abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147368152

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147368177
KB, over een paar jaar kun jij dit ook. Dat weet je toch?

Hoogstwss kun je dan 10 x meer kopen dus no worries.
pi_147368183
Haters gaan haten.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147368208
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 19:28 schreef Landysh het volgende:
Ik kan nu ook prima dingen kopen, krijg het alleen niet over mn hart. :@
Ik:
LEAVE KB ALONE.
pi_147368225
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik: [ afbeelding ]
Oh ja, dan snap ik niet waarom je 'jaloers' bent. :')
  zondag 7 december 2014 @ 19:30:11 #6
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368232
He kb in welke opzicht ben jij zeg maar niet verkaasd?
pi_147368240
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 19:28 schreef Landysh het volgende:

Hoogstwss kun je dan 10 x meer kopen dus no worries.
Omg ik zie het ook echt nu pas. Shithead die KB. En maar anderen laten trakteren want 'geen geld' .

Weet je wat ik haat - kotst- van die vrouwen die menstruatie als iets schaamtelijks zien.
Mijn moeder propt net twee pakken maandverband in mijn handen zodat mijn vader het niet ziet.
Fuck dat gewoon. Ik ga mijn man mijn tampons laten kopen.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_147368253
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
10.gif
pi_147368309
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik: [ afbeelding ]
Je wilde bijna niet naar de meet komen om die reden.
pi_147368310
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Omg ik zie het ook echt nu pas. Shithead die KB. En maar anderen laten trakteren want 'geen geld' .

Weet je wat ik haat - kotst- van die vrouwen die menstruatie als iets schaamtelijks zijn.
Mijn moeder propt net twee pakken maandverband in mijn handen zodat mijn vader het niet ziet.
Ja, het is belachelijk. Maar op de een of andere manier heb ik die schaamte ook.

Maar maandverband ligt hier verder wel gewoon open op de wc en badkamer. Mijn vader weet dat hij met drie dames woont, ga daar niet zo moeilijk over doen.
pi_147368359
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh ja, dan snap ik niet waarom je 'jaloers' bent. :')
Ik wil ook gwn uitgeven. IK HEB VRIJDAG WEL ZONDER NA TE DENKEN VAN ALLES GEKOCHT VOOR IEDEREEEN DUS ER ZIT WEL VOORUITGANG IN!

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
He che waarom maak jij je daar zo druk om?

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Weet je wat ik haat - kotst- van die vrouwen die menstruatie als iets schaamtelijks zien.
HELA, die vergelijking slaat nergens op want die collectie had ik al langer en die situatie waarin ik toen zat was toch anders. Ga toch weg, hater. Met je maandverband. En tampons.
LEAVE KB ALONE.
  zondag 7 december 2014 @ 19:33:28 #12
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368361
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja, het is belachelijk. Maar op de een of andere manier heb ik die schaamte ook.

Maar maandverband ligt hier verder wel gewoon open op de wc en badkamer. Mijn vader weet dat hij met drie dames woont, ga daar niet zo moeilijk over doen.
Kizim ayip yaaa halla hallaaa
pi_147368371
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja ik vind dat zo een achterlijke onzin. Ik ga hem later een hele uitleg geven en hij moet ook voor zijn dochters gaan halen. Jezus wat retarded. Alsof mijn padre niet weet :')
  zondag 7 december 2014 @ 19:34:10 #14
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368375
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik wil ook gwn uitgeven. IK HEB VRIJDAG WEL ZONDER NA TE DENKEN VAN ALLES GEKOCHT VOOR IEDEREEEN DUS ER ZIT WEL VOORUITGANG IN!

[..]

He che waarom maak jij je daar zo druk om?

[..]

HELA, die vergelijking slaat nergens op want die collectie had ik al langer en die situatie waarin ik toen zat was toch anders. Ga toch weg, hater. Met je maandverband. En tampons.
Is voor een essay//
pi_147368410
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je wilde bijna niet naar de meet komen om die reden.
Maar, dat telt niehiet. WANT IK ZAT TOEN IN EEN ANDERE SITUATIE. SNAP DAT NOU. Heb nu meer stabilitititeit. :6

SJONGEJONGEJGEJONge. alles wat ik hier plaats wordt tegen me gebruikt, terwijl ik nooit dingen tegen jullie gebruik.

quote:
4s.gif Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is voor een essay//
je kan vast wel iets verzinnen om door ephorus heen te komen.
LEAVE KB ALONE.
pi_147368440
quote:
8s.gif Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Maar, dat telt niehiet. WANT IK ZAT TOEN IN EEN ANDERE SITUATIE. SNAP DAT NOU. Heb nu meer stabilitititeit. :6

SJONGEJONGEJGEJONge. alles wat ik hier plaats wordt tegen me gebruikt, terwijl ik nooit dingen tegen jullie gebruik.

[..]

je kan vast wel iets verzinnen om door ephorus heen te komen.
Wat een frustratie... neem wat van mijn tampons dan..
pi_147368446
Een vriendin van mij werd vroeger echt gek als ze anderen geld zag uitgeven en zij dat niet kon. Ik snap dat soort mensen echt niet. :') Gaat ze zeiken van 'ja, waarom hebben hun wel geld, hoeven ze niet te strugglen en ik wel'. Boos worden als iemand haar parfumcollectie online poste enzo.

Echt. :') Leven is oneerlijk GET OVER IT. Snap echt niet waarom mensen zich daar zo druk om kunnen maken? Stelen ze jouw geld of zo?
pi_147368479
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wat een frustratie... neem wat van mijn tampons dan..
Nee dankje ben niet ongesteld. :{w

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
Een vriendin van mij werd vroeger echt gek als ze anderen geld zag uitgeven en zij dat niet kon. Ik snap dat soort mensen echt niet. :') Gaat ze zeiken van 'ja, waarom hebben hun wel geld, hoeven ze niet te strugglen en ik wel'. Boos worden als iemand haar parfumcollectie online poste enzo.

Echt. :') Leven is oneerlijk GET OVER IT. Snap echt niet waarom mensen zich daar zo druk om kunnen maken? Stelen ze jouw geld of zo?
Zulke mensen :D
LEAVE KB ALONE.
pi_147368494
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja ik vind dat zo een achterlijke onzin. Ik ga hem later een hele uitleg geven en hij moet ook voor zijn dochters gaan halen. Jezus wat retarded. Alsof mijn padre niet weet :')
Bij vriendinnen is dat trouwens wel gewoon normaal. Ook bij conservatieve vriendinnen. Vader haalt gewoon maandverband voor dochter enzo haha.
pi_147368512
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:

Zenginin malı, züğürdün çenesini yorar, zeggen ze ook wel.
pi_147368526
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee dankje ben niet ongesteld. :{w

[..]

Zulke mensen :D
Dit is overigens die ex-vriendin. Dit waren dus van die dingen waarvan ik soms echt dacht van 'SHOOT ME'.
pi_147368564
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef Landysh het volgende:

[..]

Dit is overigens die ex-vriendin. Dit waren dus van die dingen waarvan ik soms echt dacht van 'SHOOT ME'.
Beter kwijt dan rijk dus.
LEAVE KB ALONE.
pi_147368572
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zenginin malı, züğürdün çenesini yorar, zeggen ze ook wel.
:N
pi_147368613
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Beter kwijt dan rijk dus.
Het was zeker iemand met wie ik hoogstwss geen vriendinnen was geworden als ik haar later was tegengekomen, maar we waren echt samen opgegroeid. Daarom blijft het soms jammer.
pi_147368636
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Komt nog wel hopelijk met de nieuwere generaties. Vroeger was het zelfs in sommige streken not done om (in het bijzijn van anderen) je kinderen, vooral dochters, te knuffelen. Niet alleen in de tijd van de Profeet (hij heeft dit geprobeerd te doorbreken door in het bijzijn van anderen zijn kinderen en kleinkinderen te knuffelen en kussen), maar ook nog gewoon in een of twee generaties terug. Laat staan dingen bespreken met je dochters die seksualiteit aangaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')