Zo relevant.quote:
Lijkt me het meest voor de hand liggende ..... maar daar aan denken, het is Vanas hèquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef utopinee het volgende:
honden verbieden kan ook, wat moeten die beesten op een markt??
Gat in de markt, hondenopvang en -uitlaatservice. Daar zouden ze iets mee moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
Er moet een hondenvoorziening komen.
Die waren er en zijn allemaal gesloopt!!!!!
Lau zegt onzin maar Nes heeft het zelf gezienquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef pullup het volgende:
2e punt van Vanessa: De markt werd te snel afgebroken
Dat wijf is alleen buiten geweest om stiekum te roken, oh en ik zag haar een kalender zonder fout te hosselen voor bekenden.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Lau zegt onzin maar Nes heeft het zelf gezien
Halloooo, is allemaal al geweestquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gat in de markt, hondenopvang en -uitlaatservice. Daar zouden ze iets mee moeten doen.
Ja de nieuwe voorzitter.quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef asini het volgende:
Vanessa denkt echt dat ze de voorzitter is ofzo.
Mag niet meer ,mijn beste.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gat in de markt, hondenopvang en -uitlaatservice. Daar zouden ze iets mee moeten doen.
+1quote:
Ze laat Nico niet eens uitpratenquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef pullup het volgende:
2e punt van Vanessa: De markt werd te snel afgebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |