In hem? Hoe moet ik dat voor me zien, anaal met een voorbinddildo?quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe ja sorry
maar oké ik besteed wel veel tijd in hem maar ja![]()
ook veel tijd kwijt aan school en naar ouders gaan.
Jazeker, vrijdag uiteten met ouders broertjes en vriend, en die ging zaterdag weer weg en vandaag geluncht met een vriendin en daarna naar mijn opa en oma gegaan met mijn oudersquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal jouw kameleon eens klam maken![]()
[..]
Lekker weekend gehad?
sofquote:
oh ik bedoel aanquote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In hem? Hoe moet ik dat voor me zien, anaal met een voorbinddildo?
Ik ben har.quote:
ik snap het nietquote:
Ik denk quotealert?quote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook DMen?
En doet sherlock het weer of zo.
Hij besteed juist tijd in jou:+quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe ja sorry
ja dan moet ik zeggen:quote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook DMen?
En doet sherlock het weer of zo.
Beloftes maken die je niet na kunt komenquote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij besteed juist tijd in jou:+
Maar is allemaal teken dat het goed gaat! Maar eh, denk aan je belofte he
Bedoel je niet andersom?quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe ja sorry
Je vrienden niet verwaarlozen voor een relatie lijkt me een vrij normale beloftequote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beloftes maken die je niet na kunt komen
ik heb sinds dit schooljaar ook een testje gestart. want ik ben ALTIJD degene die aan vriendinnen vraagt of ze wat willen doen. En dat heb ik vanaf dit schooljaar niet meer gedaan en heb toen gekeken wie nog wel vroegen om wat te doen. En daar doe ik nog dingen meequote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij besteed juist tijd in jou:+
Maar is allemaal teken dat het goed gaat! Maar eh, denk aan je belofte he
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sherloch doet het.
Heet mycroft. Google mycroft fok. Ik ben te lui.
Verdomme, ik kan niet even naar de WC gaan voordat m'n insteek wordt gepikt.quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In hem? Hoe moet ik dat voor me zien, anaal met een voorbinddildo?
Dat zou geen belofte hoeven zijn, maar natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vrienden niet verwaarlozen voor een relatie lijkt me een vrij normale belofte
Sorry, twi. Ik dacht ik neem de honneurs even waar voor je.quote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet even naar de WC gaan voordat m'n insteek wordt gepikt.
Hihi, hihi, dubbele dubbele woordspeling woordspeling.
Nigga nigga bitch fuck puul da trigga lyrics noemenquote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Nu snappen we wel waarom fax naar zoveel muziek luistert waar de lyrics er totaal niet toe doen.
Dan weet je waar je prioriteiten liggenquote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb sinds dit schooljaar ook een testje gestart. want ik ben ALTIJD degene die aan vriendinnen vraagt of ze wat willen doen. En dat heb ik vanaf dit schooljaar niet meer gedaan en heb toen gekeken wie nog wel vroegen om wat te doen. En daar doe ik nog dingen mee![]()
dus geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |