansquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
ADOquote:
Nu weet ik al dat Groningen een plek gezakt is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd van het jaar, morgen weer eentje voor Ajax.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO.
Ik verbaas me iedere minuut bij het zien van die club over het feit HOE Ajax daar punten verspeelde. Wat een kneuzenbrigade.
FC Utrechtquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar, morgen weer eentje voor Ajax.
Waarom ben jij zo anti-Groningenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden het leuk dat je Johannes-UI verdwenen is.
Is de Dirk open op zondag?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht.
Als Ajax daar niet van wint, neem ik maandagochtend een courgette als ontbijt.
Het was maar voor een weekje hequote:Op zaterdag 13 december 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden het leuk dat je Johannes-UI verdwenen is.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn vooral anti-Van de Looi. En anti-spelers-van-Cambuur-jatten.
Jazeker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is de Dirk open op zondag?
Als ik fan van Groningen zou zijn, zou ik elk weekend met fakkels en hooivorken richting het stadion vertrekken om zijn ontslag te eisen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij hebt graag eerst Heracles - ADO en daarna pas Ajax - Twente?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef Ties02 het volgende:
Ik verlang weer naar De Wedstrijden op Talpa met Wilfred Sjenee
Topshow!
Jawel joh, hoofd van een paard. Tevens ril ik al bij de gedachte dat hij zomaar á la Hansie een woedeaanval krijgt en met spullen gaat gooien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij ziet er niet onsympathiek uit.
Eerst alle aidswedstrijden en honderd reclameblokken, daarna pas de toppers.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef Ties02 het volgende:
Ik verlang weer naar De Wedstrijden op Talpa met Wilfred Sjenee
Topshow!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eerst alle aidswedstrijden en honderd reclameblokken, daarna pas de toppers.
Dat wint Willem IIquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week gaat Willem II op bezoek bij FC Twente.
Anders is iedereen na twintig minuten alweer gezapt, Hansie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eerst alle aidswedstrijden en honderd reclameblokken, daarna pas de toppers.
Jawel maar niemand moest lachenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat niemand deze subtiele hint doorhad.
Zeker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
Necid gaat toch weg in de winterstop?
Ik ga goffedomme niet tot half drie 's nachts naar samenvattingen kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders is iedereen na twintig minuten alweer gezapt, Hansie.
quote:
Lekker origineel zijn jullie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft ie bij Littlerabbit geslapen?
Ik kijk ALTIJD de volledige showquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders is iedereen na twintig minuten alweer gezapt, Hansie.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk ALTIJD de volledige show
Klik op mijn sig en dan kan je het hele literaire kunstwerk nog een keer beleven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De boom heeft pijn.
De tak doodt de boom.
En de goal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat schreeuwt Jan Roelfs zoal bij een gemiddeld zondagsschot?
"de goal."quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat schreeuwt Jan Roelfs zoal bij een gemiddeld zondagsschot?
Even quotenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Barto scoort tegen jouw club, moet je eigenlijk failliet.
En anders neem jij tot 2020 een Cocu UI.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Barto scoort tegen jouw club, moet je eigenlijk failliet.
De scheidsrechter komt ook uit Groningen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Nienhuis komt uit Groningen. Geen wonder dat hij er niets van kan.
Bedankt, Mike de Boer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
Die kleurencombinatie van Cambuur is geen gezicht
Jij bent ook leuker met Evert.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond deze wedstrijd leuker met Evert.
Jonge juffrouwquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:04 schreef Rabieluh het volgende:
Als een zak aardappelen naar de grond gestort.
Je bent in vormquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
Wijnaldum voor morgen tegen Twente dus op scherp.
powerloungenschatquote:
Betaal jij?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom koopt Cambuur Rusnak eigenlijk niet?
Hebben ze het geld niet voor. Cambuur heeft geen rijke Chinees.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ype Smid is niet Sinterklaas met een geldboom in zijn tuin.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klinkt als een plan.quote:
Kinderen voor kinderenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ype Smid is niet Sinterklaas met een geldboom in zijn tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |