quote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor het geval het je gisteren was ontgaan, je neuzelposts over de Tweede Kamerstreams werden gewist door Dkup. Oh, wacht dat wist je wel. Maar dat weerhoudt je er niet van om vandaag weer vrolijk door te gaan en anderen mee te slepen in je off topic. Waarom in vredesnaam?
ik ben wie ik benquote:Op donderdag 18 december 2014 19:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi grappig heur, ouwe rebel. Goed onderbouwd ook.
Gewoon ermee stoppen, die info die geeft is totaal niet relevant voor in de COS.quote:
Jij ook.quote:
Met een woordenboek ernaast. Doei.quote:
Wat begrijp je niet aan ophouden met je geneuzel .quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef formule het volgende:
Iedereen stemt overhaal tegen ,in de tweede kamer
Okequote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan ophouden met je geneuzel .
Dit is voor heel FOK!, dus dit probleem kunnen wij niet verhelpen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Kijkertje het volgende:
Kunnen die Sint/Piet smileys weg? Die zijn al lang naar Spanje.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is voor heel FOK!, dus dit probleem kunnen wij niet verhelpen.
In het Feedback-subfora kan je terecht.
Feedback
Ja hoor. Binnenpretje, lang verhaal -> ZP, Danny en zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. DK geeft je toch prima advies?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja hoor. Binnenpretje, lang verhaal -> ZP, Danny en zo
Thanks .quote:
Waarom is er op vrijdag altijd een storing op FOK!quote:
kutkids. Maar gelukkig snel opgelost.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef yvonne het volgende:
Nee, dit was een.ddos, kids met kerstvakantie.
Waarom Fok! dan ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef yvonne het volgende:
Nee, dit was een.ddos, kids met kerstvakantie.
Wat is er dan geschreven dat je een ddos aanval doet ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:14 schreef yvonne het volgende:
Tja, door wat hier geschreven wordt
Of de noord koreanen zitten erachter
doe mak aan joh, tis midden in de nachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 05:14 schreef Punkman het volgende:
En geen antwoord meer, typisch. pfff
Doe mak aan joh, whatever that means, was al ochtend joh mak aan joh !quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe mak aan joh, tis midden in de nacht
dan zou jij hem zeker winnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe mak aan joh, whatever that means, was al ochtend joh mak aan joh !
Laatste bericht van Yvonne was 04.14, net uit de kroeg of weet ik wat.
Midden in de nacht ?![]()
Net terug van stappen of net gaan slapen of net wakker.
Edit: je hebt van die user awards, zou een zuiger award een toevoeging zijn ?
Je maakt het mij wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zou jij hem zeker winnen![]()
mein himmel gast
ja een goed bedoeld advies om het niet zo serieus te nemen en rustig geduld te hebben omdat het 4 uur was is ook gelijk zuigen ofzo, ach ja het zal welquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
Punkman is wel van de spijkers op laag water, hè?
Zeur niet zo, als mod was je heel wat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
Punkman is wel van de spijkers op laag water, hè?
Ja, dat denk ik echt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:28 schreef Punkman het volgende:
Dan zeur ik maar om het zeuren, denk je dat nu echt ?
Het is goddomme midden in de nachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 05:14 schreef Punkman het volgende:
En geen antwoord meer, typisch. pfff
Nee, dat heet zaken op scherp zetten. Blijkbaar.quote:
Ik ben toch meer van het 'we dronken een glas en deden een plas en alles bleef zoals het was'quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heet zaken op scherp zetten. Blijkbaar.
Ja, en daarom zal FOK! nooit evolueren naar een platform waar iedere mening even veel waarde heeft en met even veel egards wordt behandeld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:54 schreef yvonne het volgende:
Ik ben toch meer van het 'we dronken een glas en deden een plas en alles bleef zoals het was'
Moet je beter je best doenquote:
We kunnen er een hele nacht over vergaderen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en daarom zal FOK! nooit evolueren naar een platform waar iedere mening even veel waarde heeft en met even veel egards wordt behandeld.
Ik denk er nog steeds over na ....quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en daarom zal FOK! nooit evolueren naar een platform waar iedere mening even veel waarde heeft en met even veel egards wordt behandeld.
En dan zeker ook die kansloze moties moeten aanhoren? Ik stuur Fikkie wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:57 schreef yvonne het volgende:
We kunnen er een hele nacht over vergaderen?
Met streams?
Juist die. Wie weet zou ik even een uurtje geamuseerd die streams bekijken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zeker ook die kansloze moties moeten aanhoren? Ik stuur Fikkie wel.
Wil je mijn ui likken ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Gert het volgende:
Ja klaar maar weer met dat geleuter hier.
Ik weet het antwoord daar niet op, maar hopelijk weet iemand anders dat welquote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil .webm's droppen, maar dat kan niet. Hoe dan.
Je kunt een link naar een webm plaatsen. Geïntegreerd plaatsen kan niet. Gaat denk ik ook niet gebeuren als ik het zo lees: FB / GFYCat supportquote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil .webm's droppen, maar dat kan niet. Hoe dan.
Sticky gemaaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:59 schreef svann het volgende:
UTO / Vragen/opmerkingen over streamverslagen en filmpjes, deel 5
Deze hoort sticky, geloof ik.
Topic was nog open, TT aangepast.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef Prospera het volgende:
is er een nacht mod die de nieuwe costitel kan veranderen van is naar ligt?
Deze pittige modklus heb ik maar voor mijn rekening genomen.quote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
GM Mods![]()
Zou iemand mijn tikfout in de TT van de cos 5668 willen herstellen?
Vaneesa moet Vanessa zijn.
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 29 december 2014 10:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze pittige modklus heb ik maar voor mijn rekening genomen.
Er word gewoon over de stream gepostquote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef mootie het volgende:
We zijn bij post 66 in de Cos en nog geen enkele pot over de streams, en zo is het al dagen. Is dat echt de bedoeling?
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er word gewoon over de stream gepost
Misschien kun je even in BUG kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Het lijkt er op dat de autorefresh in de SC niet meer werkt, althans bij mij.
In andere topics geen last van. Meer mensen met dat probleem?
Ga ik doen, thnx.quote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien kun je even in BUG kijken.
Even wat anders, ik zie in de COS almaar zogenaamde Offtopic-posts verdwijnen onder het excuus Offtopic.. daar heb ik normaal gesproken nooit veel moeite mee, maar sinds korte tijd is een verse Mod, DK-nogwat nogal rigoureus met bezig zowat alles te ausradieren, ook de onderlinge streamdiscussies gelinkt aan de stream van dat moment..quote:
Hou op man, er blijft nog genoeg off topic-gezever over.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even wat anders, ik zie in de COS almaar zogenaamde Offtopic-posts verdwijnen onder het excuus Offtopic.. daar heb ik normaal gesproken nooit veel moeite mee, maar sinds korte tijd is een verse Mod, DK-nogwat nogal rigoureus met bezig zowat alles te ausradieren, ook de onderlinge streamdiscussies gelinkt aan de stream van dat moment..
Wil je dat ijverige typje misschien even tot de orde roepen Lieverd?
UTO 2.0 start wel erg slap, ok, maar enig souplesse hadden afgesproken toch?
Ha die 5th nog wat. DKUp is juist prima bezig, in tegenstelling tot een handjevol users in de COS.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even wat anders, ik zie in de COS almaar zogenaamde Offtopic-posts verdwijnen onder het excuus Offtopic.. daar heb ik normaal gesproken nooit veel moeite mee, maar sinds korte tijd is een verse Mod, DK-nogwat nogal rigoureus met bezig zowat alles te ausradieren, ook de onderlinge streamdiscussies gelinkt aan de stream van dat moment..
En ik zal het ook doorgeven, ze zal vast wel blij zijn met deze verklaringquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha die 5th nog wat. DKUp is juist prima bezig, in tegenstelling tot een handjevol users in de COS.
De COS hoeft echt geen streamverslagentopic te worden, maar het is zelfs volgens onze soepele normmen daar nu doorgeslagen.
Als er een keer een integer bedoelde post gesneuveld is tijdens het opruimen: dat was dan niet de bedoeling.
Wat leuk dat je dit aankaart.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gisteravond was inderdaad een toppertje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit aankaart.
Het valt mij namelijk op dat veel users dkup in de zeik nemen als hij meld dat het best wel ontopic kan want haha wat zijn we lollig. Misschien dat dan ook maar bespreken.
Een discussie opstarten? Hier?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit aankaart.
Het valt mij namelijk op dat veel users dkup in de zeik nemen als hij meld dat het best wel ontopic kan want haha wat zijn we lollig. Misschien dat dan ook maar bespreken.
Ja maar als het over friet en peuken moet gaan kunnen we wel naar de kroeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een discussie opstarten? Hier?
Ik begrijp best dat mensen soms iets anders willen bespreken, en een paar offtopic posts vind ik ook helemaal niet zo erg. Maar vaak blijft het maar doorgaan, en reageert men ook nog eens gestoken als iemand vriendelijk vraagt of het weer ontopic mag. Dan vind ik dat de methode DKUp het prima doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die meningen zijn dus verdeeld zoals je ziet
Als er geen Ontopic meer is omdat heel Utopia in donker op één oor ligt, is Ontopic blijven nogal zinloos vind je niet? En dan zijwegen gaan modereren is muggeziftenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen soms iets anders willen bespreken, en een paar offtopic posts vind ik ook helemaal niet zo erg. Maar vaak blijft het maar doorgaan, en reageert men ook nog eens gestoken als iemand vriendelijk vraagt of het weer ontopic mag. Dan vind ik dat de methode DKUp het prima doet.
Als de tent dicht is, ga je toch gewoon naar huis om wat anders te doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er geen Ontopic meer is omdat heel Utopia in donker op één oor ligt, is Ontopic blijven nogal zinloos vind je niet? En dan zijwegen gaan modereren is muggeziften
Dude, voor de 1000e keer, dan ga je naar de SC! Wat is daar nou zo moeilijk aan dat het na een jaar nog niet is doorgedrongen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er geen Ontopic meer is omdat heel Utopia in donker op één oor ligt, is Ontopic blijven nogal zinloos vind je niet? En dan zijwegen gaan modereren is muggeziften
Volgens mij las ik gisteren dat je de streams niet meer hebt aanstaan, toch? Dan snap ik niet waarom je in het COS topic post.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:13 schreef DaniqueV het volgende:
Ben inmiddels al zo ver dat met elk bericht wat ik plaats ik al denk oei...mag en kan dit wel? maakt er niet leuker op kan ik wel zeggen![]()
Prima oplossing, dat ik dáár niet op kwam zegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de tent dicht is, ga je toch gewoon naar huis om wat anders te doen?
Ik had gisteren na aanleiding van de dode streams eerst de streams niet meer aanstaan, had ze later wel aanstaan, anders had ik nooit kunnen zien en omschrijven dat er iemand nog klaarwakker in bed lag. En zonder streams kan je heel makkelijk meeposten, heb dat de eerste maanden ook zo gedaan en niemand die het doorheeft gehad, ben daar ook niet de enige in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij las ik gisteren dat je de streams niet meer hebt aanstaan, toch? Dan snap ik niet waarom je in het COS topic post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |