Hello Kitty,Jan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Op dat hartje staat de tekst "Chably", dat is toch zelf gemaakt?
Ik denk dat als je dit echt als sleutelhanger gaat gebruiken, en de sleutelbos in je broekzak hebt (zoals zoveel mensen doen), dat de dingen die op het hartje zijn geplakt los gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja sleutelhanger idee...zit nu aan haar schooltas.
Niet door Lot.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Straks vertel je ook nog dat Toekan in het echt een bescheiden neusje heeft
quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om lekker door te kunnen scrollen![]()
(Ben zelf jarenlang mod geweest en wist me te gedragen, maar hier na 2 opmerkingen van de 5 die ik ooit gepost heb, kreeg ik al een waarschuwing...via pm en zo heurt het ook
)
Leuk Blanket, dat ze je gespot hebben en nog leuker dat mini Blanket het zo naar haar zin heeft gehad.
Jij ook dus...klasse.
Nee die heeft een aardige gokquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En een aangename stemquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Tnxquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
(Ben zelf jarenlang mod geweest en wist me te gedragen, maar hier na 2 opmerkingen van de 5 die ik ooit gepost heb, kreeg ik al een waarschuwing...via pm en zo heurt het ook
)
Leuk Blanket, dat ze je gespot hebben en nog leuker dat mini Blanket het zo naar haar zin heeft gehad.
Jij ook dus...klasse.
Leuk voor je, maar je moet in de FB zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
)
Jij ook dus...klasse.
En een lieve lach.quote:
Die Wilco hoor je echt overal bovenuit tetteren...heeft idd geen zender nodig...niet normaal wat een scheur die vent.quote:
Mylene is misschien de miscast zoals ze die in Utopia ook genoeg hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
)
Jij ook dus...klasse.
Hoorde je De Fles ook overal bovenuit schreeuwen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Die Wilco hoor je echt overal bovenuit tetteren...heeft idd geen zender nodig...niet normaal wat een scheur die vent.
Mja, er werd door bezoekers gezegd dat ze hem op de parkeerplaats al hoorde, kwartje leek niet te vallen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Die Wilco hoor je echt overal bovenuit tetteren...heeft idd geen zender nodig...niet normaal wat een scheur die vent.
Ga nou naar de Fb ipv hier door te zeveren.quote:Op zondag 7 december 2014 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mylene is misschien de miscast zoals ze die in Utopia ook genoeg hebben
Alles komt goed zou Gio zeggen.
Top,dat het leuk was.quote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Het lijkt me een drama om met die man een huis te moeten delen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist hetquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee die heeft een aardige gokOok in het echie.
En jij ontopicquote:Op zondag 7 december 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar je moet in de FB zijn.
Dan krijg je de ene hartverzakking na de andere. En toch mag ik hem wel.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me een drama om met die man een huis te moeten delen.
Mij ook, die slokt alle energie op.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja...en dat is raar hoor...want ik luister altijd met oortjes...en je pikt die stemmen overal tussenuit..heel weird...quote:Op zondag 7 december 2014 16:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hoorde je De Fles ook overal bovenuit schreeuwen?
Je weet altijd wel,waar hij is.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Minstens zo erg als met jou een COS te delen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Een broodje braadworst bij de worstenman. Joey had een heel verhaal over de worstenman bij de obstaclerun. Conclusie: de worstenman mag niet meer komen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef ledn81 het volgende:
Wilco moest iets afrekenen bij marktkraam, en vond dat niet prettig. Bah. die mensen verdienen al niets.
Lekker random weer.quote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Minstens zo erg als met jou een COS te delen.
Zo gaat dat met weer. Het kan vriezen en het kan dooien.quote:
Wie was die Blauwe triggerhappy nu weer? Zeg maar hoor het is hier een vrij Forumquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
)
Jij ook dus...klasse.
Hoe lekker vrij dit forum is moet je maar aan LekkerSimpel vragen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie was die Blauwe triggerhappy nu weer? Zeg maar hoor het is hier een vrij Forum
Ik kijk ook niet vrolijk toch?quote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hoe lekker vrij dit forum is moet je maar aan LekkerSimpel vragen.
Mag ik het zeggen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie was die Blauwe triggerhappy nu weer? Zeg maar hoor het is hier een vrij Forum
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet vrolijk toch?
Ja bij de worstenman. Zou ook niets voor niets meer weggeven. Hebben ze al die maanden genoeg gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef ledn81 het volgende:
Wilco moest iets afrekenen bij marktkraam, en vond dat niet prettig. Bah. die mensen verdienen al niets.
nee hoor heeft ze samen met naomi zitten makenquote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Die heeft ze dus gewoon ingekocht.Iets wat Colinda niet mocht.
ja joh heeft ze samen met naomi zitten makenquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
inclusief inbranden?quote:Op zondag 7 december 2014 17:02 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nee hoor heeft ze samen met naomi zitten maken
quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
En jij ontopic![]()
Ivan en Gio sjouwen de picknicktafels naar binnen.
ja vrijdag avondquote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Niet door Lot.Heb jij haar ooit leer zien knippen en zien inbranden?
Nee,dan ben ik het maar kwijt.quote:
Dat doet ze al vanaf het beginquote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Urb het volgende:
Stem "Colinda!"
Colinda "Jaahh?"
Stem "Zendercheck"
Blijft leuk
Vanavond wel zuipen mag ik hopenquote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef Urb het volgende:
Nicole meld de streamers alvast dat we morgen niet hoeven te kijken, er gebeurd he-le-maal niks.(omdat ze zo hard gewerkt enzo)
Klinkt als een normale dag daar, maargoed.
jaquote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
inclusief inbranden?En de hello kittydingetjes geplakt?
Een CAP, of zelf kappen met dat goedpraten en liegen over dingen die niet op de stream te zien zijn geweest, om dat varken goed te pratenquote:
Nee Collie dat was Ome Theo nietquote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Urb het volgende:
Stem "Colinda!"
Colinda "Jaahh?"
Stem "Zendercheck"
Blijft leuk
ik kan niet cappen maar ik lieg niet maar goed je ziet maar wat je geloofd naomi knipte de hartjes uit en lot was aan het inbranden en de dingetjes erop aan het lijmen daarna gingen ze armbandjes maken.quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een CAP, of zelf kappen met dat goedpraten en liegen over dingen die niet op de stream te zien zijn geweest, om dat varken goed te praten
Bolle is niet goed te praten zelfs niet met de beste advocaatquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een CAP, of zelf kappen met dat goedpraten en liegen over dingen die niet op de stream te zien zijn geweest, om dat varken goed te praten
Dat mag helemaal niet,er zit een patent op Hello Kitty.quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef miertje36 het volgende:
[..]
heeft ze ook zelf gemaakt ´savonds met naomi volgens mij was dat vrijdag avond
maar ze bedoelt het allemaal goed hoorquote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Bolle is niet goed te praten zelfs niet met de beste advocaat
quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Vanavond wel zuipen mag ik hopen
heb ook niks goed te praten het is een feit dat ze die samen met naomi heeft gemaakt is gewoon op de stream geweestquote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Bolle is niet goed te praten zelfs niet met de beste advocaat
quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,dan ben ik het maar kwijt.
daar ga ik niet over het ging mij erom dat het wel zelf gemaakt isquote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet,er zit een patent op Hello Kitty.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Een beetje voor mezelf en een beetje voor hullie
zou best kunnen maar misschien omdat jullie meteen de stream op een anders zetten als lot erop is het is gewoon een feit dat ze het samen hebben gemaaktquote:
Ah je bent weer lekker ontopicquote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef mootie het volgende:
Ah, nu gaan we weer verder op Miertje. Helemaal toppie.
Die hello shitty dingen zitten ook bij de loombandjes..dus geen idee hoe dat zit.quote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet,er zit een patent op Hello Kitty.
Miertje is lief.quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef mootie het volgende:
Dat is na 11 maanden nu eenmaal automatisme gewordenquote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef miertje36 het volgende:
[..]
zou best kunnen maar misschien omdat jullie meteen de stream op een anders zetten als lot erop is het is gewoon een feit dat ze het samen hebben gemaakt
quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Miertje is lief..Ga anders klagen in de FB.
Nee op, Lot. En jij weer offtopic.quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef mootie het volgende:
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef miertje36 het volgende:
[..]
zou best kunnen maar misschien omdat jullie meteen de stream op een anders zetten als lot erop is het is gewoon een feit dat ze het samen hebben gemaakt
Dat vliegtuig vliegt niet als het regent.quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef miertje36 het volgende:
maar goed wat was nu die verrassing voor lot die zou komen ik heb niks gezien
Niets gezien of gehoord...quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef miertje36 het volgende:
Geen idee,ook niks gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef miertje36 het volgende:
Die vliegen toch niet op zondag, dus dat kan dan niet afgesproken zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat vliegtuig vliegt niet als het regent.
Als het dat al geweest zou zijn....
quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Miertje is lief..Ga anders klagen in de FB.
Mark of Gio en het was weer op dat toontje waar ze niet van gediend is heurquote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef rowan634 het volgende:
over wie had laura het? waar is ze niet van gediend?
marc? daar had ze het ook al met lot over ze wou meer mutsen bij bestellen maar marc doet moeilijk omdat hij al het geld in de pot wil laten zittenquote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef rowan634 het volgende:
over wie had laura het? waar is ze niet van gediend?
Yep, valt erg op. Heb vandaag verschillende malen de streams aangezet, maar geen Gio en Nico.quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef Urb het volgende:
Heb het idee dat we Gio en Nico weinig in beeld krijgen net als bij Isa zodat de makers hopen dat ze minder populair worden ofzo, gaat echt niet werken wss juist het tegendeel.
De regen, maar dat was voorspeld dus geen verrassing.quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef miertje36 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |