SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk alles met een negatieve lading op Groningen was een goede TT geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen speelt anti-voetbal vind ik ook een goede tt.
Hahahahahaquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef Vasion het volgende:
Tja, ze denken allemaal dat ze Toornstra zijn. Haha
Een belangrijke eigenschap voor het winnen van de toto is het invullen van de toto.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik won ook altijd de FOK! toto, tot ik hem niet meer invulde. Daarvoor ging ik fier aan kop. Stijn kan dit bevestigen.
Bewijs het maar.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Cavaliers mee zou doen, was je kansloos voor de eindtitel.
16.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor. Als Twente verliest blijven ze 10 punten achter PSV staan. Die nog een wedstrijd moeten inhalen. En volgende week is PSV-Twente. Het is dus mogelijk dat 17 december PSV 10 punten boven Feyenoord en 17 punten boven Twente staat. Zou dat niet tof zijn?
En als alle uitslagen andersom zijn, dan staat het er weer heel anders voor.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor. Als Twente verliest blijven ze 10 punten achter PSV staan. Die nog een wedstrijd moeten inhalen. En volgende week is PSV-Twente. Het is dus mogelijk dat 17 december PSV 10 punten boven Feyenoord en 17 punten boven Twente staat. Zou dat niet tof zijn?
Ja oke leuk, maar die inhaalwedstrijd gaat PSV echt geen punten opleveren hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft al sinds september niet meer verloren hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja oke leuk, maar die inhaalwedstrijd gaat PSV echt geen punten opleveren hoor
Feyenoord ook niet Hansquote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV heeft al sinds september niet meer verloren hoor
Eind september.quote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV heeft al sinds september niet meer verloren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |